marjan novak je napisal/-a:Kot vidim je to moja tema, zato se zopet oglašam v upanju, da bom kaj pametnega napisal.
@joztom: cdi 1.5 euro 4 so zamenjali lucas-delphijevo pumpo z siemensovo in slednja naj bi bila zelo dobra. Lucasove so bile glavni razlog okvar 1.5 dci-jev euro3 motorjev.
Je pa res da so JTD-ji zakon med dizli. Doma imamo mareo JTD ki jih ima preko 300.000 in je brez okvar na motorju in menjalniku. Ima celo še prvo sklopko, amortizerje in auspuh.
Imamo tudi laguno euro 4, zaenkrat brez okvar, vendar mislim, da ne bo zdržala niti pol toliko kot fiat.
In kaj je razlog trpežnosti Čudežnega JTD 105: nevariabilna turbina, robusten in tehnološko dobro zasnovan motor, enomasni vztrajnik, visokotlačna črpalka, ki ni našponana do skrajnosti in še kaj bi se našlo.
Tega pri novih ni zato se noben novejši dizel na dolgi rok ne izplača
LP
abbe je napisal/-a:to da ga vozis pod 2000 obrati je pa bedarija in bol skodi motorju kot koristi.
belkaena je napisal/-a:abbe je napisal/-a:to da ga vozis pod 2000 obrati je pa bedarija in bol skodi motorju kot koristi.
A se ne vrti dizel med 1500 in 2500 obratov? Jaz ga šaltam na 2200 recimo. Sem mislil, da je to OK, bom pa zdaj vozil v višjem območju.
Če je ta dim normalen, potem se zaenkrat ne bom sekiral, bom pa še vedno pozoren.
LP
Volvo power je napisal/-a:dizla je najbolje vozit v območju kjer doseže najvišji navor
npr. moja C5-ka doseže maksimalni navor (317nm) že pri 2000 obratih, oz. še malenkost prej
tommy31 je napisal/-a:Volvo power je napisal/-a:dizla je najbolje vozit v območju kjer doseže najvišji navor
npr. moja C5-ka doseže maksimalni navor (317nm) že pri 2000 obratih, oz. še malenkost prej
Za ogretega dizla je najbolje med 2000 in 3000 obrati.
Mrzel do 2000 obratov...
Da pa avto pokadi ko ga na polno pritisneš je pa čisto normalno - seveda le če ni dim modre barve....če je črn kot pri lokomotivi ni panike.
tommy31 je napisal/-a:Volvo power je napisal/-a:dizla je najbolje vozit v območju kjer doseže najvišji navor
npr. moja C5-ka doseže maksimalni navor (317nm) že pri 2000 obratih, oz. še malenkost prej
Za ogretega dizla je najbolje med 2000 in 3000 obrati.
Mrzel do 2000 obratov...
Da pa avto pokadi ko ga na polno pritisneš je pa čisto normalno - seveda le če ni dim modre barve....če je črn kot pri lokomotivi ni panike.
Gosic je napisal/-a:tommy31 je napisal/-a:Volvo power je napisal/-a:dizla je najbolje vozit v območju kjer doseže najvišji navor
npr. moja C5-ka doseže maksimalni navor (317nm) že pri 2000 obratih, oz. še malenkost prej
Za ogretega dizla je najbolje med 2000 in 3000 obrati.
Mrzel do 2000 obratov...
Da pa avto pokadi ko ga na polno pritisneš je pa čisto normalno - seveda le če ni dim modre barve....če je črn kot pri lokomotivi ni panike.
Kaj pa pomeni če je moder?
Svojega dizla vedno ene 15km pod 2000 obrati vozim, da se res ogreje,če je fajn minus še dle, potem pa tudi višje.
Gosic je napisal/-a:Svojega dizla vedno ene 15km pod 2000 obrati vozim, da se res ogreje,če je fajn minus še dle, potem pa tudi višje.
Ljudje so/ste mal preveč obremenjeni z obrati. Dizla npr. lahko mrzlega pelješ tudi do 3000 obratov, pogoj je da ne smeš več kot ene 3/4 gasa dat, da se turbina čim manj vrti. Enako velja pri novem avtu. Pri turbobencinarju je ta "meja" na okoli 4000 obratov.
Kako bi pa vozili z mrzlim na AC? 100 v 6. prestavi na 2000 obratov? Wink
Volvo power je napisal/-a:Ljudje so/ste mal preveč obremenjeni z obrati. Dizla npr. lahko mrzlega pelješ tudi do 3000 obratov, pogoj je da ne smeš več kot ene 3/4 gasa dat, da se turbina čim manj vrti. Enako velja pri novem avtu. Pri turbobencinarju je ta "meja" na okoli 4000 obratov.
Kako bi pa vozili z mrzlim na AC? 100 v 6. prestavi na 2000 obratov? Wink
Za to pa moraš bit sigurno član kake harekrišne, ker do takega zaključka lahko prideš samo po dolgotrajni meditaciji
peroRS je napisal/-a:Gosic je napisal/-a:Svojega dizla vedno ene 15km pod 2000 obrati vozim, da se res ogreje,če je fajn minus še dle, potem pa tudi višje.
15km....a ni bolj logično, dokler se ne segreje mašina. To lahko traja 4km ali pa 30 čist odvisno od ceste, temperature...
_______________________________________
Ljudje so/ste mal preveč obremenjeni z obrati. Dizla npr. lahko mrzlega pelješ tudi do 3000 obratov, pogoj je da ne smeš več kot ene 3/4 gasa dat, da se turbina čim manj vrti. Enako velja pri novem avtu. Pri turbobencinarju je ta "meja" na okoli 4000 obratov.
Kako bi pa vozili z mrzlim na AC? 100 v 6. prestavi na 2000 obratov?
Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov