čare je napisal/-a:Jaz govorim za Ljubljanski AMZS kjer pa ti najbrž nisi bil,za drugev AMZS-je pa ne dajem roke v ogenj.Zdaj mi pa najprej povej kaj lahko na cherokeeju štelaš razen špure če ima obe premi togi??Nagibov ne moreš,zaostajanje pa lahko štelaš z podlaganjem kajl med fedrom in premo samo tega ti pa res noben ne bo šel delat.Zakaj je pa prva prema 2 cm bolj desno kot zadnje moraš pa ti vedt ne jaz.Če ima avto herzbolcne med premo in fedrom se ta ne more v nobenem primeru premikat nikamor in je lahko edino kaj zvito recimo nosilci fedrov če je avto kdaj fasal kaj od strani ali pa je panhard zvit ali zluftan in ti premo špona na eno stran.Pri R5 bi pa jaz najprej pozornost posvetil fedrom kateri radi pokajo in kaj jaz vem mogoče ti ga je en navoj manjkal,lahko so sileni v rokah mehki in jih med vožnjo špona....V glavnem če je avto izpraven kot mora bit (se pravi nič zluftano ali zvito) in če je optika naštelana kot mora bit bi zadeva morala špilat,je pa res da je lahko naprava za nastavljanje že vsa razkalibrirana oz. kot to počnejo pri španu,ko ti najprej vse spravijo v nulo (zeleno polje) naredijo print rezultatov in šele nato zategne kontra matico kar lahko pomeni par desetink kiksa če je ta zategnjena ali losana.....
No no ne se razburjat

Samo omenit oz. zanimalo me je kako lahko nardiš na super duper senzorjih optiko pa čist vse štima v resnici pa gre vse po svoje....
Pri čirotu je bil zvit (prepigan) panhardov drog (posledica bočnega trka) ampak lih iz tega razloga , da se ugotovi zakaj volan za polovico obrata vleče v levo se je šlo na optiko (častla zavarovalnica zato tudi nisem imel moči oz. nisem sploh ugovarjal...menjat je bilo treba še tko al tko druge stvari kar je porihtal klepar/ličar, avto pa se je potem peljal na AMZS na pregled in optiko celotnega podvozja. Zadaj res nimaš kaj štelat....spredaj pa se poleg špur da nastavljat še nagib spodnjih rok. S tem pa kamot nastaviš zaostajanje. Lahko celo tko nastaviš da je prema (glede na vožnjo postrani). Sicer res da elektronika in senzorji niso vsemogočni ampak tak kiks bi po moje mogli zaznat....
Sploh ne bi vedel če slučajno ( po sledeh koles ...potem veš koliko je moralo it navzkriž) ne bi tega opazil....ker sem vedel da kaj druga kot zvit panhard ne more bit sem kupil novega....lej ga zlomka za 2 cm odstopanja glede na novega....prvo sem pomislil da mi moj mehanik ni dal pravega....No ko sem ga vstavil je pa bil volan zamotan za pol obrata desno....Torej na optiki (po senzorjih) niso nardili nič kaj druga kot pa zamaknili volan na polžu za pol obrata.....
Pri R5 popolnoma druga zgodba....
Na optiko sem šel iz razloga ker sem menjal fedre ( apex) in sem rabil potrdilo za homologacijo....Torej nove fedre, novi amortizerji,nove kugle vklučno z rokami in silen bloki, novi notranji in zunanji končniki.....Pa vseeno....
Da ne bo kdo narobe razumel....ne pluvam po nobenem ampak me je enostavno zanimalo iz česa oz. kako lahko pride do takih odstopanj oz. "začetniških" napak in lih tema je nanesla na to...