Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Bronco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr okt 13, 2004 6:45 pm

2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a Bronco To okt 08, 2013 1:11 pm

Spoštovani forumaši,
moj ford galaxy 2.0 tdci l 08 je pričel s čudnim obnašanjem. In sicer pri malce močnejšem pospeševanju v 4. prestavi ga pri cca 2000 obratih za trenutek zmanjka, obrati narastejo recimo na 2500, avto pa ne potegne na te obrate. kot da bi nekaj zdrselo ali mu odvzelo moč :? . Te simptome opažam samo v 4 prestavi in tu pa tam še v 5. Servis pravi pridite, pa damo na tester... To imam vsekakor namen tudi storiti, me pa zanima, če se morda komu od vas sanja kaj bi lahko bilo narobe. Sam narahlo sumim qplungo, ki je še prva pri 197kkm, vendar pri speljevanju v nižjih prestavah ne drsi. v naprej hvala in lp.
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a LinuxFuter To okt 08, 2013 1:24 pm

V 5. prestavi ti tudi zdrsi, a ne? Sklopka ti drsi, ko odpoveduje prvo zdrsi v višjih prestavah ker mora prenašati večji navor, kot v nižjih prestavah...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a peroRS To okt 08, 2013 3:01 pm

x2 (sklopka)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a TrijoAdijo To okt 08, 2013 5:43 pm

Da ne bi slučajno na tester hodu zaradi tega!

Qplunga se poslavlja...to je problem. Zamenjat komplet,pa bo mir :)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Bronco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr okt 13, 2004 6:45 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a Bronco To okt 08, 2013 6:38 pm

HVala vsem za odgovore... Torej sem prav sumil. A je potrebno menjati komplet s košaro in ležajem ali kako? En mehanik je dejal (avta fizično ni pregledal) da je potrebno menjati tudi dvomasni vztrajnik. To se mi zdi malce čudno, saj ne kaže nekih znakov obrabe (avto ne trese pri ugašanju, vžiganju, prav tako ga ni slišati...)

A je to praksa, da se poleg qplonge še vztrajnik menja, ali kako mi svetujete? Madonca, včeraj sem imel registracijo, veliki servis bo drugi mesec, zimske gume prav tako, pa še qplonga me očitno čaka... :( Vnaprej hvala in lp vsem!
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a TrijoAdijo To okt 08, 2013 6:52 pm

Ja, najbolje je vse komplet zamenjat, da se čez 3000km spet ne podira pol avta
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a DePalmo Sr okt 09, 2013 8:13 am

Ponavadi se menja vse da se ne razkopuje vsega spet čez mesec ali dva. To je nekako standardna praksa, kateri pa ni treba da se sledi.

Za menjavo teh delov kar do popoldanca (če ni avto več v garanciji) in se s tem prišpara več kot polovico.

EDIT: Naj se vaš mehanik pozanima če je za vaš avto na voljo enomasni vztrajnik in raje vgradite tega. Razlike med samo vožnjo praktično nebo, so pa enomasni vztrajniki večni.
 
Bronco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr okt 13, 2004 6:45 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a Bronco Če okt 10, 2013 11:54 am

Fatnje, hvala za odgovore, vaša mnenja...

Bom menjal sklopko komplet z vztrajnikom. Edino kak mesec bom še moral pregurat, finance pač... Sem gledal na ebay, komplet v SLO bo nekje 530€. Glede prehoda na enomasnega... kaj pa vem... bi skoraj raje dal kar dvomasnega, kot je v originalu. Sem malo bral in so deljena mnenj. Upam, da bo nato naslednjih 200kkm mir s sklopko in vztrajnikom...
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a DePalmo Če okt 10, 2013 2:16 pm

Čisto po želji. Jaz sem to dal narediti na 1.6 HDi (peugeot 206) in se je motor lažje zavrtel ter sklopka je bila mehkejša, kakšnih drugih sprememb pa nisem opazil (več tresenja).
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a RedBaron Če okt 10, 2013 2:22 pm

Mislim da ni enomasnega KIT-a, vsaj ko sem jaz na s-maxu 2.0TDCI menjal vztrajnik, ni blo drugega kot samo dvomasni in še to samo LUK
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a abbe Če okt 10, 2013 2:27 pm

RedBaron je napisal/-a:Mislim da ni enomasnega KIT-a, vsaj ko sem jaz na s-maxu 2.0TDCI menjal vztrajnik, ni blo drugega kot samo dvomasni in še to samo LUK


in tko je tut prou.
enomasnega dajat notr je brezveze.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a DePalmo Če okt 10, 2013 10:22 pm

Cenejši in dlje zdrži (oz. je večen)? Res brezveze. Same razlike med vožnjo pa niti ne opaziš.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a abbe Pe okt 11, 2013 8:22 am

DePalmo je napisal/-a:Cenejši in dlje zdrži (oz. je večen)? Res brezveze. Same razlike med vožnjo pa niti ne opaziš.


to lahko trdijo samo ljudje ki nimajo občutka,oz ne poslušajo vozila..
jaz sm voz jih par z enomasnim vztrajnikom,pa če se zj usedem v en voz vag grupe bom koj k speljem vedu a je enomasni al ne.
sepravi razlika je. sploh pa nevem od kod vam tako mnenje,a mislte da so a v fabrki dal notr zato da bojo mel lastniki vozil več stroškou.
enomasni pri dizlu slabo vpliva na lezaje glavne gredi in ležaje menjalnika.govorim na dolgi rok.recmo nekih 150.000 do 200.000 km, še slabše pa vpliva na motor in menjalnik okvarjen dvomasni vztrajnik.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a DePalmo Pe okt 11, 2013 10:59 am

Nebom trdil na splošno, lahko pa povem za PSA grupo, sem si lastil 1.6 HDi v 206ki kateri je imel dvomasni vztrajnik. Avto sem kupil z 50.000 km, z okvarjenim (dvomasnim) vztrajnikom sem naredil cca. 100.000 km (kar je zanimivo, nekaterim je nov vztrajnik z prevoženimi ~70.000 km razbilo), nato se je menjalo za enomasnega pri cca 170.000, pri 190.000 sem avto sesul, sedaj motor laufa dalje v P Partnerju in ima preko 200.000 km, brez dodatnih težav.

Preden sem ga šel menjat za enomasnega, so mi vsi svetovali da naj to naredim, nihče pa ni omenjal kakšnih dolgoročnih škod na motorju, so pa rekli da se znajo pojaviti dodatne vibracije katere se pri enomasnem prenašajo, dvomasni jih pa "ubije". No, rezultat je bil da same razlike med vožnjo nisem opazil, edino na trenutke se mi je zdelo da se motor lažje zavrti, kar je logično ker je bil nov vztrajnik pol lažji od starega.

abbe je napisal/-a:a mislte da so a v fabrki dal notr zato da bojo mel lastniki vozil več stroškou.

Ja. Tako kot je slabša kvaliteta avtov, samo zato da živijo od prodaje nadomestnih delov.


Sicer pa, kakor komu. Jaz vem da če bi spet imel izbiro, bi šel na enomasnega.
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a ESX Po okt 14, 2013 11:46 am

abbe je napisal/-a:
DePalmo je napisal/-a:Cenejši in dlje zdrži (oz. je večen)? Res brezveze. Same razlike med vožnjo pa niti ne opaziš.


to lahko trdijo samo ljudje ki nimajo občutka,oz ne poslušajo vozila..
jaz sm voz jih par z enomasnim vztrajnikom,pa če se zj usedem v en voz vag grupe bom koj k speljem vedu a je enomasni al ne.
sepravi razlika je. sploh pa nevem od kod vam tako mnenje,a mislte da so a v fabrki dal notr zato da bojo mel lastniki vozil več stroškou.
enomasni pri dizlu slabo vpliva na lezaje glavne gredi in ležaje menjalnika.govorim na dolgi rok.recmo nekih 150.000 do 200.000 km, še slabše pa vpliva na motor in menjalnik okvarjen dvomasni vztrajnik.


končno eden, ki ve tudi za negativne posledice pri prehodu iz dvomasnega na enomastni vztrajnik

poleg tega kar je že abbe naštel se lahko poviša tudi sama poraba avtomobila za 20%

ko pridem popoldne domov bom skeniral iz car mechanic (UK revija) članek točno na to temo

Pa še glede menjave dvomasnega vztrajnika. Najlažje je rečt jaja kr zamenjaj. Nevem jest moram denar služit nevem kako je pri vas. In da bi kar tako "da bo zihr" menjal dvomasni vztrajnik mi ne pade na pamet.

Mehankarju je najlažje rečt treba je menjat ja ker bo potem zihr nekaj časa OK. Pa ne glede na to ali je stari vztrajnik že čisto na koncu ali pa je še BP. Itak stranka plača ane boli te k.


Obstaja pa od LUK-a orodje z katerim se preveri zračnost dvomasnega vztrajnika....
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a ESX Po okt 14, 2013 11:48 am

DePalmo je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:a mislte da so a v fabrki dal notr zato da bojo mel lastniki vozil več stroškou.

Ja. Tako kot je slabša kvaliteta avtov, samo zato da živijo od prodaje nadomestnih delov.


Sicer pa, kakor komu. Jaz vem da če bi spet imel izbiro, bi šel na enomasnega.


to so gostilnišle fore ja.. "to dajo not zarat tega da morš kupt hitr nov nadomestni del"

dej pomisl še iz druge strani, če neki fejst crkuje si tovarna z tem fino kvari ugled
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a joztom Po okt 14, 2013 12:02 pm

Ne vem, kaj ne razumete. Imam enomasni vztrajnik namesto dvomasnega 70kkm in rezultati so briljantni, lahko probate na mojem avtu. Dvomasni vztrajniki so zasnovani dobro, narejeni pa zelo zelo slabo. Res ni razloga, da dobi vztrajnik luft in da tiste boge fedre tako razsuje. Če dela, je verjetno teorija na strani dvomasnih, seveda, če delujejo, 90% pa jih po 50kkm začne delati škodo. Če niste to nikoli razdirali in si ogledali, ne solite pameti drugim. Razen LUKove pogruntavščine na dvomasne težave so dodali še avtomatsko nastavljanje v košari. To šele nagaja, tanka krona rada poči in razmeroma nove lamele je potrebno menjavati zaradi drsenja. Valeo izdeluje nadomestne košare za 2-masne vztrajnike brez avtomatike in kakršnihkoli težav, vedno izberite Valeo ali Sachs, pri Aisin dobite v škatli LUK, vsaj za nekaj evropskih znamk. Višino pedala itak določa sistem obeh hidravličnih cilindrov in feder na slave colindru. Ko podreš LUKov dvomasni sistem je sicer play zobnikov v okviru 9 zob (+-4,5 zob), radialno pa naj nekako ima do 2,9mm lufta naprej-nazaj na robu zobniškega venca. Pa fantje, a je to zanesljiv sitem za vas??
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a hippo Po okt 14, 2013 12:04 pm

Bronco je napisal/-a:Spoštovani forumaši,
moj ford galaxy 2.0 tdci l 08 je pričel s čudnim obnašanjem. In sicer pri malce močnejšem pospeševanju v 4. prestavi ga pri cca 2000 obratih za trenutek zmanjka, obrati narastejo recimo na 2500, avto pa ne potegne na te obrate. kot da bi nekaj zdrselo ali mu odvzelo moč :? . Te simptome opažam samo v 4 prestavi in tu pa tam še v 5. Servis pravi pridite, pa damo na tester... To imam vsekakor namen tudi storiti, me pa zanima, če se morda komu od vas sanja kaj bi lahko bilo narobe. Sam narahlo sumim qplungo, ki je še prva pri 197kkm, vendar pri speljevanju v nižjih prestavah ne drsi. v naprej hvala in lp.

Lahko da boš s tem vztrajnikom naredil še 100kkm ali pa samo 5kkm.
Problem v menjavi samo sklopke ali pa samo vztrajnika je v garanciji. Ob menjavi dvomasnega vztrajnika je pravilo še menjava sklopke, drugače tovarna ne prizna garancije. V tem je keč.
Enomasni se najbolj obnesejo v italjanih in francozih, medtem ko ko se VAG in enomasni nikakor ne marajo.
Kateri 2.0 tdci motor pa imaš noter (moč motorja)?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a TrijoAdijo Po okt 14, 2013 1:31 pm

joztom je napisal/-a:Ne vem, kaj ne razumete. Imam enomasni vztrajnik namesto dvomasnega 70kkm in rezultati so briljantni, lahko probate na mojem avtu. Dvomasni vztrajniki so zasnovani dobro, narejeni pa zelo zelo slabo. Res ni razloga, da dobi vztrajnik luft in da tiste boge fedre tako razsuje. Če dela, je verjetno teorija na strani dvomasnih, seveda, če delujejo, 90% pa jih po 50kkm začne delati škodo. Če niste to nikoli razdirali in si ogledali, ne solite pameti drugim. Razen LUKove pogruntavščine na dvomasne težave so dodali še avtomatsko nastavljanje v košari. To šele nagaja, tanka krona rada poči in razmeroma nove lamele je potrebno menjavati zaradi drsenja. Valeo izdeluje nadomestne košare za 2-masne vztrajnike brez avtomatike in kakršnihkoli težav, vedno izberite Valeo ali Sachs, pri Aisin dobite v škatli LUK, vsaj za nekaj evropskih znamk. Višino pedala itak določa sistem obeh hidravličnih cilindrov in feder na slave colindru. Ko podreš LUKov dvomasni sistem je sicer play zobnikov v okviru 9 zob (+-4,5 zob), radialno pa naj nekako ima do 2,9mm lufta naprej-nazaj na robu zobniškega venca. Pa fantje, a je to zanesljiv sitem za vas??


Vsekakor. 220kkm pa je še originalni notr. Fora življenske dobe dvomasnih vztrajnikov je v tem, da je treba znat delat s pedalom sklopke in s pedalom za gas. Če tega ne znaš, potem jokaš, da je DMF odletu, pa študiraš o enomasnem,ki BTW dela več škode glavni gredi, ležajem na njej in menjalniku v vseh sodobnih močnejših dizlih. Nekateri smo to razdirali, si ogledali in razumemo delovanje sistema,ki sploh ni napačen. Napačen je za tiste, ki ne znajo upravljat vozila z levo in desno nogo ;)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Napisal/-a RedBaron Po okt 14, 2013 1:41 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Ne vem, kaj ne razumete. Imam enomasni vztrajnik namesto dvomasnega 70kkm in rezultati so briljantni, lahko probate na mojem avtu. Dvomasni vztrajniki so zasnovani dobro, narejeni pa zelo zelo slabo. Res ni razloga, da dobi vztrajnik luft in da tiste boge fedre tako razsuje. Če dela, je verjetno teorija na strani dvomasnih, seveda, če delujejo, 90% pa jih po 50kkm začne delati škodo. Če niste to nikoli razdirali in si ogledali, ne solite pameti drugim. Razen LUKove pogruntavščine na dvomasne težave so dodali še avtomatsko nastavljanje v košari. To šele nagaja, tanka krona rada poči in razmeroma nove lamele je potrebno menjavati zaradi drsenja. Valeo izdeluje nadomestne košare za 2-masne vztrajnike brez avtomatike in kakršnihkoli težav, vedno izberite Valeo ali Sachs, pri Aisin dobite v škatli LUK, vsaj za nekaj evropskih znamk. Višino pedala itak določa sistem obeh hidravličnih cilindrov in feder na slave colindru. Ko podreš LUKov dvomasni sistem je sicer play zobnikov v okviru 9 zob (+-4,5 zob), radialno pa naj nekako ima do 2,9mm lufta naprej-nazaj na robu zobniškega venca. Pa fantje, a je to zanesljiv sitem za vas??


Vsekakor. 220kkm pa je še originalni notr. Fora življenske dobe dvomasnih vztrajnikov je v tem, da je treba znat delat s pedalom sklopke in s pedalom za gas. Če tega ne znaš, potem jokaš, da je DMF odletu, pa študiraš o enomasnem,ki BTW dela več škode glavni gredi, ležajem na njej in menjalniku v vseh sodobnih močnejših dizlih. Nekateri smo to razdirali, si ogledali in razumemo delovanje sistema,ki sploh ni napačen. Napačen je za tiste, ki ne znajo upravljat vozila z levo in desno nogo ;)



In v čem je finta?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov