Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
golftuning
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Če jan 24, 2008 8:23 pm

Golf 5 - okvara menjalnika

Napisal/-a golftuning Če apr 22, 2010 3:16 pm

Pozdravljeni!
Ker iščem najboljšo možno rešitev bom še tukaj spisal problem ce ga bomo znali rešit!!
In sicer gre se za okvaro 6. prestave. Prvič se mi je napaka pojavila pri 36000km. Na porsche bravnicarjeva smo zamenjali oba zobnika (za 6. prestavo ter prenosni), ležaje smo preverili, kakšne druge napake pa ni bilo opaziti saj sta se zobnika lepo ujemala. Sedaj pa se mi je napaka ponovila pri 59000km (narejenih 23000km z novim zobnikom). Po menjavi se je tudi spremenil način vožnje in sicer 6.prestava se je uporabljala samo na avtocesti 2500 obratov +

Podatki o avtu:
GOLF 5 letnik 2006
motor 1.9 TDI 105 KM tip BKC
menjalnik ročni 6 stopenjski
cipan pri avtoelektronika, (po menjavi zobnika navor in moč občutno zmanjšana po občutku 120KM)

kaj narediti? zabnika še enkrat nebi menjal glede nato da ni poceni (prej 490e - sedaj 360 + olje + delo) sam se nagibam k nakupu novega menjalnika, me pa najbolj zanima ce bi pasal od golfa z 2.0 TDI 140 ali 170
 
Uporabniški avatar
damek1a
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po jan 10, 2005 4:48 pm

Napisal/-a damek1a Če apr 22, 2010 5:19 pm

uh bad...
6-stopenjski menjalniki v 1.9 TDI golf5 so očitno precej problematični, saj na večih forumih pišejo o težavah. Kaj točno pa se ti je zgodilo? Ne gre sploh prestavit v šesto?

Mislim, da tisti iz 2.0 TDI ni enak, vsaj po oznakah sodeč ne. Pri 2.0 mislim, da so oznake GRF in KDN, pri 1.9 motorju pa GQM. Tudi sklopka in vztrajnik sta drugačna. Nekaj menjalnikov se sicer prodaja po raznih oglasih in tudi na ebayu, vendar je ravno ta menjalnik (6 prestav, 1.9 TDI) zelo drag. Tudi čez 1500eur za "austausch", kar je ogromno v primerjavi s 5-stopenjskimi, ki se dobijo že za 500eur. Verjetno je najceneje popraviti zadevo in upati, da bo ok.
Je pa kvaliteta teh VW menjalnikov in vztrajnikov porazna. Tudi sam sem že moral predčasno menjati oboje, kar se mi ne zdi normalno, glede na ostale znamke. Naslednji avto zaradi teh pripetljajev zagotovo ne bo iz vag grupe.
nič ni tako dobro, da ne bi moglo biti boljše!
 
golftuning
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Če jan 24, 2008 8:23 pm

Napisal/-a golftuning Če apr 22, 2010 7:36 pm

Pozabu napisat, ja v 6. prestavo gre vendar ko spustiš sklopko ropota nenormalno kot bi v prestavo rinu brez sklopke. Pri prvem zobniku sem naredil 3000 km ko so se znaki stopnjevali od skoraj neopaznega šuma do na koncu ropota, sedaj pa mi je kar naenkrat pri 130 na ac zaropotalo. Druge prestave delajo normalno tako da avto je vozen.

ja res so rabljeni od 1500e+ proti 2.0 ki se dobijo od 400e naprej

še slika zobnika
Slika
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Če apr 22, 2010 8:30 pm

Nič ne bom rekel samo Lantra je pri 248900 km čisto normalno menjala kljub očitni obrabi sklopke in verjetno že tudi zobnikov 8) Mislim, da je tale DASauto malo zašel s kvaliteto in folk s 6 prestavo po lokalnih cestah 65kmh povprečje , kar pa NE gre dolgo :roll:
Po mojih opažanjih v vožni po naših cestah se dizel s samo 74kW vozi v 3 prestavi do 65kmh pol 4 do 85kmh nad to hitrostjo pa 5 prestava, ta motor ima max navor na 4000 obratov min. kar pa še nisem dosegel v 4 ali 5 prestavi :) se skoz vrti do 2500 o min in hitrosti do 110 kmh ;)

Najdi mojstra za zobnike in naj naredijo iz drugih materijalov tole :idea:
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Če apr 22, 2010 8:54 pm

Ivan36 je napisal/-a:Po mojih opažanjih v vožni po naših cestah se dizel s samo 74kW vozi v 3 prestavi do 65kmh pol 4 do 85kmh nad to hitrostjo pa 5 prestava, ta motor ima max navor na 4000 obratov min. kar pa še nisem dosegel v 4 ali 5 prestavi :) se skoz vrti do 2500 o min in hitrosti do 110 kmh ;)



zakaj NE gre dolgo če se voziš 65km/h v šesti po lokalnih cestah? :roll:

ne vem kako ti voziš,ampak s touranom sem pri 50km/h že mel v 5. prestavi pri 65km/h pa v šesti in je avto šel čisto lepo, ne vem kaj bi to škodovalo, ker niti "bobnelo" ni v avtu, kot da bi bil v previsoki prestavi, ampak se je avto čisto lepo peljal z minimalnim gasom.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Če apr 22, 2010 10:34 pm

Ni ravno najbolš na prenizkih obratih vozit, že zarad mazanja motorja.Pa težko pospešiš iz npr. 1200-1500 obratov.Ne vem no..jst mam rajš pri toplem okrog 2000-2200..se mi zdi, da velik lepše mašina teče.Pa še EGR se ne zapaca tok, če maš pod vejimi obrati.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Pe apr 23, 2010 12:48 am

Koliko časa ti je pa časovno zdržal nov zobnik? Sej neki garancije dajo na materjal+delo, ne more kar tako ponovno crknit, ko zamenjajo.. Če ne pa kulanca, si to morda kej omenil na servisu?
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe apr 23, 2010 9:47 am

Pa sem mislil, da so menjalnike pri VW kaj izboljšali. Podobne probleme so imeli že stari poloti, ko je pri cca. 60k km ta razpadel (menjalnik, ne polo :lol: ). A to gre drugače pri Golfu samo za 6-stopenjske menjalnike pri motorju 1.9 tdi ali so problemi nasplošno pri vseh?
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe apr 23, 2010 4:40 pm

Na polotih so bili ležaji narejeni iz putra, pri golfih pa izgleda da zobniki :bonk
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe apr 23, 2010 4:48 pm

Čudno da ni noben napisal še tega: Sigurno je krivo teranje avta ko je še hladen, sigurno nisi pustil avta minuto prižganega na mestu, preden si ga ugasnil, sigurno si menjal olje v MOTORJU po 15.000 km in isto nisi zračnega filtra redno menjaval! :lol:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Pe apr 23, 2010 4:59 pm

po sliki sodeč, zobnik ni iz pravega materjala, ali pa ni bil med nastankom pravilno obdelan. ker tkole zgleda zobnik ki je iz premehkega materjala
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe apr 23, 2010 5:00 pm

problematicni so samo menajlniki pri 1.9 tdi golf 5. pri golf iv 6. stopenjski niso bili problematicni.
drgac pa res ja.garancijo uveljavljaj
Ni vse res kar napišem
 
golftuning
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Če jan 24, 2008 8:23 pm

Napisal/-a golftuning Pe apr 23, 2010 5:06 pm

Garancija na rezervne dele je 1 leto. Moj je bil menjan junija 2008
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Pe apr 23, 2010 6:27 pm

Ni ravno najbolš na prenizkih obratih vozit, že zarad mazanja motorja.Pa težko pospešiš iz npr. 1200-1500 obratov.Ne vem no..jst mam rajš pri toplem okrog 2000-2200..se mi zdi, da velik lepše mašina teče.Pa še EGR se ne zapaca tok, če maš pod vejimi obrati.

To sploh ni res, da ni najboljše voziti, mašina se več kot dobro maže pri teh nizkih obratih. Edino v prostem teku ne. Nam je EGR ventil zdržal 270.000 tisoč km, preden se je zapacal. Avto vozimo vedno okoli 1500 obratov v mestu, pa ne rabimo neke hude pospeške in tudi pri porabi se veliko pozna. Prav tako prestavljamo pri 1500, do zdej imamo dva avta čez, ki imata že 300 tisoč km in do zdej ni bilo nobene okvare okrog motorja. Edino menjava EGR ventila.
Toyota se mi zdi, za dizle oni priporočajo prestavljanje pri 1500 obratov in imajo tudi opozorilno lučko, kdaj ekonomično prestaviti, ki se prižge pri teh obratov. Prav tako je BMW naznanil da razvija nove nosilce motorja, da se ne bojo povzročali vibracije pri nizkih obratih, točno te vibracije ki folk misli da se motor matra pri nizkih obratih.[/i]
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe apr 23, 2010 9:52 pm

Ja sej se pa matra, zakaj pa misliš, da se trese ;)
Drugače pa res, toliko kot imajo eni pametnjakoviči po vseh temah za povedat čez renaulte, naj bodo raje samo tiho!
Zobnike v menjalniku lomi, vztrajniki, šobe pri 2.0 TDI, začetni letniki- glave....
Lepo prosim no, kake obremenitve pa so v avtomobilskem menjalniku? Klinc kaj veliko.
Pa naj dajo traktorski zobnik noter :lol: Če že več kot 30 let laufa, pri skoraj vsakem šaltanju se vsaj malo preštejejo zobi, pa še kar zdrži nenormalne sunke in obremenitve, bi pa tudi enga golfa gnal :lol: Pa za 400 eur dobiš dele za celo generalko ne samo en zobnik :)
Malo za hec, malo pa tudi zares. Take cene navijajo, ni pa vredno pol ajmpra mrzle vode!
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Pe apr 23, 2010 10:17 pm

Če bi mel v avtu traktorske zobnike bi verjetno izdelovali samo še avte z 2.0 mašinami in več, ker bolj švoh motorji nebi gonili tistih zobnikov.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So apr 24, 2010 6:40 am

mišek je napisal/-a:
Pa naj dajo traktorski zobnik noter :lol: Če že več kot 30 let laufa, pri skoraj vsakem šaltanju se vsaj malo preštejejo zobi, pa še kar zdrži nenormalne sunke in obremenitve, bi pa tudi enga golfa gnal :lol: Pa za 400 eur dobiš dele za celo generalko ne samo en zobnik :)
Malo za hec, malo pa tudi zares. Take cene navijajo, ni pa vredno pol ajmpra mrzle vode!


Golf l-ka in ll-ka sta imela tudi "traktorski" motor, ne pa samo menjalnika ;) Saj ni čudno da je ll-ka že dražja od lll-ke, saj grejo z kvaliteto golfouv popolnoma u kura*
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak So apr 24, 2010 8:58 am

Zanima me če so zobniki 6. prestave enake debeline in kakovostni kot ostali od 1. do 5., ali so zaradi pomanjkanja prostora vsi zobniki nekoliko tanjši kot pri 5-stopenjskem menjalniku?

Moja marea JTD jih ima 312.000 in še vedno prvo olje v menjalniku in ne boste verjeli - tudi sklopka je prva.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So apr 24, 2010 9:19 am

marjan novak: Nimaš precenjenega nemškega avtomobila, ampak imaš italijana, zato ti še vedno vse brezhibno dela ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
legendarac
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po mar 05, 2007 9:28 pm

Napisal/-a legendarac So apr 24, 2010 10:10 am

Tudi moj Golf IV 1.9 TDI ima prevoženih 280.000km in ima sklopko, olje v menjalniku ter auspuh oziroma vse dele ki niso ravno potrošni material prvo.Imam pa 5 stopenjski menjalnik.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov