Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena So maj 08, 2010 4:34 pm

Kaj pa če si tisti, ki res pretiravate z ogrevanjem avtomobila omislite webasto? Nevem, če segreva olje, vodo pa sigurno in je motor vseeno veliko prej ogret in veliko manj trpi.

Lp.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky So maj 08, 2010 4:35 pm

preveč se obremenjujete in preveč šparate dizle, ko so na delovni temperaturi. Zato se tudi pacajo egr ventili in dogajajo ostala sranja z nabiranjem saj. Tudi dizla je potrebno zavrteti v obrate, razen če hočeš met "farmo saj" pod haubo. Pa razgretega ne smeš ugasnat. To je vsa znanost. Ne pa ko gledaš kaki mesarji so ljudje in z mrzlim motorjem(B ali D) na vsakem semaforju štartajo po mestu ko nori, namesto da bi izven mesta bolj stisnali in naredli nekaj v dobro ljudi in avtov.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1317
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a jack86 Sr mar 09, 2011 8:58 am

Pozdravljeni!

Mislm da je brezveze odpirati novo temo, zato bom nadaljeval tu.

Seveda je govora o turbini :)
Turbina je zelo mastna in to je tudi vse. Ne kadi, ni je kaj ekstra slišat, avto normalno vleče. Imam še 1000km do servisa in olja je v mašini še vedno na zgornjem nivoju, torej ga ne pije.
Motor ima 230.000km (1.9dci), turbina ni bila še nikoli menjana. Serviser mi pravi, da bi bilo pametno zamenjat čimprej (če jo razsuje lahko rata kar huda škoda), medtem ko mi drugi pravjo, da naj ne pipam dokler je vse ok.

Rabim nasvete...

Lp, J
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a _furby_ Sr mar 09, 2011 10:04 am

3 kolegom je na isti laguni 1.9 dci sla turbina pri cca 230.000 km. vsi trije so vozli dokler je pac delalo in se ni nic drugega pokvarlo kot pa turbina.

na moji laguni pa je bila turbina tudi kar mastna. po besedah mehanika naj bi sla v roku 10.000 km (to je bilo pri cca. 130.000 km vrjetno nerealnih).
od takrat sem jih naredil se 30.000 in je stvar se vedno laufala brez dimit in brez kakih problemov. ;)
turbo inside
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1317
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a jack86 Sr mar 09, 2011 10:29 am

Pri meni je že zadnjih 50.000 km (zadnje leto) mastna.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a vojkostar Sr mar 09, 2011 10:44 am

točno tko, sam glej da se dobr podmazuje, pa upam da dCija ne servisiraš na 30 000km :D raje 15 ali 20k ker drugače bi pa res šla.
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1317
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a jack86 Sr mar 09, 2011 12:21 pm

Delam na 15.000

Torej naj kar vozim, dokler bo šlo, al jo menjam preden ribne?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a joztom Sr mar 09, 2011 1:41 pm

Če sumiš, da je slaba turbina, pa še ni po ohišju zažagala, je rešitev tudi v kitu za popravilo:
http://cgi.ebay.de/Turbo-Rebuild-Repair ... 4aa8ee25ff
imajo pa tudi kompletne sestave za GT15.. in GT17.. turbine, ki so nove in scentrirane
http://cgi.ebay.de/Garrett-GT1549-GT154 ... 5add971cd8
Seveda pa je treba malo poznati problematiko, označevanje in biti natančen pri montaži, predvsem pri inicializaciji prvega zagona.
Ob minuti ali dveh ogrevanja na mestu pozimi ali poleti, da sveže olje res pride do ležaja turbine, do pravilnega zaustavljanja, ko počakaš, da se hitrost turbine zmanjša. Potem pravilno olje, 5W40, 100% sintetika, ki ga pravočasno menjaš na 15-20kkm ali največ na eno leto.
To so vse priporočila za trajnost turbine. Priganjanje v okviru toplega motorja pa ni ne vem kako vplivno.
Ob slučajni odpovedi ležaja turbine pa nastane situacija, da motor sam gre v najvišje obrate brez gasa (olje iz ležaja šprica v sesalno cev in avto gre na olje) in na koncu zariba. Če se zgodi ta samovoljnost, takoj v peto in na bremzo, da ugasne, pa šlep službo, nikakor ne probat še enkrat vžgat. Kontaktna ključavnica v tem primeru NE prime, zato je časa manj kot pol minute. Tako gre večina v 3P.
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1317
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a jack86 Sr mar 09, 2011 2:02 pm

joztom je napisal/-a:Če sumiš, da je slaba turbina, pa še ni po ohišju zažagala, je rešitev tudi v kitu za popravilo:
http://cgi.ebay.de/Turbo-Rebuild-Repair ... 4aa8ee25ff
imajo pa tudi kompletne sestave za GT15.. in GT17.. turbine, ki so nove in scentrirane
http://cgi.ebay.de/Garrett-GT1549-GT154 ... 5add971cd8
Seveda pa je treba malo poznati problematiko, označevanje in biti natančen pri montaži, predvsem pri inicializaciji prvega zagona.
Ob minuti ali dveh ogrevanja na mestu pozimi ali poleti, da sveže olje res pride do ležaja turbine, do pravilnega zaustavljanja, ko počakaš, da se hitrost turbine zmanjša. Potem pravilno olje, 5W40, 100% sintetika, ki ga pravočasno menjaš na 15-20kkm ali največ na eno leto.
To so vse priporočila za trajnost turbine. Priganjanje v okviru toplega motorja pa ni ne vem kako vplivno.
Ob slučajni odpovedi ležaja turbine pa nastane situacija, da motor sam gre v najvišje obrate brez gasa (olje iz ležaja šprica v sesalno cev in avto gre na olje) in na koncu zariba. Če se zgodi ta samovoljnost, takoj v peto in na bremzo, da ugasne, pa šlep službo, nikakor ne probat še enkrat vžgat. Kontaktna ključavnica v tem primeru NE prime, zato je časa manj kot pol minute. Tako gre večina v 3P.


Bom te picajzlaste postopke zaupal mehaniku, nisem specialist na tem področju.

Glede same vožnje pa upoštevam kar si napisal. Drugače verjetno nebi zdržala 230.000 km. Mislm da ni nobena turbina večna :)

Predvsem to me je zanimalo, kaj se lahko zgodi, če odpove ležaj turbine. Ne bom tvegal in čakal kdaj bo šlo vse v 3pm...


hvala, lp!
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a NejcZ Sr mar 09, 2011 7:39 pm

Na Passatu ima znanec prek 400k km, prvi lastnik, prva turbina, mašina kot nova :) TDI seveda :)
I'm not speeding I'm qualifying...
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1317
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a jack86 Sr mar 09, 2011 8:19 pm

NejcZ je napisal/-a:Na Passatu ima znanec prek 400k km, prvi lastnik, prva turbina, mašina kot nova :) TDI seveda :)

:lol: poznano :D
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a NejcZ Sr mar 09, 2011 8:59 pm

Če ne delaš z avtom ko svinja, mora delat skos :)
I'm not speeding I'm qualifying...
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a Jerch_ Sr mar 09, 2011 9:20 pm

jack86 je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Če sumiš, da je slaba turbina, pa še ni po ohišju zažagala, je rešitev tudi v kitu za popravilo:
http://cgi.ebay.de/Turbo-Rebuild-Repair ... 4aa8ee25ff
imajo pa tudi kompletne sestave za GT15.. in GT17.. turbine, ki so nove in scentrirane
http://cgi.ebay.de/Garrett-GT1549-GT154 ... 5add971cd8
Seveda pa je treba malo poznati problematiko, označevanje in biti natančen pri montaži, predvsem pri inicializaciji prvega zagona.
Ob minuti ali dveh ogrevanja na mestu pozimi ali poleti, da sveže olje res pride do ležaja turbine, do pravilnega zaustavljanja, ko počakaš, da se hitrost turbine zmanjša. Potem pravilno olje, 5W40, 100% sintetika, ki ga pravočasno menjaš na 15-20kkm ali največ na eno leto.
To so vse priporočila za trajnost turbine. Priganjanje v okviru toplega motorja pa ni ne vem kako vplivno.
Ob slučajni odpovedi ležaja turbine pa nastane situacija, da motor sam gre v najvišje obrate brez gasa (olje iz ležaja šprica v sesalno cev in avto gre na olje) in na koncu zariba. Če se zgodi ta samovoljnost, takoj v peto in na bremzo, da ugasne, pa šlep službo, nikakor ne probat še enkrat vžgat. Kontaktna ključavnica v tem primeru NE prime, zato je časa manj kot pol minute. Tako gre večina v 3P.


Bom te picajzlaste postopke zaupal mehaniku, nisem specialist na tem področju.

Glede same vožnje pa upoštevam kar si napisal. Drugače verjetno nebi zdržala 230.000 km. Mislm da ni nobena turbina večna :)

Predvsem to me je zanimalo, kaj se lahko zgodi, če odpove ležaj turbine. Ne bom tvegal in čakal kdaj bo šlo vse v 3pm...


hvala, lp!


obnovitev ni več tako zelo draga. poleg tega če obnoviš kolikor toliko vredu turbino je cena še nižja.. pribljižno tako je kot pri zavorah. pri teh kilometrih se ti jih splača obnovit (cilindre), ker drugače lahko pride do hujših poškodb
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a ~toMmy~ Sr mar 09, 2011 9:26 pm

Koliko jih je potem že zamenjal včerajšnji taxi, Seat Alhambra 1.9 TDI s prevoženimi 766k km? :D Ni mi dosti manjkalo, da bi človeka vprašal, če je naprej zavrtel števec! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1317
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a jack86 Sr mar 09, 2011 9:46 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Koliko jih je potem že zamenjal včerajšnji taxi, Seat Alhambra 1.9 TDI s prevoženimi 766k km? :D Ni mi dosti manjkalo, da bi človeka vprašal, če je naprej zavrtel števec! :D


Ja če je tako kot pri sosedovmu seatu 1.9 tdi, da jo menja pri 10.000 pol jih je že 76,6 :lol:

konec offtr.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a TrijoAdijo Sr mar 09, 2011 10:16 pm

jack86 je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Koliko jih je potem že zamenjal včerajšnji taxi, Seat Alhambra 1.9 TDI s prevoženimi 766k km? :D Ni mi dosti manjkalo, da bi človeka vprašal, če je naprej zavrtel števec! :D


Ja če je tako kot pri sosedovmu seatu 1.9 tdi, da jo menja pri 10.000 pol jih je že 76,6 :lol:

konec offtr.


In če povzamemo navedbe pooblaščenega VAG serviserja, jih je dotični taxi zamenjal točno 5,1...

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
čikev
 

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a čikev Sr mar 09, 2011 10:37 pm

Do zdaj sem si lastil precej turbodizelskih motorjev, pa z nobenim nisem imel težave - sploh, kar se tiče turbine. Pa pustimo pri miru Espacea 2.2 DCI, ki je itak eden najbolj pokvarljivih avtomobilov... Dejstvo je, da vozim precej visoko z obrati, ponavadi okoli 3000, pri 3500 nekje prestavljam višje. Pospešujem tudi kar hitro, ne pazim glede ogrevanja motorja. Poleg vsega pa vozim zgolj na kratke relacije, recimo 2-5 kilometrov povprečno...
 
Uporabniški avatar
Sendx
Novinec
 
Prispevkov: 246
Pridružen: Pe sep 26, 2008 6:39 pm
Kraj: Posavje - Dobova

Re: Življenska doba turbin

Napisal/-a Sendx Sr mar 09, 2011 10:48 pm

Mati dela 5km do službe avto se niti malo ne segreje, do sedaj ni bilo še nobenega problema s turbino, sicer pa tudi nebi smelo biti sej ni nobenega "teranja" do tja. Gre pa za 1.8t motor.
Jaz sem tako bogat, da ne poližem pokrovčka od jogurta.
 
Uporabniški avatar
SEMPERIT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: So jan 08, 2011 10:45 pm

Re: Življenska doba turbin Peugeot 407 sw

Napisal/-a SEMPERIT Ne sep 01, 2013 7:13 pm

Zdravo, mene pa zanima koliko kaj zdrži turbina pri Peugeot 407SW, 1.6 dizel? Zdaj ima avto 125.00 in je 2009 letnik.Kdaj bi lahko pričakoval da bo turbina kaput :huh:
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Življenska doba turbin Peugeot 407 sw

Napisal/-a Badzo Ne sep 01, 2013 8:08 pm

SEMPERIT je napisal/-a:Zdravo, mene pa zanima koliko kaj zdrži turbina pri Peugeot 407SW, 1.6 dizel? Zdaj ima avto 125.00 in je 2009 letnik.Kdaj bi lahko pričakoval da bo turbina kaput :huh:


Običajno zdrži nekje 1589 dni, 8ur, 18minut in 3 sekunde oziroma 156892km, tisto kar pride prej - podoben sistem kot pri servisih. :roll:

Odgovora na to vprašanje ne boš dobil, ker nekaterim lahko zdrži turbina 300k km, nekateri so jo sposobni uničit v 50k km. Imaš milijon faktorjev, ki vplivajo na to.
Če te to skrbi že sedaj, drugič razmisli o atmosferskem bencinarju..
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov