Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a esem Pe feb 10, 2017 8:22 pm

corus je napisal/-a:...mogoče je pri starejših tsi res malo več tega, kolikor mi je znano pa so napake večinoma odpravljene...
Malo narobe se izražaš :roll: , pa tudi to, kar "ti je znano", je bolj dvomljive sorte.. Niso "odpravljene napake", pač pa so "odpravljeni" napak polni motorji, ki jih VAG očitno ni bil sposoben primerno urediti.

Po novem bodo 1.0 in 1.5. Prvi je v nekem predstavitvenem članku izpadel tako zelo napreden in s tem kompliciran, da po vsej verjetnosti lahko veselo pričakujemo še vsaj dve petletki ohranjanja TSI renomeja.

.....................................

In zakaj ne odgovoriš na ta post?

...........................................

BTW - tema je samo o TSI motorjih in nikakor o nekem kupovanju! :!: :!:
 
corus
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe avg 05, 2016 11:27 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a corus Pe feb 10, 2017 10:12 pm

Nisem se nikoli posebno ukvarjal s tsi motorji, ker me nasploh VAG ni nikoli pritegnil. Glede na zgornjo anketo pa prevladujejo tisti, ki nimajo nobenih problemov s temi motorji. Sem pa prepričan, da se lahko pojavijo v določen odstotku težave pri vseh proizvajalcih in , da ni nobenega za katerega bi lahko trdili , da je 100% brezhiben. Poglej http://avtonasveti.com/ in ne boš našel vozila pri katerem ni najdena nobena napaka. Med avtomobili, ki jih vidim v vsakdanjem prometu pri nas, ga jaz nisem našel.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a esem Pe feb 10, 2017 10:46 pm

Spet zavajaš in z relativiziranjem braniš VAG.

1. Ni res, da v anketi prevladujejo taki brez problemov. Takih je 1/3, torej ostaneta 2/3
2. Ni res (oz dovolj), "da ima vsaka firma napake". Pravilno je: "Vsaka firma ima napake, a nekatere (VAG-TSI) imajo 2, 3 ali 4 krat več napak (od povprečja ostalih znamk!)!
3. Zakaj sploh govoriš o "vseh" znamkah, češ da niso brez napak, če je to itak vsakemu, ampak res čisto vsakemu, popolnoma jasno? Tako relativiziranje je v bistvu prikrito branjenje, ne glede na to, če je namerno ali nenamerno.
4. Taki nekonkretni odgovori so povsem neproduktivni in tudi zato nezaželjeni. Npr očitek tebi - "odprava napak" ni isto kot "odprava motorjev z napakami" - je seveda ostal brez odgovora ali pojasnitve ali opravičila.
Itd
 
corus
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe avg 05, 2016 11:27 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a corus Pe feb 10, 2017 11:17 pm

1. Ni res, da branim VAG, nikoli ga niti nisem, ker nisem nikakor pristaš njihovih precenjenih avtomobilov .
2. V anketi v procentih zmagao tisti, ki nimajo težav s temi motorji.
3. Moj sosed ima golfa 1.4tsi 2012 prevoženih 155kkm, do sedaj ni imel nikoli nobene težave na avtomobilu.
4. Ponovno, nisem in nikoli ne bom hvalil VAG, saj sem imel v službi z njihovimi vozili zelo slabe izkušnje, ne moremo pa preko dejstev , da so najbolje prodajani avtomobili v EU in mislim , da tudi v svetu nasploh , saj so po zadnjih podatkih prehiteli Toyoto.
5. Forum je izmenjava mnenj in vsakemu je dovoljeno da ima svoje, ki pa jaz nikoli ne vsiljujem drugim.
6. S tem končujem to razpravo , ki niti ni vskladu s temo. Tema je bila vprašanje kakšen avto, s kakšnim bencinskim motorjem naj nekdo kupi.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda So feb 11, 2017 6:46 am

VAG ne prodaja svoje TSIje samo pri nas. Če vsi TSIji pri nas delajo bp še ne pomeni, da so top shit, ker Slovenija pokupi zelo majhen % vseh TSIjev.
Tvoj sosed je imel ali ima 100% problem z ketno, ker je tudi matična firma priznala garancijo razen, če je toliko gluh, da ne sliši rožlanje in misli, da žabe reglajo.

Splošno je znano, da so TSIji biseri napak na žalost ali na srečo meni osebno je vseeno vem pa, da nobenemu kolegu ga ne bi priporočal
Lp
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4491
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Firediver So feb 11, 2017 7:29 am

Po 62. straneh foruma o tej temi se počasi kaže slika, da se zadeva počasi premika iz prve faze (zanikanje) v drugo fazo (razočaranje)..je pa zanimivo, da se še vedno išče čimveč delujočih primerkov brez problema, kot da bi se želelo te okvare po vsej sili prikazati kot smolo lastnikov posameznikov...vse v cilju prikazati, da je VAG še vedno kvaliteten in vreden svojega denarja.

Za vse bodoče lastnike: Zaslediti je, da so sedaj zunaj nove serije teh motorjev in da so odpravili vse napake. Že večkrat slišano zadnja leta. V kolikor v to verjamete, pojdite po nakupih in javite vaše občutke v to temo.

Za vse obstoječe lastnike: Molite, da ko boste prodajali vaše vozilo, bodoči lastnik vašega vozila ne bere te teme, ker vam bo vaša prvotna želja (čimbolj ohraniti vrednost vozila) splavala po vodi. Vam pa bo še vedno ostala Bosna, ampak doli bo TSI aktualen šele dosti kasneje.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
corus
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe avg 05, 2016 11:27 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a corus So feb 11, 2017 8:18 am

pskoda


Moj sosed ni glup, verjetno je tehnično bolj izobražen od tebe, vsekakor pa ni podn od človeka kot si ti , ki tu žališ ljudi , ki jih sploh ne pozanš.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4577
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Ivan36 So feb 11, 2017 8:40 am

Ma sem imel SREČO peljati par km Polo 1.2 TSi 90 in moram reči, da je do 4000 rpm MRTVA kobilica ! Mogoče nad 5500 rpm se zbudi .... A že pri teh 4000 rpm sva bila na 96 kmh ? Nekam je čuden je občutek pri tem motorju ?! Pospeškov v prvih treh prestavah nisem čutil ! :roll:
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4411
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a xxl So feb 11, 2017 8:58 am

In, ko pogledaš cene rabljenih TSI, se vprašaš, ali so tako visoke, ker je to vendar VAG, ali zato, kar so vsi z zamenjanimi motorji oziroma, toliko je vloženega v njih, da to treba dobit nazaj. :roll:
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Tommaazz
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Sr maj 18, 2011 9:13 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Tommaazz So feb 11, 2017 9:17 am

krimič je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
krimic je napisal/-a:In kaj bi priporočil po tvojem mnenju? Aja atmosferci me ne zanimajo, pravtako ne zadnji pogon. Recimo letnik 2014+, 25k€, max 2.0 motor. Btw GTI in podobne sportive so mi vsec, a po mojem mnenju predrago za vsakdanjo rabo.
2.0tsi ima tudi neke probleme z odmičnimi, so občutljivi na slabo olje. Osebno se bi izogibal vseh tsi-jev in tudi DSG ni brez napak (cukanje, prehitra obraba,...).
Je ogromno drugih turbo bencinarjev (druge znamke), ki so boljši oz bolj zanesljivi
To je moje osebno mnenje
No daj mi potem napiši kakšen predlog, če že drugič govoriš, da so drugi turbo bencinarji boljši. Pač sam se ubadam že nekaj časa s tem kaj bi vzel, pa nekako ne pridem do zaključka. Torej kot sem rekel turbo bencinar (max 2.0 motor, bolje manj zaradi cestnine), letnik 2014+, 25 k€ (oprema vrh ponudbe pri tej znamki; pri VW HL oz R-Line, Peugeot Allure,...), 90-130 kW, obvezno sprednji pogon, nižji srednji razred.

Namreč koliko sem bral tudi PSA-jev 1,2 THP naj ne bi bil ravno biser, prav tako Renaultov TCE ipd.

Zdravo.
Jaz ti priporočam da greš sprobat še mazdo 3 z 2.0 atmosferskim motorjem...maš pa dve varijanti 120 pa 165 km...jaz sem tudi sam dolgo razmišljal kaj naj vzamem (nižji srednji razred z veliko opreme). Nagibal sem se k p308 SW ALLURE 1.2 thp, ampak se nikakor nisem mogel odločit...eni pravijo da rahlo cuka ko speljuješ, pa tri valjni je in me je malenkost motilo. Všeč mi je bil tudi novi Megane ampak nimajo bencinskih motorjev, ta 1.2 tce pa menda pije velik pa še ni menda ne vem kako dober...imel bi recimo 308 sw gt THP ali pa megane grandtour GT ampak ima na žalost 151 kw kar pa mi priregistraciji ne diši, ker je drago kot hudič...VW, seat al pa Škode pa itak nočem...Potem sem šel še pa na testno vožnjo z MAZDO 3 REVOLUTION (še pred faceliftom) in g120 motorjem in ti povem da je motor lepo poskočen (trenutno imam 1.6 thp 156km v 508SW) in nisem pogrešal turbota...pa da ne govorimo da je atmosferc pa 2.0 in ni ne vem kako navit pa odpadejo težave s turbom pa tudi na dolgi rok mislim da mora biti motor vzdržljiv...ima pa tudi lep zvok ko ga pritisneš...razlika med 165 in 120 konjskim je 1000 eur a sem se na koncu odločil za g120, ker se ne vozim veliko po avtocesti in mi pol prav pride malo manjša poraba g120 motorja. Pa pri REVOLUTION opremi dobiš ogromno opreme za razmeroma ugodno ceno, praktično ima vse in še več kar potrebuješ (vsaj jaz). Priporočam ti, da greš na testno vožnjo, nimaš kaj izgubiti, lahko pa pridobiš, ker je tudi kakovost v notranjosti, pozicija za volanom in vse res super. Ko sem avto vozil se mi je zdelo kot da ga imam že nekaj časa, takoj se ga navadiš. Sem pa tudi opazil da je menjalnik super...ko sem testiral 308 1.2 thp se mi je zdel tak zatikajoč, tukaj je res gladko...pojdi na testno vožnjo ne bo ti žal
2002 (2007-2008) VW Polo 1.4MPI; 2008 (2008-2011) Renault Megane Grandtour 1.6 16V; 2011 (2011-2017) Peugeot 508 SW 1.6 THP; 2017 (2017-2021) Mazda 3 G120; 2021 Mazda CX-30 G150;...
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a motom So feb 11, 2017 10:00 am

Imamo 1.2 TSI 90km, polo 2016. Za umirjenega voznika krasen motor... tih, vleče iz nizkih (1200) vrtljajev lepše kot TDI 1.6, poraba 5l.

Pa še glede zmot o regeneracije dpf. TDI 1.6 2015, euro5b, dela regeracijo na 350km, oz. ko doseže 21g saj v dpf, dobrih 12 minut in takrat pokuri cca 1l več. Ob prekinjeni regeneraciji začne izvajati naslednjo, ko spet doseže 21g. Pri 700km izvede regeneracijo ne glede na grame, če je bila do takrat vedno prekinjena regeneracija. Zadevo spremljam na aplikaciji VAG DPF s telefonom.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda So feb 11, 2017 10:53 am

Na 350km je zelo hitro in je nekaj narobe ali pa je z voznikom nekaj narobe in tudi 12min se ne izvaja ampak manj
Lp
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a maniaxxx So feb 11, 2017 12:34 pm

motom je napisal/-a:Imamo 1.2 TSI 90km, polo 2016. Za umirjenega voznika krasen motor... tih, vleče iz nizkih (1200) vrtljajev lepše kot TDI 1.6, poraba 5l.

Pa še glede zmot o regeneracije dpf. TDI 1.6 2015, euro5b, dela regeracijo na 350km, oz. ko doseže 21g saj v dpf, dobrih 12 minut in takrat pokuri cca 1l več. Ob prekinjeni regeneraciji začne izvajati naslednjo, ko spet doseže 21g. Pri 700km izvede regeneracijo ne glede na grame, če je bila do takrat vedno prekinjena regeneracija. Zadevo spremljam na aplikaciji VAG DPF s telefonom.



5 litrov ti žre a ne :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , daj lepo vas prosim ( vse VAG loverje mislim s tem ) da nas nehate fopat z lažmi in predstavo o neki superiornosti VAG, ker to je mogoče veljalo v času golfa 2, zdaj pa že dolgo ne več.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4411
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a xxl So feb 11, 2017 12:44 pm

Da se, je pa prej izjema kot pravilo https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
Na papirju ta motor nudi veliko za 90 KM, tudi od močnejših v tej velikosti/razredu. kakor po zmogljivosti, tako tudi po porabi. :?
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1965
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a nejc1 So feb 11, 2017 12:48 pm

Marsikaj se da dosečt, ampak to morajo biti bolj relacije in takšni vožnji se ne reče normalna.. 1.6 TDI bi tudi pil pod 4l pri podobni vožnji...
 
blaze11
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne okt 24, 2010 8:23 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a blaze11 So feb 11, 2017 2:22 pm

maniaxxx je napisal/-a:
motom je napisal/-a:Imamo 1.2 TSI 90km, polo 2016. Za umirjenega voznika krasen motor... tih, vleče iz nizkih (1200) vrtljajev lepše kot TDI 1.6, poraba 5l.

Pa še glede zmot o regeneracije dpf. TDI 1.6 2015, euro5b, dela regeracijo na 350km, oz. ko doseže 21g saj v dpf, dobrih 12 minut in takrat pokuri cca 1l več. Ob prekinjeni regeneraciji začne izvajati naslednjo, ko spet doseže 21g. Pri 700km izvede regeneracijo ne glede na grame, če je bila do takrat vedno prekinjena regeneracija. Zadevo spremljam na aplikaciji VAG DPF s telefonom.



5 litrov ti žre a ne :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , daj lepo vas prosim ( vse VAG loverje mislim s tem ) da nas nehate fopat z lažmi in predstavo o neki superiornosti VAG, ker to je mogoče veljalo v času golfa 2, zdaj pa že dolgo ne več.


Zakaj to nebi šlo? Odvisno od relacije, načina vožnje in kako čutiš gas. Nov pasat tdi povprečna poraba v 2 letih 5,3l/100 km pricca 70000km. Šlo bi še nižje kot tudi višje.

Vsak ima svoj stil in relacije. Jaz mu verjamem o povprečni porabi
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a motom So feb 11, 2017 2:26 pm

Poraba je 5, 1.2tsi. Relacije pa Jesenice, korensko sedlo. In bc ne laže.
Pri 1.6 tdi pa je bc lagal -8% in sem z vcds popravil. Poraba pa 4.9, relacije jesenice, kranj.
 
5rG
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr sep 05, 2007 4:57 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a 5rG So feb 11, 2017 3:29 pm

Za konec pod-debate o porabi: ce sodobnega turbo bencinarja vozis "lepo", bo porabil zelo malo, ce pa ne pazis je pa hitro 7 in vec.
Kar se tice stare in nove generacije TSI motorjev: stari je ea111, novi ea211 in novi ima spet jermen ter zaenkrat nima tezav. 99% tezav iz te teme (ali pa 100%) se nanasa na starega z jermenom, ki je bil v golf6. Kaj bo pri novem se bo se pokazalo, zaenkrat pac dela okej.

Kar ne zamerim samo VW ampak vsem ostalim proizvajalcem je to sprenevedanje ob napakah itd. Po mojem je problem zakonodaja, kar imajo v zda bolje urejeno in le-ta bolj sciti potrosnika.
VW Golf VII 1.4TSI 140PS DSG
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a yashica So feb 11, 2017 7:28 pm

5rG je napisal/-a:novi ea211 in novi ima spet jermen
.

Zelo težko ima spet jermen, če verige nikoli ni imel.


99% tezav iz te teme (ali pa 100%) se nanasa na starega z jermenom, ki je bil v golf6.


Nikdar in nikoli motorja iz te teme (serije EA111) nista imela zobatega jermena.


Kaj bo pri novem se bo se pokazalo


Proizvodnja je stekla v letu 2012, tako da.....
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda So feb 11, 2017 8:53 pm

motom je napisal/-a:Poraba je 5, 1.2tsi. Relacije pa Jesenice, korensko sedlo. In bc ne laže.
Pri 1.6 tdi pa je bc lagal -8% in sem z vcds popravil. Poraba pa 4.9, relacije jesenice, kranj.


Saj to je zelo velika poraba za ta kofetni mlinček. Jaz z prejšnim bencinarjem sem tudi imel porabo 5.6l pa je imel ++200hp.
Jaz bi to v graben zapeljal, da bi imel tako porabo z parimi konjički
Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 16 gostov