radler je napisal/-a:za to je potrebno odpreti motor? koliko pa stane tako popravilo ali pa menjava turbine?
avto ima trenutno nekaj čez 170 tisoč, ali je normalno da gre turbina pri teh kilometrih
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
V večini primerov se lahko to vse preveri brez podiranja motorja, vsaj do te mere, da se lahko 100% pove, da je del okvarjen.
Osebno bi vozilo priključil na namenski tester in preveril dejanske kilometre, ki so shranjeni v računalniku, v koliko se ugotovi da so prevrteni...............se vozilo vrne in zahteva povračilo kupnine in vračilo stroškov, ki so nastali pri vozilu ( seveda pa je potrebno upoštevati, v koliko so bili kilometri vrteni z namenskim testerjem........................v takšnem primeru se ne vidi nič ).
Lep pozdrav
xsAMOR je napisal/-a:Lep pozdrav ter dobrodosel!
Huh, se kar spomnim ko sem sam bil sluga svojemu avtu, kateremu stroski niso videli konca..Sele ko sem odnehal vlagati vanj, prodal pod ceno, kupil skatlo brez klime, kakrsnekoli elektronike in dodatkov sem si rekel: nikoli vec! Verjetno je bil tvoj avto "poflikan" pred prodajo. Upam da v ozadju niso bili kaki tihi dogovori med prodajalcem in tvojima dvema strokovnjakoma ter poznavalcema.
Vse kar lahko recem je to, da vprasanje koliko je zaj teh "se par jurckov", mislim pa da cetudi vse porihtas, te bo avto ze minil - kar te je verjetno ze sedaj! Naucil pa si se da ne bos vec slepo zaupal ljudem, hitro se obrne postene ljudi. Ce bi bile okvare v sklopu "potrosnega materiala" se ne recem, kaj izrednega tudi pride, samo ne pa tako kot pri tebi v tako kratkem casu.
Mogoce bi ga peljal na AMZS-jev pregled, ki stane cca 90 eur kolikor se spomnim iz debat po forumih, da bi dejansko imel realno sliko kaj je z avtomobilom (sicer ne vem kako detajlno pregledajo vozilo) in ko bi dobil spisek v roke, bi se lazje odlocil kako naprej. Pred nakupom naslednjega avtomobila pa se lahko posluzis iste metode AMZS-jevega pregleda, kateri je bolj objektiven kot "videno-kupljeno".
Zelim ti da srecno razrezis problem, da bos imel mirno glavo!
LP
radler je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
V večini primerov se lahko to vse preveri brez podiranja motorja, vsaj do te mere, da se lahko 100% pove, da je del okvarjen.
Osebno bi vozilo priključil na namenski tester in preveril dejanske kilometre, ki so shranjeni v računalniku, v koliko se ugotovi da so prevrteni...............se vozilo vrne in zahteva povračilo kupnine in vračilo stroškov, ki so nastali pri vozilu ( seveda pa je potrebno upoštevati, v koliko so bili kilometri vrteni z namenskim testerjem........................v takšnem primeru se ne vidi nič ).
Lep pozdrav
lahko malo več poveš? ker avto je bil kupljen pred pol leta, je še vedno možnost vrnitve?
ker enostavno nimam več živcev se ukvarjat s tem jajci, prej sem vozil 15let vwje in nikoli nobenih problemov
stig je napisal/-a:sesalna lupota je pr teh avtih serijska napaka
Modelar je napisal/-a:Jutri takoj avto na prikolico pa h Podlesniku. Nimaš kaj bmwja drugam vozit.
Modelar je napisal/-a:Tisto je bil sarkazem. Če boš vprašal kakega pravega bmwjaša ti bo rekel, da je Podlesnik edini pravi mehanik za bmw-je pri nas.
Šele zdaj vidim... Pa ne moreš avta kupit od tipa iz bmw-foruma kjer jih 3/4 vrti kilometre no...Pol ti pa v oglas napiše realni kilometri(cifre seveda ni nikjer), ljubiteljsko vzdrževan, odlično ohranjen.
Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov