TrijoAdijo je napisal/-a:1. stvar: Je možno,da so ti ga dostavli s sfaljeno optiko. Mislm,da celo PDI predvideva, da je treba optiko naredit oz. pregledat,preden se avto dostavi stranki.
2. stvar: Geometrija podvozja se preverja vsaj 1x na 20.000km,da imaš mir.
3. stvar: na GTC-jki imaš neke normalne dimenzije gum,da ti tulk dolg časa zdržijo. Čim daš ti neki nizkopresečni valjer na avto,ti noben tak valjer ne bo zdržal več kot 40.000km.
čare je napisal/-a:Po 50000 km bi lahko bilo marsikaj in o takih stvareh se z servisom pregovarjat je brezveze,ker oni itak ne bojo prevzeli krivde,bi pa morali na vsakem rednem servisu narediti test zavor in optike česar pa niso in rezultat imaš na obrablejnosti.
dottore je napisal/-a:Tudi te gume na Astri boš moral počasi menjat, ker so že stare.
LukL je napisal/-a:ne jambraj pa kupi nove gume, če maš sebe malo rad. Po 50.000 km je normalno da bodo gume za odpis, morda na oko še v redu, vendar ko rabiš stik s podlago na mokrem terenu, te bo pač enega deževnega dne odneslo.
Naredili so ti optiko, kar je seveda bilo potrebno po neenakomerni obrabi. Če bi rad še nove gume se pa lahko na glavo postaviš ko jih ne boš dobil. Lahko se pritožuješ kamorkoli hočeš, greš celo do odvetnikov, varstvo potrošnikov ipd. novih gum ti zagotovo ne bodo dali.
Avto je treba vzdrževati in to spada k vzdrževanju avta, prav tako tudi optika, brisalci, žarnice, zavorni sistem, hladilni sistem, izpušni sistem...
Kaj ko boš imel luknjo na izpušnem loncu, boš želel da ti dajo novega brezplačno, saj imaš garancijo na prerjavenje....
Nekatere stvari je potrebno tudi redno spremljati.
TrijoAdijo je napisal/-a:Če so vse štiri kulk-tulk enako pobrane, potem ali je problem v optiki ali pa v gumah samih.In sem nekak ziher, da je blem v optiki,če so jo morali popravljat.In nikoli ne boš z avtom pojahal luknje na cesti tako, da ti bo vse gume začelo po notranjem robu radirat. Imaš izpis iz optike? Če ja, ga dej poslikaj/poskeniraj pa sliko tu gor pripopaj,pa da vidimo to
LukL je napisal/-a:ne jambraj pa kupi nove gume, če maš sebe malo rad. Po 50.000 km je normalno da bodo gume za odpis, morda na oko še v redu, vendar ko rabiš stik s podlago na mokrem terenu, te bo pač enega deževnega dne odneslo.
Naredili so ti optiko, kar je seveda bilo potrebno po neenakomerni obrabi. Če bi rad še nove gume se pa lahko na glavo postaviš ko jih ne boš dobil. Lahko se pritožuješ kamorkoli hočeš, greš celo do odvetnikov, varstvo potrošnikov ipd. novih gum ti zagotovo ne bodo dali.
Avto je treba vzdrževati in to spada k vzdrževanju avta, prav tako tudi optika, brisalci, žarnice, zavorni sistem, hladilni sistem, izpušni sistem...
Kaj ko boš imel luknjo na izpušnem loncu, boš želel da ti dajo novega brezplačno, saj imaš garancijo na prerjavenje....
Nekatere stvari je potrebno tudi redno spremljati.
NoF3ar je napisal/-a:LukL je napisal/-a:Avto je treba vzdrževati in to spada k vzdrževanju avta, prav tako tudi optika, brisalci, žarnice, zavorni sistem, hladilni sistem, izpušni sistem...
Kaj ko boš imel luknjo na izpušnem loncu, boš želel da ti dajo novega brezplačno, saj imaš garancijo na prerjavenje....
Nekatere stvari je potrebno tudi redno spremljati.
TrijoAdijo je napisal/-a:Če so vse štiri kulk-tulk enako pobrane, potem ali je problem v optiki ali pa v gumah samih.In sem nekak ziher, da je blem v optiki,če so jo morali popravljat.In nikoli ne boš z avtom pojahal luknje na cesti tako, da ti bo vse gume začelo po notranjem robu radirat. Imaš izpis iz optike? Če ja, ga dej poslikaj/poskeniraj pa sliko tu gor pripopaj,pa da vidimo to
TrijoAdijo je napisal/-a:Tule pa imaš eno sliko, da boš imel vsaj približno predstavo,kako so ti kolesa prej stala in kako ti stojijo sedaj:
http://www.joker.si/slika.php?cid=551&id=1437
Skratka: Skupni stek spredaj je bil zjeban negativno,kar rezultira v pobranih notranjih robovih sprednjih gum. Skupni stek zadaj si sicer imel v pozitivnem,ampak še zmeraj preveč proti negativnem, zato ti je gume po notranjem robu požrlo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov