Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
blazkom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 676
Pridružen: Sr jun 08, 2011 8:52 am

accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a blazkom Če sep 06, 2012 10:06 pm

Pozdravljeni, imam accenta letnik 96, ko sem ga kupil (cca 2 leti nazaj) so bile zadnje pakne zažgane ter sem jih menjal za nove. po cca pol leta ročna ni prijela (desna stran tudi če je leva že čisto blokirala) zato je bila pred cca pol leta menjana zaljla leva plus desna. Sedaj je problem ker desna stran še vedno ne prime, zajle so nove z nastavitvenim koleščom je čimoblj približano potem zategnenje pri ročni v kabini tako da prime na 2-3 zobcu (prične prijemati na obeh kolesih) nato na leve kolesu postopma prijema vse bolje na desnem pa še vedno tako kot na začetku. Na nožno zavoro bremza prime tako kot more.

EDIT: Približano je toliko da se bobni lahko snamejo gor in dol, vrti se normalno, naslednji zobec ali dva pakne začneta grabiti ob boben pri spuščeni ročni

Kaj bi lahko bilo?

mogoče slika kaj pomaga, verjetno bolj malo ampak vseeno.
Slika
Slika
Slika

HVALA
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a crxdelsol Pe sep 07, 2012 12:09 am

Če že maš vse tak razstavljeno, poberi še vzmeti pakn ven pa pakne dol, tiste dele ki se premikajo podmaži, pravtako v bovden zajle našpricaj lubrikant noter, tam na razcepu poglej če v obe strani isto grabi zajle, spucaj in pošmirglaj zavorne obloge in boben znotraj pa sestavi skup.
 
blazkom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 676
Pridružen: Sr jun 08, 2011 8:52 am

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a blazkom Pe sep 07, 2012 12:57 am

Nemorem vzmeti paken pobrati ker nimam dovolj velikega zvezda ključa ali moment ključa.

Lubrikant v pakne? Sicer nic ne recem ce bi pomagalo vendar so mene ucila da nic mastnega okoli bremz.

Pa se to ko je boben dol in zategnem rocno gresta pakne narazen za dober cca 2cm je to dovolj?

Pobrusil sem že vendar ne pomaga
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a zlica22 Pe sep 07, 2012 12:35 pm

blazkom je napisal/-a:Pozdravljeni, imam accenta letnik 96, ko sem ga kupil (cca 2 leti nazaj) so bile zadnje pakne zažgane ter sem jih menjal za nove. po cca pol leta ročna ni prijela (desna stran tudi če je leva že čisto blokirala) zato je bila pred cca pol leta menjana zaljla leva plus desna. Sedaj je problem ker desna stran še vedno ne prime, zajle so nove z nastavitvenim koleščom je čimoblj približano potem zategnenje pri ročni v kabini tako da prime na 2-3 zobcu (prične prijemati na obeh kolesih) nato na leve kolesu postopma prijema vse bolje na desnem pa še vedno tako kot na začetku. Na nožno zavoro bremza prime tako kot more.

EDIT: Približano je toliko da se bobni lahko snamejo gor in dol, vrti se normalno, naslednji zobec ali dva pakne začneta grabiti ob boben pri spuščeni ročni

Kaj bi lahko bilo?



HVALA


Hmm... Čudno, morda slabo vidim, ampak obloga odstopa-odlepljena...?! (če je tako, je zanič) Preveri z izvijačem. Sicer pa, snami pakne tako da odstraniš "vzmetni varovalki". Še enkrat preveri žico ročne zavore, če lepo teče. Podri pakne, premaži vzvode, da ne blokirajo ipd. Obrusi površino oblog in zavornega bobna z brusnim papirjem. Sestavi nazaj, žico ročne zavore v kabini do konca popusti, nato nastavi pakne. Ko bodo dovolj približane se nastavi še žica. Če obloge niso že vse trde bi ročna morala prijeti.
 
blazkom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 676
Pridružen: Sr jun 08, 2011 8:52 am

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a blazkom Pe sep 07, 2012 12:54 pm

zlica22 je napisal/-a:
blazkom je napisal/-a:Pozdravljeni, imam accenta letnik 96, ko sem ga kupil (cca 2 leti nazaj) so bile zadnje pakne zažgane ter sem jih menjal za nove. po cca pol leta ročna ni prijela (desna stran tudi če je leva že čisto blokirala) zato je bila pred cca pol leta menjana zaljla leva plus desna. Sedaj je problem ker desna stran še vedno ne prime, zajle so nove z nastavitvenim koleščom je čimoblj približano potem zategnenje pri ročni v kabini tako da prime na 2-3 zobcu (prične prijemati na obeh kolesih) nato na leve kolesu postopma prijema vse bolje na desnem pa še vedno tako kot na začetku. Na nožno zavoro bremza prime tako kot more.

EDIT: Približano je toliko da se bobni lahko snamejo gor in dol, vrti se normalno, naslednji zobec ali dva pakne začneta grabiti ob boben pri spuščeni ročni

Kaj bi lahko bilo?



HVALA


Hmm... Čudno, morda slabo vidim, ampak obloga odstopa-odlepljena...?! (če je tako, je zanič) Preveri z izvijačem. Sicer pa, snami pakne tako da odstraniš "vzmetni varovalki". Še enkrat preveri žico ročne zavore, če lepo teče. Podri pakne, premaži vzvode, da ne blokirajo ipd. Obrusi površino oblog in zavornega bobna z brusnim papirjem. Sestavi nazaj, žico ročne zavore v kabini do konca popusti, nato nastavi pakne. Ko bodo dovolj približane se nastavi še žica. Če obloge niso že vse trde bi ročna morala prijeti.


Slike so res malo slabše, vendar se je tudi meni zdelo kot da je med osnovo in oblogami nekaj prevec oz. da je idstopilo in se prikazalo, kot nekakšen papir karton. Paken nazalos ne moram dati dol, ker se brez odmontiranja lezaja ne da, nimam pa 32 ključa :(. Pobrusil sem že, žica teče lepo ter odmakne pakne za cca 2cm. Menite da je treba obloge menjati? Vendar pri nožni bremzi primejo vredu.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a Energetik81 Pe sep 07, 2012 1:42 pm

Kakšno odmontiranje ležaja? Pakne grejo čisto lepo dol skoraj brez orodja, samo snameš vzmeti in jih pobereš stran. Sem delal točno to, točno na takem avtu.
Če ti nožna prime OK (ali si preveril na tehničnem pregledu oziroma na valjih?), potem je edino lahko kaj narobe z vzvodom ročne zavore. Ta vzvod in zajlo podmaži in razmigaj.
Če se si samo zdi, da nožna prime OK, potem je lahko zanič tudi pakna.

EDIT: zdaj ko sem pogledal slike: odstrani se vijak za nastavljanje razmika, odstranit moraš pa tudi tiste kratke vzmeti na sredi paken (zavrtiš pokrovček na vrhu vzmeti in ga snameš). Potem pakne enostavno pobereš dol. Je pa res, da je delo zoprno, moraš imeti dosti živcev in spretne prste.

Aja, pa če boš menjal pakne, vzami zelo kvalitetne ali pa še raje original.
Sem menjal z nekimi neoriginalnimi, pa sem jih moral malo pobrusiti, da so pasale notri, potem pa so pa še izredno slabo prijele.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a zlica22 Pe sep 07, 2012 2:08 pm

Kot že rečeno, ni treba podirati ležaja, da se pakne odstranijo...
 
GranDuke_JK
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: Sr mar 23, 2011 1:41 pm

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a GranDuke_JK Pe sep 07, 2012 2:56 pm

Jaz sem imel podobno večne probleme pri AXu. Dokler nisem enkrat vse skupaj (zajle, ferode, bobne, mehanizme, vzmeti...) pobral z enega drugega avta na odpadu v Italiji.

Prej sem moral en dan pred tehničnim vse dol sneti, namočiti v bencinu, oprati namazati... in je 2 dni prijelo naravnost.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6585
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a Fan So sep 08, 2012 11:06 am

Pozdravljeni

Po zgornjih slikah, so zavorne obloge zrele za menjavo + dobro ščistiti in namazati samonastavljivo vzvodje. Ležaja ni potrebno snemati pri menjavi zavornih oblog, v koliko pa se ga sname ........................... da se lažje pride zraven .......................... pa v trgovinah prodajajo orodje.


@GranDuke_JK
Ja, v koliko pa se je zavorne obloge namakalo v bencinu.................................... ja, potem pa res ni delovalo

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
blazkom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 676
Pridružen: Sr jun 08, 2011 8:52 am

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a blazkom So sep 08, 2012 1:10 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Po zgornjih slikah, so zavorne obloge zrele za menjavo + dobro ščistiti in namazati samonastavljivo vzvodje. Ležaja ni potrebno snemati pri menjavi zavornih oblog, v koliko pa se ga sname ........................... da se lažje pride zraven .......................... pa v trgovinah prodajajo orodje.


@GranDuke_JK
Ja, v koliko pa se je zavorne obloge namakalo v bencinu.................................... ja, potem pa res ni delovalo

Lep pozdrav


Bomo zamenjali pakne (to ja ni nek velik stroškek) sploh ker gre za varnost. Kako najbolje ter najlažje sčistimo samanastavljivo vzvodje? Ko smo menjavalai žico čočne zavore se ni dalo obrniti tistega krogca z vzmetjo ker ni bilo primernega dostopa do njega.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6585
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a Fan Ne sep 09, 2012 12:22 am

Pozdravljeni

Vzvodje se lepo ščisti z drateno krtačo in naolji, kolešček se mora vrteti brez sile z dvema prstoma, čisto lahko.
V koliko vam ni poznan sistem delovanja, demontirajte obloge samo na eni strani, da lahko na drugi preverite ali pravilno sestavljate.

lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
blazkom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 676
Pridružen: Sr jun 08, 2011 8:52 am

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a blazkom Ne sep 09, 2012 12:29 am

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika


Evo še slike bobna, samo desnega. Ima preveč roba? če ja kje in koliko je cena struženja?
Imam dve ponudbi zavornih oblog ATE ali trusting, katere so boljše?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6585
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a Fan Ne sep 09, 2012 12:49 am

Ate
Zavorni bobnov pa ne stružite!!
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a zlica22 Ne sep 09, 2012 8:56 am

Če že kaj, se samo rob pobrusi. Trusting je bolj kitajsko...
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a Energetik81 Ne sep 09, 2012 8:42 pm

blazkom je napisal/-a:Evo še slike bobna, samo desnega. Ima preveč roba? če ja kje in koliko je cena struženja?
Uf, sicer se slabo vidi, ampak če prav vidim, imaš kar konkretno znucane bobne. Če misliš imeti avto še vsaj par let, bi jaz zamenjal še bobne.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
blazkom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 676
Pridružen: Sr jun 08, 2011 8:52 am

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a blazkom Če sep 27, 2012 1:20 pm

Kaj pa pravite na ashika pakne?
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a Romzis Če sep 27, 2012 6:53 pm

Nič, verjetno nekaj čip-šit. Si jih zmontiral in zdaj sprašuješ?
-----------------------
Romzis
 
blazkom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 676
Pridružen: Sr jun 08, 2011 8:52 am

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a blazkom Če sep 27, 2012 7:31 pm

Nisem se zmontiral. Sem jih narocil in donil tele. Je pa en problem saj je 2cm pred koncem mesa razpokica sicer samo ob strani in ne pride do vrha. Naj nesem reklamirat?
 
blazkom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 676
Pridružen: Sr jun 08, 2011 8:52 am

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a blazkom Če okt 04, 2012 10:03 pm

Evo zmontiral ashika pakne in lepo prime na levi strani. Desna stran ne prime. Zamenjane so pakne ter zalje. Tudi če probam bobna zamenjati med sabo še vedno prime samo leva stran. Kaj bi lahko še bilo?
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: accent ter večni problem z ročno

Napisal/-a zlica22 Če okt 04, 2012 10:17 pm

Če samo ročna ne prime, ni pravilno nastavljeno... Mogoče celo ni pravilno sestavljeno?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: postmen in 6 gostov