Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
rslapa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Če jan 27, 2005 9:36 pm

navilo obrate in bel dim iz mašine?

Napisal/-a rslapa Po jan 04, 2010 6:12 pm

Lepo pozdravljeni,
Imam Opel Astro 1.7 TD 2005, na avtocesti proti Mariboru, mi je pri 150km/h dvignilo obrate na 6000(stopalka za plin je bila sproščena), takoj za tem sem vzel kontakt in situacija se ni spremenila, po nekaj sekundah je izpod pokrova motorja prišel bel dim. Ko smo dvignili pokrov motorja, je bil na mašini manjši plamen in vse oljnato. Videlo se je da je dvignjena za kakih 5cm žica, za preverjanje količine olja, tako da je verjetno olje vdarilo ven na tem mestu. vsi so mi takoj rekli, da je to okvara turbine, vendar jo je mehanik razdrl in turbina zgleda brez napak. Zanima me kje bi bil še lahko vzrok nezgode, oziroma če je imel že kdo podobno izkušnjo. Avto je bil 1000km pred nezgodo na servisu, kjer je bilo zamenjano olje filtri... klasičen servis na 100000km
Že vnaprej hvala za odgovore.
Lep pozdrav.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po jan 04, 2010 6:23 pm

mozno da ti je tlak iz valja udaril v karter in pol ti je vrglo šipko za kontrolo olja (najbolj sibko tocko) vn....ker je bil tlak v motorju velik....ugibam...?!

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
tommy31
POZOR! Nekredibilen uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Ne nov 29, 2009 4:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a tommy31 Po jan 04, 2010 6:26 pm

Jaz pa mislim vseeno, da je prepihalo turbino in je olje pognalo čez....posledica obrati v rdeče polje...dobro le da si uspel ugasnit avto še preden je izgubil vso olje v motorju, ker bi le še zaribal...
Bawarian Murder Weapon
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po jan 04, 2010 6:27 pm

in zakaj mu je vrglo sipko od olja vn??....ce bi turbina sla v maloro se to nebi zgodilo, vsaj js ne vidim vzroka...
Slika
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Po jan 04, 2010 6:41 pm

Men je to naredil na golfu 2 D....samo potem sem sam vžgal in šel dalje je pa reku mehanik, da bi motor na polno delal dokler nebi ribnu, ampak je hvalabogu crknu.
Tist čas bi na olje kuru, ko je na full lanfal.
Zadnjič spremenil abcabc, dne Po jan 04, 2010 6:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po jan 04, 2010 6:41 pm

Zelo podoben problem so imeli tukaj: http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=62039 Toda med menjavo olja. V glavnem - olje je potegnilo skozi cev za oddušek, nazaj v sesalni kanal, kar je motorju zagotovilo dovolj "goriva" za polno delovanje. Ne nafte, temveč olja. Turbina pa je posledično razpadla, dele pa potegnilo v valje. Odvzem kontakta ne naredi nič, ker sicer zapre dovod nafte, toda motor sedaj deluje na olje.

Če ti je dolgo deloval takole, potem pripravi €€.
Zadnjič spremenil sebaveh, dne Po jan 04, 2010 6:50 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Po jan 04, 2010 6:42 pm

najbrž je prepihalo kak cilinder, zmerite kompresijo, pa bo takoj vse jasno


hmm........, mehanik pa tak :roll:
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Po jan 04, 2010 6:53 pm

Kaj pa, če bi v takem primeru, ko mašina podivja probal dat v 5. prestavo pa ga poskušal z bremzami spravit do tega, da ugasne? Sej če pohodiš bremzo na koncu more ugasnat, druga mu ne preostane.
Takoj tudi ne more počakat, če se 150 pelješ pa še preden poštudiraš, da drugače noče ugasnit, ampak vseeno preden ti pa pokuri tiste 4 litre olja bi pa moral tudi na tak način počakat.
 
rslapa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Če jan 27, 2005 9:36 pm

Napisal/-a rslapa Po jan 04, 2010 7:11 pm

to je trajalo cirka 40 sekund samo toliko, da sem zapeljal na odstavni pas, prestavo sem imel ves čas v ler, olje je upam da še notri. se pravi mi priporočate naj zmerimo kompresijo in če je vse vredu sestavimo nazaj turbino in probam prižgat avto? ker mehanik tudi sam ne ve kje naj išče težavo. nebi pa red sestavil vsega skupaj in po 50 kilometrih spet klical avtovleko, čeprav jo imam sedaj že v imeniuku :roll:
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Po jan 04, 2010 7:29 pm

menjaj mehanike če neve kje iskat napako :roll: svašta
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po jan 04, 2010 7:37 pm

Koliko olja pa ti je sploh nalil v motor? Meni se zdi da malo preveč.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
rslapa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Če jan 27, 2005 9:36 pm

Napisal/-a rslapa Po jan 04, 2010 7:42 pm

nimam pojma koliko olja mi je nalil, mi piše na računu, račun pa imam v avtu. mehanika sem izbral najbližjega v žalcu, ga bom jutri še enkrat poklical, da mi sporoči kakšna je sitacija.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jan 04, 2010 8:30 pm

mišek je napisal/-a:Kaj pa, če bi v takem primeru, ko mašina podivja probal dat v 5. prestavo pa ga poskušal z bremzami spravit do tega, da ugasne? Sej če pohodiš bremzo na koncu more ugasnat, druga mu ne preostane.
Takoj tudi ne more počakat, če se 150 pelješ pa še preden poštudiraš, da drugače noče ugasnit, ampak vseeno preden ti pa pokuri tiste 4 litre olja bi pa moral tudi na tak način počakat.
Lahko da bo crknil lahko pa da bo razneslo sklopko.
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Po jan 04, 2010 9:00 pm

verjetno je počen blok ali glava motorja zvita.
da ne bom preveč pameten ti lahko tko pomagam da malo poiščeš po googlu "motor je šel v iberture"
vsaj men je kar nekaj zanimivih debat ven vrglo. samo prebrat je treba.... :[]
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Po jan 04, 2010 9:08 pm

Ah kakšen blok. Prepihalo ti je tesnila na turbini, potegnila je olje zato je avto dobil obrate, ker je šla na olje. V takem primeru morš ohrant avto pri gibanju in ga počasi brez sklopke bremzat dokler ne crkne.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
rslapa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Če jan 27, 2005 9:36 pm

Napisal/-a rslapa Po jan 04, 2010 9:30 pm

primozek68 je napisal/-a:Ah kakšen blok. Prepihalo ti je tesnila na turbini, potegnila je olje zato je avto dobil obrate, ker je šla na olje. V takem primeru morš ohrant avto pri gibanju in ga počasi brez sklopke bremzat dokler ne crkne.


upam da imaš prav, ta varianta se mi sliši cenejša. samo mehanik je rekel da je turbina vredu, upam da je pozabil pogledat tesnila. vam jutri sporocim, kaksna je situacija.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po jan 04, 2010 9:35 pm

primozek68 je napisal/-a:Ah kakšen blok. Prepihalo ti je tesnila na turbini, potegnila je olje zato je avto dobil obrate, ker je šla na olje. V takem primeru morš ohrant avto pri gibanju in ga počasi brez sklopke bremzat dokler ne crkne.


in kako je nabilo pritisk v motorju (karterju oz bloku) da je vrglo sipko vn?...
Slika
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Po jan 04, 2010 9:39 pm

Mogoče so pa nalili preveč olja na servisu..in je blo po prevelikim pritiskom(sploh če je šipko ven vrglo).
Poznam en tak primer (golf IV 1.4 bencinar)..zarad preveč olja je pol nekje spustilo in olje steklo ven,motor je pa ribnu.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Po jan 04, 2010 9:42 pm

@ avtorju teme: pa si mehaniku povedal kaj se je nardilo, al samo rekel naj pogleda turbino? ker tole ni druga, kot je že zgoraj napisal nekdo, da je v iberture šel motor in je prepihalo batne obročke na vsaj enem cilindru. Drugače ni varijante, da šipko porine ven.

Edit: možno je tudi da je odušek za olje zmrznil in je zarad tega pritisk tak anrastel, da je vrglo olje ven čez šipko. Tu lahko sam upaš, da je ostalo še dosti olja v motorju, menjaš odušek in voziš dalje.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Po jan 04, 2010 9:44 pm

Ko se enkrat to zgodi in v taki meri kot je on opisal (vse mastno po motroju, ogenj tlel) je vse možno. Košček vetrnice gre lahko marsikam porine v motor, sesuje bat in porine kompresijo v spodnji del motorja. Požge olje, zariba motor ali pa nič od naštetega. Variant je kar nekaj. Glede na simptome, je moje mnenje turbina + ? .Bo jutri povedal bolj podrobno.
Sex turns gay people into Mexicans.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov