Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Po okt 04, 2010 4:44 pm

Ma jok. Zato ker ima zastarel motor. Kupi nov avto. :twisted:
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Po okt 04, 2010 4:55 pm

uros11 je napisal/-a:
bsheep je napisal/-a:Men se pa zdi da tak clovk k nezna vozt dizla z malo porabo je voznik k nima posluha za avto! Dizel ma ponavad ves navor in vso moc okoli 2000 obratov tko da takrat menjas prestave in tko mas malo porabo!

Fajn k se je vsaj mal folka najdl k je potrdil malo porabo na cliotu in tut ksn k ma 115 konjev da mu zre pod 5!


Ni res.

Dizel je tudi avto, ne pa neko čudo.

Menja se ga med 2 do 3 k obratov, ne pa pri 1000 ali 1200 ali 1500 obratih. Še mrzlemu nič ne škodi, če se ga "stera" (uau) do 3 k, ko se menja.

Lahko menjaš pri čudnih obratih, problem je, ko ga potem popravljaš na ta račun in se razilka v eur na 100 km izgubi, ko je treba dati par 100 eur za razne bonbončke, ki so se zjebali, ker se je vozilo pri nikakvih obratih.


če mrzlega dizla stiskaš redno nad 2500 obratov ti bo kaj kmalu črno kadil ter pil olje ;)

sicer pa če ti HDI kar naenkrat tok žre (pa da ti prej recimo ni) je lahko problem v pumpi, probej kak aditiv dat za čiščenje šob in sistema, eni dejansko pomagajo (ravno na svojem testiram)
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po okt 04, 2010 6:05 pm

uros11 je napisal/-a:
bsheep je napisal/-a:Men se pa zdi da tak clovk k nezna vozt dizla z malo porabo je voznik k nima posluha za avto! Dizel ma ponavad ves navor in vso moc okoli 2000 obratov tko da takrat menjas prestave in tko mas malo porabo!

Fajn k se je vsaj mal folka najdl k je potrdil malo porabo na cliotu in tut ksn k ma 115 konjev da mu zre pod 5!


Ni res.

Dizel je tudi avto, ne pa neko čudo.

Menja se ga med 2 do 3 k obratov, ne pa pri 1000 ali 1200 ali 1500 obratih. Še mrzlemu nič ne škodi, če se ga "stera" (uau) do 3 k, ko se menja.

Lahko menjaš pri čudnih obratih, problem je, ko ga potem popravljaš na ta račun in se razilka v eur na 100 km izgubi, ko je treba dati par 100 eur za razne bonbončke, ki so se zjebali, ker se je vozilo pri nikakvih obratih.


Upam da voziš bencinarja ker o dizlih res nimaš pojma o pojmu.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po okt 04, 2010 6:17 pm

Ne vem na podlagi cesa naj avtor zgoraj ne bi imel pojma? Svojega redno prestavljam pri 3K ali pa vsaj blizu...dalec najprimernejsi rezim za moje pojme (2.0 TDCi 116 KS - Ford)...
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Po okt 04, 2010 6:31 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Upam da voziš bencinarja ker o dizlih res nimaš pojma o pojmu.


Sploh ni narobe povedal.
Tukaj, na forumu smo malo nazaj v eni temi preko grafov ugotovili, da ima dizel največji navor med 1750 in 2750 obrati. Torej ima tam najboljši izkoristek.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po okt 04, 2010 6:36 pm

Ste kdaj slišali za navor in razliko le tega pri bencinarjih in dizlih? Če bi, potem bi vedeli zakaj se dizla prestavlja pri nižjih vrtljajih in da za prestavljanje ni potrebno da je navor ravno maksimalen. Če kljub temu tupite svojo, potem se usedite v dizla z avtomatskim menjalnikom in opazujte pri katerih vrtljajih prestavlja.

Sej je itak brez veze karkoli pojasnjevat kaj in kako, nekateri lahko z avtom naredijo brez večjih popravil 300.000 km, nekateri jih uničijo pri 90.000, prav tako je s potrošnim materijalom, Eni menjajo zavorne ploščice na 15.000, drugi lahko z njimi naredijo brez problemov 80.000 km.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po okt 04, 2010 6:46 pm

Nikoli ne gledam obratomera vedno ga šaltam med 2500-3000 rpm oz. če je treba gre čez 4000 brez problema in straha.Ima 210000 km ne kadi črno in ne pije olja,je pa redno servisiran in izredno vzdrževan avto.Leta 2005 je bil 4 leta star uvožen iz italije tako da so kilometri vprašljivi,dela pa ko grom,pa še kakšno o tiščanju dizlov bi lahko povedal ki po 90000 km zelo dinamične vožnje še vedno čudovito delajo.
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Po okt 04, 2010 8:11 pm

Romzis je napisal/-a:Ma jok. Zato ker ima zastarel motor. Kupi nov avto. :twisted:


očitno si ti sam objave nabijaš, ker kr nekaj govoriš, če bi vsaj objave povohal bi videl da piše za 04 letnik in 02 letnik....se pravi podobni letnik in motor in en 9l drug 6- 6.6l kar je očitna razlika.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Po okt 04, 2010 8:45 pm

vsi pametni okol porabe, noben pa ne napiše kje se vozi. Edino v enem postu je blo napisano da je bla poraba okoli 5 litrov od PO do KP. Sicer nisem nek ekspert, pamak postojna je najvišje ležeča slovenska občina(550m če se ne motim), koper ma pa morsko luko. js mam tut po ravnini porabo 5 litrov, na relaciji po sami avtocesti 5,8 in to še z malo večjim avtom kot je golf. Ampak tu kjer se pa večinoma vozim, pa zadnje 3 rezervoarje dosegam rekordno nizkih 6,8 l/100km, največ je bla pa poraba višja za malo več kot liter. Povprečje pa računam vedno vsaj na en cel rezervoar, na četrt rezervoarja se ne splača.

avtorju teme pa (če sploh še bere): mogoče je pa motor iz faze ali pa ga vozite na prenizkih obratih. Če pa ni nič od tega si pa doma nekje okoli Idrije, tam pa bi človek rekel, da je taka poraba ok :lol: Drugače pa pije ta pugi iz prvega posta liter do dva preveč
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis To okt 05, 2010 9:41 am

xalfist je napisal/-a:
Romzis je napisal/-a:Ma jok. Zato ker ima zastarel motor. Kupi nov avto. :twisted:


očitno si ti sam objave nabijaš, ker kr nekaj govoriš, če bi vsaj objave povohal bi videl da piše za 04 letnik in 02 letnik....se pravi podobni letnik in motor in en 9l drug 6- 6.6l kar je očitna razlika.


Nič ne govorim. Pišem. :D
Kaj zdaj? Je HDI zastarel ali ni? Od katerega letnika naprej?
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist To okt 05, 2010 1:49 pm

Romzis je napisal/-a:
xalfist je napisal/-a:
Romzis je napisal/-a:Ma jok. Zato ker ima zastarel motor. Kupi nov avto. :twisted:


očitno si ti sam objave nabijaš, ker kr nekaj govoriš, če bi vsaj objave povohal bi videl da piše za 04 letnik in 02 letnik....se pravi podobni letnik in motor in en 9l drug 6- 6.6l kar je očitna razlika.


Nič ne govorim. Pišem. :D
Kaj zdaj? Je HDI zastarel ali ni? Od katerega letnika naprej?


Ok ker ni slikic in moraš brati ti še enkrat napišem zadevo ker malo dalje rabiš, da razumeš zadevo. pa lepo po vrsti, tip ma berlingota 04 hdi 90 konjev in mu pije 9l, kar je preveč . Doma imamo 02 kangoo dti 80 konjev pije 6- 6.6l , se pravi podoben letnik in oblika avta ter teža, in moč motorja. In ja novejši berlingo ima 1.6 hdi in porabo6.5 ta stari model pa ima 2.0 hdi in 9l če že za tebe to normalna poraba in ni razlike med novejšimi motorji in starejšimi. Kangoo pa ima sedaj 1.5 motor in 5-5.5l porabe( govorim za oba modela ki se uporabljata kot družinska avta ki se občasno prevaža tovor) Upam da sedaj razumeš besedilo ker slikic kot so v revijah ti ne znam narisati :)
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP To okt 05, 2010 2:08 pm

Kolega ma najnovejšga Berlingota 1.6 HDI 90 konjev, pa mu pije recimo 6,5 litrov
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To okt 05, 2010 2:14 pm

Dejte najdet razlog, zakaj tolko žre. To na dolgi rok stane. Gorivo je drago.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist To okt 05, 2010 2:20 pm

Suljo20 je napisal/-a:Kolega ma najnovejšga Berlingota 1.6 HDI 90 konjev, pa mu pije recimo 6,5 litrov


Ja saj za ta novga sem napisto isto kot ti 6.5 ima porabo. Ampak taki kot so romzis tega ne razumejo ker ni slikic polek :)
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To okt 05, 2010 2:32 pm

BBS je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:Upam da voziš bencinarja ker o dizlih res nimaš pojma o pojmu.


Sploh ni narobe povedal.
Tukaj, na forumu smo malo nazaj v eni temi preko grafov ugotovili, da ima dizel največji navor med 1750 in 2750 obrati. Torej ima tam najboljši izkoristek.


Že, že, ko je normalno ogret, ampak če se ne motim je uporabnik @uros11 napisal, da se lahko tudi mrzlega stera do 3k obratov. In mislim, da je zato dobil tak odgovor od @Strokovnjaka, da nima pojma. :lol:

Kot seveda tudi ni dobro, ko nekateri ogretega redno šaltajo pri 1500 obratih, potem se pa čudijo zakaj imajo zapacan EGR ventil, da niti ne govorimo o DPF filtru, ki potrebuje obrate in primerno temperaturo, da se na vsake toliko regenerira.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar To okt 05, 2010 5:10 pm

BBS je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:Upam da voziš bencinarja ker o dizlih res nimaš pojma o pojmu.


Sploh ni narobe povedal.
Tukaj, na forumu smo malo nazaj v eni temi preko grafov ugotovili, da ima dizel največji navor med 1750 in 2750 obrati. Torej ima tam najboljši izkoristek.

točno tako, kar pomeni da lahko že pri slabih 2000 obratih menaš, sploh ko govorimo o hladnem vozilu, ni imel BMW svoje čase za brezveze blokado pri 2500 obratih ko je bilo vozilo mrzlo
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar To okt 05, 2010 5:13 pm

Romzis je napisal/-a:
xalfist je napisal/-a:
Romzis je napisal/-a:Ma jok. Zato ker ima zastarel motor. Kupi nov avto. :twisted:


očitno si ti sam objave nabijaš, ker kr nekaj govoriš, če bi vsaj objave povohal bi videl da piše za 04 letnik in 02 letnik....se pravi podobni letnik in motor in en 9l drug 6- 6.6l kar je očitna razlika.


Nič ne govorim. Pišem. :D
Kaj zdaj? Je HDI zastarel ali ni? Od katerega letnika naprej?

ma ni zastarel, rja povej kok ti prej žrlo da ti zdej tok več?
lahko da bi moral generalko delat, lahko da šobe ne razpršijo nafte dovolj
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar To okt 05, 2010 5:15 pm

Polo78 je napisal/-a:
BBS je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:Upam da voziš bencinarja ker o dizlih res nimaš pojma o pojmu.


Sploh ni narobe povedal.
Tukaj, na forumu smo malo nazaj v eni temi preko grafov ugotovili, da ima dizel največji navor med 1750 in 2750 obrati. Torej ima tam najboljši izkoristek.


Že, že, ko je normalno ogret, ampak če se ne motim je uporabnik @uros11 napisal, da se lahko tudi mrzlega stera do 3k obratov. In mislim, da je zato dobil tak odgovor od @Strokovnjaka, da nima pojma. :lol:

Kot seveda tudi ni dobro, ko nekateri ogretega redno šaltajo pri 1500 obratih, potem se pa čudijo zakaj imajo zapacan EGR ventil, da niti ne govorimo o DPF filtru, ki potrebuje obrate in primerno temperaturo, da se na vsake toliko regenerira.



vsakih 1000km ali en tank se ogreto vozilo malce stisne v rdeče polje in je stvar rešena
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis To okt 05, 2010 5:37 pm

xalfist je napisal/-a:
Suljo20 je napisal/-a:Kolega ma najnovejšga Berlingota 1.6 HDI 90 konjev, pa mu pije recimo 6,5 litrov


Ja saj za ta novga sem napisto isto kot ti 6.5 ima porabo. Ampak taki kot so romzis tega ne razumejo ker ni slikic polek :)


Lej, da zaključiva.
Nekaj se hočeš delat pametnega, poskušaš me recimo prikazat kot slaboumnega in zaostalega, preberi raje svoje tekste (sem v 2. razredu osnovne šole pisal bolj razumljive kot ti danes). Verjel ali ne, komaj kaj razumem kar si napisal - še sreča, sicer bi verjetno spadal na tvoj nivo (tega si pa res ne želiva ane?). Tudi polpismenost bi ti lahko očital (ne napiše se "polek" ampak "poleg") pa ti ne bom :roll: .
Napisal nisi do zdaj še nič pametnega, niti podal odgovorov na vprašanja.

Tistim, ki vam dizli stari do 10 let in pod 300kkm žrejo preko 8l/100km: peljite na servis - k nekomu ki mu je za zaupat (ne h xalfistu se razume :lol:).
Konkretnega odgovora pa na forumu (tem ali kateremkoli drugem) ne more biti in ga tudi ne bo.
Zadnjič spremenil Romzis, dne To okt 05, 2010 5:57 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing To okt 05, 2010 5:41 pm

S kakšnimi stvarmi se obremenjujete dizelaši :lol: :lol: :lol:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov