Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak So dec 19, 2009 11:55 am

Kot vidim je to moja tema, zato se zopet oglašam v upanju, da bom kaj pametnega napisal.
@joztom: cdi 1.5 euro 4 so zamenjali lucas-delphijevo pumpo z siemensovo in slednja naj bi bila zelo dobra. Lucasove so bile glavni razlog okvar 1.5 dci-jev euro3 motorjev.

Je pa res da so JTD-ji zakon med dizli. Doma imamo mareo JTD ki jih ima preko 300.000 in je brez okvar na motorju in menjalniku. Ima celo še prvo sklopko, amortizerje in auspuh.
Imamo tudi laguno euro 4, zaenkrat brez okvar, vendar mislim, da ne bo zdržala niti pol toliko kot fiat.

In kaj je razlog trpežnosti Čudežnega JTD 105: nevariabilna turbina, robusten in tehnološko dobro zasnovan motor, enomasni vztrajnik, visokotlačna črpalka, ki ni našponana do skrajnosti in še kaj bi se našlo.
Tega pri novih ni zato se noben novejši dizel na dolgi rok ne izplača
LP
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 So dec 19, 2009 12:00 pm

marjan novak je napisal/-a:Kot vidim je to moja tema, zato se zopet oglašam v upanju, da bom kaj pametnega napisal.
@joztom: cdi 1.5 euro 4 so zamenjali lucas-delphijevo pumpo z siemensovo in slednja naj bi bila zelo dobra. Lucasove so bile glavni razlog okvar 1.5 dci-jev euro3 motorjev.

Je pa res da so JTD-ji zakon med dizli. Doma imamo mareo JTD ki jih ima preko 300.000 in je brez okvar na motorju in menjalniku. Ima celo še prvo sklopko, amortizerje in auspuh.
Imamo tudi laguno euro 4, zaenkrat brez okvar, vendar mislim, da ne bo zdržala niti pol toliko kot fiat.

In kaj je razlog trpežnosti Čudežnega JTD 105: nevariabilna turbina, robusten in tehnološko dobro zasnovan motor, enomasni vztrajnik, visokotlačna črpalka, ki ni našponana do skrajnosti in še kaj bi se našlo.
Tega pri novih ni zato se noben novejši dizel na dolgi rok ne izplača
LP


Se strinjam, zato recimo novejši 1.5 dCi imajo bolj traktorski zvok, kot stari 1.5 dCi-i z delphijem. Če je pa tolk boljša nevem, upajmo, ker delphijeva je bila zelo občutljiva na aditive v gorivu.

Drgač pa nevem zakaj tvoj laguna nebi zdržala 150k km? Ne vidim razloga.
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena Sr dec 23, 2009 8:30 pm

Zdravo,

danes ko sem svojega Megana 2003 1.9 dCi pritisnil "do dile", sem v lučeh (ker je bil že mrak) zadaj vozečega zagledal oblak. Nevem ali je bil dim ali kaj je bilo. Večkrat sem že videl pri dizlih na avtocesti ali pa pri prehitevanju, ko ga pohodijo se za njimi naredi siv oblak.

To verjetno ni normalno? Je pa res, da ga vozim pod 2000 obrati in je mogoče zaradi tega zamorjen? Kaj lahko pričajujem v kratkem (kak izdihljaj)? Ima pa motor 160 kkm, servis je bil na 150 km.

Ali naj me skrbi?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr dec 23, 2009 8:33 pm

ja ce res ful kadi poj sigurn ni neki dobr.za dim je pa lahko res ogromno razlogou.
to da ga vozis pod 2000 obrati je pa bedarija in bol skodi motorju kot koristi.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Sr dec 23, 2009 8:37 pm

pač ga prej nisi tiščal, se je v auspuhu nabral kondenz, pol si ga pa stisnu je pa vn butnal.. vsa znanost :D :lol:
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr dec 23, 2009 8:44 pm

NejcZ je napisal/-a:pač ga prej nisi tiščal, se je v auspuhu nabral kondenz, pol si ga pa stisnu je pa vn butnal.. vsa znanost :D :lol:

lool
Ni vse res kar napišem
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Sr dec 23, 2009 8:55 pm

Če pokadi v tistem trenutku, ko pohodiš "do podna", pol pa neha, je to 99% čist normalno. Še posebej je to izrazito pri tistih, ki šparajo z gasom in se vozijo z nizkimi obrati, potem je pa na kakšnem prehitevanju oblak za njimi.

Pametno je vsaj enkrat na teden "prepucat sistem" :vrum :vc
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena Sr dec 23, 2009 9:04 pm

abbe je napisal/-a:to da ga vozis pod 2000 obrati je pa bedarija in bol skodi motorju kot koristi.


A se ne vrti dizel med 1500 in 2500 obratov? Jaz ga šaltam na 2200 recimo. Sem mislil, da je to OK, bom pa zdaj vozil v višjem območju.

Če je ta dim normalen, potem se zaenkrat ne bom sekiral, bom pa še vedno pozoren.

LP
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr dec 23, 2009 9:07 pm

belkaena je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:to da ga vozis pod 2000 obrati je pa bedarija in bol skodi motorju kot koristi.


A se ne vrti dizel med 1500 in 2500 obratov? Jaz ga šaltam na 2200 recimo. Sem mislil, da je to OK, bom pa zdaj vozil v višjem območju.

Če je ta dim normalen, potem se zaenkrat ne bom sekiral, bom pa še vedno pozoren.

LP

dizel se vrti do 5000 obratou.
lej ni ga dobr vozt na tko nizkih obratih,ker ga zamoris,pa bl trpi motor,bl trpi vse.ceprou nben ne vrjame.najhuje je pa mocnejse pospesevanje iz nizkih obratou.
Ni vse res kar napišem
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Sr dec 23, 2009 10:56 pm

dizla je najbolje vozit v območju kjer doseže najvišji navor

npr. moja C5-ka doseže maksimalni navor (317nm) že pri 2000 obratih, oz. še malenkost prej
 
Uporabniški avatar
tommy31
POZOR! Nekredibilen uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Ne nov 29, 2009 4:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a tommy31 Sr dec 23, 2009 11:11 pm

Volvo power je napisal/-a:dizla je najbolje vozit v območju kjer doseže najvišji navor

npr. moja C5-ka doseže maksimalni navor (317nm) že pri 2000 obratih, oz. še malenkost prej


Za ogretega dizla je najbolje med 2000 in 3000 obrati.
Mrzel do 2000 obratov...
Da pa avto pokadi ko ga na polno pritisneš je pa čisto normalno - seveda le če ni dim modre barve....če je črn kot pri lokomotivi ni panike.
Bawarian Murder Weapon
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Če dec 24, 2009 11:40 am

tommy31 je napisal/-a:
Volvo power je napisal/-a:dizla je najbolje vozit v območju kjer doseže najvišji navor

npr. moja C5-ka doseže maksimalni navor (317nm) že pri 2000 obratih, oz. še malenkost prej


Za ogretega dizla je najbolje med 2000 in 3000 obrati.
Mrzel do 2000 obratov...
Da pa avto pokadi ko ga na polno pritisneš je pa čisto normalno - seveda le če ni dim modre barve....če je črn kot pri lokomotivi ni panike.


če ti tako praviš, bo že držalo :lol:
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Če dec 24, 2009 11:51 am

tommy31 je napisal/-a:
Volvo power je napisal/-a:dizla je najbolje vozit v območju kjer doseže najvišji navor

npr. moja C5-ka doseže maksimalni navor (317nm) že pri 2000 obratih, oz. še malenkost prej


Za ogretega dizla je najbolje med 2000 in 3000 obrati.
Mrzel do 2000 obratov...
Da pa avto pokadi ko ga na polno pritisneš je pa čisto normalno - seveda le če ni dim modre barve....če je črn kot pri lokomotivi ni panike.


Kaj pa pomeni če je moder?
Svojega dizla vedno ene 15km pod 2000 obrati vozim, da se res ogreje,če je fajn minus še dle, potem pa tudi višje.
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Napisal/-a hp6715s Če dec 24, 2009 12:09 pm

Gosic je napisal/-a:
tommy31 je napisal/-a:
Volvo power je napisal/-a:dizla je najbolje vozit v območju kjer doseže najvišji navor

npr. moja C5-ka doseže maksimalni navor (317nm) že pri 2000 obratih, oz. še malenkost prej


Za ogretega dizla je najbolje med 2000 in 3000 obrati.
Mrzel do 2000 obratov...
Da pa avto pokadi ko ga na polno pritisneš je pa čisto normalno - seveda le če ni dim modre barve....če je črn kot pri lokomotivi ni panike.


Kaj pa pomeni če je moder?
Svojega dizla vedno ene 15km pod 2000 obrati vozim, da se res ogreje,če je fajn minus še dle, potem pa tudi višje.


tako je tudi pravilno...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Če dec 24, 2009 2:07 pm

Gosic je napisal/-a:Svojega dizla vedno ene 15km pod 2000 obrati vozim, da se res ogreje,če je fajn minus še dle, potem pa tudi višje.


15km.... :lol: a ni bolj logično, dokler se ne segreje mašina. To lahko traja 4km ali pa 30 čist odvisno od ceste, temperature...

_______________________________________

Ljudje so/ste mal preveč obremenjeni z obrati. Dizla npr. lahko mrzlega pelješ tudi do 3000 obratov, pogoj je da ne smeš več kot ene 3/4 gasa dat, da se turbina čim manj vrti. Enako velja pri novem avtu. Pri turbobencinarju je ta "meja" na okoli 4000 obratov.

Kako bi pa vozili z mrzlim na AC? 100 v 6. prestavi na 2000 obratov? ;)
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Če dec 24, 2009 2:14 pm

podpis pa zmaga :lol:
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Če dec 24, 2009 2:23 pm

Ljudje so/ste mal preveč obremenjeni z obrati. Dizla npr. lahko mrzlega pelješ tudi do 3000 obratov, pogoj je da ne smeš več kot ene 3/4 gasa dat, da se turbina čim manj vrti. Enako velja pri novem avtu. Pri turbobencinarju je ta "meja" na okoli 4000 obratov.

Kako bi pa vozili z mrzlim na AC? 100 v 6. prestavi na 2000 obratov? Wink


Za to pa moraš bit sigurno član kake harekrišne, ker do takega zaključka lahko prideš samo po dolgotrajni meditaciji :roll:
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Če dec 24, 2009 2:28 pm

Volvo power je napisal/-a:
Ljudje so/ste mal preveč obremenjeni z obrati. Dizla npr. lahko mrzlega pelješ tudi do 3000 obratov, pogoj je da ne smeš več kot ene 3/4 gasa dat, da se turbina čim manj vrti. Enako velja pri novem avtu. Pri turbobencinarju je ta "meja" na okoli 4000 obratov.

Kako bi pa vozili z mrzlim na AC? 100 v 6. prestavi na 2000 obratov? Wink


Za to pa moraš bit sigurno član kake harekrišne, ker do takega zaključka lahko prideš samo po dolgotrajni meditaciji :roll:


Ti že veš :roll: :noro :bonk
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena Sr dec 30, 2009 9:36 pm

Kaj pomeni če:

Motor je segret, se ustavim v trgovini za 20 min, motor se malo ohladi in ko ga vžgem prvih nekaj kilometrov dokler se ponovno ne ogreje na optimalno temperaturo zna motor med 2 in 2500 obrati rahlo cukniti pri enakomernem pospešku (stopalka za plin nekje na sredini), mogoče tudi 2x zapored?

Gre se za 1.9 dCi 2003 letnik.
 
Uporabniški avatar
tommy31
POZOR! Nekredibilen uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Ne nov 29, 2009 4:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a tommy31 Sr dec 30, 2009 9:42 pm

peroRS je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:Svojega dizla vedno ene 15km pod 2000 obrati vozim, da se res ogreje,če je fajn minus še dle, potem pa tudi višje.


15km.... :lol: a ni bolj logično, dokler se ne segreje mašina. To lahko traja 4km ali pa 30 čist odvisno od ceste, temperature...

_______________________________________

Ljudje so/ste mal preveč obremenjeni z obrati. Dizla npr. lahko mrzlega pelješ tudi do 3000 obratov, pogoj je da ne smeš več kot ene 3/4 gasa dat, da se turbina čim manj vrti. Enako velja pri novem avtu. Pri turbobencinarju je ta "meja" na okoli 4000 obratov.

Kako bi pa vozili z mrzlim na AC? 100 v 6. prestavi na 2000 obratov? ;)


Moj se pri 2000 obratih pelje v 6 prestavi 135km/h...kar je že čez omejitev...
Bawarian Murder Weapon
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov