Strokovnjak je napisal/-a:Če je vreme deževno in zavor med vožnjo dlje časa ne uporabiš, potem se na disku naredi rahla korozija in je normalno, da na začetku ne primejo kot bi morale. Pa tudi ploščice so mokre. Vse ti piše v knjižici. Nima pa veze s temperaturo. In od kdaj to opažaš?
pskoda je napisal/-a:Potem se pa oprivičujem za tale posta in nočem drkat, samo vam priporočam da kupite novega opla oz fiata (imam največ iskušenj) in ne boste imel takšnega problema 100%
Strokovnjak je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Potem se pa oprivičujem za tale posta in nočem drkat, samo vam priporočam da kupite novega opla oz fiata (imam največ iskušenj) in ne boste imel takšnega problema 100%
Če si zaradi svojega stila vožnje velikokrat na bremzi potem verjamem, da nimaš teh težav. Probaj pa ob dežju voziti na AC in vsaj 15 do 20 minut in ne zaviraj - boš opazil kaj bo, ko boš nato zaviral.
lizard je napisal/-a:Mislim, da je nekdo kak mesec dni nazaj pisal o enakem problemu na Passatu. Potem pa mu je nekdo omenil, da je krivec za to voda, ki šprica gor na diske, in da so to reševali z nekimi plastičnimi zaščitami, od določenega letnika naprej pa so imeli Passati to zaščito že gor.
Problem je mogoče ravno v tem, da na disk pride precej več kapljic vode kot na katerih drugih avtih in se najprej ta voda mora odstranit in šele potem zavore začnejo delovat na polno, čeprav se mi 1-2 sekudni zdita dosti. Možna rešitev je tudi nabava športnih diskov, ki imajo ali luknjice ali kanale skozi katere se voda, prah, umazanija,... odtranijo precej hitreje.
@strokovnjak: večino sem na AC pa tega problema še nisem imel, mogoče sicer še nikoli nisem prišel v tako situacijo, a v to dvomim.
lizard je napisal/-a:Mislim, da je nekdo kak mesec dni nazaj pisal o enakem problemu na Passatu. Potem pa mu je nekdo omenil, da je krivec za to voda, ki šprica gor na diske, in da so to reševali z nekimi plastičnimi zaščitami, od določenega letnika naprej pa so imeli Passati to zaščito že gor.
Problem je mogoče ravno v tem, da na disk pride precej več kapljic vode kot na katerih drugih avtih in se najprej ta voda mora odstranit in šele potem zavore začnejo delovat na polno, čeprav se mi 1-2 sekudni zdita dosti. Možna rešitev je tudi nabava športnih diskov, ki imajo ali luknjice ali kanale skozi katere se voda, prah, umazanija,... odtranijo precej hitreje.
@strokovnjak: večino sem na AC pa tega problema še nisem imel, mogoče sicer še nikoli nisem prišel v tako situacijo, a v to dvomim.
lizard je napisal/-a:Mislim, da je nekdo kak mesec dni nazaj pisal o enakem problemu na Passatu. Potem pa mu je nekdo omenil, da je krivec za to voda, ki šprica gor na diske, in da so to reševali z nekimi plastičnimi zaščitami, od določenega letnika naprej pa so imeli Passati to zaščito že gor.
pskoda je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:Če je vreme deževno in zavor med vožnjo dlje časa ne uporabiš, potem se na disku naredi rahla korozija in je normalno, da na začetku ne primejo kot bi morale. Pa tudi ploščice so mokre. Vse ti piše v knjižici. Nima pa veze s temperaturo. In od kdaj to opažaš?
Ne vem koliko novih avtomobilov smo imeli pri nas, nikol nismo imeli problema glede tega, itak ti ploščice skos malenkost drgnejo ob disk, probleme imate zato, ker ne menjate zavorno olje (vsake 2 leti) ker se na zavorno olje veže vlaga ali pa imate superduper ploščice oz disk
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 8 gostov