Dan danes so avti precej zakomplicirano skupaj narejeni. Včasih je bilo drugače, vse je bilo bolj vidno, manj stisnjeno, brez zapletene elektronike....
Če si hotel kaj narazen vzet, si malo pogledal levo, desno, si našel par vijakov, ki to držijo in si lepo dobil narazen. Danes imaš na avto kup plastike, na kateri ne najdeš vijakov, ki to skupaj držijo, ker je samo kje zahaklano. Če se loti razdiranja en ne vešč lahko v trenutku naredi dosti, dosti več škode, kot pa bi plačal popravilo. Dosti je raznik konektorjev, kaj se zgodi, če zlomiš kakega z šopom kablov?
Potem, ljudje se lotijo kakega popravila, ker mislijo, da to pa že ne more biti tako zapleteno, mogoče jim nekako na pol celo uspe, pri tem se sploh ne zavedajo, da ni prav, čez par tisoč kilometrov pa se pokažejo posledice...
Mehaniki imajo orodje, dele, izkušnje. Če se tebi doma kaj zalomi kaj boš potem, recimo kaj utrgaš, avto ni uporaben, drugega nimaš ali pa so po možnosti še trgovine zaprte.... Zato, ker si hotel prišparat par evrov si si naredil iz tega eno veliko sranje, zaradi ene banalne okvare, ki si jo hotel sam rešit si brez avta vsaj do naslednjega dneva, ne moreš na šiht, ne moreš do mehanika...To potegne za sabo, kup problemov in nazadnje stroškov.
En tak primer je tale "valvoline", ko piše, da ni potrebe po menjavanju filtrov prej kot na 150 tkm, pa vodne pumpe ni menjal 300 tkm, tako se avti popravljajo ja, potem pa imamo to kar imamo. Mogoče si imel zdaj srečo pri tem golfu 2, naredi pa to na kakem novejšem avtu, ko ima skupni vod

tam not pa ne moreš zmetat vseh "smeti" kar ti v kaki kantici ostane pa upat, da bo vse prebavil.
P.S. Dober primer, kako se, da stvar lepo zakomplicirat je en, skorajda moj sosed. Kupil je novo stikalo za luči - obvolansko ročico. Za stikalo je dal 140 eur na orginal servisu, ker kopije ni dobil. Tam so mu rekli, da mu jo zastonj zamenjajo, če počaka pol ure, da se mehanik sprosti. On pa reče: "Eh, ne bom čakal, bom že sam zamenjal." In se je odpeljal domov. V nedeljo se spravi on to menjavat, najprej je zlomil en jeziček na plastiki pod volanom (zdaj ima zalepljeno s selotejpom

), potem pa, ko je na novo stikalo nataknil tisti šop kablov je nekaj rogovilil in je pritisnil na pločevino pri volanu - naredil kratek stik, zažgalo mu je glavno varovalko 60 ampersko. Avto pa mrtev, ni vžgal. Po celi vasi je iskal, če bi kdo imel kako vsaj podobno varovalko. Ni je dobil. Trgovine zaprte, drugi dan je šel z avtobusom na šiht, zamudil dve uri, šef tulil na njega, domov ga je potem pripeljal en drug sodelavec, skupaj z varovalko - avto zapalijo

. Se mu je splačalo?
Jaz pravim, da če nisi 100% prepričan, da res znaš, oz., če nimaš rezervne rešitve, če se kaj nepredvidenega "zaštrika" bolje, da se stvari ne dotikaš. So že tudi avti z hišami vret goreli, ko so šli domači "mojstri" varit čisto majceno luknjo na izpuhu

.