Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion To sep 28, 2010 8:55 pm

Zdravo,
Če se se vnrem k prvotno zastavljeni temi:
V preteklih dneh sem:
-Napolnil akumulator,
-Končno odšraufal svečke (so dejansko zelo velike: ševilka ključa 21). V cilindrih je bila voda, ki sem jo potem dobil ven, tako da sem dal v prestavo ter avto porinil.

Danes sem se pa imel namen probat zagnat avto. Za začetek sem samo mislil pogledat, če se bati lepo obračajo. Žal niti do tega ni prišlo. Ko sem prilklopil akumulator...je sicer optimistično takoj zagorela stropna lučka, ter brisalci začeli delati...ko sem ključ nadalje obrnil, so se tudi lučke na števčku prižgale....tudi bencinska bumpa se je oglasila...ko pa sem dal ključ naprej, ko bi moral štarter pognati motor se ni zgodilo nič.
Edino kar se je slišalo je bil drobno cviljenje...sem poslušal in sem prišel do majnega elektromotorčka, ki uravnava lupoto mislim da pri frgazarju oziroma pri napravi, ki je potem priklopljena na zračni filter. Ko obrnem ključ, se ta lupota za trenutek odpre...potem pa je tako, kot da bi se ta servo motorček nekaj matral....po cca 20 sekundah se tudi to ugasne. Ker sem mislil, da je težava v tem, sem celotno napravo dal dol...jo odšraufal in notranji mehanizem, ki obrača loputa izgleda nedotaknjen (voda ni prišla noter).
Pregledal sem vse varovalke (tri na akumulatorju ter ostale pod volanom) in vse izgledajo ok, ne vidi se, da bi imele zlomljen mostiček vmes... Ali je to ok, ali bi moral povsem zamenjati varovalke?
Nekako sem dobil občutek, kot da je nekje drugje še neka varovalka, ki sploh ne pusti električnega toka do motorja (z izjemo tega električnega motorčka pri tej zračni loputi. Sicer sem razmišljal, da bi bilo mogoče, da kak sistem prepozna, da ni zračnega filtra (nisem ga še zmontiral gor, ker svečk še nisem dal noter)...vendar to skoraj dvomim.
Zanimivo je tudi to, da recimo ni toka tudi pri radiju...Sem probal priklopit en drug radio, ki ni bil zalit in zagotovo dela, vendar ni življenja. Po drugi strani pa brisalci in pa motorček, ki poganja vodo na šipe, pa dela.
Ali kdo ve, kje bi imel Lupo še kakšno varovalko poleg tistih pod volanom in tistih na akumulatorju? Ali je mogoče, da je kje kakšna masa slaba?
Pregledla sem tudi releje ki so pod varovalkami...enega je kar precej napadel volk...pa sem ga mal spucal...
Zanimivo mi je tudi to, da se je bencinska pumpa oglasila mislim, da samo prvič...potem ne več...je pa res, da števec kaže poln tank, kar dejansko je.
Torej, kakršnekoli ideje bodo več kot dobrodošle...kajti meni jih je počasi zmanjkalo in bi bila kakšnakoli pomoč dobrodošla.
[/list]
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To sep 28, 2010 8:59 pm

Sigurno je še kakšen rele, ki vklopi štarter, ali pa je celo v štaterju nekaj zarustalo. Štarter je iz 2 delov - tuljava, ki "vrže" zobnik na vztrajnik in hkrati vklopi glavni tokokrog, ki je motor štarterja. Po mojem je ta mehanizem v tuljavi zarustan, ali pa celo ta tuljava ne dobi napetosti (preglej releje in varovalke).
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL To sep 28, 2010 9:54 pm

poglej štarter, odšraufaj dol, poskusi razdret, še prej pa prej pa preglej vse varovalke, vsako posebej ven poglej iz obeh strani pa nazaj noter. če ga odstraniš lahko tudi sprobaš sam če dela ali ne... akumulator, kabel plus na plus, pa minus na minus ;)
Zadnjič spremenil LukL, dne To sep 28, 2010 10:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr To sep 28, 2010 10:02 pm

mogel bi poskusit, če štarter sploh dela, pa dobro bi blo avto priklopit na tester. da lahko potem naprej iščeš morebitne napake
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 To sep 28, 2010 10:07 pm

Varovalke se ne gleda na uč, ampak jih je potrebno premeriti z multimetrom na upornost. Tako najbl na zihr delaš.

Drgač pa kar jeba tole vidm. Naj ti ne zmanjka volje pa obsežno predstavi potek del, da bo imel še kdo kaj od tega.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion To sep 28, 2010 10:21 pm

Kot sem že napisal imam občutek, da ni nujno napaka v štarterju, pač pa v elektriki, saj elektrika ne pride do nekaterih porabnikov. Tako da verjetno je res treba preverit vse varovalke. Ali kdo ve, kje poleg pod volanom so še varovalke v VW lupo?
lp,
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 To sep 28, 2010 10:23 pm

Obvolanska ključavnica možno hin.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion Sr sep 29, 2010 7:10 am

Ja pomojem, da ni težava v obvolanski ključavnici. Ker ko dam kontatkt (in takrat gorijo lučke v armaturi, delajo briwsalci,...radio ne dela...radio ki ni bil potopljen...to mi da mislit, da elektrika ne pride do vseh porabnikov.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr sep 29, 2010 7:33 am

Še enkrat - odšraufaj štarter in ga daj direktno na sponke akumulatorja, da vidiš če dela. Pa ne prek kake male žičke, ker jo bo uparilo.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion Sr sep 29, 2010 7:44 am

Energetik81 je napisal/-a:Še enkrat - odšraufaj štarter in ga daj direktno na sponke akumulatorja, da vidiš če dela. Pa ne prek kake male žičke, ker jo bo uparilo.

Energetik81, to sem sicer razumel in bom to tudi naredil...vendar tudi če bom štarter uspel zagnati, je še vedno težava elektrika, ki ne pride do vseh porabnikov. Razmišljal sem, če je mogoče tudi kaj narobe s tem, da imam jaz polno konektorjev nepriklopljenih..recimo luči so še vse odklopljene...prav tako del armature, ki se upravlja ventilacija....zračni filtoer je tudi odklopljen...
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4485
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Sr sep 29, 2010 7:50 am

Predlagam ti, da se lotiš zadeve sistematično, pa še kakšna vezalna shema za tvoj avto bi prišla prav..v glavnem, preveriti je treba vsako vejo, ki jo ščiti določena varovalka in odpraviti vse napake postopoma in od kraja do konca.

Če imaš eno napako, še ni tako hudo, zadeva pa ni več tako preprosta, če je napak več in hkrati oz. se tudi prekrivajo.

Ker imaš namen zadevi priti do dna, ti ne preostane nič drugega kot ta način. Najprej vse varovalke ven in se lotit prve veje. Če dela vse v redu (vsaj prisotna pravilna napetost na napajalnih sponkah posamez. porabnikov), kar se s te veje napaja, greš na drugo vejo in tako naprej. Ko se reši napajalni del "omrežja", se začne preverjati "signalni" del s čiščenjem vseh možnih kontaktov itd.
Zadnjič spremenil Firediver, dne Sr sep 29, 2010 8:08 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr sep 29, 2010 7:59 am

jst bi ti priporočal,da najprej preveriš,če pride štrom do štarterja... če pride,bi moral obračati... torej je napaka v štartarju ali pa se motor ne vrti... npr. so zapikali batni obročki...

... je pa tako,da boš imel s poplavljenim avtom še precej dela.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion Sr sep 29, 2010 8:25 am

RedBull™ je napisal/-a:jst bi ti priporočal,da najprej preveriš,če pride štrom do štarterja... če pride,bi moral obračati... torej je napaka v štartarju ali pa se motor ne vrti... npr. so zapikali batni obročki...

... je pa tako,da boš imel s poplavljenim avtom še precej dela.

RedBull, motor se vrti...saj sem ga pčrobal porinit, pa dat v prestavo...in se bati zavrtijo...
lp,
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Sr sep 29, 2010 10:07 pm

Če boš zaganjalnik priklapljal direktno na akumulator, ga daj le za kratek čas. Ker neobremenjen bo zelo hitro nabiral vrtljaje, celo čez dovoljeno mejo. Se zna zgoditi da ti "pobegne", tudi dobesedno.

Serijska-vezava-statorskega-in-rotorskega-navitja.press ;)
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion Če sep 30, 2010 10:09 pm

Pozdravljeni,
Danes sem se se zopet posvečal avtu. Danes sem imel s seboj še kolega...še kar sva se trudila okoli štarterja..oziroma probala priti korak naprej in kar ne in ne. Lupo ima žel štartet povsem zadaj za motorjem in res mi ni jasno, kako se ga lahko dobil dol. Žal sem tudi Voltemeret ne vem kje založil, tako da nikakor nisem mogel zmerit, ali tok sploh pride do tja ali ne. Kolikor vem, je štarter itak skoz priklopljen na plus in na minus, tako da to, da bi ga priklopil nima ne vem kakšnega huska. Že v večeru, sem počasi obupaval...že razmišljal o tem, kaj bo naslednji korak, kam ga bom odpeljal...potem pa se je kolega, ki je bil z menoj spomnil. Iz plusa sva potegnila žičko v vtikač, kamor pride kabel s signalom. Seveda sva prej odklopila. Ko sva potem tako priklopila akumulaotr, se je starter zbudil...z njim tudi Lupo...iz cilindrov je začelo vodo ven metat....tako sva nekaj časa pustila, da ni več voda ven špricala...dala svečke noter, ponovila vajo je ene parkrat zavrtelo, medtem se je iz avspuha zlilo kar nekaj litrov vode...in konec...spet svečke ven...je šlo spet veliko vode iz cilindra...spet svečke noter in potem je spet nekaj časa normalno verglal....se še nekaj časa matramo (medtem je že akumulatorja zmanjjkovat začelo, tako da smo ga preko klem priklopil na drug avto...potem pa se je začelo...Lupo je začel pokašljevat, kot da bi nekaj hotelo biti...in po nekaj minutah...se je motor začel vrteti sam...na srečo smo hitro uvideli...da tako štarter še vedno poganja..kar ni ok...sem potem hitro kabel ven potegnil, da štarter ni več poganjal...in avto je delal sam....kar nisem mogel verjet...nekaj časa smo ga pustili, da dela...naredili celo nekaj rogov po ulici...joj to je kar nevarno početje, z avtom, ki nima nobene luči, brez sedežov, brez notranjosti.
Skratka, zdi se mi da je danes prvič posvetil žarek upanja za ta avto, po tem, ko je bil potopljen.
Sedaj imam eno vprašanja:
Ali ima kdo kakšno idejo, kako naj se lotim reševanja problema, da pride ustrezni signal od ključa do štarterja, saj očitno tega ni. Razmišljal sem že o tem, da bom razdrl ključavnico...tko da možno da bi bilo tam. Kaj še? Danes sem pregledal vse varovalke in vse varovalke so ok...sem preizkusil tako, da sem jih menjal in vse dela.
Malo me bega tudi to, da tudi radio ne dela (sem ga zamenjal s tistim, ki ni bil potopljen, ampak ok, to niti ni take panike...predvsem me matra to, kako bi preveril kje se ustavi signal med ključem in štarterjem...
Že vnaprej full hvala za pomoč.
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter Če sep 30, 2010 11:23 pm

Kje si pa priklopil plus na štarter? Direkt na njega? izvleci rele za štarter ven, ter mu priključi plus direkt tam, pa bo vidno ali je kontakt od reljev do štarterja dober. Je bila ključavnica pod vodo? Je bila že prej hin, tako da si mogel malo pazit koliko se jo premakne da štarta?
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion Če sep 30, 2010 11:33 pm

LinuxFuter je napisal/-a:Kje si pa priklopil plus na štarter? Direkt na njega? izvleci rele za štarter ven, ter mu priključi plus direkt tam, pa bo vidno ali je kontakt od reljev do štarterja dober. Je bila ključavnica pod vodo? Je bila že prej hin, tako da si mogel malo pazit koliko se jo premakne da štarta?

Na štarter so priklopljene tri zadeve:
1. Stalni plus
2. Masa
3. Signal, ki pride iz armature in dejansko zalaufa štarter samo takrat ko je ključ v najbolj desnem položaju. Ko mašina zalaufa, gre nazaj.
Dejansko ta tretji signalni kabel, vklopi štarter.
Jest pa sem enostavno iz 1 (stalni plus) dal na ti, se pravi da je imel stalni signal, da dela. Seveda sem moral takrat, ko je avto vžgal hitro izklopit ta kabel.
Ključavnica je bila pod vodo. Ko sem se jo prvič dotaknil, je šel ključ komaj noter...mehanizem, ki porine ključ nazaj, ko vžgeš, sploh ni delal...zdej sicer dela.
Prej ni bila hin, saj da bi jest vedel ne.
To kar si me ti opozoril, da bi rele preizkusil... naj povem tole...za varovalkami sem opazil tri releje:
1. Ne vem zakaj je.
2. Mislim, da je za bencinsko pumpo...ta dela...
3. Ta pa mislim, da je za štarter. Ker dejansko, ko s ključem dam v tretjo fazo, takrat ko bi moral štarter zagnati, se iz tega tretjega releja, sliši en tak klik. Jest sem ta rele tud odprl in sem videl...da dejansko je ves čas brez stika...takrat ko pa dam jest končni kontaktt za štarter, pa gre v stik...tko da to dela.
Ali to pomeni, da je ključavnica ok? Ali moram izkati napako med relejem in štarterjem?
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4485
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Pe okt 01, 2010 6:44 am

Sledi signalu in kmalu boš videl, na kateri točki se "izgubi"..
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion So okt 02, 2010 6:28 am

Pozdravljeni,
Včeraj sem pregledal obvolansko ključavnco...našel dve konektorja, ki gresta v eno malo večjo škatlico, jo raztavil, našel notern neko vezje...ga malo pošprical s kontakt sprejem...spucal rjo in volk stran...in potem je tudi štarter začel delat na ključ. To pomeni, da sedaj avto tudi vžiga lepo.
Montiral sem luči...na srečo tudi delajo.
Žmigavci ne delajo :(. Imam občutek, da je šel rele, zaradi tega ker varovalka je cela...pa se sploh ne sliši klketanja, ki se ga drugače sliši pr žmigavcih. Vseeno sem šel na eno testno vožnjo...
Avto se pelje...še kar (upoštevaje dejstvo, da je bil potopljen).
Servo volan dela, bremze delajo enako kot prej...ročna primer še bolj sunkovito...mal me skrbi, ker se me vožnjo kr mal sliši eno tako "ruženje"...niti nimam občutek, da bi bili ležaji (niti nisem tako hitro)...bolj sem imel občutek, kot da bi v zadnjem bobnu, tam kjer je ročna nekaj drsalo.
Je pa res, da zdej ni nobene izolacije v avtu...vse kar sem dal noter je vozniški sedež.
Zanimivo je tudi to, koliko časa se sedeži sušijo. Kljub temu, da so bili sedeži na soncu, pa potem skor na toplem v hiši...je sicer izgledal povsem suh, vendar ko sem nekaj časa sedel na njem se je izkazalo, da je mokr.
Torej...malo me skrbi zdej elektronika...predvsem števci.
Ko sem jih prvič priklopil..je dejansko delalo skoraj vse razden števca kilometrov...vse lučke so se prižgale. Predvčerajšnjim je delal števec obratov, števec nivoju bencina.
Včeraj ni delalo nič: ne osvetlitev, ne števec obratov...edino kar je delalo je bila lučka za airbag.
Mogoče imaste kakšno idejo, kje bi iskal vzrok? Pa za žmigavce bi bil tudi vesel kakšnega predloga.
Aja pa še to, pred dnevi me je skrbelo, da elektrika ne pride do radia...včeraj sem z voltmetrom premeril in ugotovil, da pride elektrika...očitno je tudi tisti drugi radio, za katerega sem mislil, da dela, očitno ne dela.
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr So okt 02, 2010 8:09 am

očitno je nekje v napeljavi in relejih še vedno prisotna vlaga, ali voda.
v tvojem primeru bi bilo treba popolnoma vse konektorje, releje in podobne zadeve kjer je možnost, da se voda zadržuje, odpret, očistit in osušit. ker obstaja možnost da nekje dela kratek stik in potem so tu vse te opisane težave.
sedež je pa narejen iz pene, in zato še vedno moker, tudi če bi ga imel poleti 10 dno na soncu, bi ga le s težavo posušil.
me pa veseli, da imaš toliko volje za popravilo avta. upam da ti čimprej uspe odpravit vse napake.
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov