Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Najbolj odporna znamka na rjo

Napisal/-a zzitop Ne maj 09, 2010 12:24 pm

Pozdravljeni!


Že dolgo se sprašujem, kateri avti najmanj rjavijo, oz. katere karoserijo zdržijo največ let. Sprašujem po znamki, lahko tudi modelu.


Seveda se tu krešejo mnenja, vseeno pa upam, da dobimo nek občutek.


Vemo, Opel najhitreje zgnije. Za novejše modele se sicer še ne ve. Če opazujem Renaulte, tudi opazim veliko nagnitih, recimo Clio, 19, megane. Sploh kake Škode Felicije hitro gnijejo. Pa recimo Skor vsaka Kia Sephia ima prage rjave. Pa čeprav je letnik 2001 recimo. Tudi Hyundai je takoj gnil pod blatniki.


Se mi pa zdi, da se recimo Citroeni dobro držijo glede tega. Nekako si ne znam misliti nič o italjanih (sploh o Lanci), tudi alfe mi delujejo kar OK.

Honda naj bi bila precej odporna, vendar vsaj jaz vem za eno, ki je zeloooo gnila, seveda pa ne vem zaradi kakšnih okoliščin je prišlo do tega.




Zelo vesel bom kakega mnenja in komentarja na to temo


Hvala
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Ne maj 09, 2010 12:26 pm

vse je odvisno od nege avtomobila. če ga redno čistiš, pa še po možnosti pozimi sol dol splahneš izpod blatnikov,je zelo mala vrjetnost da bo avto napadla rja.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI Ne maj 09, 2010 12:27 pm

Peugeot 106, sem mel letnik 93 brez pike rje
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Napisal/-a zzitop Ne maj 09, 2010 12:37 pm

Za peugeot sem že slišal, ja. Očitno res bo nekaj na tem.


Patrik_A3, se strinjam s tabo. Na tak način ne bo avto kar tako zgnil. Jaz pa imam predvsem v mislih kateri bo najkasneje zgnil če ga postaviš v iste pogoje, način vožnje, vzdrževanja...
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Ne maj 09, 2010 1:06 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:vse je odvisno od nege avtomobila. če ga redno čistiš, pa še po možnosti pozimi sol dol splahneš izpod blatnikov,je zelo mala vrjetnost da bo avto napadla rja.


res je ;) nima znamka tu veliko veze... če se avto redno čisti pozimi manj vozi ima to velik vpliv. Tudi poškodbe na barvi hitro pripomorejo k rjavenju, sploh če ne popravimo tega.
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Ne maj 09, 2010 1:18 pm

Kot so prej omenil definitivno peugeot in citroen najboljši pleh. Pa Vag-ovci višjega cenovnega razreda(a4,a6,passat...)
Najslabši korejci in japonci.
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Napisal/-a f.taunus Ne maj 09, 2010 1:33 pm

Od Korejcev ima Dewoo vsekakor odličen pleh. Lahko grem slikat 13 let starega Lanosa, ki kljub poškodbam pločevine (praske, odrgnine po plehu, odluščena barva) še vedno nima pikice rje.
 
Uporabniški avatar
ThugBoy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To feb 24, 2004 10:18 pm
Kraj: Morje

Napisal/-a ThugBoy Ne maj 09, 2010 1:58 pm

za hyundaia lahko skrbiš kolko hočeš, pa bo zrjavel....
Even When They Kill Me They Can't Never Take A Game From Young G
 
Uporabniški avatar
sorento
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Če mar 08, 2007 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sorento Ne maj 09, 2010 2:09 pm

Glede odpornosti na rjo je potrebno najprej preveriti kakšna je zaščita pločevine. Veliko proizvajalcev pločevino cinka in cinkana pločevina je sigurno bolj odporna na rjo kot samo barvana. In tu tiči vzrok zakaj recimo pločevina pri Hyundaiu in Kii nekoliko raje rjavi. Pa še bi lahko naštevali proizvajace, katerih avti tudi radi ''zacvetijo''. Siguno je med njimi Opel (sicer so novi cinkani in bolj odporni), Ford in presenetljivo tudi MB, sem že videl kar nekaj primerkov ne ravno starih avtomobilov te znamke z rjo.
Načeloma prej ali slej rjavijo vsi, samo od zaščite je pa odvisno koliko kmalu ;) .
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne maj 09, 2010 2:12 pm

Pri pugiju so imeli že pri 205-ki pocinkano karoserijo. Drugače se pa ne strinjam, da avtomobil stalno pereš, če hočeš, da ne rjavi. Meni ni še noben avtomobil strhlenel, pa ga pozimi nikoli ne perem, in stalno je parkiran zunaj.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Ne maj 09, 2010 2:14 pm

f.taunus je napisal/-a:Od Korejcev ima Dewoo vsekakor odličen pleh. Lahko grem slikat 13 let starega Lanosa, ki kljub poškodbam pločevine (praske, odrgnine po plehu, odluščena barva) še vedno nima pikice rje.

Za daewoo lanos se stinjam. Čudežen pleh :) Res izjema.Nobenega zarjavetega skoraj da ni. Medtem pa se ostali daewooeti se razpadajo(nexia,racer,matiz...)
Kie se mi zdi da najbolj rjavijo.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Ne maj 09, 2010 2:15 pm

lancia hf je napisal/-a:Pri pugiju so imeli že pri 205-ki pocinkano karoserijo. Drugače se pa ne strinjam, da avtomobil stalno pereš, če hočeš, da ne rjavi. Meni ni še noben avtomobil strhlenel, pa ga pozimi nikoli ne perem, in stalno je parkiran zunaj.

Nič ne pomaga. Sol in pesek pozimi naredi svoje.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Napisal/-a evilfury Ne maj 09, 2010 4:11 pm

Ta naša preljuba država itak soli in kamenje meče na cesto pozimi tako, da se sploh več ne sekiram. Imam nov avto pol leta star in je havba že od kamenja (pikice). Me zanima če so kakšna pravila kakšen pesek more bit, ker pomoje so vmes še kamni.
 
db
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 22, 2007 6:39 pm
Kraj: from MS to MB

Napisal/-a db Ne maj 09, 2010 4:25 pm

Pri rji je dosti tudi odvisno od modela do modela, recimo mercedesi c in e klasa so imeli probleme z rjo pri letnikih 02-04, na vratih in pragovih, to so nam povedali v sami tovarni, pač tudi kontrukcijske napake se dogajajo. Se mi zdi, da je 1.gen mazde 6 imela vpoklic zaradi rjavenja zadnjih blatnikov.
Pri rji je več faktorjev, od vzdrževanja, čiščenja do garažiranja, topla ali mrzla garaža ali na odprtem, potem od samega modela avtomobila, konstrukcijske napake. Dosti avtov tudi rjavi na ˝očem ˝ nevidnih mestih, na zunaj pa so kot novi, tisto je lahko še najbolj nevarno, čeprav tega dandanes skoraj več ni.

Jaz mislim da so skandinavski avti dobro odporni na rjo. (Volvo, Saab)
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Napisal/-a zzitop Ne maj 09, 2010 5:49 pm

Saj res, zanimo glede skandinavskih avtomobilov.



Bom prav pozoren, na njih sem kar pozabil.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne maj 09, 2010 5:51 pm

 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Ne maj 09, 2010 5:57 pm

porsheja nism še vidu nobenga rjavga :D razn tiste k so že 20+ let stari
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Ne maj 09, 2010 5:58 pm

ThugBoy je napisal/-a:za hyundaia lahko skrbiš kolko hočeš, pa bo zrjavel....


Se ne strinjam. Pri kakšnem starem Ponyju že možno. Moja 10 let stara Elantra je na karoseriji brez najmanjše pikice rje. Pred 2 letoma je malo zacvetelo na robu vrat, kar sem takoj popravil, drugače pa NIČ!
 
Uporabniški avatar
golflover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Ne mar 23, 2008 11:04 am

Napisal/-a golflover Ne maj 09, 2010 6:02 pm

Najslabše so po moji oceni stare škode, ko še ni blo VW-ja zraven. Smo doma imeli škodo favorit tipa LX, letnik 1994, prevoženih 60k km, lastnica je bila mama, ki se je tu pa tam kdaj peljala v trgovino, pa po opravkih.

Včasih je avto videl sneg, ampak ob prihodu domov je bil opran in postavljen v garažo. Leta 2000 je začel rjavet na feltnah, ter okoli zadnje šipe, od takrat naprej je bilo samo še slabše, rja na podvozju, pragih, robovih, najhujše pa so amortizerji, saj se v "šalčki", kamor pride vzmet nabira voda, kar povzroči, da tista šalčka sprhni, kar ima za posledico, da se avto sesede.

Skratka katastrofa. Seveda pa ni bila pocinkana, mislim, da so sedaj novejše precej boljše.

LP 8)
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Ne maj 09, 2010 6:18 pm

Največji "užas",kar se rje tiče in sem imel priložnost videti na lastne oči, je bila lada niva. In sicer tisti novejši model-1.7i, na katero so menda pri nas montirali tiste plastike (obrobe itd). Pazi-kjer je plastika regala, so kar "kniping"not zabili! :bonk :bonk

Stric je kupil tedaj novo in po kakšnih 2 letih je bila rjava kot lisica. Še bolj opazno je bilo, ker je bila bele barve. podvozje je bilo vso "kosmato". Še polosovine....

mislim, nisem mogel verjet. moj, tedaj tam 15 let star jugo, je bil zlat proti tej kišti.
**classic power-original power!**
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov