Pri Astri mi občasno pri prestavi v vzvratno (rikverc) menjalnik malo zaškrca (kot bi šlo po zobnikih). Za vzvratno prestavo moraš pritisniti tisto ročico gor in potem zamenjaš. Morda kdo ve, kaj bi lahko bil tu vzrok in kaj bi se lahko naredilo?
Maki12 je napisal/-a:Ne morem pa s tem ogroziti menjalnika al kakšnega drugega dela avtomobila?
Kaj se sekiraš rikverc uporabiš 2x na dan to je to.... upoštevaj nasvet poglej nivo menjalniškega olja. Nato poglej kakšna je barva olja če je olje črno... potem bo potrebno zamenjati olje. Priporočam ti, da daš ful sintetično olje ker je prestavljanje bolje pri visokih temperaturah. Rikverc ti je čist posebej zobnik škodi ti lahko samo če razleti kar pa je mala verjetnost ker zobniki v menjalniko so iz visokokakovostnega kaljenega legiranega jekla odporni proti obrabi.
Hvala za dodaten odgovor. Pač ni najbol prijetno, ko kje parkiraš pa moraš vzvratno pa ti zapoka pri menjalniku. Si takoj tarča pogledov + verjetno najbol zdravo tudi ni za menjalnik:)
Razni "pogovori" z menjalnikom sigurno niso ravno dobri, vendar je menjalnik zelo trpežna stvar. Dajaj v vzvratno kot ti je napisal @Mister Twister predvsem pred kašnim trgovskim centrom
Lahko, da maš kako finto tako mam jas na carismi (pač renault menjalnik), da moraš zamenaj mogoče kakšne plastične puše .... men tut včasih šteka v prvo al pa rikverc..... 1 menjalnik mora zdržat 3 motorje .... tak, da o trpežnosti ni vprašanje
Prav zaradi tega pa je potrebno njih kontaktirati. Tu na forumu tega odgovora ne boste dobili. Lahko pa počakate, da dokupljena garancija poteče,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja, po tem pa vam lahko odgovorimo, da ste zamudili.
Enak problem, clio 2 l. 2000, skoraj vsakič škrcne, razen če ga imaš točno na štangasu. ampak sem enako škrtanje opazil na večini peugeotov, renaultov,....ki sem jih vozil. precej manj je bilo tega na večini nemcih, če pa vzamemo recimo menjalnik novega accorda ali bmw m3 tega pač ni. po mojem mnenju kvaliteta (natančnost) menjalnika odigra svojo vlogo