Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po feb 27, 2006 9:53 am

Tist denar raje dodat (zapravit) ob rednem servisu za nakup dobrega olja.

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
viola
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: So mar 04, 2006 12:55 am

Napisal/-a viola Če dec 28, 2006 10:19 am

Voith je napisal/-a:eh ni vse tko crno. qmi deluje kr fajn, sam ni pa to zdj en eliksir za avto ki ti garantira da bo kr vse delal pol ko ga not ulijes. ce crkne neki cist tretga ne pomen da je to povzrocu qmi.

delovanje motorja je na moc enostavn proces ki temelji na cimboljsem dihtanju in cimmanjsem trenju. qmi pripomore k obema faktorjema in tako izboljsa zmogljivost in ekonomijo motorja. in to je dejstvo.

ce pa zapaca motor, me pa zanima ker del tocno ze zapaca?

pri izkusenih mehanikih je pa tko da majo pac svoje mnenje in se ne dajo premaknt, pol ti pa trije razlicni "odlicni" mehaniki vsak po svoje neki trdijo. pac vsak ma svoje izkusnje, in nazore. stvari ki so relativno nove v cloveku povzrocajo strah in odpor. tko je z vsem in logika da old school mehaniki pac majo svoje mnenje.

pa tud ni treba v isti kos metat vsega. primerjava tistga crapa ki je biu v top shopu in qmi-ja je tko kot ce primerjas olje za ketno motorke z eno hudo sintetiko.

Sicer pa za ta qmi..... slick 50 in podobno sranje... se mi zdi zakaj tko velika reklama ? A ni ponavad tko da če je zadeve res tko dobra pol za to zadevo vejo sam res izkušeni majstri? Ne pa da se more po tv reklamirat in to pol ure dolga reklama folk pa naseda..... In pa seveda glavno vprašanje.... zakaj tega ne priporočajo kar na uradnem servisu? Zakaj tega ni u navodilih? ko je motor star je iztrošen.... je potreben servis...... ko je pa motor nov pa tko ne potebuje dodatkov..... torej je to samo ena velika buča oz. nategovanje folka.... pa ne mi zdej z izkušnjami.... verjamem da se je kermu kaj izbolšalo..... ampak kokim se pa ni?


lisko za slick50 in qmi pri nas prakticno ni reklame. roba se reklamira sama ker je odlicna. poznam generalnega uvoznika za qmi in edinega ki to uvaza k nam, in folk mu je za to samo hvalezen, se ni mel primera da bi res qmi kej sfuku, pa to uvaza ze 10let+.

tovarne avtomobilov tega v osnovi ne uporabljajo zarad tega ker je treba masino ulaufat in ko se ulaufava mora bit veliko trenje drgac se proces ulaufavanja zelo podaljsa in pa zarad tega ker je treba potem placat firmi dupont za uporabo patenta, kar se pa rajs obesjo kot da bi to naredl. z razliko mazde, ketere vanklovi motorji in njihove nove rotorske dihtnge so neka sumljiva zmes pri kateri ma tud dupont prste umes.


skratka trditve da ti zadeva zjebe motor in da se lusci in nevemkaj se vse so skrajno neutemeljene, da ne recem nemogoce.

ole je pa točno to kar sem jaz govoril v temi ne dolg nazaj o teh dodatkih... če je cilinder še bolj gladek kot je že..... pol se olje še lažje pretaka iz spodnjega do zgornjega dela bata..... čeprav so u mes obročki.... ampak teflon sam pospeši proces papcanja olja......


hmm od kje ta logika? zelezo je pod mikroskopom kot triglavski narodni park, ce to zgladis in postane povrsina gladka, mn pusca pomoje.

skratka ce se uporabla v space shutlu za zmanjsevanje trenj, pol pomoje da bo tud za en 100 let str sistem notranjega izgorevanja kr uredu. ne dela pa cudezev, in vodna pumpa al pa alternator, sigurn nebo cudezno ozdravel zarad teflona v lezajih.

kar se pa tice uprasanja zakaj pa to v tovarni ne delajo, mam pa js tud en podobn uprasanje. v prosti prodaji se dobi antene za avtoradio z ojacevalcem ki se jih prlima na sipo z notranje strani in lovijo 10x bols kot original nagravzne antene zarad katerih more bit se pleh navrtan. torej zakaj ne dajo rajs tistih 300sit vec na vsak avto in se znebijo neestetske in neprakticne slabe antene in jo nadomestijo s tako ki ima se ojacevalec, in bi jo lahko skril magar v dihtngo sprednje sipe?


tista antena na šipi je en klinc. edin original tovarniška antena nekaj lovi. saj sem probal te z ojačevalcom pa na vsakem ovinku menjajo postajo. ko priključim pa tovarniško ant. je pa vse ok
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če dec 28, 2006 10:19 am

Jes sm jih pa skp zvezov :)
Slika
 
milan41
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: To jan 23, 2007 4:15 pm

Napisal/-a milan41 To jan 23, 2007 5:36 pm

Tudi sam imam z qmi same dobre iskusnje se posebaj pa ga priporočam avtomobilom ,ki dosti casa stojijo saj olje vedno odtece v karter motor pa potem na suho zalavfa
pred leti sem mel yugo 1.3 je naredil je400000 km v sloveniji pa se sedaj vozi po bosni in nikoli ni rabil olja ocitno po zaslugi qmi pa vedno sami ina delta olje

nobeno olje ne odtehta dobrega aditiva !

je pa lahko kriva nepravilna menjava olja in olnega filtra ,ki se vcasih pokaze na hitro vcasih pa na dalsi rok a vedn se pokaze

na tovarne in serviserje se ne zanasajte prevec
primer je zobati jermen ,ki so ga pri vecini motorjev naredili tako ,da ce se utrga razbije ventile a to ni nujno
primer je yugo 1.3 za amersko trzisce ,ki tud ce se jermen strga se enostavno ustavi brez vsake skode so pac v batih naredili luknje kamor sedejo ventili in v nobenem polozaju ne udarijo skupaj bat in ventil a isti fiat motor 1.3 razbije ventile
to je pac ocitno namenjeno voznikom ,ki so bol malomarni pri rednem servisiranju
in seveda zaslusku servisov saj menjava zobatega jermena ni poceni
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jan 23, 2007 5:46 pm

milan41 je napisal/-a:Tudi sam imam z qmi same dobre iskusnje se posebaj pa ga priporočam avtomobilom ,ki dosti casa stojijo saj olje vedno odtece v karter motor pa potem na suho zalavfa
pred leti sem mel yugo 1.3 je naredil je400000 km v sloveniji pa se sedaj vozi po bosni in nikoli ni rabil olja ocitno po zaslugi qmi pa vedno sami ina delta olje

nobeno olje ne odtehta dobrega aditiva !

je pa lahko kriva nepravilna menjava olja in olnega filtra ,ki se vcasih pokaze na hitro vcasih pa na dalsi rok a vedn se pokaze


Zakaj bi sploh aditiv posebej kupoval - kupiš olje v katerem je že aditiv. Aja sam olje je potem take čudne sive barve, da zgleda kot da je umazan. Ampak dela pa odlično.
Old subarus never die, they just get faster!
 
milan41
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: To jan 23, 2007 4:15 pm

Napisal/-a milan41 To jan 23, 2007 6:16 pm

nebivedu je napisal/-a:
milan41 je napisal/-a:Tudi sam imam z qmi same dobre iskusnje se posebaj pa ga priporočam avtomobilom ,ki dosti casa stojijo saj olje vedno odtece v karter motor pa potem na suho zalavfa
pred leti sem mel yugo 1.3 je naredil je400000 km v sloveniji pa se sedaj vozi po bosni in nikoli ni rabil olja ocitno po zaslugi qmi pa vedno sami ina delta olje

nobeno olje ne odtehta dobrega aditiva !

je pa lahko kriva nepravilna menjava olja in olnega filtra ,ki se vcasih pokaze na hitro vcasih pa na dalsi rok a vedn se pokaze


Zakaj bi sploh aditiv posebej kupoval - kupiš olje v katerem je že aditiv. Aja sam olje je potem take čudne sive barve, da zgleda kot da je umazan. Ampak dela pa odlično.


ja qmi ni samo oziroma bi tesko rekli ,da je aditiv qmi je zascita motorja ki se vpolira v vse kovinske dele in tako zdrzi veliko km
docim aditive so prvo cenejsi veliko jih je ze za 5 e in se vlivajo ob vsaki menjavi

tudi qmi za menjalnike je tudi cudovita stvar saj je ze marsikateri sktajoci menjalnik utihnil po vlitju
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost