Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
avtek11
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: So jan 14, 2012 8:21 pm

Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a avtek11 So jan 14, 2012 8:29 pm

Pozdravljeni mehanik je na mojem meganu 1.9.dci ugotovil da turbina troši olje vendar še vedno deluje. Svetoval mi je naj turbine še ne menjavam vendar naj samo spremljam nivo olja in naj počakam dokler turbina odpove. Se vam zdi to pameten nasvet? Kaj če meni turbina odpove 100 km od doma se lahko js varno pripeljem domov z nizkimi obrati? Prosim za nasvete.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a Fan So jan 14, 2012 8:53 pm

Pozdravljeni

Ko bo turbina odpovedala...............................bo potrebna vlečna služba in obstaja možnost večjega stroška popravila.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a zlica22 So jan 14, 2012 10:16 pm

Nevem, zakaj zavlečevati. Popravilo bo potrebno slej ko prej... Ko bo crknila boš obstal.
 
Uporabniški avatar
bakterija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr okt 18, 2006 10:55 am

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a bakterija So jan 14, 2012 11:12 pm

Pozdrav.
Zdej je še možnost obnove turbine. Ko se bo vsula boš rabu novo. Zdeva ni poceni.. Premisli o obnovi...
L.P.,
 
Uporabniški avatar
Mivec
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr dec 21, 2011 8:19 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a Mivec So jan 14, 2012 11:30 pm

Če ti motor potegne večjo količino olja iz turbine..... se lahko posloviš tudi od motorja.

avtek11 je napisal/-a:Pozdravljeni mehanik je na mojem meganu 1.9.dci ugotovil da turbina troši olje vendar še vedno deluje. Svetoval mi je naj turbine še ne menjavam vendar naj samo spremljam nivo olja in naj počakam dokler turbina odpove. Se vam zdi to pameten nasvet? Kaj če meni turbina odpove 100 km od doma se lahko js varno pripeljem domov z nizkimi obrati? Prosim za nasvete.
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a _furby_ Ne jan 15, 2012 1:49 am

ampak da motor potegne vecjo kolicino olja in da ti tega ne opazis... :roll:

sicer pa so tudi meni mehaniki na 1.9 dci-ju jokali da je turbina na koncu. po vsem tem jokanju je naredila se 30.000 km (potem sem avto prodal) in je se vedno blo isto stanje kot na zacetku ;)

zdej pa vsak sam ve kaj naredit
turbo inside
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a WMB Ne jan 15, 2012 11:20 am

_furby_ je napisal/-a:ampak da motor potegne vecjo kolicino olja in da ti tega ne opazis... :roll:

sicer pa so tudi meni mehaniki na 1.9 dci-ju jokali da je turbina na koncu. po vsem tem jokanju je naredila se 30.000 km (potem sem avto prodal) in je se vedno blo isto stanje kot na zacetku ;)

zdej pa vsak sam ve kaj naredit


Ko turbino prepiha ti olje pomeče čez kolektor v 30 sekundah.
Avto ti zabije v iber ture, ugasnit ne moreš...samo gledaš kako kadi in ribne na koncu...
Vsaj pri Renoju je tako....ne izklopi turbine kot naprimer VW
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a Drocky Ne jan 15, 2012 11:24 am

ko potegne olje je že konec. Ga ni junaka, ki bi rešil takrat motor. Sam upaš lahko, da ne bo kej zvilo, sploh če je motor v višjih obratih, ko olje potegne v cilindre. ;)
Vem kak zgleda, prvo nimaš več gasa (kot da ga vrže v zasilni program), pol pa naenkrat dimna zavesa in šele potem začne motor čudne zvoke spuščat.
Če ti pa ne potegne preveč olja v motor, pa naredi tak kot je WMB napisal. Takrat pa še lahko rešiš motor z bremzanjem na polno in v prestavi more bit.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a mihaing Ne jan 15, 2012 11:59 am

Tovarniško obnovljena turbina je 400EUR in vredno vsakega centa glede na probleme, ki lahko nastanejo. Poleg vsega pa ponovno povrneš lastnosti motorja kot so bili nekoč.
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a _furby_ Ne jan 15, 2012 2:07 pm

WMB je napisal/-a:
_furby_ je napisal/-a:ampak da motor potegne vecjo kolicino olja in da ti tega ne opazis... :roll:

sicer pa so tudi meni mehaniki na 1.9 dci-ju jokali da je turbina na koncu. po vsem tem jokanju je naredila se 30.000 km (potem sem avto prodal) in je se vedno blo isto stanje kot na zacetku ;)

zdej pa vsak sam ve kaj naredit


Ko turbino prepiha ti olje pomeče čez kolektor v 30 sekundah.
Avto ti zabije v iber ture, ugasnit ne moreš...samo gledaš kako kadi in ribne na koncu...
Vsaj pri Renoju je tako....ne izklopi turbine kot naprimer VW


ja no, meni se je 2x zgodilo ze da mi je na sluzbenih vozilih sla turbina. prvic je samo oblak dima spustilo, drugic ga je nabilo na obrate ampak sem uspel zabremzat motor dokler ni ugasnu
turbo inside
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a joztom Ne jan 15, 2012 5:09 pm

Obnova ležajev in tesnil turbine, ki še ni motorja poslala v muslauf in iberture, je poceni. Komplet ležajev je 50€, potrebno pa je detajljno čiščenje oljnih vodov in malo znanja in orodja, predvsem levosučni kiloključek za zategovanje propelera nazaj. Oni servisi so pa zlatarji in vzamejo 400€. Ne se pustit trebiti.
http://www.youtube.com/watch?v=PSZtP949 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=wqXe0ln7 ... re=related
Tukaj je sicer za Mitsubishi TD04 od MeganeRS182 ali Espace170, nsjdi di odgovarjajoči komplet in navodilo sam, verjetno gre za Garett turbino. Še material za 1.9dci:
http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-1-9dC ... 6271052843
ali brez vetrnic:
http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-1-9dC ... 5731534011

Pomembno se je pridržati navodil za označevanje pozicije vtrenic z belim lakom, da se ne poruši centriranost vetrnic. Osi in vijaki so okrogli in nimajo vpliva.
 
Uporabniški avatar
Mivec
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr dec 21, 2011 8:19 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a Mivec Ne jan 15, 2012 6:16 pm

Eeeee to je to ;)

WMB je napisal/-a:
_furby_ je napisal/-a:ampak da motor potegne vecjo kolicino olja in da ti tega ne opazis... :roll:

sicer pa so tudi meni mehaniki na 1.9 dci-ju jokali da je turbina na koncu. po vsem tem jokanju je naredila se 30.000 km (potem sem avto prodal) in je se vedno blo isto stanje kot na zacetku ;)

zdej pa vsak sam ve kaj naredit


Ko turbino prepiha ti olje pomeče čez kolektor v 30 sekundah.
Avto ti zabije v iber ture, ugasnit ne moreš...samo gledaš kako kadi in ribne na koncu...
Vsaj pri Renoju je tako....ne izklopi turbine kot naprimer VW
Zadnjič spremenil Mivec, dne Ne jan 15, 2012 6:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
MaRko81
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Sr sep 08, 2010 5:47 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a MaRko81 Ne jan 15, 2012 6:21 pm

joztom je napisal/-a:Obnova ležajev in tesnil turbine, ki še ni motorja poslala v muslauf in iberture, je poceni. Komplet ležajev je 50€, potrebno pa je detajljno čiščenje oljnih vodov in malo znanja in orodja, predvsem levosučni kiloključek za zategovanje propelera nazaj. Oni servisi so pa zlatarji in vzamejo 400€. Ne se pustit trebiti.
http://www.youtube.com/watch?v=PSZtP949 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=wqXe0ln7 ... re=related
Tukaj je sicer za Mitsubishi TD04 od MeganeRS182 ali Espace170, nsjdi di odgovarjajoči komplet in navodilo sam, verjetno gre za Garett turbino. Še material za 1.9dci:
http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-1-9dC ... 6271052843
ali brez vetrnic:
http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-1-9dC ... 5731534011

Pomembno se je pridržati navodil za označevanje pozicije vtrenic z belim lakom, da se ne poruši centriranost vetrnic. Osi in vijaki so okrogli in nimajo vpliva.


Zanimiv prispevek si napisal..... :shock:

Pa še eno vprašanje imam....je res to, da treba pr 1,5dci motorjih (sam mam megana II 08letnik) preventivno menat ojnične ležaje pa pr kolk tisoč km, pa kulk kej pride material :?: Sam mam prvoženih 120kkm.
 
Uporabniški avatar
Mivec
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr dec 21, 2011 8:19 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a Mivec Ne jan 15, 2012 6:26 pm

Življensko dobo turbine lahko podalšaš, da pred vsako vožnjo (ob hladnem vremeno) pustiš avto v prostem teko par minut nato odpelješ. Ko greš recimo iz maribora recimo v črno goro, ko prideš v budvo nedajbožje motor vgasnit. Priporočljivo je nekaj časa zopet pustit motor v prostem teko, da turbina dobi "frišno" olje. Če pa imate turbino ko jo hladi "antifriz" pa tega ne rabite delat. Recimo Mitsubishi Carisma 1.9 dizli z turbino je priporočljivo menjavat olje na 7500 km filter na 15.000. S tem močno prispevate na motor ter turbino.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a joztom Ne jan 15, 2012 6:53 pm

Ojnične ležaje na dci motorjih zbija dvomasni vztrajnik, ki ima prekomerni hod sekundarne plošče, torej večji od predpisanega. Ker kontrole hoda sekundarne plošče servis noče ali ne zna delati, pride zaradi prosto opletajočih mas in do poškodbe najšibkejšega člena, ojničnih ležajev. Sicer niso dragi (Glyco ene 30€), je pa delo visoko strokovno in precizno, meritve dolžine vijakov, ustrezno zategovanje, čistoča itd.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a esem Ne jan 15, 2012 7:23 pm

Mivec je napisal/-a:Življensko dobo turbine lahko podalšaš, da pred vsako vožnjo (ob hladnem vremeno) pustiš avto v prostem teko par minut nato odpelješ. Ko greš recimo iz maribora recimo v črno goro, ko prideš v budvo nedajbožje motor vgasnit. Priporočljivo je nekaj časa zopet pustit motor v prostem teko, da turbina dobi "frišno" olje. Če pa imate turbino ko jo hladi "antifriz" pa tega ne rabite delat. Recimo Mitsubishi Carisma 1.9 dizli z turbino je priporočljivo menjavat olje na 7500 km filter na 15.000. S tem močno prispevate na motor ter turbino.


Res si nov, a malo bi lahko pobrskal po forumu (ali vsaj razmislil), preden pišeš neumnosti. O tem smo napisali že cele doktorate.

1. hladno vreme -- haha - nekaj stopinj razlike ob več sto (blizu 1000!) stopinjah) na turbini?
2. par minut -- v tem času se olje (posebno dizli) ne segreje in motor laufa skoraj "na suho" oz predvsem oljna črpalka ne daje dovolj pritiska. Zato ni najbolje za motor, da dela v leru, ko je olje še gosto in pritisk majhen. Treba je kmalu speljat in vozit zmerno, dokler se olje vsaj malo ne segreje
3. To velja samo za priganjanje. Dovolj je, da zadnjih par km avta ne priganjaš, da se vsaj malo ohladi, sicer se olje na razgreti turbini lahko "zapeče".
4. Ta o "frišnem" olju je pa sploh ena hecna inovacija.
5. Turbine ni in nikoli ne bo hladil antifriz. Si mislil intercooler? Ta hladi zrak, ki gre v motor in ne turbine. In zato tudi, če imaš intercooler, velja vse prej našteto (ob priganjanju ga pred ciljem umiri5. To o terminih menjavanja je bilo tudi že 1000 x napisano.

In če že daješ "nasvete" - pozabil si na ustrezno kvaliteto olja.


Prosim, da se vzdržiš takih postov iz gostilniških debat, raje poišči teme, ki so o tem že bile.

lp
 
Uporabniški avatar
Mivec
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr dec 21, 2011 8:19 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a Mivec Ne jan 15, 2012 7:41 pm

esem je napisal/-a:
Mivec je napisal/-a:Življensko dobo turbine lahko podalšaš, da pred vsako vožnjo (ob hladnem vremeno) pustiš avto v prostem teko par minut nato odpelješ. Ko greš recimo iz maribora recimo v črno goro, ko prideš v budvo nedajbožje motor vgasnit. Priporočljivo je nekaj časa zopet pustit motor v prostem teko, da turbina dobi "frišno" olje. Če pa imate turbino ko jo hladi "antifriz" pa tega ne rabite delat. Recimo Mitsubishi Carisma 1.9 dizli z turbino je priporočljivo menjavat olje na 7500 km filter na 15.000. S tem močno prispevate na motor ter turbino.


Res si nov, a malo bi lahko pobrskal po forumu (ali vsaj razmislil), preden pišeš neumnosti. O tem smo napisali že cele doktorate.

1. hladno vreme -- haha - nekaj stopinj razlike ob več sto (blizu 1000!) stopinjah) na turbini?
2. par minut -- v tem času se olje (posebno dizli) ne segreje in motor laufa skoraj "na suho" oz predvsem oljna črpalka ne daje dovolj pritiska. Zato ni najbolje za motor, da dela v leru, ko je olje še gosto in pritisk majhen. Treba je kmalu speljat in vozit zmerno, dokler se olje vsaj malo ne segreje
3. To velja samo za priganjanje. Dovolj je, da zadnjih par km avta ne priganjaš, da se vsaj malo ohladi, sicer se olje na razgreti turbini lahko "zapeče".
4. Ta o "frišnem" olju je pa sploh ena hecna inovacija.
5. Turbine ni in nikoli ne bo hladil antifriz. Si mislil intercooler? Ta hladi zrak, ki gre v motor in ne turbine. In zato tudi, če imaš intercooler, velja vse prej našteto (ob priganjanju ga pred ciljem umiri5. To o terminih menjavanja je bilo tudi že 1000 x napisano.

In če že daješ "nasvete" - pozabil si na ustrezno kvaliteto olja.


Prosim, da se vzdržiš takih postov iz gostilniških debat, raje poišči teme, ki so o tem že bile.

lp


Malo prečitiraj zadeve :)


Kaj si ti reko, da turbino ne hladi antifriz :D res, da ne vse....idi na Autocommerce odpri pokorv motorja na mitsubishi pajero 3.2 pa poglej pa se prepričaj :)

Wikipedija laže !


2. Ne vem gdo je tebi reko, da oljna črpalka daje pritisk jas tega res nebi vedo.... pritisk dajejo odprtine na ročičnem mehanizmo ter na ojničnem očeso ... ker da ti daš sev na pipo in odpreš vodo bo zadeva zelo lajava nebo pritiska, če pa stisneš spredni del cevi se pa zadeva spremeni tu dobima prtisk.
3. To velja za vsa vozila z turbo polnilnikom ! čisto vsa neglede na to al ga preganjaš al pa ne turbina se vrti z vrtilno hitrostjo od 50.000 - 240.000 vrtljajev na minuto. Pa mi povej al je nebi hladil z hladilno tekočino :) al pa po dolgi vožnji malo počakal, da dobi "frišno" olje
4. Nekater turbine imajo hlajenje tako z oljem kot tudi z hladilno tekočino (sem videl na lasna očesa). To zaradi daljšega življenskega obratovanja ter nižjih stroškov vzdrževanja (Mitsubishi Pajero 3.2 turbina 2500€). Pa tudi čakat ne rabiš da se turbina ohladi. Motorno olje Maže hladi preprečuje obrabljanje to pa dosežemo z ustreznim hlajenjem in z rednimi menjavami olja.

Ne vem kake doktorate ste napisali .....
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a čare Ne jan 15, 2012 8:24 pm

Spet boste toplo vodo odkril a ne .Če ti je mehanik rekel da ti troši olje jo menjaj čimprej ,ker boš drugače menjal še kaj drugega.Če to ne bi bil reno bi ti rekel da jo še en čas vozi ampak če je pri renoju vprašljiva nimaš kaj mislit ampak samo menjat in zakaj zaboga če si is kupil Dci-ja nisi vzel še asistence ob zavarovanju??@Mivec poznam tudi take ki avto ogrevajo pa o vožnji hladijo pa je turbina ravno tako odletela in je z avtom res lepo delano...
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a bizgec Ne jan 15, 2012 8:25 pm

Mihevc-prvo obišči tečaj slovenščine,če nisi hodil v nižje razrede osnovne šole, nato si preberi osnove delovanja štiritaktnih motorjev :?: , potem pa še preberi,kaj si napisal. lp
 
Uporabniški avatar
Mivec
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr dec 21, 2011 8:19 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a Mivec Ne jan 15, 2012 8:30 pm

bizgec- Naredil sem avtomehanično in strojno tehnično šolo. Res pa je, da mi pisanje ne gre :S ..... in si žau ne moram pomagat.


Lp. Mivec
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: xxl in 12 gostov