Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Kak vemo če je sklopka že slaba?

Napisal/-a dejcc Ne apr 11, 2010 2:34 pm

Zanima me kako se vidi če je sklopka slaba? V zadnjih dneh sem vozil veliko različnih avtov pa me zanima kako bi vedel, da se ne uštejem spet pri nakupu.
Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne apr 11, 2010 2:38 pm

če je zanič potem spodrsava (nihanje obratov pri pospeševanju)
če je slaba ti pa jst neznam svetovati
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Ne apr 11, 2010 2:47 pm

ja če spodrsava to vem,kaj pa mehka/trda nima veze ne?
Relax take it easY
Slika
 
BraaZ
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: So nov 01, 2008 6:01 pm
Kraj: Grosuplje :) SELO:)

Napisal/-a BraaZ Ne apr 11, 2010 2:47 pm

Preveri se lahko tud z speljevanjem brez gasa. Samo rahlo spuščaš sklopko.

Lp Miha
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Ne apr 11, 2010 2:47 pm

še jst bi nek vprašal:
ko je hladen je normalno,ko pa se avto segreje se ob pritisku sklopke sliši kot da bi nekaj nekam ružlo-podobno kot bi kaka zajla nekam rajsala,ampak to ni to ker je sklopka hidravlična.zvok prihaja izpod motorja,mogoče košara hin?
avto je polo 1.4tdi.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne apr 11, 2010 2:50 pm

Če je sklopka mehka ali trda nima veze o obrabi, ampak je važno kdaj prime. Če prime proti koncu je slaba oz diši po zamenjavi
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1328
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden Ne apr 11, 2010 2:53 pm

najboljši test je da, potegneš ročno, daš v drugo in kao spelješ. če avto ne ugasne je neki narobe. avto mora zadušit in mora ugasnt. to je ok.
 
Uporabniški avatar
scisco1
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: To dec 04, 2007 9:06 am
Kraj: Ljubljana&Dolina ljubavi

Napisal/-a scisco1 Ne apr 11, 2010 2:58 pm

Amm pri starem accentu se je slišalo neko kovinsko udarjanje ko je bil avto na miru in sklopka ni bla pritisnjena.
Drgač pa u tretjo, ročno gor in počasi spuščat pedal od sklopke... če avto crkne in ne gre na obrate je ql. Ampak kdo ve za koliko časa :)
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Ne apr 11, 2010 3:52 pm

scisco1 je napisal/-a:Drgač pa u tretjo, ročno gor in počasi spuščat pedal od sklopke... če avto crkne in ne gre na obrate je ql. Ampak kdo ve za koliko časa :)

Tko nekako bi tudi jst svetoval.
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Ne apr 11, 2010 4:42 pm

scisco1 je napisal/-a:Amm pri starem accentu se je slišalo neko kovinsko udarjanje ko je bil avto na miru in sklopka ni bla pritisnjena.
Drgač pa u tretjo, ročno gor in počasi spuščat pedal od sklopke... če avto crkne in ne gre na obrate je ql. Ampak kdo ve za koliko časa :)


Mislim, da je 3. prestava preveč, 2. je čisto dovolj.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne apr 11, 2010 4:57 pm

Sklopka ni samo izraba lamele včasih je potrebna zamenjava zaradi izrabe vzmeti potisne plošče ali zaradi zloma vzmeti potisne plošče - tudi če ti poje potisni ležaj ni najbolje ... to se dostikrat čuti če avto ob speljevanju potresava - ker del potisne plošče drsi del pa drži in ko speljuješ cuka - zgodilo se je tudi - da so se razsule protivdarne vzmeti na lameli ali celo lamela sama takrat se lahko pojavi kup zvokov preden preneha avto vleči :D
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 11, 2010 5:16 pm

Tisto v brzino pa gas je bolj tak....lahko je sklopka pri kraju ampak še vseen dovolj grabi, da bo dala znak dobre sklopke....Lahko prime skoraj na vrhu pa bo še dolgo dobro delala....
Leta 2003 , ko sem kupil rdečo R5 je med samim ogledom vozila iu sklopke prišel rožljati zvok...lastnik je takrat trdil , da je menjal samo lamelo ne pa tudi ležaja...ok kot domačemu mojstru se mi to ni zdelo problematično (bomo menjal ko bo treba). Sklopka je prav nagravžno rožljala v prostem teku, ko si stisnil sklopko pa je potihnilo....Vsak , ki je takrat to slišal je reku da diši po menjavi....a lejga zlomka...vse drugo je odpovedalo v 6tih letih je nabrala prek 150 tisoč....pa je še vedno rožljala. Rožljale so pa vzmeti v njej (šele pred dobrim pol leta ko sem komplet avto razdrl sem ugotovil kaj je rožljalo...lahko pride kdo pogledat kako to zgleda) a sklopka je normalno delala vseh 6 let.

Jeep ima skoraj podobno zgodbo....sklopka prijemlje dokaj na vrhu in dostikrat se je že kadilo iz nje (teren pač dela svoje) ...odpovedla sta oba cilindra hidravlike....sklopka pa po treh letih in 40 tisočih km še vedno dela brez problema....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Ne apr 11, 2010 7:01 pm

Torej loterija. Hvala vam, bom pa sprobal tele zadeve.
Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Ne apr 11, 2010 7:10 pm

el_diablo je napisal/-a:še jst bi nek vprašal:
ko je hladen je normalno,ko pa se avto segreje se ob pritisku sklopke sliši kot da bi nekaj nekam ružlo-podobno kot bi kaka zajla nekam rajsala,ampak to ni to ker je sklopka hidravlična.zvok prihaja izpod motorja,mogoče košara hin?
avto je polo 1.4tdi.


potisni ležaj bi znau bit ;)
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ Ne apr 11, 2010 7:27 pm

dejcc je napisal/-a:Torej loterija. Hvala vam, bom pa sprobal tele zadeve.
Js, ki sem tudi laik in se ne spoznam na te stvari, si te odgovore na forumu potem takole razlagam: ce kupujes avto lahko poskusis tisto stvar z 2. oz. 3. prestavo in ce se stvar odvije tako kot se mora (avto ugasne) potem super, ce pa ne, pa to stejem v minus (morda krivicno - ampak pac nisem strokovnjak in vseh podrobnosti ne znam oceniti, zato raje to sigurnejso pot).
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Ne apr 11, 2010 7:29 pm

Jaz prvo ocenim občutek na pedalki ampak sem imel dobrega, ampak ko sem v drugi stisno gas do konca (avto ima 160KM) nisem imel časa gledat obratov itd. ker nad 4000 prav butne ko potegne, je pa nekaj zasmrdelo po zažganem zdaj pa nisem prepričan al gume še od prve prestave al se sklopka kuri....

prijema lepo od začekta, menjana je bila lani poleti, ni premehka ni pretrda, pedalka stoji nomralno..nevem
Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
scisco1
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: To dec 04, 2007 9:06 am
Kraj: Ljubljana&Dolina ljubavi

Napisal/-a scisco1 Ne apr 11, 2010 7:40 pm

dejcc je napisal/-a:Jaz prvo ocenim občutek na pedalki ampak sem imel dobrega, ampak ko sem v drugi stisno gas do konca (avto ima 160KM) nisem imel časa gledat obratov itd. ker nad 4000 prav butne ko potegne, je pa nekaj zasmrdelo po zažganem zdaj pa nisem prepričan al gume še od prve prestave al se sklopka kuri....

prijema lepo od začekta, menjana je bila lani poleti, ni premehka ni pretrda, pedalka stoji nomralno..nevem


Če je dokazano z računom, da je notr ta sklopka, k je bl lani menjana, potem ti bo zdržala še vsaj naslednjih 100.000 km :)
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Hribo Ne apr 11, 2010 8:39 pm

Pozdravljen
Lahko je zanič samo potisni ležaj kateri ze pušča čudne zvoke pade skupaj ali pa se dolgo ne.Potem lahko je zanič dvomastni vstrajnik katerega čutis ob samem rahlem pritisku na sklopko,če pedal trosi nebo dolgo več.To je ponavadi najbolj drag šport.
Možno je tudi Potisna.plosča,lamela...Imas že nekaj naštetih načinov ugotovitve.
Mi lahko tukaj le debatiramo daleč,...Možno je da neboš ničesar ugotovil bo kot nova in še dolgo delovala lahko pa je zanič za mesec dni...
Vse je odvisno od vožnje prejšnih lasnikov in gdaj bi naj bila menjana,če je bila slučajno in ostalo...
Uspešen nakup.
Lep pozdrav
Zadnjič spremenil Hribo, dne Ne apr 11, 2010 8:42 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter Ne apr 11, 2010 8:39 pm

En test je tudi takšen, da ko si čist na ravnem (ok, lahk je tut mal v hrib), daš v 2. brzino, spustiš gas (in seveda že prej sklopko) in avto mora it naprej, zlo počas, ne sme se ustavt, ne sme cukat (razn mal na začetku).
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne apr 11, 2010 9:18 pm

LinuxFuter je napisal/-a:En test je tudi takšen, da ko si čist na ravnem (ok, lahk je tut mal v hrib), daš v 2. brzino, spustiš gas (in seveda že prej sklopko) in avto mora it naprej, zlo počas, ne sme se ustavt, ne sme cukat (razn mal na začetku).


S takim testom ugotoviš le, da imaš "stabilen" minimum. To nima nobene zveze s sklopko.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov