Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
srchek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če dec 10, 2009 7:16 pm

izpraznjen akumulator-reset

Napisal/-a srchek Če dec 10, 2009 7:32 pm

avto ni hotel vžgati, akumulator je bil čisto izpraznjen in smo ga zato zamenjali.. očitno se je resetiral računalnik, saj avto ni niti ˝kašljal˝..
zdaj me pa zanima koliko bi prišla kodna ponastavitev vžiga motorja?
Avto pa je Peugeot 307.

Najlepša hvala za pomoč! :)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če dec 10, 2009 7:35 pm

akomulator se nkol ne sprazn tok da se resetira racunalnik.
napako ste nardil k ste menjal akomulator pa niste nardil prevezave,da avto nebi bil brez stroma...
Ni vse res kar napišem
 
srchek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če dec 10, 2009 7:16 pm

Napisal/-a srchek Če dec 10, 2009 8:00 pm

Ko smo dali v kontakt, v avtu ni gorela nobena kontrolna lučka niti lučka za osvetlitev kabine. Ko sem obrnila ključ se ni nič slišalo. To je bilo vse pred menjavo akumulatorja. Med menjavo akumulatorja pa ni prišlo do nobenega kratkega stika. Kolega ki dela na Peugeot-u je rekel da je verjetno, da se je akumulator toliko izpraznil, da se je vse skupaj ponastavilo.
Tudi meni se vse skupaj zdi sumljivo, vendar drugega odgovora ne najdem.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če dec 10, 2009 8:11 pm

abbe, tisto minuto kolikor menjaš akumulator bi pa morala koda ostat v spominu. Če delajo tak avto da ob "resetu s klemami" pozabi kodo, ga je samo za zapeljat nazaj v salon- skozi okno ;)

Edina logična varjanta je da je prebilo akumulator (torej da je dal dejansko od sebe 0) in je avto tako stal in stal in stal...

Srček, kako veš da je koda? Se ti prižge na armaturi kaka lučka s ključkom oz. napiše "CODE"? Tega avta ne poznam, ampak v primeru napake s kodo bi moral to opozorit.

sicer za brisanje napak iz računala, nastavljanje kot ipd. računajo ca 10-15 eur....samo avto imaš doma, oni so pa tam...
 
srchek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če dec 10, 2009 7:16 pm

Napisal/-a srchek Če dec 10, 2009 8:37 pm

hehe ares to pride od 10-15 € :) men kolega reku da če je treba resetirat računalnik da stane okol 150€ :)
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a ales66 Če dec 10, 2009 8:57 pm

Imam P307. Večkrat sem že odklopil akumulator, tudi za nekaj dni, pa nisem imel pri ponovnem priklopu nobenih problemov. Predlagam ponovni odklop za ca 10 min ali čez noč. Pred odklopom je dobro počakati nekaj minut, da se BSI (krmilna enota) postavi v mirovanje. Preverite tudi varovalke, tudi tiste v motornem prostoru zraven akumulatorja. Upam, da ti ni šel ECU ali BSI. Če imaš kolega na Peugeotu boste že nekako rešili.

LP
 
Uporabniški avatar
drigy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe maj 16, 2003 10:27 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a drigy Če dec 10, 2009 9:11 pm

Moja sestra je imela iste ali pa vsaj podobne težave in seicer, ko je parkirala ni takoj ugasnila luči skupaj z avtom, ampak šele po 10ih minutah. Takoj je hotela prižgati avto ampak ta ni prižgal. Ko sm jaz kasnej prišel do avta, je bil akumulator totalka prazen, brez najmanjše iskre. Električar ji je rekel, da račinalnik ne zazna več kode v ključu ali nekaj podobnega. Za popravilo na črno je odštela 50eur =/
 
Uporabniški avatar
luke18
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Sr dec 24, 2008 2:05 pm

Napisal/-a luke18 Če dec 10, 2009 9:38 pm

Tudi meni se je spraznil akumulator, smo vžgali na potisk. Kasneje sem vzel akmulator vn, dal polnit čez noč, pa avto dela brez problemov.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe dec 11, 2009 8:20 pm

Sam ni mi jasn....kaj naj bi avto pozabil če mu zmanka štroma?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Pe dec 11, 2009 8:35 pm

sicer ne vem kako je na Peugeotu, na Citroenu C5, je treba pri ponovnem priklopu akumulatorja vzpostavit kontakt s ključem (ne štartat) in počakat eno do dve minutki, da se ponovno vzpostavijo elektronski sistemi.

Branje navodil za uporabo zna bit kdaj tudi koristna stvar :lol:
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Pe dec 11, 2009 8:42 pm

307 ter tudi drugi modeli, celo citroen in renault imajo zaščito proti stiku. V 307 se nahaja v motornem delu pod črno plastiko na voznikovi strani, je tak en rele modre barve. Tam je treba preveriti vse varovalke v primeru da ni elektrike v avtu.
Zadeva je toliko občutljiva, da če kleme niso na mestu (zategnjene) rele zazna da je nekje stik, ker pride do nenadnega padca napetosti. Zna trajati tudi 5 minut ali več da preklopi nazaj. Še najlažje če še enkrat daste kleme gor, lahko je tudi akumulator defekten in lahko drugega probate.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Pe dec 11, 2009 8:47 pm

Kok vem pežo in citroeni imaji reset knof nekje če se ne motim.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe dec 11, 2009 9:24 pm

Pozdravljeni

Ja. zelo znani po tem so Mercedes C tip, Opel Vectra........................., vendar ne smemo pozabiti, da imajo vsa takšna vozila fabriški priklop za dovajanje napetosti/energije ali pa se ga postavi s testerjem v mirojoče delovanje.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe dec 11, 2009 9:53 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Ja. zelo znani po tem so Mercedes C tip, Opel Vectra........................., vendar ne smemo pozabiti, da imajo vsa takšna vozila fabriški priklop za dovajanje napetosti/energije ali pa se ga postavi s testerjem v mirojoče delovanje.

Lep pozdrav


Tole mi je sicer znano.....ampak zanimalo me je iz tehnološkega vidika kaj hudiča bi lahko programiran računalnik pozabil.....oz. kaki podatki bi se lahko zgubili....Ker kao če rabi napetost za (tudi mirovanje) potem je to en k od računalnika.

Vse skupaj je po moje samo orodje za služenje servisov....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe dec 11, 2009 10:36 pm

To je pač to, ko šparajo in namesto Flash in Eeprom čipov vgrajujejo Ram :jao: Podobno kot pri postajah na avtoradijih.

(@Fan - Vectra C nima težav s tem, vsaj letnik 2002 ne)
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe dec 11, 2009 10:51 pm

lisko je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Ja. zelo znani po tem so Mercedes C tip, Opel Vectra........................., vendar ne smemo pozabiti, da imajo vsa takšna vozila fabriški priklop za dovajanje napetosti/energije ali pa se ga postavi s testerjem v mirojoče delovanje.

Lep pozdrav


Tole mi je sicer znano.....ampak zanimalo me je iz tehnološkega vidika kaj hudiča bi lahko programiran računalnik pozabil.....oz. kaki podatki bi se lahko zgubili....Ker kao če rabi napetost za (tudi mirovanje) potem je to en k od računalnika.

Vse skupaj je po moje samo orodje za služenje servisov....

pr tuaregih se pobrka xenon in poj se ne nastavlja pravilno,pri mercedezih e klase mislm da tut...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe dec 11, 2009 10:55 pm

sebaveh je napisal/-a:To je pač to, ko šparajo in namesto Flash in Eeprom čipov vgrajujejo Ram :jao: Podobno kot pri postajah na avtoradijih.

(@Fan - Vectra C nima težav s tem, vsaj letnik 2002 ne)


Ne bi se strinjal.....mogoče uporablja RAM za kao delovni pomnilnik ( obdelovanje podatkov med vožnjo , razni načini vožnje...) med tem ko sam program za osnovno delovanje ne more in ne sme bit shranjen v RAM-u ampak v EEPROM-u ali FLASH-u. Zato mi ni jasno kaj bi avto lahko pozabil ko ga/če ga odklopiš iz napajanja....

Razumem da pozabi uro (quarz ne dela brez energije) ali pa radio postaje (ker je enostavneje spremenit nekaj kar je v RAMU kot pa EPROMu...) amapk da bi pa pozabu osnovne parametre ( podatke iz MAP senzorja, pozicije motorčkča prostega teka....kot predvžiga....) mi pa ne bo jasno nikoli....
Še vedno sem mišljenja , da je tole bolj kot ne servisna poteza....če hočeš imet pač plačaj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So dec 12, 2009 2:20 am

sej navadn rač tud ne zgubi podatke ko ga izklopiš iz štroma :)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Matejz90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr nov 11, 2009 8:09 am

Napisal/-a Matejz90 So dec 12, 2009 7:19 am

im nobody je napisal/-a:sej navadn rač tud ne zgubi podatke ko ga izklopiš iz štroma :)


Stvari ki so v RAM-u so pozabljene, na disku ne. Vendar je RAM nevemkolikokrat hitrejši od diska. Na računalniku je možno narediti partricijo v RAM ter v RAM-e shranjevati dateke ki pa se izredno hitro odpirajo vendar ob resetu izpuhtijo. Računalnik BIOSA "ne pozabi" ker ima baterijo na matični plošči...
..::Auto Emocion::..
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov