Primoz_86 je napisal/-a:Menja se po potrebi. V familiji smo imeli oz imamo 3 avte s temi motorji, skupaj so naredili 400kkm, pa pri nobenem ni šlo tesnilo. Pač so bili vzdrževani kot je treba. Nekateri govorijo da je to bolezen teh motorjev, dopuščam možnost da je res, pri nas ni bilo nikoli problemov. Moj ni bil nikoli šparan kar se obratov tiče, pa še vedno dela kot nov in tudi tesnilo je še original.
Yugota pa mi ne omenjat, ker nikoli ni bil primerljiv s fiatom. Do 40kkm je bilo pri našem zamenjanega že pol avta, pri 60kkm pa je bil motor zrel za generalno.
Če se misli kakšen iz VW koncerna oglasit, naj ga spomnim da se je pri nekaterih polotih pri 100kkm že menjalnike menjalo, pa tudi nekateri VW motorji niso dosti boljši od zastavinih.
Lp
TommyGun je napisal/-a:FBR je napisal/-a:predvsem pritoževanje nad kakovost v Renautlu in njihovo ceno servisov...
še nekaj iz prve roke,prejšni teden sem peljal cliota 1.2 8v na veliki servis (filtri, olje, jermen,...) cena je bila 798€nikoli več me ne vidijo
FBR je napisal/-a:Problem je tudi v tem, ker kolkor sem jaz gledal, so razlike med enim in drugim pooblaščencem tudi 100%.
Pri nas hoče imeti za velik servis menjave jermenov 500€, drugje tudi do 1000€. Je pa tudi vprašanje kaj kdo naredi za ta denar.
Simple rešitev je dober popoldanc... žal.
k_astra_G je napisal/-a:...hja sam mi nej jasnu ku majo tulku čez Renoje pa zakaj jh je pwal nr vječ po Sloveniji in jh tulku kupavajo...še posjbej Cliotu...ok vrjtnu ztu kr jh delajo u Sloveniji...sam uselih...sam nej ga čez Japonca in Korejca =)
marko stare je napisal/-a:JoeLoe je napisal/-a::D
Sedanjost in prihodnost sta posledica zgodovine.
Sicer sem osnovne podatke o Korejski in Japonski avtomobilski industiji dobil v časopisih in avtomobilističnih revijah ampak vseeno:
Malo poučnega branja za Marka Stareta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Motor_Company
http://en.wikipedia.org/wiki/Kia_Motors
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Carina
Hvala za branje, zadeva je zelo površno obrazložena in tako si tudi interpretiral kar preskok za dvajset let sem ter tja... pa nima veze.
v glavnem je to isto kot da so japonci pred vojno imeli zastarele lesene letalonosilke...bo pa še treba kaj več prebrat JOE LOE![]()
JoeLoe je napisal/-a:marko stare je napisal/-a:JoeLoe je napisal/-a::D
Sedanjost in prihodnost sta posledica zgodovine.
Sicer sem osnovne podatke o Korejski in Japonski avtomobilski industiji dobil v časopisih in avtomobilističnih revijah ampak vseeno:
Malo poučnega branja za Marka Stareta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Motor_Company
http://en.wikipedia.org/wiki/Kia_Motors
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Carina
Hvala za branje, zadeva je zelo površno obrazložena in tako si tudi interpretiral kar preskok za dvajset let sem ter tja... pa nima veze.
v glavnem je to isto kot da so japonci pred vojno imeli zastarele lesene letalonosilke...bo pa še treba kaj več prebrat JOE LOE![]()
Preskoki so zato, ker sem zadevo bral v cajtengih in pisal po spominu. Na wikipediji pa so kar dovolj točni podatki. Jaz sicer nisem zgodovinar...
Aja, zapela sva se glede prisotnosti Ford-a v Koreji, tako da sem jaz naredil domačo nalogo korektno, ti pa še vedno megliš zadevo.
Japonci so zraven le kot primer, ki se pojavlja pri vseh (Koreja, Kitajska...) , ki so vsaj toliko sposobni, da znajo tehnologijo skopirat, se na tem kaj naučit in nato to znanje spretno uporabit. Japonci so to uspešno zkoristili, nato Korejci in Kitajci pač z zamudo, ampak vseeno, sledijo po enakemu vzorcu.
marko stare je napisal/-a:JoeLoe je napisal/-a:marko stare je napisal/-a:JoeLoe je napisal/-a::D
Sedanjost in prihodnost sta posledica zgodovine.
Sicer sem osnovne podatke o Korejski in Japonski avtomobilski industiji dobil v časopisih in avtomobilističnih revijah ampak vseeno:
Malo poučnega branja za Marka Stareta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Motor_Company
http://en.wikipedia.org/wiki/Kia_Motors
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Carina
Hvala za branje, zadeva je zelo površno obrazložena in tako si tudi interpretiral kar preskok za dvajset let sem ter tja... pa nima veze.
v glavnem je to isto kot da so japonci pred vojno imeli zastarele lesene letalonosilke...bo pa še treba kaj več prebrat JOE LOE![]()
Preskoki so zato, ker sem zadevo bral v cajtengih in pisal po spominu. Na wikipediji pa so kar dovolj točni podatki. Jaz sicer nisem zgodovinar...
Aja, zapela sva se glede prisotnosti Ford-a v Koreji, tako da sem jaz naredil domačo nalogo korektno, ti pa še vedno megliš zadevo.
Japonci so zraven le kot primer, ki se pojavlja pri vseh (Koreja, Kitajska...) , ki so vsaj toliko sposobni, da znajo tehnologijo skopirat, se na tem kaj naučit in nato to znanje spretno uporabit. Japonci so to uspešno zkoristili, nato Korejci in Kitajci pač z zamudo, ampak vseeno, sledijo po enakemu vzorcu.
ti si car--pazi, da te ne bodo skopirali
k_astra_G je napisal/-a:...hja sam mi nej jasnu ku majo tulku čez Renoje pa zakaj jh je pwal nr vječ po Sloveniji in jh tulku kupavajo...še posjbej Cliotu...ok vrjtnu ztu kr jh delajo u Sloveniji...sam uselih...sam nej ga čez Japonca in Korejca =)
avtomobil je napisal/-a:Alfa je v svetu NO NAME AVTO.
Avto, ki se (slabo) prodaja po Evropi in to je vse.
Kdo jo pa hoče imet?
TommyGun je napisal/-a:FBR je napisal/-a:predvsem pritoževanje nad kakovost v Renautlu in njihovo ceno servisov...
še nekaj iz prve roke,prejšni teden sem peljal cliota 1.2 8v na veliki servis (filtri, olje, jermen,...) cena je bila 798€nikoli več me ne vidijo
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov