lexus02 je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:Žre ti ga, a avto kadi?
Navadno kadi... pač zjutri ko je minus je mal več belega dima pri speljevanju ampak dim je skoz bel
aja pa še to: ko dodam gas npr. ko imam v trejtji in so obrati malo nad 2000 in ko pritisnem recimo gas do konca (pospesevanje) se avto zelo pocasi odziva... tud k delam to iz 4. v 5. predstavo... nekak ni eksploziven, ne pričakujem preveč sam vem kako je prej predel kako pa zdej... Nekak so mi na pamet padle da bi lahko blo kej do svečk sam nč ne cuka

Ja bel dim, pa če je zuni mrzl..to je itak normaln...
Sam najbol čudn je to...govorimo o gromozanski porabi olja, okoli 2litra na 400-500km..
Vidnih madežev, da bi olje kje spuščalo ni..motor je torej suh, olje nikjer ne spušča.
Vidno pa tudi ni, da bi avto kadil(modro-pač značilen dim, ko je olje vmes)..ker če je res to, da bi požrl tolk olja na tolk kilometrov..bi;
1.Kadil ko nwm ka..
2.Smrdelo bi po zažganem olju...
Predlagam, da avto zapelješ do mehanika..pa nei zmeri kompresijo...pa se bo vidl, kolk kompresije je...pa če so res batni obročki, tolk obrabljeni...da je taka poraba olja...al pa če so tefloni hin, da olje lepo scurlja mim ventilov pa lepo zgori...
Če si dobil občutek, da avto ni več tako "eksploziven"kot praviš..se pravi da se ne odziva, tk ko bi se mogu, ko prtisneš pedal za plin..to je pa spet nova tema..
Svečke..
Zabit zračni filter...pa še velik različnih stvari..
Lahk je pa povezava z "gromozansko porabo olja, kot jo omenjaš"
Pač batni obročki močno obrabljeni..kompresije ni več tk dobre..pa smo tam.
Lei ne komplicirat...zapel se do mehanika..edino on ti bo znal povedat..v čem je problem, ker tkle prek net-a..je res težk kei povedat...
Lep pozdrav