joztom je napisal/-a:Vsako 2T olje popolnoma zgori brez žvepla in ostalih težav za DPF, zato je vseeno katero vrsto dodajaš. Velja pa dodajati olje čisto na vsak tank, občasno dodajanje je jalovo.
Ok,sam se tega ne poslužujem....zaenkrat,Ampak vseen me zanima, če je 2-3 dcl na rečmo cca. 60L nafte dovolj, da podmaže CR pumpo in dize? Ipak je tle govora o notranjih delih CR pumpe, ki imajo zelo majhne tolerance. 2T olje je namenjeno cvajtakterjem, ki so skup zmatni tako, da je 2-3% mešanica olja in goriva glih-na-glih ok za dobro mazanje (Drgač je 3% mešanica zelooo švoh za enga tomosovga cvajota,ki ima na blajerci pušo namesto igličastega ležaja- zato je za takega cvajota najboljša 4%+ mešanica, pa so v tem cvajotu večje tolerance). Ne vem...samo razmišljam, morda bi bila priporočljiva malce večja količina olja na en rezervoar nafte (0,5 - 1L).
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.