TrijoAdijo je napisal/-a:Uuuu...ok....Sej je res, da se pri novem avtu za 16k€ ne pričakuje napak, ampak konec koncev se napak ne pričakuje pri novem avtu za 100k€, pa se še vedno najdejo napake. Ampak tole...tale primer...to ni nič takega zaradi česar bi moral razmišljati o navezi vrba-štrik-vratPravim samo, da so to malenkosti, ki se rešijo hitro, brez razburjanja in popizdevanja. Raje kot pizdakanje zaradi tega bi jaz osebno pizdil na servisu zaradi premalo plina v klimi. Zakaj? Zato ker en k****n ni naredil vsega po PDI-ju, če pa je, je pa to naredil tako polovičarsko, da še najbolj polovičarski polovičar ne bi tega naredil tako polovičarsko in bi ga blo treba na cesto vržt.
Kdo pa pravi, da se bo obesil zaradi tega?? Ves point, katerega zagovarjamo je ta, da je čist prav, da se p***** pri Slak-u, ker so mu prodali avto z napako oz. napakami in zato, ker je trajalo veliko predolgo, da so zadevo rešili. Poleg tega pa so se na začetku še debilno obnašali zapovrhu. Dolžnost Slak-a v tile situaciji bi morala biti, da poskrbi, da se uslužbenci obnašajo bolj profesionalno, da se bolje izobrazijo o avtomobilih katere servisirajo oz. da so bolj angažirani pri reševanju neznanih problemov ter da kritike otroških napak posredujejo naprej na Škodo/VAG. Ker se pa veliko premalo ljudi p***** zaradi takih zadev in raje poje karkoli se jim skuha, pa bodo pri Slak-u pač še naprej dobivali avte z manjšimi napakami ter nudili pomanjkljive storitve, ker ne bo trpel njihov promet.