Voith je napisal/-a:eh ni vse tko crno. qmi deluje kr fajn, sam ni pa to zdj en eliksir za avto ki ti garantira da bo kr vse delal pol ko ga not ulijes. ce crkne neki cist tretga ne pomen da je to povzrocu qmi.
delovanje motorja je na moc enostavn proces ki temelji na cimboljsem dihtanju in cimmanjsem trenju. qmi pripomore k obema faktorjema in tako izboljsa zmogljivost in ekonomijo motorja. in to je dejstvo.
ce pa zapaca motor, me pa zanima ker del tocno ze zapaca?
pri izkusenih mehanikih je pa tko da majo pac svoje mnenje in se ne dajo premaknt, pol ti pa trije razlicni "odlicni" mehaniki vsak po svoje neki trdijo. pac vsak ma svoje izkusnje, in nazore. stvari ki so relativno nove v cloveku povzrocajo strah in odpor. tko je z vsem in logika da old school mehaniki pac majo svoje mnenje.
pa tud ni treba v isti kos metat vsega. primerjava tistga crapa ki je biu v top shopu in qmi-ja je tko kot ce primerjas olje za ketno motorke z eno hudo sintetiko.Sicer pa za ta qmi..... slick 50 in podobno sranje... se mi zdi zakaj tko velika reklama ? A ni ponavad tko da če je zadeve res tko dobra pol za to zadevo vejo sam res izkušeni majstri? Ne pa da se more po tv reklamirat in to pol ure dolga reklama folk pa naseda..... In pa seveda glavno vprašanje.... zakaj tega ne priporočajo kar na uradnem servisu? Zakaj tega ni u navodilih? ko je motor star je iztrošen.... je potreben servis...... ko je pa motor nov pa tko ne potebuje dodatkov..... torej je to samo ena velika buča oz. nategovanje folka.... pa ne mi zdej z izkušnjami.... verjamem da se je kermu kaj izbolšalo..... ampak kokim se pa ni?
lisko za slick50 in qmi pri nas prakticno ni reklame. roba se reklamira sama ker je odlicna. poznam generalnega uvoznika za qmi in edinega ki to uvaza k nam, in folk mu je za to samo hvalezen, se ni mel primera da bi res qmi kej sfuku, pa to uvaza ze 10let+.
tovarne avtomobilov tega v osnovi ne uporabljajo zarad tega ker je treba masino ulaufat in ko se ulaufava mora bit veliko trenje drgac se proces ulaufavanja zelo podaljsa in pa zarad tega ker je treba potem placat firmi dupont za uporabo patenta, kar se pa rajs obesjo kot da bi to naredl. z razliko mazde, ketere vanklovi motorji in njihove nove rotorske dihtnge so neka sumljiva zmes pri kateri ma tud dupont prste umes.
skratka trditve da ti zadeva zjebe motor in da se lusci in nevemkaj se vse so skrajno neutemeljene, da ne recem nemogoce.ole je pa točno to kar sem jaz govoril v temi ne dolg nazaj o teh dodatkih... če je cilinder še bolj gladek kot je že..... pol se olje še lažje pretaka iz spodnjega do zgornjega dela bata..... čeprav so u mes obročki.... ampak teflon sam pospeši proces papcanja olja......
hmm od kje ta logika? zelezo je pod mikroskopom kot triglavski narodni park, ce to zgladis in postane povrsina gladka, mn pusca pomoje.
skratka ce se uporabla v space shutlu za zmanjsevanje trenj, pol pomoje da bo tud za en 100 let str sistem notranjega izgorevanja kr uredu. ne dela pa cudezev, in vodna pumpa al pa alternator, sigurn nebo cudezno ozdravel zarad teflona v lezajih.
kar se pa tice uprasanja zakaj pa to v tovarni ne delajo, mam pa js tud en podobn uprasanje. v prosti prodaji se dobi antene za avtoradio z ojacevalcem ki se jih prlima na sipo z notranje strani in lovijo 10x bols kot original nagravzne antene zarad katerih more bit se pleh navrtan. torej zakaj ne dajo rajs tistih 300sit vec na vsak avto in se znebijo neestetske in neprakticne slabe antene in jo nadomestijo s tako ki ima se ojacevalec, in bi jo lahko skril magar v dihtngo sprednje sipe?
milan41 je napisal/-a:Tudi sam imam z qmi same dobre iskusnje se posebaj pa ga priporočam avtomobilom ,ki dosti casa stojijo saj olje vedno odtece v karter motor pa potem na suho zalavfa
pred leti sem mel yugo 1.3 je naredil je400000 km v sloveniji pa se sedaj vozi po bosni in nikoli ni rabil olja ocitno po zaslugi qmi pa vedno sami ina delta olje
nobeno olje ne odtehta dobrega aditiva !
je pa lahko kriva nepravilna menjava olja in olnega filtra ,ki se vcasih pokaze na hitro vcasih pa na dalsi rok a vedn se pokaze
nebivedu je napisal/-a:milan41 je napisal/-a:Tudi sam imam z qmi same dobre iskusnje se posebaj pa ga priporočam avtomobilom ,ki dosti casa stojijo saj olje vedno odtece v karter motor pa potem na suho zalavfa
pred leti sem mel yugo 1.3 je naredil je400000 km v sloveniji pa se sedaj vozi po bosni in nikoli ni rabil olja ocitno po zaslugi qmi pa vedno sami ina delta olje
nobeno olje ne odtehta dobrega aditiva !
je pa lahko kriva nepravilna menjava olja in olnega filtra ,ki se vcasih pokaze na hitro vcasih pa na dalsi rok a vedn se pokaze
Zakaj bi sploh aditiv posebej kupoval - kupiš olje v katerem je že aditiv. Aja sam olje je potem take čudne sive barve, da zgleda kot da je umazan. Ampak dela pa odlično.
Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost