Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a crxdelsol Če nov 15, 2012 7:04 pm

Zakaj je na pestu naležna površina za felno-tisto mislim kamor ponavadi damo centrirni obroček če imamo aftermarket felne.

Večkrat si kateri trdi da če nam ne trese se nerabimo obremenjevat z tem, saj vijaki so tisti, ki držijo felno in vso težo avta. Drugi trdijo da naležni rob drži vso težo avta in da vijaki držijo samo felno k pestu. Kaj je tu res, je kaka znanstvena razlaga ali kak link ki potrdi eno ali drugo tezo ?

Ne zanima me sedaj debata v smislu: jaz sem vozil 2 leti z preveliko luknjo pa ni bilo nič...
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a primozek68 Če nov 15, 2012 8:01 pm

ne moreš...
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a Žiiga Če nov 15, 2012 8:29 pm

vijačna zveza poveča trenje med pestom in platiščem.... :roll:
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
stinge
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: So feb 10, 2007 11:19 am

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a stinge Če nov 15, 2012 9:08 pm

Pesto ti zagotavlja pozicioniranje feltne, vijaki pa ti z zadostno silo prednapetja zagotavljajo da ti feltna ne pade stran :D
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a sašo5 Če nov 15, 2012 9:47 pm

crxdelsol je napisal/-a: Drugi trdijo da naležni rob drži vso težo avta in da vijaki držijo samo felno k pestu.


tole je pravilno....

PS. videl že vijake, ki jih je povilo, ker niso bili distančniki narejeni kot treba....(brez nabe)....
vulkanizerji bi znali še marsikaj povedat....
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a crxdelsol Če nov 15, 2012 10:02 pm

primozek68 je napisal/-a:ne moreš...


Razloži, argumentiraj, ne nabijaj kot vedno.

Žiiga je napisal/-a:vijačna zveza poveča trenje med pestom in platiščem.... :roll:

Ga poveča toliko da naležna površina pesta nima več druge kot centrirne vloge ?
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a lancia hf Če nov 15, 2012 10:03 pm

sašo5 je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a: Drugi trdijo da naležni rob drži vso težo avta in da vijaki držijo samo felno k pestu.


tole je pravilno....

PS. videl že vijake, ki jih je povilo, ker niso bili distančniki narejeni kot treba....(brez nabe)....
vulkanizerji bi znali še marsikaj povedat....


Če bi feltno držal samo rob bi vijake še zmeraj pokrivilo pri vsakem močnem speljevanju ali pri močnem zaviranju saj bi feltno kar zavrtelo.
Tako da mene ne bo noben prepričal, da feltna sloni samo na robu
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a crxdelsol Če nov 15, 2012 10:14 pm

Ja no ne samo na robu, logično morajo vijaki držat felno da ne pade dol, zanima me kdo naj bi nosil večino teže avtomobila, tisti rob ali vijaki.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a lancia hf Če nov 15, 2012 10:27 pm

Pri speljevanju ali bremzanju vsa obremenitev "pade" na vijake. Pri "skokih" pa rob peste. tako, da oboje ima svojo lastnost.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a abbe Če nov 15, 2012 10:30 pm

najvecjo tezo nosi trenje med feltno in diskom ki ga dosezemo z vijaki..
centrirni obrocki znajo bit tut iz plastike pa se cisto dobro obnesejo,ce bi centrirni obrocki drzali tezko vozila poj bi se plastika deformirala.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a lancia hf Če nov 15, 2012 10:34 pm

abbe je napisal/-a:najvecjo tezo nosi trenje med feltno in diskom ki ga dosezemo z vijaki..
centrirni obrocki znajo bit tut iz plastike pa se cisto dobro obnesejo,ce bi centrirni obrocki drzali tezko vozila poj bi se plastika deformirala.


Bolj točne razlage mislim, da že nemoreš več napisati. To je to.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a zlica22 Če nov 15, 2012 10:39 pm

Oboje je važno... Vijak nikoli ne sme biti obremenjen na strig! (razen prilagodnega). Na feltnah funkcijo opravljata trenje in pa nateg...
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a crxdelsol Če nov 15, 2012 10:43 pm

lancia hf je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:najvecjo tezo nosi trenje med feltno in diskom ki ga dosezemo z vijaki..
centrirni obrocki znajo bit tut iz plastike pa se cisto dobro obnesejo,ce bi centrirni obrocki drzali tezko vozila poj bi se plastika deformirala.


Bolj točne razlage mislim, da že nemoreš več napisati. To je to.


En post gor pa trdiš da pri "skokih" trpi rob peste...torej če bi imel takrat plastične obročke bi bili deformirani pa niso. Torej rob peste pri skokih NE "trpi" ?
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a lancia hf Če nov 15, 2012 10:51 pm

crxdelsol je napisal/-a:
En post gor pa trdiš da pri "skokih" trpi rob peste...torej če bi imel takrat plastične obročke bi bili deformirani pa niso. Torej rob peste pri skokih NE "trpi" ?


Ravno tako trpi samo ne toliko, da bi obroček uničil zato je pa lahko plastičen.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a crxdelsol Če nov 15, 2012 11:11 pm

Hvala za odgovore.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a sašo5 Pe nov 16, 2012 9:58 am

lancia hf je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:
En post gor pa trdiš da pri "skokih" trpi rob peste...torej če bi imel takrat plastične obročke bi bili deformirani pa niso. Torej rob peste pri skokih NE "trpi" ?


Ravno tako trpi samo ne toliko, da bi obroček uničil zato je pa lahko plastičen.

ne more ga uničit - obroček zadevo samo "halta" - lahko je iz "dreka" pa bo držalo feltno_bistvo je da če le tega ni, skače gor dol (ne dobesedno, ampak bolje razložit ne znam) posledično trese in zvije vijake - zopet ne dobesedno, ampak zdeformirani pa so....
 
lazo23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po apr 12, 2010 12:43 pm

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a lazo23 Pe nov 16, 2012 12:55 pm

Torej jast imam na feltnah 4 vijake in enega pač ni ker je požrt navoj, po tej razlagi ni to potem nič narobe sicer se tako vozim že dva meseca...
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a zlica22 Pe nov 16, 2012 1:07 pm

lazo23 je napisal/-a:Torej jast imam na feltnah 4 vijake in enega pač ni ker je požrt navoj, po tej razlagi ni to potem nič narobe sicer se tako vozim že dva meseca...


Popraviti navoj pa je vesoljska znanost....?
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a f.taunus Pe nov 16, 2012 1:21 pm

sašo5 je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a: Drugi trdijo da naležni rob drži vso težo avta in da vijaki držijo samo felno k pestu.


tole je pravilno....

PS. videl že vijake, ki jih je povilo, ker niso bili distančniki narejeni kot treba....(brez nabe)....
vulkanizerji bi znali še marsikaj povedat....

Kakšne gluposti pa so zdaj to? Me res zanima, kako zgleda zvit vijak iz kaljenega jekla???? Razen, če so bili doma narejeni iz aluminija? :roll:
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Napisal/-a alanq4 Pe nov 16, 2012 3:29 pm

Uf vijak se zvije bp, niso vsemogočni.
Centrirni del je bolj kot ne pomemben za samo montažo platišča. Ko so enkrat vijaki zategnjeni ne gre zadeva več nikamor. Pri distančnikih brez roba je seveda možno zvijanje vijakov ker so le ti daljši. Zaključek kombinacija sredinskega obroča, trenja med naležnimi površinami in sile vijakov skrbi da je platišča tam kjer mora biti.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: MercedesV in 8 gostov