avtek11 je napisal/-a:Pozdravljeni mehanik je na mojem meganu 1.9.dci ugotovil da turbina troši olje vendar še vedno deluje. Svetoval mi je naj turbine še ne menjavam vendar naj samo spremljam nivo olja in naj počakam dokler turbina odpove. Se vam zdi to pameten nasvet? Kaj če meni turbina odpove 100 km od doma se lahko js varno pripeljem domov z nizkimi obrati? Prosim za nasvete.
_furby_ je napisal/-a:ampak da motor potegne vecjo kolicino olja in da ti tega ne opazis...![]()
sicer pa so tudi meni mehaniki na 1.9 dci-ju jokali da je turbina na koncu. po vsem tem jokanju je naredila se 30.000 km (potem sem avto prodal) in je se vedno blo isto stanje kot na zacetku![]()
zdej pa vsak sam ve kaj naredit
WMB je napisal/-a:_furby_ je napisal/-a:ampak da motor potegne vecjo kolicino olja in da ti tega ne opazis...![]()
sicer pa so tudi meni mehaniki na 1.9 dci-ju jokali da je turbina na koncu. po vsem tem jokanju je naredila se 30.000 km (potem sem avto prodal) in je se vedno blo isto stanje kot na zacetku![]()
zdej pa vsak sam ve kaj naredit
Ko turbino prepiha ti olje pomeče čez kolektor v 30 sekundah.
Avto ti zabije v iber ture, ugasnit ne moreš...samo gledaš kako kadi in ribne na koncu...
Vsaj pri Renoju je tako....ne izklopi turbine kot naprimer VW
WMB je napisal/-a:_furby_ je napisal/-a:ampak da motor potegne vecjo kolicino olja in da ti tega ne opazis...![]()
sicer pa so tudi meni mehaniki na 1.9 dci-ju jokali da je turbina na koncu. po vsem tem jokanju je naredila se 30.000 km (potem sem avto prodal) in je se vedno blo isto stanje kot na zacetku![]()
zdej pa vsak sam ve kaj naredit
Ko turbino prepiha ti olje pomeče čez kolektor v 30 sekundah.
Avto ti zabije v iber ture, ugasnit ne moreš...samo gledaš kako kadi in ribne na koncu...
Vsaj pri Renoju je tako....ne izklopi turbine kot naprimer VW
joztom je napisal/-a:Obnova ležajev in tesnil turbine, ki še ni motorja poslala v muslauf in iberture, je poceni. Komplet ležajev je 50€, potrebno pa je detajljno čiščenje oljnih vodov in malo znanja in orodja, predvsem levosučni kiloključek za zategovanje propelera nazaj. Oni servisi so pa zlatarji in vzamejo 400€. Ne se pustit trebiti.
http://www.youtube.com/watch?v=PSZtP949 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=wqXe0ln7 ... re=related
Tukaj je sicer za Mitsubishi TD04 od MeganeRS182 ali Espace170, nsjdi di odgovarjajoči komplet in navodilo sam, verjetno gre za Garett turbino. Še material za 1.9dci:
http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-1-9dC ... 6271052843
ali brez vetrnic:
http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-1-9dC ... 5731534011
Pomembno se je pridržati navodil za označevanje pozicije vtrenic z belim lakom, da se ne poruši centriranost vetrnic. Osi in vijaki so okrogli in nimajo vpliva.
Mivec je napisal/-a:Življensko dobo turbine lahko podalšaš, da pred vsako vožnjo (ob hladnem vremeno) pustiš avto v prostem teko par minut nato odpelješ. Ko greš recimo iz maribora recimo v črno goro, ko prideš v budvo nedajbožje motor vgasnit. Priporočljivo je nekaj časa zopet pustit motor v prostem teko, da turbina dobi "frišno" olje. Če pa imate turbino ko jo hladi "antifriz" pa tega ne rabite delat. Recimo Mitsubishi Carisma 1.9 dizli z turbino je priporočljivo menjavat olje na 7500 km filter na 15.000. S tem močno prispevate na motor ter turbino.
esem je napisal/-a:Mivec je napisal/-a:Življensko dobo turbine lahko podalšaš, da pred vsako vožnjo (ob hladnem vremeno) pustiš avto v prostem teko par minut nato odpelješ. Ko greš recimo iz maribora recimo v črno goro, ko prideš v budvo nedajbožje motor vgasnit. Priporočljivo je nekaj časa zopet pustit motor v prostem teko, da turbina dobi "frišno" olje. Če pa imate turbino ko jo hladi "antifriz" pa tega ne rabite delat. Recimo Mitsubishi Carisma 1.9 dizli z turbino je priporočljivo menjavat olje na 7500 km filter na 15.000. S tem močno prispevate na motor ter turbino.
Res si nov, a malo bi lahko pobrskal po forumu (ali vsaj razmislil), preden pišeš neumnosti. O tem smo napisali že cele doktorate.
1. hladno vreme -- haha - nekaj stopinj razlike ob več sto (blizu 1000!) stopinjah) na turbini?
2. par minut -- v tem času se olje (posebno dizli) ne segreje in motor laufa skoraj "na suho" oz predvsem oljna črpalka ne daje dovolj pritiska. Zato ni najbolje za motor, da dela v leru, ko je olje še gosto in pritisk majhen. Treba je kmalu speljat in vozit zmerno, dokler se olje vsaj malo ne segreje
3. To velja samo za priganjanje. Dovolj je, da zadnjih par km avta ne priganjaš, da se vsaj malo ohladi, sicer se olje na razgreti turbini lahko "zapeče".
4. Ta o "frišnem" olju je pa sploh ena hecna inovacija.
5. Turbine ni in nikoli ne bo hladil antifriz. Si mislil intercooler? Ta hladi zrak, ki gre v motor in ne turbine. In zato tudi, če imaš intercooler, velja vse prej našteto (ob priganjanju ga pred ciljem umiri5. To o terminih menjavanja je bilo tudi že 1000 x napisano.
In če že daješ "nasvete" - pozabil si na ustrezno kvaliteto olja.
Prosim, da se vzdržiš takih postov iz gostilniških debat, raje poišči teme, ki so o tem že bile.
lp
Po forumu brska: xxl in 12 gostov