Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda Pe dec 23, 2016 2:41 pm

Kaj pa vodna pumpa oz kako je pa ona gnana, če ima motor ketno?
Lp
 
MadIggy
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr feb 04, 2009 8:57 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a MadIggy Pe dec 23, 2016 4:55 pm

Brca v temo je samo za lastnike motorjev z verigami, ki so konstrukcijsko zanič. Pri Toyotah imajo že cca 15 let verigo pr vseh manjših motorjih in delajo kot urce.
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pocesnkII Pe dec 23, 2016 8:26 pm

pskoda je napisal/-a:Kaj pa vodna pumpa oz kako je pa ona gnana, če ima motor ketno?

ponavadi preko mikrojermena ali pa zelo redko preko kakega zobnika.
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
domi1234
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe jan 15, 2010 7:59 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a domi1234 Sr jan 25, 2017 5:40 am

a je kdo ugotovil zakaj avto cuka pri minus temperaturahpri hladnem zagonu prvih par minut.. gre pa za 1.4 tfsi 150 km motor
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a lancia hf Sr jan 25, 2017 8:28 pm

Mene pa bolj informativno zanima komu je jermen zdržal 200.000 kilometrou preden ga je zamenjal glede na to, da sem prebral, da mora zdržati tudi več kot samo toliko?
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda Sr jan 25, 2017 8:55 pm

Moj oče ima 12 let starega kangooja 1.5dci 82hp z cca 230kkm in prvim jermenom oz samo olje in filtri so bili menjani na mašini vse drugo je original tudi zelo opevana delphi viokotlačna črpalka dela prva bp.


Zdajle sem se spomnil, da je pred približno 2 letoma bila menjana 1 grelna svečka to je pa res tudi vse kar se mašine tiče
Lp
 
Trdinho
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr feb 01, 2017 10:26 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Trdinho Sr feb 01, 2017 10:40 am

Kot prvo lep pozdrav vsem na forumu.
Sem lastnik audija a1 1.2tfsi letnik 2011 prevozenih 140.000. Kupljen je bil 2014 pri AH Vrtac. Z avtom imam ogromne probleme. Ker je bil se v garanciji sem ga odpeljaj na mali servis v celje na A2S(300€). Avto so mi servisirali in mi potem razlozili da imajo te masine serijske napake pri verigah in da bodo to oni uredili na njihove stroske. Seveda sem pristal in ga pustil tam. To je bilo cirka pri 90.000km. Avto so mi zrihtali, razlozili da so menjali verigo in to je to. Pred 3emi meseci so se mi zaceli ponavljati isti problemi kot ste ze nekateri pisali. Avto je rozljal po 15-20 sekund. V prostem teku mi je nabijalo obrate. Cuka ga pri 2500-3000 obratov v 2. 3. In 4. prestavi. Ker avto seveda ni vec v garancijo sem ga odpeljaj privat mehaniko kjer mi je postavil diagnoza da je veriga zanic in da mi verjetno niso menjali napenjalcev na a2s. Ker nisem imel druge sem pristal na menjavo. Ko sem avto dobil nazaj mi je 3dni normalno lavfal, nato so se mi prizgale lucka za masino, esp, epc in za neko okvar luci. Avto ni potegnil nikamor. Asistenca mi ga odpelje do mehanika. Menjava sveck, cin spule, vzgilanih kablov...avto spet po enem tednu ureze. Svecke so bile pa menjane na 90.000 pa sedaj na 140.000. Ali ima se kdo kaksno idejo kaj bi lahko se naredil?za vsak odgovor in mnenje se zahvaljujem. Lp Jan
 
kseb
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Sr sep 11, 2013 2:24 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a kseb Sr feb 01, 2017 11:00 am

Moje mnenje ti ne bo všeč, ampak vseeno.... naredi isto, kot je naredil lastnik tega avta pred tabo.

Prodaj ga.
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pocesnkII Sr feb 01, 2017 11:20 am

ti motorji imajo težave z DVEMA ketnama, ko se menja obe z zadnjimi verzijami je zadeva ok. potem imaš težavo z vžigalnimi kabli kateri imajo prav tako upoklic in novi imajo potem ko neko narebreno zaščito čez. Naslednja težava ki sem jo sam odkril pa so šobe, katere se zapacajo z garežem. Zdej ali jih daš ščistit UV (če jih boš lahko lepo vn dobil) ali pa nove (cca 200€/kos) ko to odpraviš zadeva dela.

Bi pa bilo dobro napisati kaj točno javi tester zaene napake.
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Trdinho
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr feb 01, 2017 10:26 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Trdinho Sr feb 01, 2017 12:00 pm

Stvar je taksna da bi avto prodal ce bi ga lahko, ampak trenutno sploh ne vzge. Ce pa vzge pa gre najvec par dni in se pojavijo iste napake. Sem bil ravno danes dogovorjen za ogled za morebitno menjavo v avtohisi, ampak me je vceraj spet pustil na cedilu.
Vzigalni kabli+svecke so bile menjane. Napako je pa javljalo na 4. valju. Pred tem je pa javljajo napako za lambo 1 in 2.
Zanimiva je pa ta stvar da me avto vedno pusti na cedilu kadar je dez ali po pranju avtomobila. Pred tednom se ga pral, cez 15 minut ga nikakor nisem mogel vzgat. Potem se mi je posvetila lucka za masino. Vceraj se mi je magicno ugasnila vendar le za kratek cas saj mi je zvecer avto crknil.
Sem pa iz koroske, morda ve kdo za kaksnega privat mehanika v okolici? Ne bi ga rad vozil k pooblascenim, saj takoj ko bo avto vsaj pogojno vozen gre na prodajo. Tudi ce dobim samo toliko da lizing pokrijem samo da se znebim 1.2.tfsi . Hudic od hudica!
Pozabil sem pa se dodati da se nenormalno kadi iz auspuha. Vem da je malo zaradi mraza sam je dim zelo mocan.
Mehanik mi je pa dejal da nekje olje prihaja do masine in valjev.
 
corus
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe avg 05, 2016 11:27 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a corus Sr feb 01, 2017 2:44 pm

Res je hudo, če imaš takšne težave z avtom , to nikomur ne privošči, tudi tistemu ne, ki bo tvoj problematični avto kupil, ko se ga boš ti znebil. Ravno zaradi tega že leta ne kupim rabljenega avta, ker nikoli ne veš kaj se skriva in zakaj ga je nekdo prodal,( da sploh ne omenjam težav z raznimi rabljenimi avtomobili prestižnih znamk, ki so pripeljani iz tujine in nekateri mislijo kako bodo kupili super avto za nizko ceno, običajno streznitev sledi dokaj hitro), seveda so lahko težave tudi pri novem, toda tu je le garancija, ki ti pomaga.
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a ggorenc Sr feb 01, 2017 3:48 pm

Na vrtacu (kranj) ne kupim niti sveze bele žemlje, ker bi mi hoteli prodati tri dni staro ajdovo ampak zapakirano v rjav papir.... v glavnem svoj kupljen avto tam sem potem peljal pod garancijo na vw debevc v trzin (lj) kjer so avto porihtali in tudi kasneje se zmeraj nasli se tako drobno napako in jo popravili, za katero bi marsikateri masino ven sraufal pa 3 delavce zraven racunal...

Povsod je problem s temi majhnimi podjetji, vsaj pri nas na gorenjskem. Za prodat avto si za njih arafat in šejk hkrati. Kavica gor, kavica dol, testne vožnje za vikend....ni problema. Čim avto odpelješ iz dvorišča pa mrzel tuš! Hladen hvala in adijo!

Najbolj legendaren je bil prodajalec v toyoti v kranju kjer se zmenimo za test auris hibrida, ja imamo, ni problema, komot! Vzamem dopust, ker sem kupoval takrat avto in testiral vec znamk. Pridem tja pa mi da v roke kljuc od 1.4 dizla. Ves nasmejan, veste saj to je isto, mah isti avto, sploh ne boste opazili. Fuknil mu kljuce na tla in adijo.

Zapelji se v lj, saj slovenija res ni velika.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a yashica Sr feb 01, 2017 4:12 pm

Okrog teme sem se dobolj oglašal, morda preveč in se ne mislim ponavljat. Dodal bi samo to, da so servisi prenekaterega lastnika problematičnih motorjev nekako prepričali, da je z avtom vse OK, da gre za karakteristike motorja, da nek pojav ne vpliva na življensko dobo in podobno.
Vem, sem bil sam med njimi, a "mlel" iz tedna v teden, izl leta v leto in v času garancje in jamstva dosegel mejavo vsega kar me je motilo oziroma meni ni bilo normalno. Na "lepe oči" se ne menja nič, se pravi, da sem imel prav. Vse tisto kar je bilo pri prvovgradnji "stanje tehnike" je pri novem motorju že dobri dve leti odsotno. Je pa res ena "majčkena" razlika v dobrih 20-tih produktnih izboljšavah pri menjanem motorju, ki v praksi naredi konkretno razliko.

Komentiral bom še Debevca v Trzinu. Avto sem kupil glanc novega pri njih, ob prvih težavah (po mesecu dni) so se šli nojevskega tiščanja glav v pesek.
Niti toliko niso bil,, da bi mi na podlagi vin št. povedali za "servisno akcijo" menjave nastavnika odmične gredi in napenjalca verige.
Morda še bolj me je razočaral Mengeš, ki je sicer po telefonu povedal kako in kaj, a ob tem dodal, da je najbolje avto peljati na popravilo tja kjer je bil kupljen.
Prst dol :evil:

Še to. V času obiska je v delavnici (Trzin) izgledalo kot v kakšni hali avtoodpada in razdiranja vozil kot pa delavnica pooblaščenega servisa.
To se je dogajalo v letu 2010, kako in kaj je sedaj pa ne vem, niti me ne zanima.

Avto se je na to ves čas popravljal na drugem (istem) servisu. Po prvem hladnem tušu sem se Debevca na veliko izognil.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Trdinho
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr feb 01, 2017 10:26 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Trdinho To feb 07, 2017 11:53 am

Danes mi je ugotovil mehanik da imam v olju veliko bencina. Olje mi je zamenjal in mi svetoval naj ga peljem na orginal servis. Mi lahko kdo pojasni kaj bi lahko bil vzrok da vem priblizno kaj pricakovati? Hvala
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda To feb 07, 2017 12:12 pm

Nič kaj dobrega oz veliki problemi

Če je možno daj avto prodaj, ker boš imel večne probleme.
TSI motorji so čisti polom
Zadnjič spremenil pskoda, dne To feb 07, 2017 12:20 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp
 
Trdinho
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr feb 01, 2017 10:26 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Trdinho To feb 07, 2017 12:20 pm

pskoda je napisal/-a:Nič kaj dobrega

Hvala za nasvet. Se ga bom definitivno drzal, ker sem ga ze hotel prodati mi je pa v istem dnevu crknil. Mi lahko mogoce pojasnis kaj bi lahko bilo. Glede 1.2 tsijov pa vem da so ziva mora!
Zadnjič spremenil Trdinho, dne To feb 07, 2017 12:23 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda To feb 07, 2017 12:21 pm

Potrebno bo razdret, odpret motor. Zdaj kaj je narobe bo pa pokazalo. Ali batni obročki, dihtenga,...
Prvo bi bilo najbolje pomerit kompresijo šele nato odpirat motor, če bi bili rezultati slabi

Ogromno problemov ima -
http://avtonasveti.com/volkswagen-golf- ... a-vpoklic/
http://avtonasveti.com/audi-a1-2010-dan ... m-vpoklic/

Vsi vw TSI-ji so isti šmoren ali je v VW-ju, AUDI-ju, SEAT-u ALI ŠKOD-i
Zadnjič spremenil pskoda, dne To feb 07, 2017 12:28 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp
 
Trdinho
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr feb 01, 2017 10:26 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Trdinho To feb 07, 2017 12:28 pm

pskoda je napisal/-a:Potrebno bo razdret, odpret motor. Zdaj kaj je narobe bo pa pokazalo. Ali batni obročki, dihtenga,...
Prvo bi bilo najbolje pomerit kompresijo šele nato odpirat motor, če bi bili rezultati slabi

Kompresija je bila izmerjena na vseh cilindrah in je normalna. Ce je kompresija ok, to pomeni tudi da so batni obrocki in dihtenge ok in da napaka ni mehanska?Je mozno da je kaksna napaka na racunalniku, elektroniki?
Verjetno orginal tester nebo odkril napake?bo potrebno razdirati motor a ne?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda To feb 07, 2017 12:31 pm

Tester je zelo priporočljiv sploh pa človek, ki zna z njim upravljat.

Osebno ti ne morem veliko pomagat, ker sem pri kupovanju novega avtomobila na deleč izogibal T(f)SI-jem in raje vzel 2.0TDI.


Malo preberi temo je ogromno napisanega sploh od @yashice
Lp
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pocesnkII To feb 07, 2017 1:13 pm

če bi prebrali moj zadnji post sem lepo napisal da so težave z injektorji,....
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov