Imam Peugeota 206 1.4 HDI z 68 KM, letnik 2003 in sem 2 lastnik. Avto je bil kupljen pri 88.000 km pred dvema letoma. Sedaj jih ima 151.300 km. Servise delamo vsakih 20.000 km, narejen je bil večji servis na 90.000 ter pravi veliki servis na 150.000 km. Pred tem velikim servisem je pričela nagajati ročka za žmigavce (crkjena osvetljava števcev, nedelujoča hupa ter nedelujoči žmigavci), sicer pa je bilo vse uredu. S tem servisem smo se to odločili zamenjati: tast je nekje staknil ročno, ki ima vgrajeno še podporo za potovalni računalnik ter na drugi strani tudi delujoč gumb - pri montaži vem da je imel neke težave, ker ima šalter dva konektorja za airbag (majstri boste vedeli o čem govorim) in je nekoi žičko zapeljal, tako je stvar pričela delovati. Po servisu je bilo vse OK...
... do danes, ko smo prevozili dodatnih 1400 km. S hčerko sva se peljala iz Ce-Žalec in tam porihtala par stvari, nato pa nazaj domov, ko je avtu začelo trgati: števci so začeli padati na nulo pa nazaj na hitrost s katero dejansko peljeljem (efekt podoben kot če bi pri neki hitrosti izklopil kontakt). To se je nekajkrat ponovilo: ugasnem avto, prižgem in ponovno peljem dalje - en čas uredu, potem pa se zgodba ponovi. Ker sem imel do doma še 5 km, sem kljub temu nadaljeval vožnjo - števce je še nekajkrat resetiralo, potem so se postavili v položaj kot so pri ugasnjenem avtu, nato je naredilo KLIK (kot vedno ko prideš v avto) in se postavili nazaj, pa spet ciklično se je zgodba pojavlja - malo dela, malo ne dela. Parkiram doma, pojemo kosilo in se zapljem na testo vožnjo 4 km daleč: prve 3 km vse ok, potem pa se zgodba s števci ponovi, nakar se ti nekajkrat resetirajo, nato pa nekajkrat posveti lučka za ročno in zapiska, nato posveti airbag ter lučka ABSa in na koncu začne utripat STOP. Vstavim, ugasnem in užgem avto: glej zlomka spet vse deluje in se pripeljem do doma, ugasnem in povem ženi

Ker smo nameravali iti v živalski vrt (avto pa ženin), rečemo takole: poskusimo it na avtocesto, pa da vidimo kaj bo. In prižgem avto, zadevca prižge kot vedno in avto lepo v prostem teku laufa že ogret ene 15 minut, brez karkšnekoli lučke. To je vlilo upanja zato smo se odpravili proti LJ: prvih 5 km brez težav, nato pa se je že znana zgodba ponovila: naprej števci, potem ročna, potem airbag, nato še zavorni sistem in piskanje STOP. V redu: ustavimo po 3 km na pumpi, grem kupit za pit, in se peljemo do šempetra (scenarij se ponovi). Tam avto ugasnemo, prižgemo in pričnemo vračati proti Celju - ves čas ista pesem, s tem da je vmes začano po že opisanem scenariju crknil še števec kilometrov

Še dodatna informacija: ves ta čas nisem opazil nobene razlike v delovanju avtomobila: potegnil enako, zavorni sistem deloval enako, klima hladila, Garmin deloval brez težav...
Včeraj smo bili s tem avtom v Ljubljani: ves čas je močno deževalo. A se mogoče komu sanja kaj bi bilo narobe, kaj poskusit, al preprosto odepljat na servis in tam prosit za diagnostiko napake?
Hvala za odgovore.