Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: So avg 16, 2003 8:44 pm

ALFA 159 JTDM 16V - NE GRE NIKAMOR

Napisal/-a VTS Sr jun 09, 2010 8:54 pm

avto nima moči, kot da ga nekaj duši,...poraba seveda večja...
menjan egr lani, zdaj smo ga še enkrat pogledali in je ok, probali smo z novim LMM, očistili dovodne cevi, ni efekta, motor se zavrti počasi, v višjih prestavah skoraj ne nabira hitrosti...
merilec tlaka turbine pa kaže normalni pritisk ...

kakšna ideja, preden jemljemo turbino dol?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jun 09, 2010 9:10 pm

Lopatice na sesalnem kolektorju.Ponavadi se vidi da je štangca ki to krmili odlomljena in ne dobi dovolj zraka,nahaja pa se na sesalnem kolektorju.
 
Uporabniški avatar
VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: So avg 16, 2003 8:44 pm

Napisal/-a VTS Sr jun 09, 2010 9:27 pm

hvala, bomo vprašal na servisu če so pogledali
btw, tester ne pokaže nobene napake
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jun 10, 2010 6:08 am

Preveri cevke in tesnost krmilja turbine. WasteGate ventil je normalno odprt v obvod, pritisk na gas naj bi ga takoj zaprl in vklopil prisilno polnjenje. Ti ventili se zapacajo in zatikajo. Lahko je razen štangce, ki ti jo omenja Čare tudi to.
Priponke
WasteGateVentila_test.pdf
(251.8 KiB) Prenešeno 220 krat
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jun 10, 2010 7:58 am

Še slika počene membrane W_G ventila.
Priponke
Waste diafragma.jpg
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jun 10, 2010 12:43 pm

lambda sonda dela ok?
p.s. predvidevam da novejsi dizli to majo
p.s.2 ce mu turbina fila zadostno kot on trdi potem verjetno cevi tesnijo dobro

aja evo dobra ideje preden das dol turbino,pel avto na tester!!!
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jun 10, 2010 12:58 pm

Tisti, ki je pomeril pritiske in rekel da je O.K., bi znal tudi iz rokava povedati, kaj je narobe. Lahko da je zamašen izpuh, še prej pa zabasan iberlauf od rampe CR. Ta nima senzorja, se pa dovod nafte zniža, če v CR naraste pritisk preko mere, ker ne more odtekati nazaj v tank. Pihni v iberlauf, če je prehoden. Zlobna napaka.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če jun 10, 2010 6:11 pm

Sem prej čisto na hitro prebral preden sem karkoli napisal...Pri moji JTD Marei je bil zabit katalizator pa ni nikamoir šlo.Turbino bi jaz nazadnje dol jemal.
 
Uporabniški avatar
gregga
Uporabnik
 
Prispevkov: 850
Pridružen: So avg 20, 2005 6:07 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a gregga Če jun 10, 2010 9:04 pm

daj na racunalnik, pa bos najbol vido.....lahk je tut luftmeser ?
 
Uporabniški avatar
VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: So avg 16, 2003 8:44 pm

Napisal/-a VTS Pe jun 11, 2010 9:55 am

egr je bil menjan lani jeseni, LMM dela v redu, smo merili avto med vožnjo, vsi parametri v okvirih normale... tester ne pokaže nič...

avto je začel salbše it potem ko je 1 mesec stal v garaži...

nasl.tedn grem na servis, bom prenesel vaše predloge, hvala!
tudi jaz sem mnenja da jemlješ turbino dol v skrajni sili.
 
Uporabniški avatar
VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: So avg 16, 2003 8:44 pm

Napisal/-a VTS Sr jun 16, 2010 9:12 am

diagnoza:
zapacana turbina in zabit filter trdih delcev (dpf).

za info , če bo kdo imel podobne simptome.
 
VectraGTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Če jun 10, 2010 11:32 am

Napisal/-a VectraGTS Sr jun 16, 2010 4:13 pm

A je možno da je pr men isto turbina zapacana ker men povleče na 2000 potem na 2500obratou kot da ga mal zamori potem pa spet potegne isto je biu menjan egr lansko leto lmm tud na računalniku nič ne pokaže sm že v dve avtohiše opel pelou pa nič :S
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Sr jun 16, 2010 4:18 pm

VTS je napisal/-a:diagnoza:
zapacana turbina in zabit filter trdih delcev (dpf).

za info , če bo kdo imel podobne simptome.


A lahko napišeš kako bo šlo dalje? Predvsem me zanima glede DPF... zakaj je pa prišlo do zabitja DPF-ja?
Ga boste menjali ali se bo dalu spucat?
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Sr jun 16, 2010 7:22 pm

VTS je napisal/-a:diagnoza:
zapacana turbina in zabit filter trdih delcev (dpf).

za info , če bo kdo imel podobne simptome.


Koliko km pa delaš mesečno ? Mi okol 2950na mesec in se lepo vozi DTi
 
Uporabniški avatar
VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: So avg 16, 2003 8:44 pm

Napisal/-a VTS Sr jun 16, 2010 7:30 pm

VectraGTS je napisal/-a:A je možno da je pr men isto turbina zapacana ker men povleče na 2000 potem na 2500obratou kot da ga mal zamori potem pa spet potegne isto je biu menjan egr lansko leto lmm tud na računalniku nič ne pokaže sm že v dve avtohiše opel pelou pa nič :S


enake simptome sem imel jaz, avto ni šel več kot 180
turbo luknje na vsakih 500 obratov
računalnik ne pokaže nič
naj ti pogledajo dpf in očistijo cevi na turbino, tut to je bilo vse zapacano
neuradno je problem pri veliko primerih ko se menja egr, da avto začne čudno delat čez čas
kakšen imaš izpuh? sajast?
 
Uporabniški avatar
VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: So avg 16, 2003 8:44 pm

Napisal/-a VTS Sr jun 16, 2010 7:34 pm

nevermind je napisal/-a:
VTS je napisal/-a:diagnoza:
zapacana turbina in zabit filter trdih delcev (dpf).

za info , če bo kdo imel podobne simptome.


A lahko napišeš kako bo šlo dalje? Predvsem me zanima glede DPF... zakaj je pa prišlo do zabitja DPF-ja?
Ga boste menjali ali se bo dalu spucat?


pucali (prisilna regeneracija) so ga že lani ob menjavi egr-a
zabit do konca, nimaš kaj
očitno sistem izpušnih plinov ne deluje kot bi moral in spušča nenormalno količino saj ven (tester ne pokaže NIČ)
original 1900 eur
neoriginal 900 eur (ga imam zdaj na posodo gor, razlika očitna)
obnovljen 400 eur (to varianto bom probal sam, kaj bo bo), traja par dni
 
Uporabniški avatar
VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: So avg 16, 2003 8:44 pm

Napisal/-a VTS Sr jun 16, 2010 7:36 pm

Ivan36 je napisal/-a:
VTS je napisal/-a:diagnoza:
zapacana turbina in zabit filter trdih delcev (dpf).

za info , če bo kdo imel podobne simptome.


Koliko km pa delaš mesečno ? Mi okol 2950na mesec in se lepo vozi DTi


kakor kdaj, od 500 do 2000
skoraj nič mestne vožnje
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jun 16, 2010 8:29 pm

DPF se zapaca zarad tistih vaših magičnih prestavlanj pri 2000 obratih,prav tako variator na turbini.Avto je treba na vsake tok mal prepihat!!
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Če jun 17, 2010 12:18 am

čare je napisal/-a:DPF se zapaca zarad tistih vaših magičnih prestavlanj pri 2000 obratih,prav tako variator na turbini.Avto je treba na vsake tok mal prepihat!!


Jaz bi dodal še uporabi pravo OLJE ( predpisano) za motor.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov