Kristjan123 je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Naj te potolažim, da ni tako hudo kot Renault tam na začetku tisočletja, ko je nastavil 30.000 in so na veliko turbine dobesedno odžvižgale v večnost...pa se je Renault naredil francoza, da ni nič on kriv.
Zanimivo, takrat je servis na 15.000 ali na 20.000km rešil vse tegobe suicidalnega žvižganja turbin...
Renault se ni naredil francoza ker to ze jece si menjaval kvalitetno olje na 15k in je bil to skoraj buletproof motor. Jih je pa dosti odslo v "vecna lovisca" zaradi predolgega intervala ki je bil neke vrste "marketinski nateg" pri prodaji ko so ti prodajali bucke koliko bos privarceval na servisu zaradi podaljsanega intervala. Koliko privarcujes ko razfuka turbino ali zariba na ojnicnih pa ni nihce povedal.. Drugace zanimivo da imamo par "nemcev" ki celo priznajo da 2.0 TDI spije nekaj olja nekateri celo dolivajo. Nisem navajen take iskrenosti in objektivnosti. Kje ste tisti zagrizeni nemci da ustavite to norijo. Bo se kdo napisal da so Italijani in Francozi v celi zgodovini naredili kak dober motor
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov