Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
C2 VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: So jun 14, 2008 4:14 pm

Potisni ležaj sklopke

Napisal/-a C2 VTS Sr okt 06, 2010 4:10 pm

Pozdrav!

Imam sledeč problem. Prižgala se mi je lučka ročne zavore in lučka STOP. Ugotovil sem, da je bil nivo zavorne tekočine prenizek. Dolil sem olje in mislil, da je problem rešen. Naslednji dan pa se je lučka ponovno prižgala. Avto sem odpeljal na servis, kjer pravijo da pušča zavorna tekočina pri potisnem ležaju sklopke, katerega je potrebno obvezno zamenjati. Ali je to možno? Ali me hočejo opehariti? Za menjavo potisnega ležaja sklopke + delo mi računajo 350 evrov. Gre se pa za renault megan, letnik 2003, 160.000 km.
Ali ima kdo že kakšne podobne izkušnje s tem? Ali se vam zdi popravilo predrago?

Hvala za nasvete!

LP
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr okt 06, 2010 4:20 pm

Ja če ima potisni ležaj hidravličen je možno da ti pušča in je treba za menjavo snet menjalnik in pa ta ležaj ki je hidravličen tudi ni poceni.Če bi bil avto moj bi zamenjal vse komplet pri teh kilometrih da ne bo slučajno čez 10000 km šla še sklopka in bo potrebno spet menjalnik dol vržt...Za vsak slučaj pejt še kam drugam vprašat.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če okt 07, 2010 7:34 am

Ker ima ta avto, kot vsi novejši, dvomasni vztrajnik, je priporočljivo menjati ob menjavi sklopke tudi tega. To pomeni, da pride totalna sanacija lahko do 1500€. Ne napišeš kilometrov, življenska doba vztrajnika je cca 100k km. Marsikdo naredi tudi več km, ne verjamem pa, da pozna simptome okvare fedrov. Ko sem odprl eno temo za popravila DMF, se niti eden ni oglasil, raje natepavamo porabo in EGR.
Obstoja pa možnost zamenjave za klasično sklopko, glej pod Valeo 4-P kit. Lahko pa menjaš samo ta drucklager za 100€ in menjavo (cca 4,5 ure + olje za menjalnik).
 
Uporabniški avatar
Speedfighter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: Če feb 17, 2005 3:57 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Speedfighter Če okt 07, 2010 10:56 am

Si bom mal izposodil temo (brez zamere) - pri Scenicu 1.6 16V l.2000 se običajno med pospeševanjem pojavi večkratno sočasno kratko utripanje lučke ročne zavore in lučke stop - avto sicer deluje normalno, tudi na servisu niso opazili nobene napake, tako da pojma nimam v čem bi bila težava? Ima pa realnih 112kkm.
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Če okt 07, 2010 11:03 am

Nevem če ima njegov avto dvomasni vztrajnik ?? A imaš morda 2.0 16V bencinarja. Sem že videl ko je pušalo olje kjer si omenil. Popravi vse skupaj ( potisnil lamelo kpl) in boš imel potem mir 100 000 + Km. Meni se zay to popravil one zdi veliko 350 Eur...


Kar se tiče utripanja lučke v scenicu. Možno da je kje slaba masa ( lučeh, ključavnica,...) ali pa imaš premalo zavorne tekočine??

Lp
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo Če okt 07, 2010 1:03 pm

Vztrajnika ne rabiš menjat, dejte no...
Povej točno kateri model Megana imaš in tip motorja, pa ti povem, koliko pride samo sklopka s potisnim ležajem.
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Če okt 07, 2010 2:04 pm

Ok če se mene upraša potisni ležaj ne more puščat ker je pač LEŽAJ in še nisem nikoli videl da bi lahko kje spuščal :)

Slika
to je ta rumena zadeva na sliki


Pušča ti verjetno tale zadeva
Slika
ki pa je ponavadi pritrjena na menjalniku in zato ni treba sploh menjalnika demontirat.

Lahko pa da se motim in ima renault tale hidravlični ventil v menjalniku potem pa bo potrebno menjalnik res dat dol. Sploh pa če se menja potisni ležaj se ponavadi menja komplet sklopko s košaro in lamelo, ker za en ležaj se ne splača poderat menjalnika.
....
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če okt 07, 2010 2:30 pm

Najprej preveri tip sklopke in vztrajnika.
Megane 1,6 16V 2003 z motorjem K4M764 ima verjetno žal dvomasni vztrajnik glede na oznako sklopke Kit2P in Valeo 826303 košaro z lamelo. Potreben je še potisni ležaj Valeo 804527, točna koda je odvisna od tipa menjalnika. Da ga pa demontiraš je pa treba menjalnik dol, ker je na gredi montiran koncentrično na menjalniku, z dolgo cevko ven, ki je pri Renaultu lahko 12 ali 13,3 mm priklop in je lahko montaža na 3 ali 2 šraufa, da je ja zajebano ta pravo nabaviti. Jaz pravim jebonasLUK s to svojo zajedalsko pogruntavščino.
Priponke
Valeo sklopke.pdf
(62.29 KiB) Prenešeno 220 krat
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ Če okt 07, 2010 2:38 pm

tudi ce je dvomasni vztrajnik not, se da lahko namesto tega kr navadnega.
obstaja prau tak komplet kit, ki nadomesti dvomasnega z enomasnim.
tako sem jaz naredil na laguni in mi dela prau ok, pa se enkrat bol poceni sem prisel skozi ;)
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Če okt 07, 2010 2:47 pm

so pa zakompliceral zadevo pri renaultu :)
....
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ Če okt 07, 2010 2:51 pm

eee ja...pac hocejo kasirat na delih.
sem jih jaz prasal kolko pride za menjat menjalnik, vztrajnik in sklopko na laguni 2003...pa tipi izracunajo da bi prislo 5.000 eurou z delom :bow
ko sem pa sam nabavu dele je pa prislo manj kot 1.500
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če okt 07, 2010 3:40 pm

Saj izgleda da ni dvomasni, kar je poceni. Tudi pri zamenjavi za enomasnega je vztrajnik 250€, sklopka pa do 200€ + delo. Ni pa za vse sestave menjalnikov in motorjev nadomestnih kompletov. Za 1,9dci in 2,2dci so na voljo.
 
C2 VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: So jun 14, 2008 4:14 pm

Napisal/-a C2 VTS Če okt 07, 2010 4:19 pm

Zdravo!

Imama megana, 1.6 16v s 83kw, točne oznake motorja sedaj ne vem. Avto ima točno 165.000km.
Sem ravno s servisa, kjer so mi rekli da bi bilo dobro zamenjati tudi sklopko. Cena 140 evrov. Najprej je govoril da naj bi bila to nova sklopka, nato pa da je to neki orginalno obnovljena. Verjetno je to obnovljena ali ne?? Ali kdo se kdo ve so te cene vredu?? To ceno in cene, ki sem jih navedel v prvem postu so s poblaščenega servisa renault ( + 1 letna garancija).
Na servisu mi niso omenili, da bi bilo treba menjati tudo vztrajnik sklopke...

Torej pod črto 85e za potisni ležaj sklopke, 140e za sklopko, 260e delo.

Fer, ali ne? Prosim za vaša mnenja.

LP
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če okt 07, 2010 4:47 pm

Delo je predrago oz. take so cene pri pooblašencih.Popoldanec bi najbrž vzel 100€ za delo če ni lopov.
 
AS_
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne dec 04, 2005 2:53 pm
Kraj: Vas na Gorenjskem:)

Napisal/-a AS_ Če okt 07, 2010 6:58 pm

Čare ima prav.

Sklopko ne verjamem da se da obnovljeno dobiti, so pa cene sklopk s potisnim ležajem okoli 200€ ja. Dobi kakšnega fušarja, ki ti bo to naredil za ene 100€(kot pravi čare) in reči njemu, naj nabavi dele, ker imajo taki mehaniki ponavadi popuste v trgovinah z avtodeli in boš tudi do 50€ ceneje prišel.

Samo za primerjavo: Ko je bil zanič potisni ležaj pri mojem hyundai coupeju l99, bi me nova sklopka s potisnim ležajem prišla na uradnem servisu 160€ brez dela. Kolega mehanik, jo je na istem servisu s popustom(ker tam dosti nabavlja dele), dobil za 109€.


lp AS_
GTi rocks?!
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Če okt 07, 2010 7:26 pm

ponavadi ko kupiš sklopko če prineseš staro zraven dobiš novo ceneje ;) Drugače pa ponavadi so nove komplet sklopke tam cca 200€ (potisni ležaj, lamela, košara) Nevem zakaj nekateri menjate vztrajnike ?
....
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če okt 07, 2010 8:03 pm

Izgleda da imaš prestar avto, da bi to zastopil. Vsi novejši, tako VAG kot BMW, Renault in ostali rinejo not dvomasni vztrajnik od LUKa, ki crkne prej kot lamela ali košara, torej na cca 120k km. Npr. Renault pravi, da je vztrajnik 922€, potem pa sklopka, potisni ležaj in delo in si čez 1500. V tem je poanta menjave na klasiko. Obenem pa zadeva ne koristi in samo nagaja. Ker vaga bebavi dvomasni vztrajnik 15kg (standardni 8kg) je motor manj odziven. Ker je slabo narejeno, že na pol življenske dobe zveza motor-menjalnik laufa na trdo brez klasične kompenzacije s fedri na lameli in ti gre lahko k vragu. Sicer lahko nežno voziš, ampak v kakšnem speljavanju na klancu kasiraš poškodbe.
 
kerubes
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr jun 24, 2009 3:57 pm

Napisal/-a kerubes Če okt 07, 2010 10:00 pm

Pozdravljeni,
bom vprašal kar v tej temi: ali ima renaultov 2.0 16v (laguna 2005) dvomasni ali enomasni vztrajnik?

hvala in lp
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če okt 07, 2010 10:07 pm

AS sklopke se dobijo tovarniško obnovljene da...v njegovem primeru pa je ležaj posebej in ne v garnituiri sklopke ker je obenem tudi cilnder oz. hidravlični ležaj se pravi ni sekundarnega cilindra posebej ampak je to vse v kompletu z ležajem...

Neyo-neyo vztrajnik pač moraš zamenjat če je dvomasni in zanič...

Joztom res je da nekateri vztrajniki ne zdržijo niti 120000 km ampak ob menjavi sklopke ga pa tudi ni treba menjat če ni zanič oz. če ni bilo problemov pred menjavo z njim...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe okt 08, 2010 6:14 am

Tako VAG kot Renault ponujata nove ali obnovljene sklopke, niti ni ne vem kakšne razlike v ceni. V gospodarski krizi težko sprejemam, da eden obrtnikov ne zagrize v ta masovni problem. Treba je pofrzenkati 6 netov, razstaviti ta j***a in zamenjati dva fedra in cevke, v katerih to teče. Nato to podmažeš in s hidravliko skupaj z novimi neti nazaj naprešaš. No in to naj bi koštalo novo 1000€. Recimo košaro in lamelo vidim na Ebayu tudi za samo 46€.
2.0 16v ima dvomasni vztrajnik, ker je ista mašina (F4R) in menjalnik (PK6) kot v mojem. Sem že pisal va Valeo, kdaj bo 4P nadomestni enomasni komplet, pa ni nič odgovora. Bom zase gledal še pri dirkalnih Meganih 175/225, motor je isti, ampak imajo drug menjalnik.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov