Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe jan 25, 2008 11:07 pm

JoeLoe je napisal/-a:Danes Korejci jemljejo tržne deleže ameriškim in evropskim znamkam, čez deset let bodo Kitajci jemali trg Japoncem, Korejcem, Američanom in EU.

...Korejci (sploh Hyundai) je ob bok Japoncem in evropejcem(to tudi cene govorijo) edini njihov problem je pri par let staremu staremu avtu, ki dejansko nima več nobene cene, pa tud še vedno prehitro modele menjajo (še celo Lexsus se je že po dveh letih spremenil, Korejci pa še celo nove in nove izumljajo)...............za "čankajške" pa nisem siguren, da se bodo hitro približali ostalim, pozabljamo tudi, da je v Koreji in Japonskem dosti Ameriškega kapitala, kar v dokaj zaprti Kitajski zna biti problem, itak pa samo slabe kopije delajo, vse velike evropske pa tudi japonke firme ji tožijo (BMW, Fiat, Toyota, Mercedes..)oni so bolj "kvantiteta, kot kvaliteta" pa še nikol ne veš kake materiale ti bodo dali na sedeže, tapete vrat...če si "špogajo" še v otroške igrače dat kancerogen material, kaj šele kam drugam..........za "kitajsko" robo je pri meni "NE HVALA"....
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

Napisal/-a avtomobil So jan 26, 2008 12:13 am

Očitno o ekonomiji nimate pojma pa pišete, kot, da neka firma krade trg drugi firmi.
Zapomnite si to, da so kupci in standardi glavni odločitveni faktor kateri avtomobili se bodo prodali, kateri ne in v katerem delu sveta.
Pač Korejci dobro stojijo v svetu, ker se tudi dobro prodajajo. Posledica tega pa niso le modeli 2007/08, ampak sega tudi nazaj. Pa ne sedaj misliti, da je Južna koreja neka nerazvita država z nizkimi dohodki in poceni delavno silo. Južna Koreja je kapitalistična razvita država, kjer se da ogromno zaslužiti. Imajo izjemno močno industrijo v katero ogromno ulagajo, imajo ogromno proizvodnjo in odlično tehnologijo in svetovni trg, tako, da so cenovno ugodni glede na nekatere evropske znamke, ki Korejcem ne segajo niti do kolen. Na splošno je južna Koreja industrijsko podobna Japonski.
Ne misliti, da gre za nek slučaj, da se Korejski avtomobili prodajajo po celem svetu, samo zato, ker so cenejši od nekatere EU konkurence itd. Cena dejansko sploh ni bistvena pri tem. Bistvo je to, da korejski avtomobili izpolnjujejo svetovne kriterije, so všečni in kvalitetni, kar pomeni, da gredo tudi v promet in zaslužek.
Hyunday za mnoge nevedneže neka leva in slaba avtomobilska znamka. Za tiste, ki pa so malo na tekočem o avtomobilizmu pa vedo, da je Hyundai peta najmočnejša avtomobilska znamka na svetu. A si lahko tak sloves sploh lahko privošči Renault, Citroen, Peugeot, Fiat, Alfa,..... ter ostale NO NAME ZNAMKE. Dejstvo je, da ne, ker ga nimajo in se po svetu niti ne prodajajo.
Določene EU znamke so zakoreninjene v EU in se izven EU v ostalem razvitem svetu sploh ne morejo in ne smejo prodajati, zaradi standardov in zahtev, ki jih imajo drugi. Lahko jih bi iz ekonomskega vidika primerjali z rusko Lado ali srbsko Zastavo.

Italijani (Fiat, Alfa,...) in Francozi (Renault) se že leta trudiji stopiti na ameriška tla, pa jim še dan danes ni ratalo. Celo Schumi je demonstriral Alfo na ameriškeih tleh, pa na zadnje američani niso bili zainteresirani, ker avto ne izpolnjuje ameriških standardov, ki jih američani zahtevajo. Drugo vprašanje pa je to, za kako ceno jih bi sploh lahko prodali in kateri sloj prebivalstva bi bili kupci, predvsem pri neki znamki, ki jo nihče ne pozna?
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
marko stare
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Po avg 16, 2004 9:38 pm

Napisal/-a marko stare So jan 26, 2008 1:45 am

JoeLoe je napisal/-a:Ne preveč Korejce v zvezde kovat... Njihov razvoj temelji na raznih drugih znamkah, na kopiranju. Tudi Japonci so tako začeli..., če smo fair.
Prvi korejski avti so bili večinoma zelo slabe kopije Fordovih vozil. Ford je šel dvakrat v Korejo in dvakrat so ga napel, ko štrumpantel... Ko so scuzali dost znanja so začeli z lastnim razvojem. Govorim o Kia Motors in Hyundai-ju. Daevoo je bil plod velikodušnosti GM. Prvi avti in drugi in tretji itd. so bili navaden drek, ki se je kvaril na par kilometrov zaradi slabih materialov in še sestavljen je bil slabo. So se pa uspešno učili na lastnih napakah in rezultat je danes tu - še vedno tehnično malo zaostajajo za evropskimi in japonskimi avti, ampak samo še za pol koraka ali pa še manj. Čez kakih pet let se zna zgodit obratno. Kia in Hyndai sta velika koncerna in svoje avtomobilske fabrike so izdatno futrali iz drugih panog, da so zdaj to kar so.
Kitajci so zdaj v fazi kopiranja, tako kot Korejci pred 20 do 25 leti in Kitajci bodo rabili manj časa za napredovanje, ker je danes svet čisto drugačen kot je bil pred 20 leti pa še bolj agilni so kot Korejci.
Osebno še vedno raje kupim v EU izdelan avto, ki je plod znanja ljudi iz EU. Pa da se razumemo - ne zato ker bi bili Korejci slabši. Mislim celo, da so Kie in Hyundaji celo boljši kot večina francoskih avtov... sem imel pač slabe izkušnje s francoskimi znamkami.
Danes Korejci jemljejo tržne deleže ameriškim in evropskim znamkam, čez deset let bodo Kitajci jemali trg Japoncem, Korejcem, Američanom in EU.


Ne spet govrit na pamet o razvoju Korejskih avtov, nič niso kopirali ali kako že to razumeš, če že so lincenčno izdelovali kakšno znamko v začetku to pa ni kopiranje ali kraja, tudi zastava je lincenčno nekdaj izdelovala fičke, pz. 101 itd in nikdar se ni reklo da so kopirali ali kradli lincence. In po čem tehnično zaostajajo, in da so se kvarli kje si to našel...veš kdaj so že uporabljali 16V tehniko serijsko, električne dodatke itd kar še danes pri EU avtih znatno dražjih kurblaš šipe na roko :lol: no in kje v Koreji pa je bil prisoten FORD :?: :lol: KIA je izdelovala lincenčno po Mazdi, Hyundai pa po Mitsubischiju in to je to....terenec Galoper se je donedavnega ponekod prodajal celo pod Mitsubischi Pajero. Kitajcom pa itak ni potrebno krast, ker vse svetovne znamke rinejo in odpirajo fabrike pri njih ....morda, da ne bo kdo razočaran ko bo zasledi v svoji homologacijil da Audi A-6 ali morda Vw pasat nosi poreklo izdelano in CHINA......in kdo koga cuza :?:
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 So jan 26, 2008 10:06 am

kolikor je men znano največ crkujejo vag-ove turbine pa renojeve. Zakaj je tako ne vem. Verjetn vejo zakaj crkujejo. (normalno je treba znat vozit turbo dizelaša). Zgleda da lastniki vag in ren ne znajo vozt. hec. Je pa čudn zakaj ne odpravjo težav s temi turbinami. Je pa tako. Pr enuh turbina, pri drugih pa kj druzga.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR So jan 26, 2008 12:00 pm

avtomobil je napisal/-a:A si lahko tak sloves sploh lahko privošči Renault, Citroen, Peugeot, Fiat, Alfa,..... ter ostale NO NAME ZNAMKE. Dejstvo je, da ne, ker ga nimajo in se po svetu niti ne prodajajo.


Ti in tvoje NO NAME ZNAMKE.... jaz res ne vem, kaj ti potem delaš s Škodo?!?!?

------------------------------------------------------------------------

Kvarijo se vsi. Pri nas imam ravno primer, ko je imel tip 530D BMW-ja prejšnji model in mu je začel delat čuda od okvar. Je tip znoru in ga prodal. Kupil novega BMW 530d in prišel na isto sranje.... Komentar kupca, ne moj, da ne bo pomote.

Danes niso več časi, ko ti je avto zakuhal v vsak malo večji hrib. Se pa težave pojavljajo z vsako znamko.
Zadnjič spremenil FBR, dne So jan 26, 2008 12:13 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
slovenskisin
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Sr avg 04, 2004 7:23 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a slovenskisin So jan 26, 2008 12:11 pm

avtomobil je napisal/-a:Očitno o ekonomiji nimate pojma pa pišete, kot, da neka firma krade trg drugi firmi.
Zapomnite si to, da so kupci in standardi glavni odločitveni faktor kateri avtomobili se bodo prodali, kateri ne in v katerem delu sveta.
Pač Korejci dobro stojijo v svetu, ker se tudi dobro prodajajo. Posledica tega pa niso le modeli 2007/08, ampak sega tudi nazaj. Pa ne sedaj misliti, da je Južna koreja neka nerazvita država z nizkimi dohodki in poceni delavno silo. Južna Koreja je kapitalistična razvita država, kjer se da ogromno zaslužiti. Imajo izjemno močno industrijo v katero ogromno ulagajo, imajo ogromno proizvodnjo in odlično tehnologijo in svetovni trg, tako, da so cenovno ugodni glede na nekatere evropske znamke, ki Korejcem ne segajo niti do kolen. Na splošno je južna Koreja industrijsko podobna Japonski.
Ne misliti, da gre za nek slučaj, da se Korejski avtomobili prodajajo po celem svetu, samo zato, ker so cenejši od nekatere EU konkurence itd. Cena dejansko sploh ni bistvena pri tem. Bistvo je to, da korejski avtomobili izpolnjujejo svetovne kriterije, so všečni in kvalitetni, kar pomeni, da gredo tudi v promet in zaslužek.
Hyunday za mnoge nevedneže neka leva in slaba avtomobilska znamka. Za tiste, ki pa so malo na tekočem o avtomobilizmu pa vedo, da je Hyundai peta najmočnejša avtomobilska znamka na svetu. A si lahko tak sloves sploh lahko privošči Renault, Citroen, Peugeot, Fiat, Alfa,..... ter ostale NO NAME ZNAMKE. Dejstvo je, da ne, ker ga nimajo in se po svetu niti ne prodajajo.
Določene EU znamke so zakoreninjene v EU in se izven EU v ostalem razvitem svetu sploh ne morejo in ne smejo prodajati, zaradi standardov in zahtev, ki jih imajo drugi. Lahko jih bi iz ekonomskega vidika primerjali z rusko Lado ali srbsko Zastavo.

Italijani (Fiat, Alfa,...) in Francozi (Renault) se že leta trudiji stopiti na ameriška tla, pa jim še dan danes ni ratalo. Celo Schumi je demonstriral Alfo na ameriškeih tleh, pa na zadnje američani niso bili zainteresirani, ker avto ne izpolnjuje ameriških standardov, ki jih američani zahtevajo. Drugo vprašanje pa je to, za kako ceno jih bi sploh lahko prodali in kateri sloj prebivalstva bi bili kupci, predvsem pri neki znamki, ki jo nihče ne pozna?


Reno(reno+dacia+naš japonček) je 4. po prodaji. Američani da majo višje standarde? Katere že? Tam tehnični, kot tehnični pri nas sploh ne obstaja. Mogoče majo pa prenizko porabo glede na ameriške standarde? Je pa res,da francozi in italjani ne delajo takih škatel, ki se prodajajo na ameriškem trgu. EU avti so pa tam kot luksuzni...zato taka prodaja BMWja,... Škoda ni NO NAME :lol: znamka? Al boš spet povedou, da se vrača na stara pota slave....se pravi pred 2. SV vojno?

EDIT: da je peti(hyundai)? Renault-Nissan ist mit ca. 9% Marktanteil und 6,1 Mio produzierter Fahrzeuge (2006)[1] viertgrößter Automobilhersteller hinter General Motors, Toyota und Ford, noch vor VW und DaimlerChrysler.
Slika
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

Napisal/-a avtomobil So jan 26, 2008 1:41 pm

Nikjer nisem omenjal, da je Škoda priznana znamka. Daleč od tega. V ZDA se tudi ne prodaja. Čeprav so tehnološko dovolj dobre za ameriški trg. Se pa širi v Azijo, kjer jo bodo izdelovali v VW tovarni na Kitajskem. VIR:http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=3&c_id=19176

Kaj bo pa prinesla prihodnjost pa bo pokazal čas. Dejstvo pa je, da se znamka širi v svet. In bo priznana znamka tudi lahko nastala. Glede na kvaliteto in prodajo ji ne manjka dosti.

Če praviš, da Američani uvažajo samo luksuz pomeni, da je KIA zate luksuzno vozilo.
:P
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
marko stare
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Po avg 16, 2004 9:38 pm

Napisal/-a marko stare So jan 26, 2008 7:47 pm

slovenskisin je napisal/-a:
avtomobil je napisal/-a:Očitno o ekonomiji nimate pojma pa pišete, kot, da neka firma krade trg drugi firmi.
Zapomnite si to, da so kupci in standardi glavni odločitveni faktor kateri avtomobili se bodo prodali, kateri ne in v katerem delu sveta.
Pač Korejci dobro stojijo v svetu, ker se tudi dobro prodajajo. Posledica tega pa niso le modeli 2007/08, ampak sega tudi nazaj. Pa ne sedaj misliti, da je Južna koreja neka nerazvita država z nizkimi dohodki in poceni delavno silo. Južna Koreja je kapitalistična razvita država, kjer se da ogromno zaslužiti. Imajo izjemno močno industrijo v katero ogromno ulagajo, imajo ogromno proizvodnjo in odlično tehnologijo in svetovni trg, tako, da so cenovno ugodni glede na nekatere evropske znamke, ki Korejcem ne segajo niti do kolen. Na splošno je južna Koreja industrijsko podobna Japonski.
Ne misliti, da gre za nek slučaj, da se Korejski avtomobili prodajajo po celem svetu, samo zato, ker so cenejši od nekatere EU konkurence itd. Cena dejansko sploh ni bistvena pri tem. Bistvo je to, da korejski avtomobili izpolnjujejo svetovne kriterije, so všečni in kvalitetni, kar pomeni, da gredo tudi v promet in zaslužek.
Hyunday za mnoge nevedneže neka leva in slaba avtomobilska znamka. Za tiste, ki pa so malo na tekočem o avtomobilizmu pa vedo, da je Hyundai peta najmočnejša avtomobilska znamka na svetu. A si lahko tak sloves sploh lahko privošči Renault, Citroen, Peugeot, Fiat, Alfa,..... ter ostale NO NAME ZNAMKE. Dejstvo je, da ne, ker ga nimajo in se po svetu niti ne prodajajo.
Določene EU znamke so zakoreninjene v EU in se izven EU v ostalem razvitem svetu sploh ne morejo in ne smejo prodajati, zaradi standardov in zahtev, ki jih imajo drugi. Lahko jih bi iz ekonomskega vidika primerjali z rusko Lado ali srbsko Zastavo.

Italijani (Fiat, Alfa,...) in Francozi (Renault) se že leta trudiji stopiti na ameriška tla, pa jim še dan danes ni ratalo. Celo Schumi je demonstriral Alfo na ameriškeih tleh, pa na zadnje američani niso bili zainteresirani, ker avto ne izpolnjuje ameriških standardov, ki jih američani zahtevajo. Drugo vprašanje pa je to, za kako ceno jih bi sploh lahko prodali in kateri sloj prebivalstva bi bili kupci, predvsem pri neki znamki, ki jo nihče ne pozna?


Reno(reno+dacia+naš japonček) je 4. po prodaji. Američani da majo višje standarde? Katere že? Tam tehnični, kot tehnični pri nas sploh ne obstaja. Mogoče majo pa prenizko porabo glede na ameriške standarde? Je pa res,da francozi in italjani ne delajo takih škatel, ki se prodajajo na ameriškem trgu. EU avti so pa tam kot luksuzni...zato taka prodaja BMWja,... Škoda ni NO NAME :lol: znamka? Al boš spet povedou, da se vrača na stara pota slave....se pravi pred 2. SV vojno?

EDIT: da je peti(hyundai)? Renault-Nissan ist mit ca. 9% Marktanteil und 6,1 Mio produzierter Fahrzeuge (2006)[1] viertgrößter Automobilhersteller hinter General Motors, Toyota und Ford, noch vor VW und DaimlerChrysler.



To o vrstnem redu izdelanih avtomobilih ne drži ...vem pa da je Toyota prva; GM drugi itd..kar pa se tiče koncerna HYundai/Kia pa je na petem mestu ....če pa že si je Nisan z Renaultom res močno opomogel na račun kvalitete :EE
Škodi feliciji še bi lahko rekli škoda...Octavia pa je že neko dobro skrupocalo koncerna VW tako da Škoda ne more nikdar priti na tisto slavo..ker to ni Škoda, pa ni zato nobene škode :vrum
 
Uporabniški avatar
slovenskisin
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Sr avg 04, 2004 7:23 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a slovenskisin So jan 26, 2008 8:02 pm

avtomobil je napisal/-a:Nikjer nisem omenjal, da je Škoda priznana znamka. Daleč od tega. V ZDA se tudi ne prodaja. Čeprav so tehnološko dovolj dobre za ameriški trg. Se pa širi v Azijo, kjer jo bodo izdelovali v VW tovarni na Kitajskem. VIR:http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=3&c_id=19176

Kaj bo pa prinesla prihodnjost pa bo pokazal čas. Dejstvo pa je, da se znamka širi v svet. In bo priznana znamka tudi lahko nastala. Glede na kvaliteto in prodajo ji ne manjka dosti.

Če praviš, da Američani uvažajo samo luksuz pomeni, da je KIA zate luksuzno vozilo.
:P


EU AVTI...jw KIA mogoče EU avto?


Nissan si je finančno opomogel...ker so mel prej obupno poslovanje, reno jih je pa v red spravu....ni kej, kdor zna...zna ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jan 26, 2008 9:50 pm

eld0 je napisal/-a:hehe. sašo5 to maš prov, fotr je to v cliotu menju(ne verjamem da je do zdaj v 12ih letih v 19ki elf biu dvakrat). naslednjič gre elf pa bomo vidli kaj bo
Aja pa to za turbino sm zdej vidil da sm ga polomil


Stari dizl petki najbolj paše castrol.....elfa spije liter na 10.000 valvoline je mal bolši vendar ga pije.... castrol mu pa ni dober in na 15.000 ne spije nič :)

Glede turbin in dizlov pa....jeep ima 330.000 prevoženih. motor nikol dotakjen.... turbina prva in nikol šravfana......je pa res da se vozi do 2000 obratov pa je al topel al mrzel.....2.5 motorju pač navor ni španska vas.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Ne jan 27, 2008 12:05 pm

marko stare je napisal/-a:
JoeLoe je napisal/-a:Ne preveč Korejce v zvezde kovat... Njihov razvoj temelji na raznih drugih znamkah, na kopiranju. Tudi Japonci so tako začeli..., če smo fair.
Prvi korejski avti so bili večinoma zelo slabe kopije Fordovih vozil. Ford je šel dvakrat v Korejo in dvakrat so ga napel, ko štrumpantel... Ko so scuzali dost znanja so začeli z lastnim razvojem. Govorim o Kia Motors in Hyundai-ju. Daevoo je bil plod velikodušnosti GM. Prvi avti in drugi in tretji itd. so bili navaden drek, ki se je kvaril na par kilometrov zaradi slabih materialov in še sestavljen je bil slabo. So se pa uspešno učili na lastnih napakah in rezultat je danes tu - še vedno tehnično malo zaostajajo za evropskimi in japonskimi avti, ampak samo še za pol koraka ali pa še manj. Čez kakih pet let se zna zgodit obratno. Kia in Hyndai sta velika koncerna in svoje avtomobilske fabrike so izdatno futrali iz drugih panog, da so zdaj to kar so.
Kitajci so zdaj v fazi kopiranja, tako kot Korejci pred 20 do 25 leti in Kitajci bodo rabili manj časa za napredovanje, ker je danes svet čisto drugačen kot je bil pred 20 leti pa še bolj agilni so kot Korejci.
Osebno še vedno raje kupim v EU izdelan avto, ki je plod znanja ljudi iz EU. Pa da se razumemo - ne zato ker bi bili Korejci slabši. Mislim celo, da so Kie in Hyundaji celo boljši kot večina francoskih avtov... sem imel pač slabe izkušnje s francoskimi znamkami.
Danes Korejci jemljejo tržne deleže ameriškim in evropskim znamkam, čez deset let bodo Kitajci jemali trg Japoncem, Korejcem, Američanom in EU.


Ne spet govrit na pamet o razvoju Korejskih avtov, nič niso kopirali ali kako že to razumeš, če že so lincenčno izdelovali kakšno znamko v začetku to pa ni kopiranje ali kraja, tudi zastava je lincenčno nekdaj izdelovala fičke, pz. 101 itd in nikdar se ni reklo da so kopirali ali kradli lincence. In po čem tehnično zaostajajo, in da so se kvarli kje si to našel...veš kdaj so že uporabljali 16V tehniko serijsko, električne dodatke itd kar še danes pri EU avtih znatno dražjih kurblaš šipe na roko :lol: no in kje v Koreji pa je bil prisoten FORD :?: :lol: KIA je izdelovala lincenčno po Mazdi, Hyundai pa po Mitsubischiju in to je to....terenec Galoper se je donedavnega ponekod prodajal celo pod Mitsubischi Pajero. Kitajcom pa itak ni potrebno krast, ker vse svetovne znamke rinejo in odpirajo fabrike pri njih ....morda, da ne bo kdo razočaran ko bo zasledi v svoji homologacijil da Audi A-6 ali morda Vw pasat nosi poreklo izdelano in CHINA......in kdo koga cuza :?:


Ford je bil v Koreji pred Mazdo in Mitsubishijem. Ford je bil v Koreji nekje po 1953, ampak gotovo pred 1970. Korejci so že takrat gradili velike koncerne, ki so izdelovali praktično vse. Ford je v Korejo vstopil kot pomoč pri obnovi Južne Koreje po vojni med Severno in Južno Korejo. Tja so do leta 1975 šli dvakrat in obakrat so popušili, ker avtomobilskega trga pri njih niso mogli postavi na noge. Potem so Južni Korejci, ko je Ford prekinil sodelovanje in z znanjem, ki so ga scuzali od Forda, sami začeli delat avte. To so bili tisti, kvarljivi in slabi. Teh avtov niso nikoli uspeli plasirat v tujino. Takrat se je začel njihov razvoj...
Hyundai je začel avte delat leta 1967. Njihov prvi avto je bil kopija Forda Cortine. Potem so najeli tipa, ki je vodil British Leyland in naročili design za Pony-ja pri ItalDesign-u. No, to je bil pa prvi avto, ki so ga prodajal po svetu, ampak to je bilo šele 1982.
Pred tem so evropske in ameriške znamke dobro prosperirale in predvsem evropske bile v špici razvoja.
Še o Japoncih: Do leta 1950 ni bilo na Japonskem omembe vredne avtomobilske industrije. Toyota je sicer začela delat avte že pred drugo svetovno vojno, ampak ti avti so se vozili le na Japonskem in po Mandžuriji in so bili slabe replike Dodge-a in Chevrolet-a. Tudi oni so začenjali konkreten razvoj takrat, ko so evropske in ameriške znamke na veliko prodajale svoje izdelke po celem svetu. Prvi omebme vreden Toyotin izvozni artikel je bila Carina, ki so jo začeli delat 1970...

Toliko o Korejskem in Japonskem razvoju.
Glede Kitajcev se bomo pogovarjal pa čez kakih deset let. Verjetno nas bo takrat že veliko vozilo Kitajska vozila, ker bodo spodobne kvalitete in tudi konkurenčne cene bodo imeli.
To, da Korejci sami razvijajo sploh ne osporavam, samo to so v preteklosti počeli z izdatno podporo iz EU, pa če je ta bila v obliki licenc ali pa brez njih.
Aja, pa ne pozabit, da se zdaj piše leto 2008. Le malo osnovnošolskega znanja rabite, da zračunate koliko časa so Korejci rabili, da se lahko postavijo ob bok VAG-u, Renault-u, PSA-ju ipd.
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
marko stare
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Po avg 16, 2004 9:38 pm

Napisal/-a marko stare Ne jan 27, 2008 1:00 pm

JoeLoe je napisal/-a:
marko stare je napisal/-a:
JoeLoe je napisal/-a:Ne preveč Korejce v zvezde kovat... Njihov razvoj temelji na raznih drugih znamkah, na kopiranju. Tudi Japonci so tako začeli..., če smo fair.
Prvi korejski avti so bili večinoma zelo slabe kopije Fordovih vozil. Ford je šel dvakrat v Korejo in dvakrat so ga napel, ko štrumpantel... Ko so scuzali dost znanja so začeli z lastnim razvojem. Govorim o Kia Motors in Hyundai-ju. Daevoo je bil plod velikodušnosti GM. Prvi avti in drugi in tretji itd. so bili navaden drek, ki se je kvaril na par kilometrov zaradi slabih materialov in še sestavljen je bil slabo. So se pa uspešno učili na lastnih napakah in rezultat je danes tu - še vedno tehnično malo zaostajajo za evropskimi in japonskimi avti, ampak samo še za pol koraka ali pa še manj. Čez kakih pet let se zna zgodit obratno. Kia in Hyndai sta velika koncerna in svoje avtomobilske fabrike so izdatno futrali iz drugih panog, da so zdaj to kar so.
Kitajci so zdaj v fazi kopiranja, tako kot Korejci pred 20 do 25 leti in Kitajci bodo rabili manj časa za napredovanje, ker je danes svet čisto drugačen kot je bil pred 20 leti pa še bolj agilni so kot Korejci.
Osebno še vedno raje kupim v EU izdelan avto, ki je plod znanja ljudi iz EU. Pa da se razumemo - ne zato ker bi bili Korejci slabši. Mislim celo, da so Kie in Hyundaji celo boljši kot večina francoskih avtov... sem imel pač slabe izkušnje s francoskimi znamkami.
Danes Korejci jemljejo tržne deleže ameriškim in evropskim znamkam, čez deset let bodo Kitajci jemali trg Japoncem, Korejcem, Američanom in EU.


Ne spet govrit na pamet o razvoju Korejskih avtov, nič niso kopirali ali kako že to razumeš, če že so lincenčno izdelovali kakšno znamko v začetku to pa ni kopiranje ali kraja, tudi zastava je lincenčno nekdaj izdelovala fičke, pz. 101 itd in nikdar se ni reklo da so kopirali ali kradli lincence. In po čem tehnično zaostajajo, in da so se kvarli kje si to našel...veš kdaj so že uporabljali 16V tehniko serijsko, električne dodatke itd kar še danes pri EU avtih znatno dražjih kurblaš šipe na roko :lol: no in kje v Koreji pa je bil prisoten FORD :?: :lol: KIA je izdelovala lincenčno po Mazdi, Hyundai pa po Mitsubischiju in to je to....terenec Galoper se je donedavnega ponekod prodajal celo pod Mitsubischi Pajero. Kitajcom pa itak ni potrebno krast, ker vse svetovne znamke rinejo in odpirajo fabrike pri njih ....morda, da ne bo kdo razočaran ko bo zasledi v svoji homologacijil da Audi A-6 ali morda Vw pasat nosi poreklo izdelano in CHINA......in kdo koga cuza :?:


Ford je bil v Koreji pred Mazdo in Mitsubishijem. Ford je bil v Koreji nekje po 1953, ampak gotovo pred 1970. Korejci so že takrat gradili velike koncerne, ki so izdelovali praktično vse. Ford je v Korejo vstopil kot pomoč pri obnovi Južne Koreje po vojni med Severno in Južno Korejo. Tja so do leta 1975 šli dvakrat in obakrat so popušili, ker avtomobilskega trga pri njih niso mogli postavi na noge. Potem so Južni Korejci, ko je Ford prekinil sodelovanje in z znanjem, ki so ga scuzali od Forda, sami začeli delat avte. To so bili tisti, kvarljivi in slabi. Teh avtov niso nikoli uspeli plasirat v tujino. Takrat se je začel njihov razvoj...
Hyundai je začel avte delat leta 1967. Njihov prvi avto je bil kopija Forda Cortine. Potem so najeli tipa, ki je vodil British Leyland in naročili design za Pony-ja pri ItalDesign-u. No, to je bil pa prvi avto, ki so ga prodajal po svetu, ampak to je bilo šele 1982.
Pred tem so evropske in ameriške znamke dobro prosperirale in predvsem evropske bile v špici razvoja.
Še o Japoncih: Do leta 1950 ni bilo na Japonskem omembe vredne avtomobilske industrije. Toyota je sicer začela delat avte že pred drugo svetovno vojno, ampak ti avti so se vozili le na Japonskem in po Mandžuriji in so bili slabe replike Dodge-a in Chevrolet-a. Tudi oni so začenjali konkreten razvoj takrat, ko so evropske in ameriške znamke na veliko prodajale svoje izdelke po celem svetu. Prvi omebme vreden Toyotin izvozni artikel je bila Carina, ki so jo začeli delat 1970...

Toliko o Korejskem in Japonskem razvoju.
Glede Kitajcev se bomo pogovarjal pa čez kakih deset let. Verjetno nas bo takrat že veliko vozilo Kitajska vozila, ker bodo spodobne kvalitete in tudi konkurenčne cene bodo imeli.
To, da Korejci sami razvijajo sploh ne osporavam, samo to so v preteklosti počeli z izdatno podporo iz EU, pa če je ta bila v obliki licenc ali pa brez njih.
Aja, pa ne pozabit, da se zdaj piše leto 2008. Le malo osnovnošolskega znanja rabite, da zračunate koliko časa so Korejci rabili, da se lahko postavijo ob bok VAG-u, Renault-u, PSA-ju ipd.


JAO, prosim te ,nehaj :ne ...s svojimi napačnimi zgodovinskimi interpretacijami bi rekel bolj lastnimi ugibanji....če se že hočeš delati pametnega vzami kakšno literaturo :con ki o tem govori ....sicer pa komu mar :!:
Če bi Japonci vedeli za te tvoje navedbe bi moral takoj narediti harakiri :!:
Zadnjič spremenil marko stare, dne Ne jan 27, 2008 1:17 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
marko stare
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Po avg 16, 2004 9:38 pm

Napisal/-a marko stare Ne jan 27, 2008 1:13 pm

slovenskisin je napisal/-a:
avtomobil je napisal/-a:Nikjer nisem omenjal, da je Škoda priznana znamka. Daleč od tega. V ZDA se tudi ne prodaja. Čeprav so tehnološko dovolj dobre za ameriški trg. Se pa širi v Azijo, kjer jo bodo izdelovali v VW tovarni na Kitajskem. VIR:http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=3&c_id=19176

Kaj bo pa prinesla prihodnjost pa bo pokazal čas. Dejstvo pa je, da se znamka širi v svet. In bo priznana znamka tudi lahko nastala. Glede na kvaliteto in prodajo ji ne manjka dosti.

Če praviš, da Američani uvažajo samo luksuz pomeni, da je KIA zate luksuzno vozilo.
:P


EU AVTI...jw KIA mogoče EU avto?


Nissan si je finančno opomogel...ker so mel prej obupno poslovanje, reno jih je pa v red spravu....ni kej, kdor zna...zna ;)


Zakaj pa KIA ne bi bila luksuzno vozilo, (KIA CEAD je EU avto ..izdelujejo ga na Slovaškem)
Baje je Nisan pridobil tudi na kvaliteti odkar im varuha Reno-ja kdor zna pač zna ;)
 
Uporabniški avatar
sorento
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Če mar 08, 2007 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sorento Ne jan 27, 2008 2:43 pm

Se opravičujem za off:
Tole glede zgodovine Hyundaia bo kar pravilno. Res je biu Ford prvi, ki je sodeloval z njimi in od katerega so pobrali izkušnje in tehnologijo. Sodelovali so sicer manj kot 10 let. Naprej so furali lasten razvoj. ;)
Drugače pa po mojem mnenju je Nissan dal Renaultu boljšo kvaliteto, Renault pa Nissanu izkušnje pri trženju in oblikovanju vozil. To sklepan na podlagi izboljšane kvalitete novih Renaultov in na podlagi boljše prodaje novih Nissanovih vozil. :oops:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne jan 27, 2008 2:53 pm

marko stare je napisal/-a:JAO, prosim te ,nehaj :ne ...s svojimi napačnimi zgodovinskimi interpretacijami bi rekel bolj lastnimi ugibanji....če se že hočeš delati pametnega vzami kakšno literaturo :con ki o tem govori ....sicer pa komu mar :!:
Če bi Japonci vedeli za te tvoje navedbe bi moral takoj narediti harakiri :!:


Meni se zdi, da se je človek potrudil in vsaj nekaj napisal - in to nekaj je lahko zanimivo marsikomu od nas. Če trdiš, da njegov zgodovinski pregled ni točen, ga popravi zavoljo vseh nas, ne pa, da samo "...če se že hočeš delati pametnega vzami kakšno literaturo :con ki o tem govori ....sicer pa komu mar :!:".

Hvala
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

Napisal/-a avtomobil Ne jan 27, 2008 2:59 pm

Po eni strani je lepo, da se oziramo na preteklost v avtomobilski industriji. Vendar osebno menim, da je bolj pomembna sedanjost. Kajti avte kupujete današnjega časa. Zato je treba gledati kaj in za kako ceno se določena znamka in model prodajata in kakšna je kvaliteta glede na konkurenco.
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Ne jan 27, 2008 10:20 pm

:D

Sedanjost in prihodnost sta posledica zgodovine.
Sicer sem osnovne podatke o Korejski in Japonski avtomobilski industiji dobil v časopisih in avtomobilističnih revijah ampak vseeno:
Malo poučnega branja za Marka Stareta:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Motor_Company

http://en.wikipedia.org/wiki/Kia_Motors

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Carina
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
_Boštjan_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr avg 29, 2007 2:52 pm
Kraj: Križe

Napisal/-a _Boštjan_ Po jan 28, 2008 9:31 pm

jest pa mislim da je z avti tako. to je čista loterija enim delajo zelo dobro ene pa jebajo pa crkujejo v nedogled.. tko da bi se zgovarjali kateri avto je najslabši je mal bosa ker temi mislim ne bomo prišli do konca ker vsak pač zagovarja svojega...
 
Uporabniški avatar
alesdrolec
Uporabnik
 
Prispevkov: 841
Pridružen: Pe maj 18, 2007 6:17 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a alesdrolec Po jan 28, 2008 9:33 pm

_Boštjan_ je napisal/-a:jest pa mislim da je z avti tako. to je čista loterija enim delajo zelo dobro ene pa jebajo pa crkujejo v nedogled.. tko da bi se zgovarjali kateri avto je najslabši je mal bosa ker temi mislim ne bomo prišli do konca ker vsak pač zagovarja svojega...

:tomidelej:
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Po jan 28, 2008 9:34 pm

_Boštjan_ je napisal/-a:jest pa mislim da je z avti tako. to je čista loterija enim delajo zelo dobro ene pa jebajo pa crkujejo v nedogled.. tko da bi se zgovarjali kateri avto je najslabši je mal bosa ker temi mislim ne bomo prišli do konca ker vsak pač zagovarja svojega...


to je to!
ampak ne,določene znamke se skoraj ne kvarijo!-trdijo nekateri uporabniki :roll: :lol:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov