Napisal/-a Mare9mm Po jul 05, 2010 7:40 pm
Lej, model, nekaj je narobe z avtom. Kupi čistilec za bremze (kakih 5€ v Leclercu) ali kaj drugega v spreju, kar ne vsebuje olj. Za zračnim filtrom imaš nekje senzor zraka, ki ga z šraufencigerjem odviješ in našpricaš. Pustiš, da se posuši. Med tem odklopi akumulator. Vse skupaj pusti pri miru 20 minut. Nazaj daj senzor. Nazaj daj klemo.
Če bo lučka spet zasvetila, lahko probaš najdet še senzor na avspuhu in spucaš še tega.
Osebno ti priporočam, da pokličeš na TCL al Lovše al najbližji tebi poobalščeni servis. Vprašaj, če imajo kako oceno vozila, pregled, pri katerem ti avto priklopijo na računalnik. Mogoče ti bojo rekl, da je to 20€, odrl pa te zihr za ta poseg ne bojo.
Tako boš izvedel točno v čem je problem. Ko sem jaz pred leti kupoval Celico, sem pri Lovšetu dal 10€ na TCL pa so imeli to občasno tudi zastonj. Pregledal mi je računalnik, lak, zavore, amortizerje... pač tistih 15 ali 20 točk.
Zadnji podatki, da bi se ti lučka prižgala in da bi koda bila za mešanico zaradi neposodobljenega računalnika, so iz trte zviti. Kdor ti je to rekel zares nima pojma. Program na računalniku motorja ni noben demo ali antivirus, da ti poteče rok trajanja. Kere buče.
Mehanik, ki ti samo zbriše napako je tudi pravi strokovnjak. Poraba se mi ne zdi nič posebnega, je pa zaradi težav z mešanico in računalnikom lahko povišana... dlje kot se boš izogibal pooblaščenega servisa, slabše bo. Pa še zadnje vprašanje... kako je pa spremljal 1000 km parametre? Sta šla do Munchna in nazaj in je ves čas imel priklopljen laptop gor?
...ampak to je samo moje mnenje.
