Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po jun 22, 2009 8:57 pm

recept je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:... Ta začaran krog je večna štorija. DCI-ji so imeli carske pumpe, ki so po točenju slabe nafte takoj zaribale, lahko si z računom in analizo izposloval na Petrolu povračilo. Veliko težje je s Siemensovo pumpo iz PSA, ki crkne šele po ene treh tankih pozneje, nimaš vzorca nafte, stane pa enako 1000 za novo pumpo in 200 za dizo plus delo itd.


Tudi tu je vprašanje, kaj je zares krivo. Naši standardi za nafto so namreč tako slabi, da bi verjetno tako Renault kot PSI naredili najbolje, če bi izjavili, da vozilom z npr. DCI motorji ne priporočajo slovenske nafte (ali pa celo prenehali z uvozom DCI v Slovenijo), pa čeprav nafta ustreza (sicer samo slovenskim) standardom.

Pa so raje tiho in sami sebi delajo škodo. Pravzaprav ne več. Sedaj pričakujejo, da kupci plačujemo aditive.


čudn da se še kak dci vozi če so tko slabi...

aja a nimamo evropskih standardov?
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 Po jun 22, 2009 9:10 pm

@Nasty: Ti ZAKONI veljajo in so upoštevani povsod drugje - vse ostale trgovine in servisi. Avtomobilska industrija ali kje drugje.

Zakaj se jih pa Renault ne more držati? Obligacijski zakonik in ZVPOT sta dva zakona, ki se vsaj trudita, da imajo razni servisi manj šans goljufati in morajo skrbeti za stranke. Zakaj se pa nekaterih drugih členov zakona držijo Renaultovi servisi? Sploh nima smisla, naj lepo zapeljejo avto v garažo za en dan, stranki izdajo listek na katerem je na roko napisano "100€ imaš da platiš" in zadeva bo rešena, kajne?
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept Po jun 22, 2009 9:37 pm

Nasty je napisal/-a:recept;
midva ne bova nikoli prišla "skupaj". Ker si popolni teoretik, ki že celo
večnost trobi eno in isto: inšpektorji in 483. člen OZ. Žal se kruta realnost
popolnoma razlikuje od tvojih teorij. :lol:


Seveda, ker ste serviserji (skupaj z Renaultom) tisti, ki zakonodaje ne spoštujete. Pa ni zgolj teorija. Na servisu (res, da ne avtomobilskem) sem že dosegel spoštovanje gornjega člena. Seveda niso bili veseli, sploh ne kazni, ki so jo ob tem dobili.

Nasty je napisal/-a:Jaz ti pišem kakšna je realnost, ti pa meni vedno znova in znova o
eni teoriji.
Prepričan si, da bi z grožnjami in tožbami lahko dosegel več, kot z normalnim
pogovorom? Mogoče. Ampak na zelo, zelo dolgi rok. Nimaš samo ti neke
pravice in odvetnike. Pravice in odvetnike ima tudi vsak normalni (v tem
primeru) lastnik avtosalona. :tomidelej:


Realnost je taka, kot si jo (lahko) pribori ena ali druga stran. In pri serviserjih ugotavljam, da smo potrošniki vse premalo osveščeni in raje tiho, ker "kdo ve, če mi ne bodo na servisu pa kake druge zagodli". Enostavno imamo premalo znanja o tematiki, da bi vas lahko nadzorovali in premalo denarja, da bi lahko plačevali sodne cenilce, odvetnike,..., kar bogati lastniki salonov in avtomobilskih tovarn seveda izkoriščate.

Nasty je napisal/-a:Verjemem, da ne voziš avto na servis tako pogosto, kot piše v servisni
knjižici. Verjamem, da ob servisu ne menjaš vsega tistega kar piše, da se
mora menjati po tovarniških navodilih. To pa so stvari, ki te lahko "nesejo"
na sodišču (če se greva tvojo igro). Tako, da nima smisla o tem sploh še
kaj pisati. ;)


Res ga ne vozim tako pogosto, kot piše v servisni knjižici, ampak mi menjajo olje in filter še bolj pogosto (namesto na 30kkm na 15kkm, prva menjava celo na 5kkm). Zaupam (žal priznam, da precej na slepo) servisu, da bo na rednem servisu tudi zamenjal vse dele, kot je predpisano v tovarniški specifikaciji, kar seveda sploh ni poceni.

Ravno zaradi takih groženj, kot si jih prikrito izrekel zgoraj, pa vedno delam (bolje delajo drugi, plačam pa drago jaz) VSE posege, vključno z nakupi prevlek, otroškega sedeža,... na pooblaščenem servisu.

Tudi "priporočene" aditive dodajam, čeprav je to dvignilo ceno vzdrževanja vozila in ni bilo nikjer v servisnih pogojih zahtevano, ampak zgolj priporočeno.

Nasty je napisal/-a:Lepo se imejte, jaz pa zapuščam to temo. Pa ne zaradi teme same, ampak
zaradi raznoraznih teorij - kaj bi bilo, če bi bilo, itd.. Ker vem, da je v prakse
vse popolnoma drugače.


Če bom sam imel težave z vozilom (kot jih je imel recimo začetnik te teme), se bom vsekakor potrudil, da bo realnost drugačna, kot ste je navajeni. Do sedaj se mi težave z avtom, ki bi jih moral reševati pravno, še niso zgodile in smo vse rešili s pogovorom. Lahko pa se mi tudi ne bo. Samo zaščititi se hočem pa že vnaprej.

In ne jezi se na moje nerazumevanje, saj ga pravzaprav ni. Jaz sem povedal, kako BI MORALI delati po zakonodaji, ti si povedal, kako DELATE. Če ugotavljaš, da ne bova prišla skupaj, je logični zaključek, da serviserji (in morda Renault) ignorirate zakonodajo ali pa jaz ne znam brati (tudi to je mogoče).
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To jun 23, 2009 3:47 pm

Sem samo eden izmed zaposlenih pri nekem Reneult dealerju. Tako, da me nima
smisla enačiti z Renaultom, bogatimi lastniki salonov, itd.. Izpolnjujem samo
tisto kar je zapisano. Ne razumem pa ljudi, ki so že v štartu prepričani, da jih
bo nekdo okrog prinesel.

Glede spoštovanja zakonov pri drugih. Ne vem kaj delajo. Če pa poslušam sošolce
in prijatelje, ki delajo pri dealerjih drugih avtomobilskih znamk, pa ni nič drugače,
kot pri Renaultu. Mislim, da te stvari naredijo samo na lepši način.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ To jun 23, 2009 3:55 pm

je drugače.
pri WAG prideš na redni servis ter hkrati poveš še kaj te na avtu muči in kaj se ti zdi čudno. to napišejo po točkah lepo po vrsti in se spodaj podpišeš.
potem te pokličejo kaj bi poleg rednega servisa še popravili, kar si rekel ti da te moti ali pa so naknadno ugotovili. če jim to odobriš, popravijo.
ko prideš plačati na listu oz. računu piše lepo kaj so menjali. za vse dele se tudi točno ve kakšna je garancija itd.
poleg tega pa mi v prtljažniku vedno pustijo v vreči stare brisalce, filtre itd.. skratka vse razen drobnega materiala.
nebom delal reklame, ampak dvomim, da je moj servis izjema. me pa resno čudi odnos do strank pri nekaterih konkurentih. načeloma imam dobre izkušnje še s toyoto. res pa je, da se pri njih ne da pogajati za ceno ali popuste.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To jun 23, 2009 5:56 pm

Jerch;
"je drugače. pri WAG prideš na redni servis ter hkrati poveš še kaj te na avtu
muči in kaj se ti zdi čudno. to napišejo po točkah lepo po vrsti in se spodaj
podpišeš. potem te pokličejo kaj bi poleg rednega servisa še popravili, kar si
rekel ti da te moti ali pa so naknadno ugotovili. če jim to odobriš, popravijo.
ko prideš plačati na listu oz. računu piše lepo kaj so menjali. za vse dele se tudi
točno ve kakšna je garancija itd. poleg tega pa mi v prtljažniku vedno pustijo
v vreči stare brisalce, filtre itd.. skratka vse razen drobnega materiala. "

Ali sem kdaj napisal, da zgoraj napisanega pri nas ne naredimo? Če bi bral
od začetka, bi opazil, da je bilo govora o garancijah, ne o samem servisu. Ampak
vseeno še o servisu. Tudi pri nas napišemo na delovni nalog strankine želje. Tudi pri
nas pokličemo stranko, če lahko zamenjamo določen del, .... Tudi pri nas, šele
ko stranka odobri, tisto naredimo.Tudi pri nas je na računu popolna specifikacija
delov in dela. Tudi pri nas se ve kakšna je garancija na vgrajene rezervne dele. S to
razliko, da pri nas ne damo v prtljažnik vseh šmirastih ostankov servisa,
ampak imamo za to posebna odlagalna mesta, kjer stranki, če želi, pokažemo
kaj smo ji zamenjali. Na tem mestu je tudi ena kopija delovnega naloga s podpisom
mehanika s katerim garantira, da je vse to tudi zamenjal.Do sedaj še nismo imeli
primera, da bi nekdo nekaj plačal, pa ni bilo zamenjano.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ To jun 23, 2009 6:08 pm

dobro, nisem te obtoževal ali nasploh firmo, ki jo zastopaš.
dejstvo pa je, da sem že zamenjal par stvari v garanciji in nikoli ni bilo problemov. še več, pri določenih stvareh so mi celo delno krili stroške, kljub temu da prvotno po predpisih ni nujno bilo oz. ni nujno, da za napako nisem bil sam kriv.

dejstvo pa je, da renault noče nič slišati o svojih napakah in za to krivijo izključno druge faktorje, hkrati pa, če že je taka politika genetalno, bi jo lahko na dosleden način omilili....
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To jun 23, 2009 7:59 pm

Vem, vem. Saj se tukaj le pogovarjamo, oziroma vsak napiše svoje mnenje.
Nimam se pa nameni kregati. Daleč od tega.

Tudi pri nas ni problemov s garancijami. Sedaj bom ugibal: kakor pa kaže ima
pa temoodpiralec problem z enim izmed Renaultovih dealerjev. Ali pa se ne
zna dogovoriti o rešitvi. Ne vem. Pri nas smo še vedno vse rešili tako, da je
bilo stranki prav. Se pa strinjam, da ima Renault včasih malo čudno pot za
reševanje garancije. Stranke si pa tudi reševanje garancije predstavljajo
po svoje.

Včasih je pri reševanju garancije, kot zamenjave nekega dela, vzrok
večkratnega obiska stranke vsaj, kot poslušam stranke, tudi neznanje
mehanikov. Npr.: k nam je prišla stranka z Meganov CC, ker ji na enem od
servisov niso želeli popravljati "dihtanja" strehe. Tako, da ni vedno vzrok
sam avto.
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept Sr jun 24, 2009 7:37 am

Nasty je napisal/-a:Ali sem kdaj napisal, da zgoraj napisanega pri nas ne naredimo?


Napisal si, da ne daste seznama vseh zamenjanih delov, če so bila dela opravljena v garancijskem popravilu. Niso (še :-/ ) vse avtomobilske firme take.

Kar se tiče nezaupanja v Renault in njegove servise, pa ti povem, da sem šele, ko sem prejšnji avto prodal, izvedel, da bi lahko pri Renaultu zaprosil za delno sofinanciranje EGR ventila, ki je crknil prej kot pol leta po izteku garancije (takrat še eno leto). Zato servisom na besedo ne zaupam, ampak hočem vse napisano, vključno z garancijskimi popravili.

Dodatno pa si je Renault s svojo (ne)obravnavo garancijskih zahtevkov ob slabih motorjih, barvi, elektroniki,... nakopal precej veliko javno nezaupanje. Posledično mora sedaj delati bolje kot drugi, da zaupanje do njegove kvalitete pri uporabnikih dosega podoben nivo, kot pri drugih znamkah.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Sr jun 24, 2009 6:25 pm

recept;
počasi še 1x preberi kaj sem kaj napisal, potem pa napiši kaj sem pisal.
Ne mešaj popravil s garancijami. ;)

Ob garancijah ne damo pisno kaj je bil zamenjano.
Ob servisih pa stranki vedno damo pisno kaj je bilo zamenjano.
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Sr jun 24, 2009 9:46 pm

Nasty je napisal/-a:recept;
počasi še 1x preberi kaj sem kaj napisal, potem pa napiši kaj sem pisal.
Ne mešaj popravil s garancijami. ;)

Ob garancijah ne damo pisno kaj je bil zamenjano.
Ob servisih pa stranki vedno damo pisno kaj je bilo zamenjano.


Nasty, postavi se sam v vlogo stranke. Ti se kot stranka zadovoljiš z ustnimi pojasnili, sploh če meniš, da je (bo lahko) kaj sporno?

Pa ne zdaj spet o takih in drugačnih strankah. Tudi sam delam z njimi pa vem da jih je vse sorte. Pisno potrdilo je povsem razumno pričakovanje za povprečno stranko.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če jun 25, 2009 3:44 pm

Imam zelo, zelo visok prag potrpežljivosti. Temu primerno se obnašam
v življenju. Tudi v vlogi stranke. Vedno že vnaprej povem kaj pričakujem.
Do sedaj sem še vedno s svojo umirjenostjo vse uredil tako, da sem bil zadovoljen.

Vsekakor, kot sem že napisal, pravil igre ne določam jaz. Jih samo izpolnjujem.
Kot sem tudi že napisal - ima Renault včasih malo čudno pot za reševanje garancije.

PS
Mogoče na te stvari gledam malo drugače, kot vi. Predvidevam, da sem
kar nekaj let starejši od vas, ki tule pišete. Zato se naši pogledi na stvari tako
razlikujejo. Sem prepričan, da ni potrebe iti "na nož". Lahko pa, da
me zaradi let (in videza) ljudje "jemljejo" drugače. Ne vem. Zgolj ugibam.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Če jun 25, 2009 3:58 pm

da se vam da pričkat okoli takih stvari. očitno ne bosta nikamor prišla z tako debato.
lep praznik vsem na a. com!
lp
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept Po jun 29, 2009 6:37 am

Nasty je napisal/-a:recept;
počasi še 1x preberi kaj sem kaj napisal, potem pa napiši kaj sem pisal.
Ne mešaj popravil s garancijami. ;)

Ob garancijah ne damo pisno kaj je bil zamenjano.
Ob servisih pa stranki vedno damo pisno kaj je bilo zamenjano.


Skratka. Ko menjate dele v garanciji potencialno škodujete svojim strankam. Če ni skrivnost, na katerem servisu si, da se vem izogibati?
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Po jun 29, 2009 1:31 pm

recept;
če poenostavim. Če nisi razumel kar sem pisal, nima smisla, da ti še
1x vse razlagam. ;)

Za konec. Če za tebe pomeni, da " ko menjate dele v garanciji potencialno
škodujete svojim strankam", da jim res škodujemo, naj pa tako bo. :hi

PS
Nismo z vašega konca.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Po jun 29, 2009 2:20 pm

Tut meni na začetku ni dal zapisnika, ko so mi na Mazdi 3 menjali menjalnik v granciji (my bad). Ampak sem, ga lepo prosil, če se da dobit vsaj na neki papir nakracano pa podpisano kaj je blo nareto, pa ni blo panike.

Isto sem imel problem, ko sem pri drugem servisu mel avto na servisu, ker sem povozil srno. Pozabli so zategnit objemko in je iz hladilnika vtrgalo cev. Spet na drugem servisu so mi zadevo porihtali, izdali račun. Na podlagi tega pa sem od servisa, ki je naredil napak dobil povrnjene vse stroške.

VEDNO vse brez težav. Kaj pa mate pri renoju tolko za komplicirat pa mi ni jasno, čeprav Vas roko na srce ob pokvarljivosti, ki jo imate.... razumem.


lp, Aleš.
Slika
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept To jun 30, 2009 7:45 am

Nasty je napisal/-a:recept;
Za konec. Če za tebe pomeni, da " ko menjate dele v garanciji potencialno
škodujete svojim strankam", da jim res škodujemo, naj pa tako bo. :hi


Se opravičujem, če nisem dovolj jasno napisal, da bi razumeli tudi (nekateri) Renaultovi serviserji: Potencialno škodujete strankam s tem, da jim ne daste natančnega in napisanega seznama, katere dele ste v garancijskem roku zamenjali, ne pa z zamenjavo le-teh. Razloge sem navedel že v preteklih postih.

Verjamem, da delaš probleme samo ti Nasty, saj na servisih, na katere hodim jaz, tega problema še nisem imel. Zato se prosim izjasni, na katerem servisu delaš, da ga dam na svoj seznam neželenih. Lahko tudi v ZS, če se bojiš javnega linča.

Do tedaj pa mi prosim oprosti, če te bom ignoriral.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če jul 02, 2009 1:06 pm

recept;
zdaj pa res ne vem več, ali nočeš razumeti, ali pa si tako ? , da res ne razumeš.

Ampak vseeno, ti bom napisal še 1X:
sem samo eden izmed zaposlenih pri Renault dealerju. Pravil ne določam, oz.
pišem jaz. Sem le izvajalec le-teh. Kdo jih piše se ve. Zato mi ne piši, da
probleme delam jaz. Naredim samo tisto, kar moram narediti. Nič manj in nič
več. Kolikor se pa pogovarjam s sošolcem, ki dela tudi na drugem Renault
servisu, pa s garancijami ne delajo nič drugače, kot pri nas. Tako, da ....


Glede na to, da si zadovoljen s svojim servisom, vozi avto k njim. Potem ne
potrebuješ ime servisa, oz. avtohiše, kjer delam. Niti najmanj se ne bojim
kakšnega linča. Sploh ne od človeka, ki misli, da vse ve in zna.

To, da me boš pa sedaj ignoriral, me pa pač boš. Jaz bom zaradi tega ravno
"funkcioniral" v življenju, kot do sedaj. Ne bo nič drugače.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov