sandi33 je napisal/-a:Ne morem verjeti, kakšno paniko vzganjajo nekateri glede domnevnih težav motorja 1.2 tsi...in potem začneš brati njihove neverjetno velike težave in na koncu ugotoviš le to, da jih moti hrup
v motornem prostoru

Dejstvo je, da ima vsak motor določene težave in če bodo pri 1.2 tsi motorjih le te z nekoliko večjim ropotom ali manjših tresljajih nekaj sekund po zagonu, bomo lahko lastniki 1.2 tsi zadovoljni. Do sedaj pa ni bilo nobenih masovnih konkretnih okvar mehanskih delov ali elktronike, kar le govori o tem, da gre za dober motor.
Ropot ene cevke je še najmanjši problem, ima pa ta motor težave tako s turbinami, bog si ga vedi koliko so jih morali zamenjati, da so se zbrihtali in začeli turbine "nadgrajevati". Predvsem ima resne probleme z raztegnjenimi členki verige in to se dogaja masovno, le da vag tega ne prizna in so menjavo zapakirali v lepo zvenečo "akcijo". Da bi lastnike pisno povabili na preventivni pregled in ob simptomih menjali ketno, jim še na misel ne pride... Ne, ne, se moraš kar sam povabiti na servis. Poznam nekaj primerov, ko so trdili, da nimajo nobenih problemov, za sam ropot pa je bilo na servisu rečeno, da je normalen za tsi motorje (pač posebna tehnologija)... Pojavijo se mešani občutki, sledi ponovni obisk servisa, kjer iz rokava tokrat potegnejo "akcijo" in sledi menjava verige pri 5,15,20t km... Je to normalno

.Poraja se vprašanje, koliko lastnikov teh motorjev se prevaža okoli nezavedajoč se težav z verigo oz. so jih na servisu prvič odpravili z obrazložitvijo, da je ropot normalen in so to vzeli kot dejstvo... Vabil pa servisi ne pošiljajo.
Nova veriga je konstrukcijsko spremenjena, členki so masivnejši. Ali bo to odpravilo težavo, bo pokazal čas. Po prvih povratnih informacijah bolj ne kot ja.
Ti samo vozi in poslušaj ropotanje, ker veriga je itak en lepotni dodatek pri katerem je vseeno, če jo utrga ali zaradi raztegnjenosti preskoči, boš pač v tem primeru pešhonda, to pa tudi nekaj šteje.