
el_diablo je napisal/-a:_Boštjan_ je napisal/-a:jest pa mislim da je z avti tako. to je čista loterija enim delajo zelo dobro ene pa jebajo pa crkujejo v nedogled.. tko da bi se zgovarjali kateri avto je najslabši je mal bosa ker temi mislim ne bomo prišli do konca ker vsak pač zagovarja svojega...
to je to!
ampak ne,določene znamke se skoraj ne kvarijo!-trdijo nekateri uporabniki![]()
JoeLoe je napisal/-a:slobender je napisal/-a:Tukaj pri nas v Slovenski Bistrici so vsi taxiji Fiat Puntoti. ;>
Ha, ha... Ne me hecat! A res?
Ziher mate eno samo taksi firmo, ki ima s kakim Fiat dilerjem pogodbo.
In? Se obnesejo? Kako je s kilomeri?
JoeLoe je napisal/-a::D
Sedanjost in prihodnost sta posledica zgodovine.
Sicer sem osnovne podatke o Korejski in Japonski avtomobilski industiji dobil v časopisih in avtomobilističnih revijah ampak vseeno:
Malo poučnega branja za Marka Stareta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Motor_Company
http://en.wikipedia.org/wiki/Kia_Motors
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Carina
andrej777 je napisal/-a:Zanimiv podatek.
http://www.drive.com.au/Editorial/ArticleDetail.aspx?ArticleId=47311
Toliko o padanju kvalitete BMW-ja![]()
from a German motorists' club
andrej777 je napisal/-a:Ja vsen dvomim da bi se ADAC kr neki zmislu.
Tdi po lanski ADAC raziskavi Nemci niso bili na vrhu letos pa očitno vsaj BMW je. In tje nevem kako je lahko kaj veliko prirejanje saj je to statistika. Št. okvar na št. avtov in to je to. Lani se mi zdi da je dobil naslov s katerem so letos okronali X3 Toyota Yaris naprimer.
The 1 Series had passed tests with flying colours 97.8 per cent of the time when presented with less than 30,000 kilometres on the odometer.
Dekra compared 15 million German vehicle tests and issued a top-21 list containing 14 German makes.
Primoz_86 je napisal/-a:JoeLoe je napisal/-a:slobender je napisal/-a:Tukaj pri nas v Slovenski Bistrici so vsi taxiji Fiat Puntoti. ;>
Ha, ha... Ne me hecat! A res?
Ziher mate eno samo taksi firmo, ki ima s kakim Fiat dilerjem pogodbo.
In? Se obnesejo? Kako je s kilomeri?
Ja kaj če bit. Fiatovi motorji in menjalniki so itak neuničljivi, razen tistih težav s tesnilom glave iz časov puntota mk2 (facelift mk2 verzija nima več težav), pa še tisto ko se zamenja je za 100kkm mir.
avtomobil je napisal/-a:Primoz_86 je napisal/-a:JoeLoe je napisal/-a:slobender je napisal/-a:Tukaj pri nas v Slovenski Bistrici so vsi taxiji Fiat Puntoti. ;>
Ha, ha... Ne me hecat! A res?
Ziher mate eno samo taksi firmo, ki ima s kakim Fiat dilerjem pogodbo.
In? Se obnesejo? Kako je s kilomeri?
Ja kaj če bit. Fiatovi motorji in menjalniki so itak neuničljivi, razen tistih težav s tesnilom glave iz časov puntota mk2 (facelift mk2 verzija nima več težav), pa še tisto ko se zamenja je za 100kkm mir.
Jaki kilometri. Pomeni, da so Yugoti boljši.
Zakaj ne taksirajo z njimi?
slovenskisin je napisal/-a:avtomobil je napisal/-a:Primoz_86 je napisal/-a:JoeLoe je napisal/-a:slobender je napisal/-a:Tukaj pri nas v Slovenski Bistrici so vsi taxiji Fiat Puntoti. ;>
Ha, ha... Ne me hecat! A res?
Ziher mate eno samo taksi firmo, ki ima s kakim Fiat dilerjem pogodbo.
In? Se obnesejo? Kako je s kilomeri?
Ja kaj če bit. Fiatovi motorji in menjalniki so itak neuničljivi, razen tistih težav s tesnilom glave iz časov puntota mk2 (facelift mk2 verzija nima več težav), pa še tisto ko se zamenja je za 100kkm mir.
Jaki kilometri. Pomeni, da so Yugoti boljši.
Zakaj ne taksirajo z njimi?
A pri škodi se ne dela velkih servisov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov