
pskoda je napisal/-a:Clancy je napisal/-a:Imel Golfa VI 1.2 TSI, sedaj pa imam Sportsvana 1.4 TSI 92kW in pri nobenem nisem opazil enormnega povišanja porabe pri priganjanju, kot ga navajate. Vejamem, da to velja za nekatere druge bencinske turbače, za TSI-ja, pa vsaj po mojih izkušnjah, to nikakor ne velja.
Meni ga daj pa boš videl. Po AC bo +10l porabe. Ko sem testiral 1.8 tsi 180hp sem imel porabo +12l, zato sem raje vzel tdija
Firediver je napisal/-a:Se pravi, da ima turbo motor nižjo porabo od NA motorja samo v nižjih vrtljajih, v višjih vrtljajih pa je boljši NA, seveda, če se ti gre samo za porabo (kar je večina mečkakev na cesti takih).
Firediver je napisal/-a:Se pravi, da ima turbo motor nižjo porabo od NA motorja samo v nižjih vrtljajih, v višjih vrtljajih pa je boljši NA, seveda, če se ti gre samo za porabo (kar je večina mečkakev na cesti takih).
To si našel kakšno raziskavo ali je samo gostilniško nabijanje? Meni se bolj zdi, da gredo počasi v strahu pred raznimi "dinamičnimi" vozniki, katerim gre vozilo sem pa tja po cesti, kar opisujejo kot dinamičnost (gas do podnja in to je to).Firediver je napisal/-a:da je večina mečkačev takih, da gledajo samo na porabo...
titanius je napisal/-a:Pozdravljeni,
Danes sem bil na ogledu Octavie Combi 1.2 TSI. Prvi lastnik, veriga menjana na 80k km, servisi redno delani na Škoda pooblaščencu. Se tak avto splača kupit? Težav praktično nobenih, motor dela zelo lepo. Edino kar sem zasledil: ob prvem vžigu se je ob toplem motorju pojavil čriček v armaturi, kot da nekaj trese. Ko sem ga ugasnil ter ponovno zagnal pa tega ni bilo več. Je kaj narobe s tem? Prav tako takrat ko se je to slišalo je imel avto 600 vrtljajev, če sem vklopil klimo se to ni slišalo. Ob ponovnem vžigu ni bilo ničesar. In pa to: cev, ki gre iz ekspanzijske posode se trese v prostem teku, ko dodaš gas pa ne. Neoriginalna cev?
Kakšne težave lahko pričakujem pri takem avtu? Avto bi bil kupljen na kredit 6 let zato se ne bi rad nategnil, je pa avto izjemno lep in praktično drugih težav ni razen teh dveh zgoraj. Servisi intervalno delani na 14k km, prevoženih pa malo manj kot 100k km, čez 4k km bi moral narediti mali servis v primeru nakupa. Koliko približno pride menjava vodne črpalke,vseh napenjalcev, zavor itd itd, približno če kdo ve.
Hvala za odgovore,
Lp.
Me prav zanima, katero anketo gledaš. Ta iz teme pove, da je razmerje zadovoljnih proti problematičnim cca 2 proti 3. To je za 2017 povsem nesprejemljivo!gasdodaske je napisal/-a:...Tudi iz ankete je razvidno, da so ljudje zadovoljni....
Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov