Problem je sledeči:
takoj po nakupu se je na cca. 10 - 14 dni takoj ob prvem hladnem zagonu pojavil ropot v motorju (zelo neprijeten zvok in sem se na začetku kar malo ustrašil, saj se v avtu sliši kot da bi nekaj zabijalo skupaj v motorju - zunaj pa je zvok čisto drugačen), ki je po nekaj sekundah prenehal...čez dan se potem to ni več ponavljalo...čez čas pa se je ta ropot začel pojavljati občasno tudi med vožnjo - pri nekje na 1/3 ogretem motorju, vendar je tudi tu ponehal cca. minuti ali še manj...enkrat si me je ta ropot pojavil tudi po cca. 15 km vožnje po avtocesti pri konstantni hitrosti 160 km/h ko sem se pripeljal z avtoceste in ustavljal avto pred križiščem - vendar je zopet po nekaj trenutkih vse utihnilo...sedaj pa glej ga zlomka, dva dni nazaj pa se je pa zopet pojavil ta zvok/ropot in skoraj več ne prenega...sedaj smo ugotovili, da ko motor ropota "seka" zrak iz sesalnega kolektora proti zračnemu filtru...posumili smo na AGR ventil in ga blindirali...v tem času smo ga parkrat malo pognali v obrate in je po blindiranju AGR ventila ropot utihnil....se peljem par km in vse ok a je bilo veselje kratkotrajno, pri naslednji vožnji se je ropot po nekaj km zopet pojavil - ko sem ga zaslišal, sem pritisnil sklopko in ga 2x malo "poslal" v višje obrate (3500) in je zopet utihnil...že prej sem sumil, da bi naj za to bil/i krivi/i dročnik/i - sedaj je tudi mehanik tega mnenja, saj pravi drugo (skoraj) nebi moglo biti...želel pa bi dobiti še kakšno potrditev tega, preden grem v nabavo materiala in razkop motorja...dročniki so namreč v motorju in ne na glavah...
