hippo je napisal/-a:sova501, turbina gre zato, ker:
1. se avto tera ko je mrzel (mrzlo olje). Ker je olje mrzlo nima zadostnega mazanja, ki ga turbina potrebuje. Pomeni povečano obrabo obročkov. Rešitev je, da z dinamično vožnjo počakaš, da se olje segreje, potem pa gasa.
2. se avto ugasne takoj ko se ustaviš, po možnosti si prej še fino teral. Recimo voziš po AC 140-150km/h, vidiš črpalko pa se spomniš da rabiš nekaj kupit al pa tankat. Naenkrat greš ven in takoj ugasneš avto. Ker se turbina vrti z 200k rpm in več, ni težko ugotoviti, da medtem ko si ugasnil motor (in s tem tudi oljno črpalko) si prekinil dotok olja v turbino, turbina se pa še vrti. In ker je turbina za vrtenje rabi olje pomeni da s vrti brez mazanja, kar pomeni večjo obrabo ležajev oz. obročkov. Zato je fino da preden ustaviš da lepo umeirjeno pelješ in počakaš cca 30-60 sekund preden ugasneš motor.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov