Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Še zmeraj je potrebno priklopiti tester in preveriti zakaj je bila prižgana opozorilna lučka in napako odpraviti. dokler se ne ve kaj je, je sama vožnja loterija in možnost za večjo okvaro - posledično večji stroški popravila. V koliko mehanik nima ustreznega testerja, se odide do naslednjega, ki ga ima.
Lep pozdrav
Accent nima luftmesserja, ampak ima samo tlačni senzor (MAP) na sesalnem kolektorju ter termosenzor nekje pri zračnem filtru.yampy je napisal/-a:VEM da to ni bila rešitev in da je bil samo predlog.... ker nisem peljal na pooblaščen servis ampak enemu na sp.. ki se kao okvarja tudi z priklopi na računalnik (seveda ni mel mojega tipa vozila not za to je uporabil za motor 1.4 motor al nekaj takega) in baje da se ni vidlo točne napake... KAO " LAHKO JE luftmeser, lahko je lambda sonda..:" taki splošni odgovor mi je dal... zakasiral pa je ko da je pol avta razšraufal :S... hvala Fanu za nasvet... sem ga tudi upošteval pa na pokrovček izvrtal majhno luknjico da ne bi delalo vakuma ampak to ni bla rešitev...
Močno dvomim, letnik 1997 1,3 60kW motor ga ni imel, prav tako ne moj sedanji letnik 2008 1,6 79kW, ki ima prav tako MAP. Dvomim, da so ga vgradili samo v eno vmesno verzijo, ki je itak skoraj identična staremu 1,3 60kW. No, nima veze.yampy je napisal/-a:Energetik81 hyunadi accent letnik 2000 z 1.3 motorjem in 63kw ima luftmeser. Vem za to ker ga je ata pred 4 leti menjal ko mu je crkno in je dal takrat cca. 200€ za novega :S
Senzor hladilne mislim da je pod termostatom, torej tam kjer gre cev iz mašine na hladilnik.yampy je napisal/-a:je pa odličen nasvet glede teh senzorjev.. še lahko vprašam kje bi naj bil ta senzor hladilne tekočine in vsi ostali senzorji? jih lahko sam preverim al je potrebno do mehanika?
Vprašanje, če bo tester vse videl. Senzor hladilne se najbolj enostavno in točno preveri, da ga namočiš v lonec z vodo in meriš upornost na kontaktih pri različnih temperaturah vode. Na hitro lahko celo narediš tako, da pri segretem motorju snameš konektor in pomeriš upornost - ni potrebno nič razdirati. Koliko mora imeti pri segreti mašini, lahko pa potem pogledam v Autodata.no-body je napisal/-a:sam tester te bo rešu ker senzor ne moreš vidit ali je pokvarjen ali dela.Razen kakšen kontakt samo malo verjetno
A typical GM coolant sensor, for example, may have around 10,000 ohms resistance at 32 degrees F and drop to under 200 ohms when the engine is hot (200 degrees). A Ford coolant sensor, by comparison, may read 95,000 ohms at 32 degrees and drop to 2,300 ohms at 200 degrees.
Energetik81 je napisal/-a:Močno dvomim, letnik 1997 1,3 60kW motor ga ni imel, prav tako ne moj sedanji letnik 2008 1,6 79kW, ki ima prav tako MAP. Dvomim, da so ga vgradili samo v eno vmesno verzijo, ki je itak skoraj identična staremu 1,3 60kW. No, nima veze.yampy je napisal/-a:Energetik81 hyunadi accent letnik 2000 z 1.3 motorjem in 63kw ima luftmeser. Vem za to ker ga je ata pred 4 leti menjal ko mu je crkno in je dal takrat cca. 200€ za novega :S
yampy je napisal/-a:
Energetik81 energetik lahko mogoče po sliki opišeš kje bi to lahko bilo?
Hm, očitno ne:Templar je napisal/-a:yampy je napisal/-a:
Energetik81 energetik lahko mogoče po sliki opišeš kje bi to lahko bilo?
Kar si označil je skoraj 100% MAF senzor (mass air flow). Meri pretok zraka v motor.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov