Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
matejs
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr sep 06, 2006 6:07 pm

Servis 60000 vw golf 5

Napisal/-a matejs Po feb 08, 2010 2:55 pm

Zdravo.

Mene pa zanima ali se splača vozit golfa 5 na originalne servise po poteku garancije? Kakšne imate s tem izkušnje? Razmišljam da bi ga peljal k Dušanu Golobu v Zg.Polskavo. Imate kakšne neprijetne izkušnje z njim. Avto pa je dizel in je star 2,5 let.

lp,
Matej
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Servis 60000 vw golf 5

Napisal/-a sašo5 Po feb 08, 2010 3:07 pm

matejs je napisal/-a:Zdravo.

Mene pa zanima ali se splača vozit golfa 5 na originalne servise po poteku garancije? Kakšne imate s tem izkušnje? Razmišljam da bi ga peljal k Dušanu Golobu v Zg.Polskavo. Imate kakšne neprijetne izkušnje z njim. Avto pa je dizel in je star 2,5 let.

lp,
Matej

vedno se splača vozit na pooblaščeni servis; tudi ko bo avto star 5 let recimo in se bo pojavila napaka, ali vpoklic ti brez žigov ne velja........ko garancija mine, se uveljavlja kulanca in še avto ima itak doživljensko mobilno garancijo.........

PS. in ob normalnem dogovoru s pooblaščencem, je le ta lahko tudi cenejši kot kakšen popoldanc_in zapomni si nasvet: tisto poceni, rata hitro drago in to tako drago, da glava boli....
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po feb 08, 2010 4:49 pm

Tu se pa nikakor ne morem strinjat s posploševanjem, kaj je boljše. Če imaš zelo vredu privat mehanika, nimaš kaj zgrešit, če voziš k njemu. Vsaj ne plačaš 100€ za tisti žig, ki naj bi ti tako zelo pomagal npr. zaradi kulance. Potem ti gre adijo vztrajnik, ki je ravno pri tem avtu kritičen pa zveš, da je doba za kulanco zanj že mimo! In tudi, če nebi bila mimo, bi te s kulanco vred menjava stala več kot pri "popoldancu" ali v najboljšem primeru isto. Potem so tu še stroški rednih servisov, menjava ploščic itd. in hitro maš kakega jurja v žepu!

Seveda je pa pogoj, da ima ta "popoldanc" primerno opremo in izobrazbo oz. znanje o točno določenem avtu ter da ne uporablja nekih kitajskih delov. Recimo naš mehanik je prej delal na vw servisu in zmeraj avto temeljito pregleda.
Na drugi strani so bile s servisom take blamaže, da te vse mine!

Ni vse tako črno belo!
 
lambretta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Če jan 07, 2010 8:54 pm

Napisal/-a lambretta Po feb 08, 2010 7:51 pm

Zanima me, ali je problem z vztrajnikom le pri TDI ali je enako pri bencinarjih?
 
Uporabniški avatar
DIrk
Novinec
 
Prispevkov: 148
Pridružen: Po dec 20, 2004 9:35 pm

Re: Servis 60000 vw golf 5

Napisal/-a DIrk Po feb 08, 2010 8:03 pm

sašo5 je napisal/-a:
matejs je napisal/-a:Zdravo.

Mene pa zanima ali se splača vozit golfa 5 na originalne servise po poteku garancije? Kakšne imate s tem izkušnje? Razmišljam da bi ga peljal k Dušanu Golobu v Zg.Polskavo. Imate kakšne neprijetne izkušnje z njim. Avto pa je dizel in je star 2,5 let.

lp,
Matej

vedno se splača vozit na pooblaščeni servis; tudi ko bo avto star 5 let recimo in se bo pojavila napaka, ali vpoklic ti brez žigov ne velja........ko garancija mine, se uveljavlja kulanca in še avto ima itak doživljensko mobilno garancijo.........

PS. in ob normalnem dogovoru s pooblaščencem, je le ta lahko tudi cenejši kot kakšen popoldanc_in zapomni si nasvet: tisto poceni, rata hitro drago in to tako drago, da glava boli....


Drago rata ko ti na uradnem servisu zamenjajo zobat jermen pa ti ga nato po dveh dneh "čudežno" odtrga
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po feb 08, 2010 10:57 pm

hladni je napisal/-a:če je star 2,5 leti se ziher splača še hodit, ni dvoma. Vstrajnik je ziher tam okoli 100t km še krit, pač pogledat treba ne. Poleg tega imaš z leti popust pri servisu, 3 leta star ima 10% in tako gre naprej. Olje nosiš svoje. Preplačaš le filtre in pač servisni pregled. Hm...


Vztrajnik po treh letih ni več krit in s kulanco se pri edinem resnem problemu lahko je***! Sicer pa tudi, če bi kulanca bila, bi me na servisu prišla menjava z njo vred več kot brez kulance pri mehaniku! Potem so tu še nabijanja, da so zavorne ploščice hin(prevoziš pa še slabih 10.000 km preden prva posveti) in ti ponudijo menjavo sprednjega para za 90€! In pač še tega golfa začneš vozit k svojemu mehaniku pa te servis in menjava sprednjih ploščic pa še menjava zadnjih na drugem avtu skupaj staneta toliko kot sam servis na pooblaščenem servisu! Se pravi maš z enim servisom in menjavo štirih zavornih ploščic 180€ v žepu! Olje pa kupujem še zase pri tem mehaniku, ker je cenejše kot po trgovinah. V mojem primeru se gra za človeka, ki je prej delal na pooblaščenem servisu in svoje delo opravi kvalitetno kar se da. So pa na pooblaščenem servisu meli še par drugih biserov, recimo "prijetno" presenečenje je, ko ti pošljejo opomin za servis, ki si za plačal z gotovino. Glede na to, da na računu piše, da se je šlo za gotovino, sploh ne vem kako je lahko v sistemu prišlo do tega, da so izdali opomin!

Najprej sem tudi sam mel v načrtu tega golfa na servise vozit, ker je pač bil nov kupljen tam, ampak če imaš zelo vredu mehanika in če je namen avto obdržat dokler ne obrne vsaj 200.000km, ne vidim smisla v metanju denarja stran za slabšo uslugo in štempelj, ki ti ne pomeni dosti, ker za tak avto itak pri določeni starosti ljudje, ki ga poznajo, začnejo že sami od sebe spraševat...

Je pa druga stvar, če recimo primerjaš dokaj ugoden in kvaliteten servis in nekega šalabajzerja. Kot sem že napisal, ni vse tako črno belo, da bi se dalo posploševat kaj je boljše.
 
trs
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:55 pm
Kraj: bela krajina

Napisal/-a trs To feb 09, 2010 8:56 am

Moji kolegi imajo v glavnem slabe izkušnje z pooblaščenci.Če nikogar ne poznaš na servisu,te bodo odrli.Kar se pa kulance tiče,pa nebi zgubljal besed-dvojna merila,se moraš skoraj skregat,da ti uspe,če ti.Ko boš avto prodajal,bo kupec z nosom in očmi
ugotovil,da je bil vagen v pravih rokah,tudi brez štempla v servisni!
vw je boljši avto
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban To feb 09, 2010 9:09 am

Jst tudi nikoli nisem vozil avta na poblaščeni servis, potem sem pred tremi leti kupil novega golfa in sem ga samo zaradi garancije 2x peljal na pooblaščeni servis v NM. Za prvi servis po enemu letu in 13.000 km sem dal 95€ (menjava olja Aral, oljni filter...), drugič pri 25.000 km vklučno z servisnim pregledom vozila 130€. Tretji servis je enak prvemu, torej naj bi bila cena zopet okol 95€. Meni se te cene niso zdele previsoke.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To feb 09, 2010 9:25 am

Dokler je avto v garanciji nimaš veliko izbire, ker ti ostanejo samo pooblaščene osebe za določeno znamko, ko garancija poteče, bi jaz osebno šel k tistemu, ki mu najbolj zaupam oz če človeka poznaš ti bo naredil kvalitetno z zmerno ceno
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny To feb 09, 2010 9:39 am

lambretta je napisal/-a:Zanima me, ali je problem z vztrajnikom le pri TDI ali je enako pri bencinarjih?

morda za nekoga butast vprašpanje a zame ne, kako zgleda ta problem z vztrajnikom, kaka opažanja pri vožnji pa to?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To feb 09, 2010 10:55 am

pinny je napisal/-a:
lambretta je napisal/-a:Zanima me, ali je problem z vztrajnikom le pri TDI ali je enako pri bencinarjih?

morda za nekoga butast vprašpanje a zame ne, kako zgleda ta problem z vztrajnikom, kaka opažanja pri vožnji pa to?


Nisem ravno mehanik ampak ta vztrajnik je nekje pri sklopki in blaži tresljaje od motorja. Ko se zj***, začne avto vse bolj stresat/cukat recimo pri speljevanju ali prostem teku, najbolj opazno v začetni fazi, je pa baje, če v peti pri 2000 obratih stisneš gas do konca.

Za bencinarje pa ne vem, pomoje tudi če je ta dvomasni vztrajnik že zaradi manj tresljajev motorja dlje zdržijo.

P.S.: Pa ne zamešat tega občutka s TDI vibracijami, to je občutit kot cukanje(stresa cel avto), ko je že čist do konca zjahan.
Zadnjič spremenil ~toMmy~, dne To feb 09, 2010 11:43 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny To feb 09, 2010 11:25 am

nekaj podobnga tudi pri sebi opažam, pa pravjo na servisu da je to do določene mere normalno da se ta zadeva čuti, pride do določene meje in zadeva se pol nekako ustavi in ne gre naprej
sem pa probal nov avto z 225km isti model k moj (je res da ni golf :D), pa tanovo lancio delto z 18.000km pa je blo nekako isto čutit
zato sem še tuki malo zlorabu temo ker gre pač za isto zadevo :)
 
Ubuntu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po jul 20, 2009 8:36 am
Kraj: Lj

Napisal/-a Ubuntu To feb 09, 2010 11:35 am

In koga priporočate za servisiranje Golfa V TDI v okolici Ljubljane?
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 To feb 09, 2010 11:56 am

Ko crkne vztrajnik, veš, da je crlnil, ker avto v leru nenormalno trese. Te pa na pooblaščenem servisu opalijo za cirka jurja, ker ko je vse skupaj že dol, ti vturijo še menjavo sklopke in potisnega ležaja, iz ne vem katerega razloga, ker je pač že vse razdrto. Padeš ali pa ne padeš.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To feb 09, 2010 12:55 pm

Mene pa zanima, kako lahko crkne vztrajnik. Edina možno, ki jo vidim je, da se razleti oz. razpade. Samo v tem primeru avto ne bi bil več vozen.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To feb 09, 2010 1:08 pm

Trest začne postopoma vse bolj, če recimo kupuješ avto, je dobro pogruntat že ko je v začetni fazi. Na servisu pa itak palijo na polno. Pri svojem mojstru sem za ga pa zamenjal za dosti manj, pozabil sem konkretno ceno. Vglavnem zrihtal ga je zelo poceni in še menjava je bila za bolj simbolično vsoto, če upoštevaš koliko dela je.

Pokvari se pa lahko, ker je dvomasni in s tem so kar pri nekaj znamkah(vem da še pri bmw) meli v začetku probleme(je že kar dosti napisano o tem po avtomobilizmu). Konkretno pri mojem golfu je proizvajalec Sachs in pomoje še pri marsikateri znamki. Če ti pa ni jasno, si poglej kako deluje ta dual mass flywheel na youtube-u...

http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ

Pa poglej komentarje spodaj... :D
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To feb 09, 2010 1:13 pm

Energetik81 je napisal/-a:Mene pa zanima, kako lahko crkne vztrajnik....


zaradi vztrajnika se je nekaj avtov že vžgalo....(prvi turani)razlagal na starem vw/audi forumu en mehanik (ZvoneCH) ki dela v Švici na servisu.....

evo preberi si:
http://ro.zrsss.si/projekti/kmetijstvo/ ... trajni.htm (dušilnik vrtilnega nihajnja ni več kos nalogi oz. prenašanju navora na cesto)prvo trese, trese(pri pospeševanju) dokler se na koncu še v leru pokažejo tresljaji.........

~toMmy~ je napisal/-a:Konkretno pri mojem golfu je proizvajalec Sachs in pomoje še pri marsikateri znamki.

edino Sachs in Luk delajo za prve vgradnje(vw/audi) imaš pa še Valeo.....
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To feb 09, 2010 1:21 pm

sašo5 je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:Mene pa zanima, kako lahko crkne vztrajnik....


zaradi vztrajnika se je nekaj avtov že vžgalo....(prvi turani)razlagal na starem vw/audi forumu en mehanik (ZvoneCH) ki dela v Švici na servisu.....

evo preberi si:
http://ro.zrsss.si/projekti/kmetijstvo/ ... trajni.htm (dušilnik vrtilnega nihajnja ni več kos nalogi oz. prenašanju navora na cesto)prvo trese, trese(pri pospeševanju) dokler se na koncu še v leru pokažejo tresljaji.........

~toMmy~ je napisal/-a:Konkretno pri mojem golfu je proizvajalec Sachs in pomoje še pri marsikateri znamki.

edino Sachs in Luk delajo za prve vgradnje(vw/audi) imaš pa še Valeo.....


Kakšne so pa alternative za 1.9 TDI, če bi mi slučajno še kdaj crknil? Obstaja kakšna "športna" varianta bolj trpežna ali kaj v tem smislu? Luk-ov je tisti cenejši, če se ne motim, a je z njimi tudi toliko problemov? Sicer pa baje ne paše v mojega...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To feb 09, 2010 1:26 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:Mene pa zanima, kako lahko crkne vztrajnik....


zaradi vztrajnika se je nekaj avtov že vžgalo....(prvi turani)razlagal na starem vw/audi forumu en mehanik (ZvoneCH) ki dela v Švici na servisu.....

evo preberi si:
http://ro.zrsss.si/projekti/kmetijstvo/ ... trajni.htm (dušilnik vrtilnega nihajnja ni več kos nalogi oz. prenašanju navora na cesto)prvo trese, trese(pri pospeševanju) dokler se na koncu še v leru pokažejo tresljaji.........

~toMmy~ je napisal/-a:Konkretno pri mojem golfu je proizvajalec Sachs in pomoje še pri marsikateri znamki.

edino Sachs in Luk delajo za prve vgradnje(vw/audi) imaš pa še Valeo.....


Kakšne so pa alternative za 1.9 TDI, če bi mi slučajno še kdaj crknil? Obstaja kakšna "športna" varianta bolj trpežna ali kaj v tem smislu? Luk-ov je tisti cenejši, če se ne motim, a je z njimi tudi toliko problemov? Sicer pa baje ne paše v mojega...

ne paše nič, razen tega dvomasnega.... :arrow: Luk je delal probleme (golf V Passat...) od 2006 so baje vsi na Sachu....

o športnih varijantah smo že spraševali, pa verjetno ni nič - enomasni(navadni) se da podrejat in je potem lažji za cca 30-40% in to je to....(je delal en iz Celja za passata 35 arrivo)n ne vem sicer kako se je obneslo....treba nastavitve motorja naraedit, ker že na ler gasu potem laufa na 1500 rpm....
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To feb 09, 2010 1:33 pm

Moj 12/05(06 modelno leto) golf V ima Sachs-a in je crknil pri dobrih 70k km! Upam, da je napak odpravljena...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov