
Glede motorjev, vem da znajo narediti, imam enega s ketno doma s 370.000km, le olje in filtri vsa leta.... veriga še prva in je tiho,nobenega ropota.
Oznaka motorja R18A2
Matko37 je napisal/-a:Jaz bi povečal karter na kakšnih 5,5 litra, več olja se počasneje razredči, pa absolutno povečal sito (ne luknjic, ampak premer sita, da dobiš večjo površino, se počasneje zabije).
Izboljsan senzor tlaka, ki bi zaznal kaj drugega kot le, da je ali ni tlaka. Recimo, če tlak pade za 25%.
Vodno črpalko bi dal električno, motor bi se bistveno hitreje segrel, če voda neprestano ne kroži (to ima toyota, motor na delovni temperaturi po enem km pozimi). Tako bi bilo manj pronicanja bencina mimo batnih obročkov.
Prostora za izboljšave je veliko, vse to pa stane, pa vsaka malenkost lahko vpliva na izpuste in je motor hitro neustrezen.
void je napisal/-a: Jaz mislim da ne obstaja niti en drug motor, ki bi imel tolk malo olja v podobni konfiguraciji.
void je napisal/-a: Zakaj so oni mislili da je to super ideja da dajo notr 3.5L karter, je meni neverjetno. Pač okej redni servis je cenejši, ampak na dolgi rok je 10x dražje
Matko37 je napisal/-a:void je napisal/-a: Zakaj so oni mislili da je to super ideja da dajo notr 3.5L karter, je meni neverjetno. Pač okej redni servis je cenejši, ampak na dolgi rok je 10x dražje
Meni se resnično zdi, da so pri osnovnih zadevah res bolj malo mislili. Kot laik opazim naslednje nesmiselnosti:
- prva je itak zobati jermen v olju, kar se tudi pri Fordu Ekoboost ni obneslo in tudi na hondi 1.0 T ne (identične težave)
- količino olja v karterju smo že obdelali
- merilna šipka na novejših - na tej šipki mi nikoli ni uspelo odčitati normalnega nivoja olja, vedno je bilo 2 cm preveč. Pa sem bil zraven, ko je serviser natočil točno po normativih 3,7 litra (pri menjavi filtra). Vse se tako razmaže po šipki, da lahko le ugibaš, koliko je olja. Pravilno se da odčitati, ko ni nalit na maksimum oz. ko ti ga kakšna 2 dcl motor popapca, takrat je šipka lepo berljiva, sicer pa obup
- prve zasnove karterja so imele odtočni čep tako zasnovan, da je 2 do 3 dcl starega olja ostalo v karterju, enostavno ga nisi mogel iztočit v celoti (v 21 stoletju vidiš kaj takega, kot da je prvošolček konstruiral kater. To se moraš prav namensko potruditi, da narediš takšen nesmisel)
- tudi DI se mi zdi zgrešen (to je sicer pri mnogo znamkah), da prav namensko narediš motor v katerem se nabira garež. Vsaj neka rešitev bi lahko bila, da bi občasno v sesalni del iz kakšne posodice kaj špricnil (recimo kot ad blue), da očisti svinjarijo. Ali pa kombinacija DI in posrednega vbrizga...
Kot pozitivno pa temu motorju štejem porabo, z 3008 brez težav 6,2 do 6,5 litra/100km, vključno z veliko AC po omejitvah (130km/h). Po regionalkah pa je bilo tudi med 5,5 in 5,8 na celoten tank. V manjših avtomobilih je pa to še bolj ugodno. Žejen je bil le pri mestni vožnji v gneči in od semaforja do semaforja. Tam si pa bil takoj na 9 do 10l.
isuler je napisal/-a:Peugeot 2008
Prevoznih 30000km
Se že trga po robovih
Matko37 je napisal/-a:isuler je napisal/-a:Peugeot 2008
Prevoznih 30000km
Se že trga po robovih
Letnik pa je?
Matko37 je napisal/-a:Ufff, moj je bil 2022, ampak ni bil še zdaleč ne tako zdelan pri nekaj čez 40.000km.
To ima še garancijo! Ga bodo menjali, ali komplicirajo?
nejc1 je napisal/-a: ... Vse kar ni točno predpisana viskoznost in specifikacija olja zelo slabo vpliva na jermen ...
Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov