Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

2.0 tdi motorji

Napisal/-a GiGi1985 Pe jul 09, 2010 6:39 pm

kako ločiš med 2.0 tdi motorji in scier tistimi zanič (šobe....) in novejšimi, ki bi naj bili OK ? Nekje 2006 bi naj bila tista letnica poprave, a se da to preko št.šasije ugotovit ali....=?
če je že podobna tema se opravičujem nimam časa iskat
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
CheFF
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Ne nov 08, 2009 10:23 pm

Napisal/-a CheFF Pe jul 09, 2010 8:06 pm

Mislim, da je pokal blok motorja...
Ločiš pa jih po tipu motorja, kateri je kateri pa nevem.
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN So jul 10, 2010 12:57 am

Saj je blo veckrat napisano na forumu tudi tukaj, gre se za kodo oz. stevilko motorja? ki ima koncnico "C". Malce pobrskaj.

Vem da je nekdo enkrat se procentualno napisal problem s temi glavami. In slednje z kocnico "C" so imele napake v 95% primerih.
 
BBKing212
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Pe maj 21, 2010 8:01 pm

Napisal/-a BBKing212 So jul 10, 2010 8:26 am

Evo, tu je seznam, je pa res da je na drugem forumu :)

http://team-audi.si/viewtopic.php?t=15126
 
4motion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Sr apr 09, 2008 10:17 am

Napisal/-a 4motion So jul 10, 2010 8:28 am

Pozdravljeni

Tolk eni komplicirate o teh 2.0 tdi motorjih. Sploh niso tako kritični kot jih vi prikazujete. Če bi bili pol nebi bilo nobenga passata ipd na cestah.
@AXioN
Ti pa nasploh govoriš tumarije. Gre se za oznako glave motorja najmanj kritični so prav tisti z oznako C.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So jul 10, 2010 9:12 am

Glavna razlika je to da so pregovorno problematični 2.0TDI črpalka šoba(PD) neproblematični pa so skupni vod(CR) oz. vsaj tako je slišat
Izkušenje, vožnja enih 1000km, imam samo s PD.

Zdaj ne vem kako izgleda ali en ali drug oziroma koliko je kamufliran ampak pri CR bi morali nekje biti vidni tlačni vodi.

Ena od slabih lastnosti PD naj bi bila velika žeja po olju (to lahko potrdim) potem pa so še problemi s pokanjem itd itd.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
4tuning_team
Novinec
 
Prispevkov: 175
Pridružen: To feb 12, 2008 10:01 am
Kraj: Podčetrtek

Napisal/-a 4tuning_team So jul 10, 2010 9:29 am

...koker je meni zadeva poznana, so bili "problematični" 2.0 TDI 16 ventilski motorji, 8 ventilski pa brez težav....ampak...je bilo pa res že viliko napisanega o tem....
lp
Boštjan
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne jul 11, 2010 12:23 pm

Ne drži da CR niso neproblematični PD pa da so.
Ravno obratno, na VAG servisih se valjajo sami novi CR dizli o bi bilo je pa seveda vprašanje kateri PD, ker nekateri so tudi problematični.

V glavnem kolikor sem se sam pozanimal, pa da ni bilo- baba čula-baba kazala. Je najboljši PD tisti ki ima oznako BMP. Prevozil sem pa sedaj kmalu da 8.500 KM - kombinirana vožnjaa - ni spil niti kapljice olja. Kot primerjavo naj omenim tudi ganc novi BMW 530d, katerega sem moral sedaj že 2X tankati po liter olja - naredil pa sem 13.000 km.

V glavnem z PD BMP v Superbu sem super zadovoljen.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne jul 11, 2010 12:43 pm

INFINITI je napisal/-a:V glavnem z PD BMP v Superbu sem super zadovoljen.


ta tip motorja imam v passatu 8) bomo videli kako se bo obnesel.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Ne jul 11, 2010 1:48 pm

Jaz lahko o 2.0TDI napišem samo pohvale. Imam izkušnje s starim 2.0TDI PD 16V v Škodi Octavii in je motor odličen. Nikoli ni bilo nobenih problemov z njim. Čipan pri RSR-u, 150.000km prevoženih, zadeva delala brez problema. Zmogljivosti vrhunske, poraba majhna (5.5-6l pri moči 180KM!), edino kar je znal popiti malo olja (cca 1l /30.000km, odvisno koliko ga teraš).

Znanec ima v novem Superbu 2.0TDI PD 8V DPF (čipan pri RSR-u na 180KM). Sedaj ga ima skoraj leto in pol, vsak dan se vozi v službo v LJ (60.000km) in ravno tako ni nobenih težav, pa tudi olja ne pije skoraj nič.

Oče ima tudi novega Superba 2.0TDI 16V CR 170 z DSG menjalnikom. Vozi ga nekaj manj kot leto dni, 12.000km. Je precej tišji od PD motorja, olja zaenkrat ni popil popolnoma nič, poraba zelo ugodna.

Tako, da 2.0TDI (vsaj v Škodah :lol: ) od mene dobi čisto desetko :twisted:

p.s: CR in PD motor se lahko loči po plastiki na motorju (PD ima tiste izbokline na plastiki ravne, medtem ko ima CR poševne)

PD:
Slika

CR:
Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jul 11, 2010 3:25 pm

INFINITI je napisal/-a:Ne drži da CR niso neproblematični PD pa da so.
Ravno obratno, na VAG servisih se valjajo sami novi CR dizli o bi bilo je pa seveda vprašanje kateri PD, ker nekateri so tudi problematični.

uf, pihnil si mimo "100 na uro".naj ti bo, vročina pač... :lol: :-P

drugače iz lastnih izkušenj, ter izkušenj našega domačega servisa; 2 leti prav nobenih težav na CR motorjih :arrow: dejansko nobenih 2.0 CR 120/143/170KM odlično uravnotežen motor, dejansko brez hib....še celo z DPF-ji nobenih težav kot recimo pri Insigniji ali Mazdi....
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Ne jul 11, 2010 7:56 pm

4motion je napisal/-a:Pozdravljeni

Tolk eni komplicirate o teh 2.0 tdi motorjih. Sploh niso tako kritični kot jih vi prikazujete. Če bi bili pol nebi bilo nobenga passata ipd na cestah.
@AXioN
Ti pa nasploh govoriš tumarije. Gre se za oznako glave motorja najmanj kritični so prav tisti z oznako C.

pasati so na cestah ampak za vsako dizo rabiš dat 700 do 800 eur predelano.za novo pa 1400 . zamenjaš dizo in pasat je na cesti spet. sam je hudo draga vožnja s temi 2.0 tdi.če zračunaš te dize in prišteješ k gorivu pol je bolj poceni se vozit z bencinarjem 3.0
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Ne jul 11, 2010 8:17 pm

trafo66 samo dize ne crknejo pri malo večji kilometrih. nič ni neuničljivo. sploh pa ko folk kupi pri hendleru 5 let star avto , kateri je že vido 2 preprodajalca v slo in enega v italiji in ima sedaj na števcu 108 - 135 000km , seveda magičnih, potem zna bit problem s crkovanjem ja.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Napisal/-a fantom Ne jul 11, 2010 9:12 pm

je pa zanimivo to da so problematični vw-jevi motorji audi-jevi pa ne, čeprav gre za isti motor. ogromno se govori o passatih ki so odpovedovali. kaj takega o a4 ali o a6 nisem nikol slišal :?
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Ne jul 11, 2010 9:14 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:trafo66 samo dize ne crknejo pri malo večji kilometrih. nič ni neuničljivo. sploh pa ko folk kupi pri hendleru 5 let star avto , kateri je že vido 2 preprodajalca v slo in enega v italiji in ima sedaj na števcu 108 - 135 000km , seveda magičnih, potem zna bit problem s crkovanjem ja.

govorim o pasatu z pravilnimi kilometri. avto je kot nov ampak na 100000 crkne ena diza potem na 120000 še druga ,ostaneta še dve. nobeni preprodajalci niso krivi ampak zanič motor.tdi motorji so najslabši dizli trenutno.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne jul 11, 2010 10:10 pm

trafo66 je napisal/-a:
Patrik_A3 je napisal/-a:trafo66 samo dize ne crknejo pri malo večji kilometrih. nič ni neuničljivo. sploh pa ko folk kupi pri hendleru 5 let star avto , kateri je že vido 2 preprodajalca v slo in enega v italiji in ima sedaj na števcu 108 - 135 000km , seveda magičnih, potem zna bit problem s crkovanjem ja.

govorim o pasatu z pravilnimi kilometri. avto je kot nov ampak na 100000 crkne ena diza potem na 120000 še druga ,ostaneta še dve. nobeni preprodajalci niso krivi ampak zanič motor.tdi motorji so najslabši dizli trenutno.


v tem primeru je bolje kupiti lpp-urbano in biti brezskrbi.

dokler bodo ljudje kupovali avtomobile z mislijo "kaj če crkne tisto pa tisto" potem je za take bolje, da si sploh ne privoščijo avtomobila pa naj bo to tdi, crdi, cdi, jtd-m, d, itd... ;)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Ne jul 11, 2010 11:32 pm

peroRS je napisal/-a:Jaz lahko o 2.0TDI napišem samo pohvale. Imam izkušnje s starim 2.0TDI PD 16V v Škodi Octavii in je motor odličen. Nikoli ni bilo nobenih problemov z njim. Čipan pri RSR-u, 150.000km prevoženih, zadeva delala brez problema. Zmogljivosti vrhunske, poraba majhna (5.5-6l pri moči 180KM!), edino kar je znal popiti malo olja (cca 1l /30.000km, odvisno koliko ga teraš).

Znanec ima v novem Superbu 2.0TDI PD 8V DPF (čipan pri RSR-u na 180KM). Sedaj ga ima skoraj leto in pol, vsak dan se vozi v službo v LJ (60.000km) in ravno tako ni nobenih težav, pa tudi olja ne pije skoraj nič.

Oče ima tudi novega Superba 2.0TDI 16V CR 170 z DSG menjalnikom. Vozi ga nekaj manj kot leto dni, 12.000km. Je precej tišji od PD motorja, olja zaenkrat ni popil popolnoma nič, poraba zelo ugodna.

Tako, da 2.0TDI (vsaj v Škodah :lol: ) od mene dobi čisto desetko :twisted:

p.s: CR in PD motor se lahko loči po plastiki na motorju (PD ima tiste izbokline na plastiki ravne, medtem ko ima CR poševne)

PD:
Slika

CR:
Slika


Pa kako naj polj vem, če je ta 2.0 za kupit al ne?! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Pipita
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: So jan 30, 2010 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Pipita Sr jul 14, 2010 7:22 am

Hm....2.0 gor....2.0 dol.... nič ni nepokvarljivo. Tudi sam vozim Passta 2.0. Zaenkrat nobenih težav.... (že trkam na les). Vsi avtomobili se kvarijo....tudi najboljši...nekateri prestižnih znamk znajo tudi zagoreti. Če bi gledali le na to, potem bi lahko servise določenih znamk kar zaprli, če se češ nič ne kvari....

Skratka, če si želiš kupiti ta motor, ga kupi.... naša mnenja so seveda neko vodilo, ampak, če bi jaz bral vse to preden sem kupil ta avto, bi kar kolo raje kupil (hec). Če bo crknila šoba...pa naj crkne....jaz sem z z avtom zaenkrat zadovoljen...kar se motorja tiče.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr jul 14, 2010 7:36 am

Pipita je napisal/-a:Hm....2.0 gor....2.0 dol.... nič ni nepokvarljivo. Tudi sam vozim Passta 2.0. Zaenkrat nobenih težav.... (že trkam na les). Vsi avtomobili se kvarijo....tudi najboljši...nekateri prestižnih znamk znajo tudi zagoreti. Če bi gledali le na to, potem bi lahko servise določenih znamk kar zaprli, če se češ nič ne kvari....

Skratka, če si želiš kupiti ta motor, ga kupi.... naša mnenja so seveda neko vodilo, ampak, če bi jaz bral vse to preden sem kupil ta avto, bi kar kolo raje kupil (hec). Če bo crknila šoba...pa naj crkne....jaz sem z z avtom zaenkrat zadovoljen...kar se motorja tiče.


točno tako.

kot pravi kolega vag-ovec:
"ljudje so samo folš" :lol:
 
valov88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: To jun 26, 2012 3:50 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a valov88 To jun 26, 2012 4:09 pm

Pozdravljeni!

Obujam staro temo..sam se namreč odločam za nakup audi-ja a4 s-line model b7, pa me zanima, če je kaj novega (kakšna nova izkušnja) glede teh vprašljivih motorjev 2.0 tdi? Tudi sam sem slišal, da so imeli prvi 2.0 tdi(2004) motorji težave..
Gledam pa za nekaj takega:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6217612&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6194248&show=1
Kakršen koli nasvet (tudi če ne okrog motorja) je dobrodošel :)

Hvala že vnaprej!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov