Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Pipita
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: So jan 30, 2010 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Preluknjana guma 235/40/18

Napisal/-a Pipita Po maj 03, 2010 11:57 am

Živjo,

včeraj sem v tekalni del gume dobil vijak. Zanima me ali je popravilo take poškodbe popolnoma varno. Zadevo bom prepustil strokovnjakom vendar me vseeno zanima ali je tako popravilo dobro, kar se varnosti tiče. Ali zna biti to problem pri večjih obremenitvah onevmatike. Ne bi ravno rad, da mi pri 150 kmh raznese gumo.

Hvala za kakršenkoli nasvet.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po maj 03, 2010 12:10 pm

Večinoma se dobro popravi. Je pa od znanja in kvalitetnega materiala odvisno.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po maj 03, 2010 12:39 pm

Dober vulkanizer bo to popravil brez najmanjšega problema in tudi kvalitetno ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Po maj 03, 2010 3:07 pm

Meni se je to zgodilo pri čisto novi zimski gumi. Žebelj enih 5 cm je prebil tekalno površino v kanalu. Ne vem, če sem z njimi sploh prevozil 1k, ker so bile gor na novem avtu. Prejšnjo leto. Vulkanizer zali l...

To zimo zadeva držala BP.
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Po maj 03, 2010 3:18 pm

hitra inekcija ?

to ni za dolgo


heh, problem je kupit dve novi gumi, ne ?
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Po maj 03, 2010 3:21 pm

a4 je napisal/-a:hitra inekcija ?

to ni za dolgo


heh, problem je kupit dve novi gumi, ne ?


Čestitam za izredno konstruktiven nasvet oz. komentar.

@Pipita: Oprosti za OFF.

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Po maj 03, 2010 4:09 pm

a4 je napisal/-a:hitra inekcija ?

to ni za dolgo


heh, problem je kupit dve novi gumi, ne ?


Dat cca. 15€ (al pa še manj) za injekcijo al pa dat recimo 200€ (ali več) za dve novi gumi ni ravno isto, se ti ne zdi?

Če ti bo vulkanizer dobro popravil (z injekcijo), mislm da nima bit nevarnosti. Meni je lani eno popravil, pa se na zunanji strani niti več ne vidi, kje je blo popravljeno.
Slika
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Re: Preluknjana guma 235/40/18

Napisal/-a Drager Po maj 03, 2010 4:55 pm

Pipita je napisal/-a:Živjo,

včeraj sem v tekalni del gume dobil vijak. Zanima me ali je popravilo take poškodbe popolnoma varno. Zadevo bom prepustil strokovnjakom vendar me vseeno zanima ali je tako popravilo dobro, kar se varnosti tiče. Ali zna biti to problem pri večjih obremenitvah onevmatike. Ne bi ravno rad, da mi pri 150 kmh raznese gumo.

Hvala za kakršenkoli nasvet.

In zakaj take stvari potem tudi vulkanizerja ne vprašaš? Tukaj gor se bodo spet znalci razbohotili z svojim znanjem.
Glede na to da je guma nizkopresečna ti priporočam da jo popraviš z tehniko čepa. Gumo se od zunotraj pobrusi, poveča se luknjo z posebnim svedrom, namaže z lepilom, vstavi čep in porola. To je to. Vsak malo boljši vulkanizer tole obvlada. In če je vijak skozi bo poravilo hitro in trajno. Nebo potrebno novih gum kupovat razen če so te že zelo slabe ali pa res rad razsipavaš z denarjem. Tako pri nas popravljamo gume dnevno, vseh znamk in dimenzij. Injekcijo uporabim samo pri starejših (zrabljenih) gumah manjših dimenzij.
Nizkopresečnih gum se samo na boku nikakor nesme popravljat. Pa tudi je če čisto majhna luknja.
L.P.
Ne vozi hitreje kot tvoj angel varuh lahko leti.
http://www.sina-logatec.si/
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po maj 03, 2010 6:43 pm

a4 je napisal/-a:hitra inekcija ?

to ni za dolgo


heh, problem je kupit dve novi gumi, ne ?

Valda, najbolje vse 4, al pa kar nov avto.
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1317
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Napisal/-a jack86 Po maj 03, 2010 7:45 pm

Živjo!

Tud jst imam enak problem, žebelj v gumi. Ampk tuki se gre za konjski žebelj (kvadraten cca 3x3mm) v gumi štirikolesnika. :? Vozil sem se par dni nazaj, danes sem pa opazil tega hudiča v zadnji gumi tastovga bombardirja :?

Kakšn predlog, bo inekcija zadostovala?
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager Po maj 03, 2010 9:17 pm

Glede na to da so gume na 4 kolesniku pumpane na dokaj nizek pritisk in struktura gume ni taka kot pri osebnem avtomobilu, bi ti svetoval da se guma popravi na isti način kot sem napisal zgoraj,torej z čepom. Ampak je potrebno pazit ker določenih gum od štirikolesnikov se sploh nesme popravljat. Nevem sicer zakaj, ampak tako informacijo sem dobil od enega dobavitelja. Se bom ob priliki pozanimal.
L.P.
Ne vozi hitreje kot tvoj angel varuh lahko leti.
http://www.sina-logatec.si/
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Po maj 03, 2010 9:32 pm

Na prejšnjem avtu se nam je zgodila podobna situacija.Vulkanizer mi je luknjo zapolnil s čepom, kot je opisal DRAGER in mi je držalo potem še celo leto brez poblema..niti pritisk v gumai ni padal hitreje kot na ostalih treh.Potem sem gumo menjal, ker je bila izrabljena.
Tko, da pomojem lahko brezkrbi pelješ nekam, kjer to delajo in se naprej voziš brez skrbi.Neumnost pa je zaradi tega kupovati nove gume, če se da to VARNO in poceni popraviti.
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1317
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Napisal/-a jack86 To maj 04, 2010 7:08 am

Drager, hvala za izčrpne info.

Lp, J
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To maj 04, 2010 7:34 am

Ti štirikolesniki so bili Toyota RAV, pri katerih se lahko pelješ s preluknjano gumo, ki pa je specialna. To so pri novih menda opustili.
Vse gume se pri luknjah flikajo s čepom, gre samo za to, da se uporablja pravo čistilo, original sveder za povrtanje na mero in novi kvalitetni čepi, namazani s pravim lepilom. Ker ljudje radi nadomeščajo materiale s cenejšimi.
 
Uporabniški avatar
Pipita
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: So jan 30, 2010 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Pipita To maj 04, 2010 8:09 am

Hvala za vse nasvete in odgovore.

Glede na to, da sem prejel kar nekaj pozitivnih izkušenj drugih ljudi, sem se odločil, da jo popravim. Pri vulkanizerju na Brezovici so pregledali in se odločili za injekcijo (10 EUR).

Kar se tiče nakupa novih gum...in problema zakaj se ne kupi kar 2 novih je v tem, da se mi to ne zdi smiselno, ob predpostavki, da se da stvar kvalitetno popravit. Sploh pa ker so gume stare 2 meseca. Ker še nisem zasledil koga s slabo izkušnjo, sem se odločil za popravilo.

Če se pojavijo kakšne težave vam javim.....
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Napisal/-a zundapp To maj 04, 2010 8:20 am

Popraviš in daš na zadnjo os ter kakšen dan malo paziš, če bi spuščale, to je vse.
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI To maj 04, 2010 11:10 am

Pipita je napisal/-a:Hvala za vse nasvete in odgovore.

Glede na to, da sem prejel kar nekaj pozitivnih izkušenj drugih ljudi, sem se odločil, da jo popravim. Pri vulkanizerju na Brezovici so pregledali in se odločili za injekcijo (10 EUR).

Kar se tiče nakupa novih gum...in problema zakaj se ne kupi kar 2 novih je v tem, da se mi to ne zdi smiselno, ob predpostavki, da se da stvar kvalitetno popravit. Sploh pa ker so gume stare 2 meseca. Ker še nisem zasledil koga s slabo izkušnjo, sem se odločil za popravilo.

Če se pojavijo kakšne težave vam javim.....


Glede na to, da ti je pnevmatiko popravljal zelo Znan vulkanizer v Sloveniji bi le ta lahko vedel, da je injekcija zasilna rešitev, kar tudi potrjujejo določeni proizvajalci vulkanizerskega materiala / Tech, Rema Tip-Tp, Pang , Prema, Hatco ... /

Če pnevmatika izgubi večino ali ves zračni tlak, jo je potrebno NUJNO odstraniti z vozila ter temeljito pregledati, da se ugotovi, ali je znotraj poškodovana ali ne. Pnevmatike, ki izgubijo polnilni tlak in s katerimi se vozimo le kratko razdaljo, so ponavadi znotraj tako poškodovane, da popravilo ni mogoče. Večino defektov, lukenj, narejenih z žeblji ter zarez do globine 6mm – omejenih na tekalno plast lahko strokovno usposobljeno osebje zadovoljivo popravi s pomočjo industrijsko odobrenih metod oz. proizvajalcev vulk. materiala.
V kolikor je globina profila samo ali manjša od 1,6 mm se le ta ne sme več popravljati.
Pravilno popravilo pnevmatike ;
1. Pri predrtju pnevmatike je le to potrebno demontirati in pregledati znotraj zaradi zunaj nevidnih poškodb
2. Vsaka dimenzija pnevmatike ima določeno velikost poškodbe na tekalni površini oz bočni strani s strani proizvajalca vulk. materiala
3. Pravilno popravilo tekalne površine v primeru predrtja se popravlja z tako omenjeno A injekcijo oz. Gobico
4. Ponovna namestitev popravljene pnevmatike, preverjanje tesnosti in uravnoteženje kompletnega kolesa


Lp, A
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo To maj 04, 2010 11:13 am

js sm pri 1 mesc stari gumi fasu "kniping" srauf,vulkanizer je zafliku(mislm da je uporabu tehniko čepa),in je od tega ze cca 6 mescov,pa ni nobenga problema,pa ga skor usak vikend gonim cez ovinke ;) ..to pa da bi pri skoraj novih gumah,zard enga vijaka šu kupovat nove gume se mi zdi nesmiselno :roll:
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero To maj 04, 2010 7:01 pm

ANJCI je napisal/-a:Glede na to, da ti je pnevmatiko popravljal zelo Znan vulkanizer v Sloveniji bi le ta lahko vedel, da je injekcija zasilna rešitev, kar tudi potrjujejo določeni proizvajalci vulkanizerskega materiala / Tech, Rema Tip-Tp, Pang , Prema, Hatco ... /

Če pnevmatika izgubi večino ali ves zračni tlak, jo je potrebno NUJNO odstraniti z vozila ter temeljito pregledati, da se ugotovi, ali je znotraj poškodovana ali ne. Pnevmatike, ki izgubijo polnilni tlak in s katerimi se vozimo le kratko razdaljo, so ponavadi znotraj tako poškodovane, da popravilo ni mogoče. Večino defektov, lukenj, narejenih z žeblji ter zarez do globine 6mm – omejenih na tekalno plast lahko strokovno usposobljeno osebje zadovoljivo popravi s pomočjo industrijsko odobrenih metod oz. proizvajalcev vulk. materiala.
V kolikor je globina profila samo ali manjša od 1,6 mm se le ta ne sme več popravljati.
Pravilno popravilo pnevmatike ;
1. Pri predrtju pnevmatike je le to potrebno demontirati in pregledati znotraj zaradi zunaj nevidnih poškodb
2. Vsaka dimenzija pnevmatike ima določeno velikost poškodbe na tekalni površini oz bočni strani s strani proizvajalca vulk. materiala
3. Pravilno popravilo tekalne površine v primeru predrtja se popravlja z tako omenjeno A injekcijo oz. Gobico
4. Ponovna namestitev popravljene pnevmatike, preverjanje tesnosti in uravnoteženje kompletnega kolesa


No, meni je tako mojster naredil.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov