GoGo je napisal/-a:Zdravo,
ženi je včeraj na avtocesti odpovedal scenic, letnik 2005 z 88kw dci motorjem in prevoženimi manj kot 130kkm.
Kar naenkrat je začelo ropotat v mašini (kot bi koval podkev), izgubil moč. Ustavila je takoj na sos pasu in ugasnila avto (je normalno ugasnil, kot tudi spet vžgal, le da tolče kot satan)
Danes so avto priperljali na pooblaščeni servis, ki pravi, da ne vejo kaj točno je narobe,
je pa baje nekaj hujšega. Prepihalo je tesnilo in pometalo ven olje, baje da zdaj uhaja kompresija v hladilni sistem. Omemnjajo možnost polomljenega bata(ov) ali kaj podobnega.
Jermeni so OK (ni utrgalo, olje je bilo prej OK (menjano na uradnem servisu pred 5kkm),
hladilne je bilo dovolj (da ne bo kdo mislil da je avto zakuhal) To se je baje zgodilo pri 130kmh v . prestavi, tako da so bili obrati nekje med 2000 in 2500...
Prosim za nasvete - servis pravi da bo takoj ko odprejo motor in začnejo sploh ugpotavljat napako strošek par sto evrov, potem pa naprej. Vodja servisa je rekel da to ni prvi podoben primer, in da bi blo najbolje menjat mašino?! Ve kdo za kako dobro 1.9 dci 88kw za scenica?
GoGo je napisal/-a:
Prosim za nasvete - servis pravi da bo takoj ko odprejo motor in začnejo sploh ugpotavljat napako strošek par sto evrov, potem pa naprej. Vodja servisa je rekel da to ni prvi podoben primer, in da bi blo najbolje menjat mašino?! Ve kdo za kako dobro 1.9 dci 88kw za scenica?
čare je napisal/-a:Ja če so ležaji šli je treba motor ven vzet,karter dol,jermene dol ,skloko in vztrajnik dol,glavno gred ven in na brušenje,molit boga da se ležaj ni obrnil in poškodoval še oojnice,nabavt nove ležaje in zadevo sestavt,zalavfat,peljat potem pa tistemu kretenu na Servisu ki bi motor menjal gobec razbit in od samega veselja it v prvi bife na pir pa babo premlatit,ker je avto zaribala...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov