joztom je napisal/-a:Če sumiš, da je slaba turbina, pa še ni po ohišju zažagala, je rešitev tudi v kitu za popravilo:
http://cgi.ebay.de/Turbo-Rebuild-Repair ... 4aa8ee25ff
imajo pa tudi kompletne sestave za GT15.. in GT17.. turbine, ki so nove in scentrirane
http://cgi.ebay.de/Garrett-GT1549-GT154 ... 5add971cd8
Seveda pa je treba malo poznati problematiko, označevanje in biti natančen pri montaži, predvsem pri inicializaciji prvega zagona.
Ob minuti ali dveh ogrevanja na mestu pozimi ali poleti, da sveže olje res pride do ležaja turbine, do pravilnega zaustavljanja, ko počakaš, da se hitrost turbine zmanjša. Potem pravilno olje, 5W40, 100% sintetika, ki ga pravočasno menjaš na 15-20kkm ali največ na eno leto.
To so vse priporočila za trajnost turbine. Priganjanje v okviru toplega motorja pa ni ne vem kako vplivno.
Ob slučajni odpovedi ležaja turbine pa nastane situacija, da motor sam gre v najvišje obrate brez gasa (olje iz ležaja šprica v sesalno cev in avto gre na olje) in na koncu zariba. Če se zgodi ta samovoljnost, takoj v peto in na bremzo, da ugasne, pa šlep službo, nikakor ne probat še enkrat vžgat. Kontaktna ključavnica v tem primeru NE prime, zato je časa manj kot pol minute. Tako gre večina v 3P.
NejcZ je napisal/-a:Na Passatu ima znanec prek 400k km, prvi lastnik, prva turbina, mašina kot novaTDI seveda
jack86 je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Če sumiš, da je slaba turbina, pa še ni po ohišju zažagala, je rešitev tudi v kitu za popravilo:
http://cgi.ebay.de/Turbo-Rebuild-Repair ... 4aa8ee25ff
imajo pa tudi kompletne sestave za GT15.. in GT17.. turbine, ki so nove in scentrirane
http://cgi.ebay.de/Garrett-GT1549-GT154 ... 5add971cd8
Seveda pa je treba malo poznati problematiko, označevanje in biti natančen pri montaži, predvsem pri inicializaciji prvega zagona.
Ob minuti ali dveh ogrevanja na mestu pozimi ali poleti, da sveže olje res pride do ležaja turbine, do pravilnega zaustavljanja, ko počakaš, da se hitrost turbine zmanjša. Potem pravilno olje, 5W40, 100% sintetika, ki ga pravočasno menjaš na 15-20kkm ali največ na eno leto.
To so vse priporočila za trajnost turbine. Priganjanje v okviru toplega motorja pa ni ne vem kako vplivno.
Ob slučajni odpovedi ležaja turbine pa nastane situacija, da motor sam gre v najvišje obrate brez gasa (olje iz ležaja šprica v sesalno cev in avto gre na olje) in na koncu zariba. Če se zgodi ta samovoljnost, takoj v peto in na bremzo, da ugasne, pa šlep službo, nikakor ne probat še enkrat vžgat. Kontaktna ključavnica v tem primeru NE prime, zato je časa manj kot pol minute. Tako gre večina v 3P.
Bom te picajzlaste postopke zaupal mehaniku, nisem specialist na tem področju.
Glede same vožnje pa upoštevam kar si napisal. Drugače verjetno nebi zdržala 230.000 km. Mislm da ni nobena turbina večna![]()
Predvsem to me je zanimalo, kaj se lahko zgodi, če odpove ležaj turbine. Ne bom tvegal in čakal kdaj bo šlo vse v 3pm...
hvala, lp!
~toMmy~ je napisal/-a:Koliko jih je potem že zamenjal včerajšnji taxi, Seat Alhambra 1.9 TDI s prevoženimi 766k km?Ni mi dosti manjkalo, da bi človeka vprašal, če je naprej zavrtel števec!
jack86 je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Koliko jih je potem že zamenjal včerajšnji taxi, Seat Alhambra 1.9 TDI s prevoženimi 766k km?Ni mi dosti manjkalo, da bi človeka vprašal, če je naprej zavrtel števec!
Ja če je tako kot pri sosedovmu seatu 1.9 tdi, da jo menja pri 10.000 pol jih je že 76,6![]()
konec offtr.
SEMPERIT je napisal/-a:Zdravo, mene pa zanima koliko kaj zdrži turbina pri Peugeot 407SW, 1.6 dizel? Zdaj ima avto 125.00 in je 2009 letnik.Kdaj bi lahko pričakoval da bo turbina kaput
Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov