Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
urja
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So mar 27, 2010 12:53 pm

Reklamacija Renault - direktno v Francijo

Napisal/-a urja Po mar 29, 2010 2:11 pm

Mene pa zanima, ali ste že kdaj poslali reklamacijo direktno v Francijo- generalnemu direktorju Renaulta, namestniku predsednika (g. Pelata) oz. samemu predsedniku (g. Ghosn)?

Če ste, bi mi lahko posredovali njun kontakt (tel., fax ali email) v zasebnem sporočilu?

Hvala vsem za odgovore.

LP, urja
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Končar Po mar 29, 2010 2:31 pm

a nimaš nobenga bliži :D
ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
 
Vseved
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če dec 17, 2009 5:17 pm

Napisal/-a Vseved Po mar 29, 2010 2:35 pm

Mislim, da si "premajhen", da bi se glavni direktor ukvarjal s tabo.
 
8000rpm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To avg 11, 2009 6:17 pm

Napisal/-a 8000rpm Po mar 29, 2010 2:46 pm

Hahahah, jočem se. Kake izjave! Pa kaj misliš ,da je to žnj d.o.o, da vsak ku**c pride do direktorja? Eni se res imate za boga.
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Po mar 29, 2010 2:52 pm

Zakaj pa boš to vseskupaj rabil če smemo vedeti?
A se ti je vžgal nov renault ali kaj?
No to se je zgodilo mojemu sodelavcu da se mu je na 1 dan starem Cliu samo skadilo izpod havbe pol pa še garancija tega sploh ni krila(jap drobni tisk), pol je v NM napisal obsezno pritožbo itd... in je dobil v odgovor(brez besed) paket z kravato(renault) in vžigalnik, hahahah,umrl sem od smeha k je to razlagal.
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Končar Po mar 29, 2010 3:07 pm

ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
 
Uporabniški avatar
grizli
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: So dec 26, 2009 1:47 pm

Napisal/-a grizli Po mar 29, 2010 3:32 pm

Hahahaha...., tole si me pa fino nasmejal :har :rofl :har

Saj to ti dejansko ne sprašuješ resno? Pričakuješ, da se generalni direktorji korporacij ukvarjajo s tako minornimi reklamacijami? Pa da njihove telefonske kar krožijo po forumih?
 
Uporabniški avatar
...:::Team:::...
Novinec
 
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr sep 26, 2007 12:47 pm
Kraj: ...It's Balkan you know, i change Bentley to Lada...

Napisal/-a ...:::Team:::... Po mar 29, 2010 4:21 pm

samo ste pa res budale, namesto da bi rajše pomagali se delate norca, ful ste bili v pomoč, res

avtorju teme pa priporočam, da se rajše obrne na renault-nissan slovenija in tržno inšpekcijo ;)
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Po mar 29, 2010 6:08 pm

Vsi ste pametni!
Pri nas ni nobenega, ki bi stranke poslušal, zato je treba direktno v Francijo pisat.

Dopis moraš poslati na oddelek za pomoč strankam oz. "Renault Customer Relations Department", bodo oni poskrbeli, da pride v prave roke.
Naslov poišči na netu.

Renault s.a.s
Service Relation Client
FR EQV ARC 1 05
13/15, quai Alphonse Le Gallo
92100 Boulogne-Billancourt cedex - France

tél. 0810 40 50 60
contact.client@renault.fr


Piše, pa, da je oddelek namenjan samo francoskim strankam in se je treba žal obrniti na oddelek v svoji državi.
No, lahko se narediš malo neumnega pa pošlješ reklamacijo v angleščini, verjetno je ne bodo kar v smeti fliknili.
 
Uporabniški avatar
grizli
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: So dec 26, 2009 1:47 pm

Napisal/-a grizli Po mar 29, 2010 6:28 pm

Ja no, ne se razburjat fanta ;)

Samo če želi nekdo zaradi okvare turbine na svojem Meganu klicat kar Ghosn-a osebno, pa morata priznati, da je res težko ostati resen :twisted:
 
urja
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So mar 27, 2010 12:53 pm

Napisal/-a urja Po mar 29, 2010 6:49 pm

kako ste nekateri pametni... tukaj vas prosimo za pomoč, ne pa da pametujete... če ne morete pomagati, in ne znate odgovoriti na konkretno vprašanje, potem res ni potrebe po tem, da izgubljate čas z neumesnimi pripombami...

ceed - hvala za tvoj odgovor. To, kar si napisal, že vem. Ampak zanimalo me je, če ima mogoče kdo že kakšno izkušnjo in kakšne kontaktne podatke...

P.S.: pa toliko v vednost vsem ostalim- moji starši so pred leti pisali v Francijo (takrat je bil na vrhu g. Levy) - zadeva se je uredila v parih dneh - in še vedno imamo shranjene vse dokumente!
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po mar 29, 2010 7:00 pm

urja je napisal/-a:P.S.: pa toliko v vednost vsem ostalim- moji starši so pred leti pisali v Francijo (takrat je bil na vrhu g. Levy) - zadeva se je uredila v parih dneh - in še vedno imamo shranjene vse dokumente!


Pa vas še vedno ni izučilo,da francozi delajo parfume ne avtomobile.
Ok mal heca sam vseeno,vrjemi nam,da si za generalnega direktorja veliko premajhna in,da tudi njegove telefonske številke ali maila neboš kr tko dobila.Eni živite v iluziji žal.
Zato pa imajo podjetja razne oddelke,ki skrbijo za to.Direktor podjetja ima druge obveznosti in ne reševanje morebitnih reklamacij,ki so btw že po poteku garancije.
No upam,da ti uspe
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Po mar 29, 2010 7:02 pm

urja, v sloveniji nista pa nič uredila oz. zanima me, kaj so rekli na vse skupaj? Kaj pa kakšna kuleranca ali...? Ker tole je res kriza, da crkne turbina pri teh km.
Upam, da uredita, da bo OK, žal vama dosti ne morem pomagat, samo vzrajajta pri svojem.

lp
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Po mar 29, 2010 7:18 pm

Podatki, ki jih imajo tovarne o zanesljivosti svojih avtov, bi morali biti javni... he he...

Ko je naš novi kangoo 1.5dci nekaj štrajkal in ga kar niso in niso uspeli popraviti, je oče poslal precej grozeče sporočilo renault slovenija in kot po čudežu je avto kmalu delal tako kot se to spodobi za renaulta ( :roll: ).

V pismu moraš zveneti razjarjeno (kako lepa slovenska beseda, ane?) in skrajno resno v svojih namenih, ki jih boš izvedel, če ne popravijo avta...a hkrati moraš biti vljuden...takih ljudi se bojijo, ker vedo, da so takšni najhujši in resno mislijo.

Če dobro nakladaš in imaš dober razlog za slabo voljo, mislim, da se bodo uklonili.
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
KiNOS
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Po mar 23, 2009 1:13 pm

Napisal/-a KiNOS Po mar 29, 2010 7:23 pm

Drugič pa kr po novga renoja. Al pa bolš, kr dva, vsak svojga.
When bravery turns into insanity!
- MKV GTI DSG-F1 2005 sold
- MKV 1.9tdi 2005 sold
- MKV 1.4fsi 2005 sold
- MKV 1.6fsi 2008 sold
- MKV 1.9tdi GT-sport 2008 sold
- BMW M3 2003 SMG
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Po mar 29, 2010 8:18 pm

Danes smo malo debatiriali o tej temi. Mehaniki dvomijo, da je šla turbina.
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Po mar 29, 2010 8:32 pm

Jaz še pa čakam odgovor iz anglije. Sem se obrnil tja, ker v sloveniji ni bilo posluha. Druga znamka sicer. Ni bilo nič nekaj mesecev, potem pa poslal urgenco z grožnjo, da bom poslal dopis nekomu višje, in je bil naslednji dan odgovor. Sicer še nič pametnega in sedaj čakam na vsebinski odgovor glede njihovih ugotovitev, kar so obljubili, sicer pa so me v osnovi napotili na zastopnika v sloveniji :lol:
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Po mar 29, 2010 9:20 pm

Spoštovani urja.
Dopis proizvajalcu pošlji , ko boš izčrpal vse možnosti popravila pri domačem zastopniku. V novem mestu bi ti morali turbino vzeti in jo temeljito pregledati, da bi ugotovili vzrok okvare in ti v primeru tovarniške napake opraviti brezplačno menjavo.
Želim ti, da zadevo uspešno rešiš že v NM.
Drugače pa opažam, da je na forumu preveč cicibanov in komaj polnoletnih ali vsaj emocionalno nezrelih oseb, ki ne dojamejo čemu je ta forum namenjen.
LP
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Končar Po mar 29, 2010 10:28 pm

Pa kva mislš da je edini megane da mu je šla turbina al pa edini reno, če bi kr usi ke gor k šefu pisal pa klical, sej bi meu preveč dela, jebiga iz garancije je nimaš kej pisat pa prosjačt več, kup novo pa se voz, ne pa krneki drkat brezveze, najbolš da te kr gor u francijo povab pa še vikend paket v hotelu plača, ker ti je šla turbina.
ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To mar 30, 2010 8:27 am

Končar - dej se kaksno Frutabelo pojej, pa se pejdi v peskovnik igrat s sovrstniki...
Mislim ej?

Urja - z vso pravico imas tezit dokler ne prides do resitve, ce je bil avto res vzdrzevan in vozen lepo, je prednost na tvoji strani. Vsak bi to storil, z mano na celu. Lepa beseda najde svoje mesto in ne dvomim, da bo pri tebi drugace. Porocaj kako je slo.

LpF
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov