Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Vprašanje glede zavor

Napisal/-a kamnčan Če maj 27, 2010 8:42 am

Nejprej bi se rt upravuču že v naprej. Pač me zanima kako je treba ravnati, ko imaš kompletno menjan zavorni sistem (diski + ploščice). Nako jih je treba ulavfat po domače. pa na kaj morm pazit oz. se izogibat.
Nekje je bila že ena tema se mi zdi samo je ne najdem.

hvala za pomoč
Lp Rok
 
Uniqe
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne apr 15, 2007 10:31 am

Napisal/-a Uniqe Če maj 27, 2010 8:44 am

Samo nekaj časa ne blokirat zavor oziroma se izogibaj polnemu zaviranju, okrog 200-400km.

Lp
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Če maj 27, 2010 8:49 am

Ok pa sej to bo u enmu tednu, sam pa predpostavmo d me en pač izsil. kaj u tem primeru bom uniču use al kako?
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Če maj 27, 2010 8:52 am

ne se bat. ne gre to tako tako hitro. drugo je ,da bi ga nateral do kraja nekje na ac, pol pa bremzal do 0.... vozi lepo normalno, pa bo.
**classic power-original power!**
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če maj 27, 2010 8:52 am

nebos nc unicil bod kr brezskrbi.laj ko das novo zavore je treba prvih nevem 200 km lepo umirjeno vozit brez nepotrebnega naglega zaviranja.ce te bo kdo izsili itak da bos zabremzal na polno raj to kot razbit avto,pa vseen nebos unicil zavor.
Ni vse res kar napišem
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Če maj 27, 2010 8:57 am

Tako kot si se vozil pred menjavo se vozi tudi po menjavi, in upoštevaj zgornji nasvet (abbe)
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Če maj 27, 2010 9:00 am

Itak vozm počas (dokaj no kašne +10km/h), pa še to je preveč glede na kazni. Ustrašu sm se k so mi usi govoril kok jh uničš ze iz prvemu bremzanjem zato sm pa rej uprešu d bom za zih. Hvala usem

aja še neki sm puzabu.

Mehankar mi je predlagu ene par ferm pa sm pač uzev eno iz srednjo ceno. Ate bremze. kdo pozna so dobre?
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če maj 27, 2010 9:02 am

Dve teoriji sta:
- ta "šolska" počasi pa po pameti
- "drive it like you stole it" varianta, kjer zavore utečeš na ravni cesti z zaporednimi zaviranji do meje pregrevanja (mehek pedal, slabše zaviranje). Pomembno je, da se med tem ne ustavljaš do nule, saj se vrhnji sloj ploščice zapeče na disk in potem trese.

Sem poskusil oboje, pa oboje deluje. Se mi celo zdi, da je potem zavorni učinek boljši z 2. varianto.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Če maj 27, 2010 9:04 am

seprav ta druga varjata je kako iz 90 na 50 pa to ene 5x nardiš al kako?
 
Uporabniški avatar
KiNOS
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Po mar 23, 2009 1:13 pm

Napisal/-a KiNOS Če maj 27, 2010 9:04 am

ATE, dobra roba.
When bravery turns into insanity!
- MKV GTI DSG-F1 2005 sold
- MKV 1.9tdi 2005 sold
- MKV 1.4fsi 2005 sold
- MKV 1.6fsi 2008 sold
- MKV 1.9tdi GT-sport 2008 sold
- BMW M3 2003 SMG
 
hrošč
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če sep 16, 2004 2:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a hrošč Če maj 27, 2010 10:05 am

kamnčan je napisal/-a:Ok pa sej to bo u enmu tednu, sam pa predpostavmo d me en pač izsil. kaj u tem primeru bom uniču use al kako?

Mene je eden izsilil tocno isti dan ko sem menjal ploscice in diske. Pohodil bremzo do konca, kolesa blokirala. REzultat: unicene ploscice, ena stran ni prijela skoraj nic. Lahko so bile kake slabse firme,samo smola, nevem, ze nekaj casa nazaj. Tako da tudi to se lahko zgodi, sicer pa nimas druge kot bremzat.. Drugace pa tako kot so ti rekli predhodniki.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Če maj 27, 2010 10:15 am

Samo ne dirkat, pa bo. Če menjaš diske in ploščice ni take panike, slabše je, če menjaš samo ploščice, ker diski niso ravni in ploščica dokler se ne udela, naseda samo na grbinah.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če maj 27, 2010 11:47 am

Jaz že zavoljo varnosti po menjavi čimprej utečem ploščice.

Vklapljanju ABSa ozr. blokiranju koles se je treba izogibat dokler niso utečene.

V prometu je pravilo izjemno defenzivna vožnja z veliko varnostno razdaljo.
Potem pa na neko prazno cesto, velik parking ipd. pa začnemo: Najprej nežen konstanten pritisk na zavoro, rahlo zaviranje na dolgi razdalji, da se odstrani zaščitni sloj na ploščicah.
Ko je zavorni učinek že omembe vreden, pritisk na zavori postopoma stopnjuješ pri vsakem zaviranju več, vse do polnega zaviranja na meji vklopa ABSa 100-20km/h (ne smeš se ustavit, da ne zapeče ploščice na razgret disk!).
Zadnjih par močnejših zaviranj osebno najraje izvedem na prazni avtocesti na zaviralnem pasu 130-40km/h. Vse skupaj naj bi ponavljal zaporedoma vse do pojava fading-a (slabši zavorni učinek, spužvasta stopalka, zavore se že pregrevajo).
Zavore je treba spravit na delavno temperaturo, ne smeš jih pa pregreti.

Tak režim zna tudi odpraviti tresenje pri zaviranju, v kolikor diski niso deformirani ozr. zviti, ampak je tresenje posledica neenakomerne površine diska.

Tako prepucane zavore seveda tudi bolje primejo.
Vsekakor pa je treba biti pozoren, da pri takemu procesu ne ogrožamo sebe ali drugih.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Če maj 27, 2010 12:01 pm

Najlepša hvala za izžrpne odgovore predusem pa hitre. Bass hvala in se zelo strinjam z tvojo zadnjo trditvijo da je treba pazt nase in na ustale v prmetu. hvala vam sporočim v ponedeljek kako je šlo.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če maj 27, 2010 1:37 pm

hrošč je napisal/-a:Mene je eden izsilil tocno isti dan ko sem menjal ploscice in diske. Pohodil bremzo do konca, kolesa blokirala. REzultat: unicene ploscice, ena stran ni prijela skoraj nic.


Koliko si se ti zdej zlagal? Tolk kolkr zajec teče, a :D

Bremzaj normalno in brez straha. Da jih uničiš, jih rabiš zakurt. To se ti bo zgodilo pa na AC pri zaviranju iz 200 na 0. Jaz bi jih utekaval po nasvetu bass-a in sicer druga varianta. 15min dela in maš zavore ready for action ;)
SlikaSlika
 
hrošč
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če sep 16, 2004 2:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a hrošč Če maj 27, 2010 1:56 pm

Zakaj bi se zlagal? Meni se takrat tudi ni zdelo verjetno, ampak po tistem divjem bremzanju mi ena stran ni prijela, pri bremzanju je vleklo v levo. Smo obrnili ploscice, jih premenjali, pa ni blo bolse..ena se je ocitno zapekla ali karkoli se je ze z njo zgodilo. :roll:
 
Uporabniški avatar
tabletten
Novinec
 
Prispevkov: 173
Pridružen: Če avg 20, 2009 5:39 pm

Napisal/-a tabletten Če maj 27, 2010 5:45 pm

bass je napisal/-a:Dve teoriji sta:
- ta "šolska" počasi pa po pameti
- "drive it like you stole it" varianta, kjer zavore utečeš na ravni cesti z zaporednimi zaviranji do meje pregrevanja (mehek pedal, slabše zaviranje). Pomembno je, da se med tem ne ustavljaš do nule, saj se vrhnji sloj ploščice zapeče na disk in potem trese.

Sem poskusil oboje, pa oboje deluje. Se mi celo zdi, da je potem zavorni učinek boljši z 2. varianto.


Jaz sem tudi za to drugo varianto slišal in jo tudi uporabil. 5x zaviranje iz 140 na 50 pa je od tega že eno leto in deluje bp.
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Po maj 31, 2010 5:12 pm

No kot sem obljubil bom poročal. Zadeva lihk ne deluje obetavno. Pri čeljusti so zarjaveli tisti "batki" kateri potiskajo ploščice na disk. Zadaj je use uredu spredaj pa so tezave tako da bo zgleda na avto treba počakati še kakšen dodaten dan. Povedal mi je, da more sedaj čeljusti popolnoma razdreti odstraniti vse gumice in segreti in segrevati toliko časa, da bodo popustili. rekel je da se to da v 99% rešiti če ni prehudo. Se komu sanje če slučajno moje čeljusti (od avta d nebo pomote) spadajo v ta 1%, kako naprej. Kok to kej stane. Raj tuki gor zvem kakor pa da me preseniti z nekašno vrtoglavo vsoto.
Povedal mi je tudi da je to zelo pogosta težava pri korejcih nasplošno.

PS. se upravičujem za nepoznavanje pravilnih izrazov.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po maj 31, 2010 5:52 pm

kamnčan je napisal/-a:No kot sem obljubil bom poročal. Zadeva lihk ne deluje obetavno. Pri čeljusti so zarjaveli tisti "batki" kateri potiskajo ploščice na disk. Zadaj je use uredu spredaj pa so tezave tako da bo zgleda na avto treba počakati še kakšen dodaten dan. Povedal mi je, da more sedaj čeljusti popolnoma razdreti odstraniti vse gumice in segreti in segrevati toliko časa, da bodo popustili. rekel je da se to da v 99% rešiti če ni prehudo. Se komu sanje če slučajno moje čeljusti (od avta d nebo pomote) spadajo v ta 1%, kako naprej. Kok to kej stane. Raj tuki gor zvem kakor pa da me preseniti z nekašno vrtoglavo vsoto.
Povedal mi je tudi da je to zelo pogosta težava pri korejcih nasplošno.

PS. se upravičujem za nepoznavanje pravilnih izrazov.
LP Rok

tezava korejcev je bl to da blokirajo vodila ki drzijo celjust.ne celjust.in mas tm dela za nevem 15 min.tko da nevem zakaj si tm moral avto pustiut se en dan.
ce batek zablokira je pa treba celjust dol dat pa batk vn pobrat pa pogledat ce se da popravt.
v primeru da spadas v un 1% pac na odpadu poisces rabljeno celjust se jo namontira odzraci in se vozis
p.s. to sm govoru ce je batek v celjusti zablokiral.ce je kaj drugega narobe pa povej.al pa sliko piisc pa bomo povedal..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Po maj 31, 2010 6:16 pm

ja slikco bom bl teško pokazu k pač nevem kaj je to. To mi je pač samo preko telefona povedal. Reku pa je, da moreš orenk segret, da losaš da dobiš tist ven pač. Sej mi je povedal kaj sam se pozabil. In abbe mogoče veš približno ceno.
LP Rok
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov