Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
slovenskisin
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Sr avg 04, 2004 7:23 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a slovenskisin Ne feb 03, 2008 11:29 pm

ja no dihtenge se lih ne menja takrat...po potrebi. Sam tud on ni mislu točno 100k km...pač tko se je izrazu.
Slika
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po feb 04, 2008 4:39 pm

Menja se po potrebi. V familiji smo imeli oz imamo 3 avte s temi motorji, skupaj so naredili 400kkm, pa pri nobenem ni šlo tesnilo. Pač so bili vzdrževani kot je treba. Nekateri govorijo da je to bolezen teh motorjev, dopuščam možnost da je res, pri nas ni bilo nikoli problemov. Moj ni bil nikoli šparan kar se obratov tiče, pa še vedno dela kot nov in tudi tesnilo je še original.

Yugota pa mi ne omenjat, ker nikoli ni bil primerljiv s fiatom. Do 40kkm je bilo pri našem zamenjanega že pol avta, pri 60kkm pa je bil motor zrel za generalno.

Če se misli kakšen iz VW koncerna oglasit, naj ga spomnim da se je pri nekaterih polotih pri 100kkm že menjalnike menjalo, pa tudi nekateri VW motorji niso dosti boljši od zastavinih.

Lp
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

Napisal/-a avtomobil Po feb 04, 2008 11:06 pm

Primoz_86 je napisal/-a:Menja se po potrebi. V familiji smo imeli oz imamo 3 avte s temi motorji, skupaj so naredili 400kkm, pa pri nobenem ni šlo tesnilo. Pač so bili vzdrževani kot je treba. Nekateri govorijo da je to bolezen teh motorjev, dopuščam možnost da je res, pri nas ni bilo nikoli problemov. Moj ni bil nikoli šparan kar se obratov tiče, pa še vedno dela kot nov in tudi tesnilo je še original.

Yugota pa mi ne omenjat, ker nikoli ni bil primerljiv s fiatom. Do 40kkm je bilo pri našem zamenjanega že pol avta, pri 60kkm pa je bil motor zrel za generalno.

Če se misli kakšen iz VW koncerna oglasit, naj ga spomnim da se je pri nekaterih polotih pri 100kkm že menjalnike menjalo, pa tudi nekateri VW motorji niso dosti boljši od zastavinih.

Lp


Očitno imaš prav, da Yugota ni za primerjati z Puntom, kajti kvaliteta z zastarelim fiatovim motorjem, ki poganja Yugota je očitno boljša. Moj Yugo je prevozil čez 200000 km, pa ga nisem niti šparal. Kakih večjih popravil ni imel. Kaj je bilo z njim kasneje ne vem, ker sem ga prodal naprej.

Pri Fiatu očitno niso sposobni razviti bolj trpežen motor.

Stari Fiati so očitno bili boljši.
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Če feb 07, 2008 8:19 pm

A to govoriš iz prve roke, kar se Puntota tiče?

Problematični so bili le 1.0, 1.1 in 1.2 8V fire motorji, ki izhajajo iz leta 1990. Pa še to mi je težko reči da so problematični, ker z našimi ni bilo nikoli niti enega problema. Tudi olja ne pijejo skoraj nič. Pri menjavi natočiš do vrha šipke in do naslednje menjave na 10kkm pride do 1/3. No edina zamera gre, da rado pušča olje na pokrovu ventilov, a to se da zelo enostavno rešit tako, da novo tesnilo namažeš s silikonom, pa je za zmeraj mir. Novi 1.2 8V motorji vključno s faceliftanim puntotom mk2 nimajo več nobenega od napisanih problemov, ker so spremenjeni.

Po mojem mnenju je del težav s tesnilom tudi zaradi tega, ker je ekspanzijska na hladilniku, zaradi česa se v motorju lahko nabere zračni žep in zaradi pregrevanja potem spusti tesnilo. Jaz pri vsaki menjavi olja preverim kako je s tem. Novejši fiati imajo ekspanzijsko posebej.

Ostali fiatovi motorji nimajo težav, tako da so tvoje trditve o tem da fiat ni sposoben narediti spodobnega motorja neutemeljene. Recimo motor od starega Bravota 1.6 naredi 350kkm brez ga tikat.

No glede yugota te zgleda malo nostalgija daje, ali pa je bil naš tako katastrofalen, naš je bil sicer 45, 55 motorji so bili precej boljši. Je bila pa vedno kaj početi, kar se popravil tiče.

Ne vem no, jaz nimam ene slabe izkušnje s Fiatom, tudi v žlahti imamo več al manj fiate, pa nič slišat o kakšnih večjih problemih. Naslednji avto ki ga bom kupil bo sigurno spet Fiat, za drugimi znamkami sploh ne pogledam več.
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM So feb 09, 2008 1:34 am

TommyGun je napisal/-a:
FBR je napisal/-a:predvsem pritoževanje nad kakovost v Renautlu in njihovo ceno servisov...


še nekaj iz prve roke,prejšni teden sem peljal cliota 1.2 8v na veliki servis (filtri, olje, jermen,...) cena je bila 798€ :shock: nikoli več me ne vidijo :roll:


Imaš zlat avto? Žena ima cliota 1.2 (16v), pa je plačala za menjavo jermena 380€. (Pri pooblaščencu.) Če prištejemo še 150€ predtem za filtre in olje itd... Še vedno je daleč stran od 798€.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR So feb 09, 2008 10:58 am

Problem je tudi v tem, ker kolkor sem jaz gledal, so razlike med enim in drugim pooblaščencem tudi 100%.

Pri nas hoče imeti za velik servis menjave jermenov 500€, drugje tudi do 1000€. Je pa tudi vprašanje kaj kdo naredi za ta denar.


Simple rešitev je dober popoldanc... žal.
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM So feb 09, 2008 4:08 pm

FBR je napisal/-a:Problem je tudi v tem, ker kolkor sem jaz gledal, so razlike med enim in drugim pooblaščencem tudi 100%.

Pri nas hoče imeti za velik servis menjave jermenov 500€, drugje tudi do 1000€. Je pa tudi vprašanje kaj kdo naredi za ta denar.


Simple rešitev je dober popoldanc... žal.


Ja res je. Meni vse avte servisira en, ki niti ni popoldanc, ampak pač ima s.p. Naredi v primerjavi s pooblaščenci enako dobro, le cena je konkretno nižja in ker mi vzdržuje avtomobile že kar nekaj let, mu tudi zaupam, saj je naredil vse vedno korektno in avti grejo kot urca.
 
k_astra_G
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So dec 08, 2007 1:49 pm

Napisal/-a k_astra_G So feb 09, 2008 6:41 pm

...hja sam mi nej jasnu ku majo tulku čez Renoje pa zakaj jh je pwal nr vječ po Sloveniji in jh tulku kupavajo...še posjbej Cliotu...ok vrjtnu ztu kr jh delajo u Sloveniji...sam uselih...sam nej ga čez Japonca in Korejca =)
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer So feb 09, 2008 6:53 pm

k_astra_G je napisal/-a:...hja sam mi nej jasnu ku majo tulku čez Renoje pa zakaj jh je pwal nr vječ po Sloveniji in jh tulku kupavajo...še posjbej Cliotu...ok vrjtnu ztu kr jh delajo u Sloveniji...sam uselih...sam nej ga čez Japonca in Korejca =)


kaj če bi se ti malo bolj književno slovensko izražal? :roll:
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer So feb 09, 2008 6:59 pm

čeprav večino folka primerja Škodo z nizkokakovostmi znamkami, to niti približno ni tako!
najbolj kvarljivi avti pa so tisti,ki imajo ***** voznike :roll:
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe So feb 09, 2008 9:48 pm

marko stare je napisal/-a:
JoeLoe je napisal/-a::D

Sedanjost in prihodnost sta posledica zgodovine.
Sicer sem osnovne podatke o Korejski in Japonski avtomobilski industiji dobil v časopisih in avtomobilističnih revijah ampak vseeno:
Malo poučnega branja za Marka Stareta:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Motor_Company

http://en.wikipedia.org/wiki/Kia_Motors

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Carina


Hvala za branje, zadeva je zelo površno obrazložena in tako si tudi interpretiral kar preskok za dvajset let sem ter tja... pa nima veze.
v glavnem je to isto kot da so japonci pred vojno imeli zastarele lesene letalonosilke...bo pa še treba kaj več prebrat JOE LOE :con :ue


Preskoki so zato, ker sem zadevo bral v cajtengih in pisal po spominu. Na wikipediji pa so kar dovolj točni podatki. Jaz sicer nisem zgodovinar...
Aja, zapela sva se glede prisotnosti Ford-a v Koreji, tako da sem jaz naredil domačo nalogo korektno, ti pa še vedno megliš zadevo.
Japonci so zraven le kot primer, ki se pojavlja pri vseh (Koreja, Kitajska...) , ki so vsaj toliko sposobni, da znajo tehnologijo skopirat, se na tem kaj naučit in nato to znanje spretno uporabit. Japonci so to uspešno zkoristili, nato Korejci in Kitajci pač z zamudo, ampak vseeno, sledijo po enakemu vzorcu.
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
marko stare
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Po avg 16, 2004 9:38 pm

Napisal/-a marko stare Ne feb 10, 2008 12:29 pm

JoeLoe je napisal/-a:
marko stare je napisal/-a:
JoeLoe je napisal/-a::D

Sedanjost in prihodnost sta posledica zgodovine.
Sicer sem osnovne podatke o Korejski in Japonski avtomobilski industiji dobil v časopisih in avtomobilističnih revijah ampak vseeno:
Malo poučnega branja za Marka Stareta:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Motor_Company

http://en.wikipedia.org/wiki/Kia_Motors

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Carina


Hvala za branje, zadeva je zelo površno obrazložena in tako si tudi interpretiral kar preskok za dvajset let sem ter tja... pa nima veze.
v glavnem je to isto kot da so japonci pred vojno imeli zastarele lesene letalonosilke...bo pa še treba kaj več prebrat JOE LOE :con :ue


Preskoki so zato, ker sem zadevo bral v cajtengih in pisal po spominu. Na wikipediji pa so kar dovolj točni podatki. Jaz sicer nisem zgodovinar...
Aja, zapela sva se glede prisotnosti Ford-a v Koreji, tako da sem jaz naredil domačo nalogo korektno, ti pa še vedno megliš zadevo.
Japonci so zraven le kot primer, ki se pojavlja pri vseh (Koreja, Kitajska...) , ki so vsaj toliko sposobni, da znajo tehnologijo skopirat, se na tem kaj naučit in nato to znanje spretno uporabit. Japonci so to uspešno zkoristili, nato Korejci in Kitajci pač z zamudo, ampak vseeno, sledijo po enakemu vzorcu.


ti si car--pazi, da te ne bodo skopirali :lol:
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Po feb 11, 2008 7:15 am

marko stare je napisal/-a:
JoeLoe je napisal/-a:
marko stare je napisal/-a:
JoeLoe je napisal/-a::D

Sedanjost in prihodnost sta posledica zgodovine.
Sicer sem osnovne podatke o Korejski in Japonski avtomobilski industiji dobil v časopisih in avtomobilističnih revijah ampak vseeno:
Malo poučnega branja za Marka Stareta:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Motor_Company

http://en.wikipedia.org/wiki/Kia_Motors

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Carina


Hvala za branje, zadeva je zelo površno obrazložena in tako si tudi interpretiral kar preskok za dvajset let sem ter tja... pa nima veze.
v glavnem je to isto kot da so japonci pred vojno imeli zastarele lesene letalonosilke...bo pa še treba kaj več prebrat JOE LOE :con :ue


Preskoki so zato, ker sem zadevo bral v cajtengih in pisal po spominu. Na wikipediji pa so kar dovolj točni podatki. Jaz sicer nisem zgodovinar...
Aja, zapela sva se glede prisotnosti Ford-a v Koreji, tako da sem jaz naredil domačo nalogo korektno, ti pa še vedno megliš zadevo.
Japonci so zraven le kot primer, ki se pojavlja pri vseh (Koreja, Kitajska...) , ki so vsaj toliko sposobni, da znajo tehnologijo skopirat, se na tem kaj naučit in nato to znanje spretno uporabit. Japonci so to uspešno zkoristili, nato Korejci in Kitajci pač z zamudo, ampak vseeno, sledijo po enakemu vzorcu.


ti si car--pazi, da te ne bodo skopirali :lol:

Ma... saj nimam nikjer copyright znaka... torej me lahko kopirajo, brez posledic! :lol:
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
slovenskisin
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Sr avg 04, 2004 7:23 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a slovenskisin Po feb 11, 2008 5:46 pm

ADAC statistika okvar 2006
Renault je tudi v minulem letu močno napredoval
23.04.2007

Najnovejša statistika okvar nemškega avtomobilskega kluba ADAC, ki so jo objavili včeraj (za leto 2006) je pokazala, da je Renault spet močno napredoval na področju zanesljivosti svojih avtomobilov. Model Modus se je povzpel na zmagovalne stopničke v skupni uvrstitvi malih avtomobilov, saj je dosegel tretje mesto.

ADAC ob tem poroča: »Vpadljiv je skok kakovosti pri Renaultu«. Dobre rezultate svojih modelov pri Renaultu ocenjujejo kot posledico leta 2003 sprožene splošne ofenzive na področju kakovosti.

Dober napredek je razviden tudi pri primerjavi rezultatov za letnika 2005 in 2006: v segmentu kompaktnih enoprostornikov je Scénic osvojil prvo mesto. Prav tako opazen je tudi rezultat Lagune: tretje mesto med eno do dve leti starimi avtomobili srednjega razreda. Skupno so se modeli Renault letnikov od 2004 do 2006 uvrstili med najbolj zanesljive avtomobile na trgu. Skoraj vsi modeli Renault starosti od enega do treh let so si prislužili oceno »zanesljivi« in zeleno obarvano oznako v tabeli.

»Naši obsežni ukrepi na vseh področjih kakovosti izdelkov in storitev zdaj prinašajo otipljive rezultate,« je včeraj objavljene rezultate komentiral Jacques Rivoal, generalni direktor Renault Deutschland AG. »Smo na dobri poti in si bomo prizadevali napredovati tudi v prihodnje.« Nova Laguna, ki bo naprodaj že od letošnje jeseni, naj bi se po kakovosti izdelka in storitev uvrstila med najboljše tri modele svojega razreda. »Rezultati statistike okvar ADAC kažejo, da pri Renaultu zelo resno jemljemo svoje zaveze,« je zaključil Rivoal.
Slika
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 So feb 23, 2008 9:31 pm

Tale spodaj pa tudi ni v ADAC statistiki :D letnik 00do 03 :?:
Priponke
polo 1.JPG
polo2.JPG
 
Uporabniški avatar
slovenskisin
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Sr avg 04, 2004 7:23 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a slovenskisin Ne feb 24, 2008 6:59 pm

hehe :lol:
Slika
 
denyto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr jan 17, 2007 4:33 pm

Napisal/-a denyto Ne feb 24, 2008 8:21 pm

k_astra_G je napisal/-a:...hja sam mi nej jasnu ku majo tulku čez Renoje pa zakaj jh je pwal nr vječ po Sloveniji in jh tulku kupavajo...še posjbej Cliotu...ok vrjtnu ztu kr jh delajo u Sloveniji...sam uselih...sam nej ga čez Japonca in Korejca =)


Brez zamere, ampak take ugodnosti, ki jih ponuja Renault (financiranje itd), se sploh ne čudim, da se jih tolk vozi po naših cestah.Saj si ga lahko privošči vsak.
 
Uporabniški avatar
Somebody_new
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe sep 07, 2007 11:21 am

Napisal/-a Somebody_new Sr feb 27, 2008 11:36 pm

avtomobil je napisal/-a:Alfa je v svetu NO NAME AVTO. ;)
Avto, ki se (slabo) prodaja po Evropi in to je vse.
Kdo jo pa hoče imet?

Alfa je NO NAME v svetu??? Pa kaj si se ti komaj zdaj rodil ali kaj? Pa ti sploh veš kakšno zgodivo ima Alfa in to dirkaško? Pa imaš ti Škodo v Ameriki?
Ne morem zdaj tu pisat o tem kako je Alfa znana ker bi mi vzelo preveč časa in prostora na forumu! Škoda je kvaliteten avto ki pa je omejen na Evropo in ni nikjer drugje znan niti nima posebne zgodovine!

No bom posebej za tebe povedal ker vidim da nimaš pojma o tem: Škoda se ne prodaja v Ameriki in še ni slišala za njo medtem ko pa Alfa se prodaja v Ameriki in je veliko bolj znana po svetu kot Škoda!!!
 
Uporabniški avatar
djoti
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr avg 31, 2005 1:46 pm
Kraj: anhovo

Napisal/-a djoti Če feb 28, 2008 12:52 am

@avtomobil

tako bom povedu PSA je že vrsto let prisoten na kitajskem trgu NO NAME znamka ;): Citroen se je poskušal uveljaviti tudi na ameriškem trgu z XM-om in so nekaj sto primerkov prodali, vendar ker imajo v svoji ponudbi pretežnoma majhne avtomobile nimajo z njimi kaj iskati v zda, vemo zakaj
fiat se že vrsto let prodaja zelo dobro v JUŽNI Ameriki in zakaj bi ponudili še alfo? uspeha nebi doživela zato ker so tu prisotne že dolga desetletja druge bolj uveljavljene luksuzne znamke.
Alfa je prodajala 75 na ameriškem trgu, danes so pri nas zelo cenjene in iskane (ameriški modeli).
Reno je ponudil američanom R5 leta nazaj vendar ker se finančno ni izplačalo so projekt opustili, svoje so dodali tudi američani ki se rajš vozijo s kamioni kot avti.

A si pomislu da je Daewo-Chevrolet in zaradi cenejše in modernizirane proizvodnje izdeluje svoje avte v koreji?? In obesi tist kos potice prov na vsak možen model avta (astra,vektra)

In zdaj ko bodo na japonskem naredili 20 000 Škod ni No name znamka z veliko svoje tehnologije:).
Francozi vsaj ne kopirajo in se potrudijo izdelati svoj izdelek. In majo kar lepo svojih število tehničnih izdelkov. Pa dodaj kakšen podatek kolko je škoda razvila svoje tehnologije. V zadnjih 10letih?? V zadnje modele felicije so vtikali MPI motorje!?
Ne bluzi neumnosti.

Na splošno pa. Turbine za avte ne proizvajajo avtomobilske firme same ampak so to po večini uvožene (večinoma Japonske), do napak prihaja zaradi kot ste že omenili zaradi neupoštevanja navodil proizvajalcev, slabega vzdrževanja, napak v materialu, vzroki za napake so laho tudi elektronika (npr. nepravilno vklapljanje olne črpalke,....).
Ko se govori o elektroniki pri italjanih, večinoma jih zalagajo nemci BOSCH.
Pa še nekaj od alfe 156 2.5 V6 sm bil priča ko ji je razneslo menjalnik(samodejni) in je nastalo kar nekaj škode, menjalnik je bil plod neških inžinerjev.
 
Eden35
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe maj 11, 2007 11:43 am
Kraj: Ljubljana

Veliki servis

Napisal/-a Eden35 Če feb 28, 2008 3:41 pm

Jaz sem za Laguno 1.6 16v za ta veliki servis (vodna pumpa, semeringi, jermeni, napenjalec, olje, hlad. tekočina, filtri + delo) porabil v lastni režiji manj kot 350 € .

Će bi na Renoju samo dele kupil, bi bilo skoraj enkrat dražje, kaj šele delo.
Sem pa prevozil po tem že 90k

Renojevi original deli so dragi ko žafran !
Npr rele za preklop luči K/D (res je 20 A) amapk cena 24€ ??? VTF


TommyGun je napisal/-a:
FBR je napisal/-a:predvsem pritoževanje nad kakovost v Renautlu in njihovo ceno servisov...


še nekaj iz prve roke,prejšni teden sem peljal cliota 1.2 8v na veliki servis (filtri, olje, jermen,...) cena je bila 798€ :shock: nikoli več me ne vidijo :roll:
Renault Laguna 1.6 16V K4M
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov