Accent l. 96 1.3 - 224k km. Vozi mama od novega, stroški minimalni - več al manj tankaj in vozi. Menjane krtačke na alternatorju pri nekje 200k km, malo zelene barve in redni servisi po servisni knjigi. Kmalu bodo verjetno kolesni lezaji pa amortizerji za menjat, kar pa tud ni katastrofa ce vsak dan nardis 10km po luknjastem

kolovozu.
Prej mela Hyundai pony-a 1.5 l. 90 ki je tud mel cez 200k prevozenih pa so bli delani samo redni servisi (olje, svecke 1x, filtri...). Not je Mitsubishi-jev motor in avto ma zdaj 356k km pa se kar veselo "krampa" (menjana sklopka). Avto je bil prodan 2 hiši naprej v ulici. Edino rja zunaj na robovih ga malo najeda, not je še zaenkrat brez.
Fenomen pa je služben kombi KIA 2700D l. 02 ~660k km - redni servisi, 2x akumulator, 1x sklopka, X-krat zavorne obloge, precej kleparije in barvanja (gradbeništvo pač doda svoj davek). Avto je cele dneve na cesti, šofer vedno isti (ga ne da iz rok

), ~50% vožnje vleče 700kg dvoosno selitveno prikolico nosilnosti 1.8t (naložena ponavadi več

). Dnevno dela avto po 400-600km po sloveniji relacije MB - LJ - KP - MS... (Bom probal v pondeljek števec poslikat ce ga bom kaj srečal)