Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Jakadinho
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe jul 11, 2008 8:25 am

Napisal/-a Jakadinho Če mar 12, 2009 5:01 pm

Jaz sm naredo že več kot 25000 km z mojim i30. Do sedaj večjih problemov ni bilo. Edino enkrat je nekaj tulil ko da bi turbina crknala pa so ugotovili da se je blizu avspuha al tam nekje en šravf razrahljal.

Edino kar je že od novega ne bere mp3 ključ ko je mašina hladna pa sm večkrat pelo na servis pa ne morejo ugotovit kaj je tko da v kratkem dobim nov radio ;)
Lastnik Hyundai I30
Slika
 
Lana_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So feb 03, 2007 10:00 am

Napisal/-a Lana_ Sr maj 20, 2009 8:16 pm

Eto tkole. Res da ni še preteklo 10 let odkar sem nabavila svojega cee'd-a, pa vendarle lahko kaj povem tudi po 20.000 prevoženih kilometrih.

Ker vem, da se vam niti slučajno ne da prebrati vseh 10 strani dolgih odgovorov... Imam cee'd-a 1,6 CRDI, 115 KM in po skoraj enem letu lahko povem tole:

- Kolcanje (cukanje mašine pri ca 2000 obratih): Po reprogramiranju mašine se je zadeva izboljšala, ne pa čiso odpravila. Na servisu pravijo, da novega programa še ni in da je drugače z mašino vse v redu. Kolcanje se pojavi samo v primeru, da se "jajcaš", ob športni vožnji ga ni čutiti.
- Črički: So. Oglašajo se mi občasno, da mi ni dolgčas v avtu. :)
- Ročna: Že od samega začetka jo je bilo treba potegnit ful (beri: 7 klikov), da je kokr tolk prijela. So mi jo ponastavili na servisu. Baje da tega garancija ne krije (čeprav zavorne ploščice pa recimo 1 leto ja) :roll:
- Bremze: Pozimi (in ob dežju) sploh, če avto nekaj dni stoji, škripajo da je joj. V bistvu je zvok tak, kot da bi se drgnila kovina ob kovino. Ko parkrat stopiš po bremzi ne škripajo več. Bila na servisu - baje da je to normalno. :? Je pa res da v tem delu leta s tem ni težav.
- Menjalnik: Pri prestavljanju iz 3. v 2. se ročica rahlo zatika. Ne ravno zatika, gre pa malo trše kot v ostale prestave. Se pa zadeva s kilometrino popravlja.
- Opozorilne lučke za pripenjanje pasu na zadnjih sedežih: se prižigajo in ugašajo čisto prosto po Prešernu. V bistvu se ob vsaki ustavitvi avta prižgejo in po 30 sekundah spet ugasnejo. Na servisu pravijo, da je to poseben sistem, ki je pač drugačen od sprednjih sedežev in... :lol: Kakorkoli - zadeva praktičnega pomena zagotovo nima, če mene vprašate...
- Poraba: Po računalniku naj bi bila povprečna 6,2 - po mojih izračunih je pri mestni vožnji poraba res taka, pri dolgih relacijah pa lahko tudi samo 5,2.
- 1. redni servis na 20.000 km: cena: 220 EUR
Menjali so: olje, tesnilo čepa, filter olja, filter klime, zračni filter in še en filter - kok filtrov sploh lahko ima en avto?! To je še hujš kt na sesalcu! No, sem pozabila kater filter že, je bil pa najdražji izmed vseh - 25 eur.
Servis je bil opravljen v KMAG na Leskovškovi.

To bilo od napak in napakic vse. Ja.. Res je, da "vsak svoja j***a hvali", ampak jaz ga res z užitkom vozim. Je vodljiv, ne pretrd (in ne premehek), zavore (navkljub občasnemu oglašanju) dobro primejo. Radio dela brez problema, USB vhod je super. Nad stranskimi ogledali sem navdušena - mogoče pa je malo manj pregleden za vzvratno vožnjo zaradi majhnega zadnjega okna. Armaturna plošča, usnje na volanu in prestavni ročici ter sedeži so kot novi - nobenega cvetenja. Mogoče bi sicer lahko malo bolj "požiral" luknje na cestišču, ampak ok. A sem že omenila, da je ful lep? :D

Saj vem, da boste spet pograbili tole pisanje kot kost in spet trgali Kio. Povem tko kot je, da bi pomagala pri odločitvi drugim. Vsak pa naj se odloči po svoje. Jaz sem ZA cee'd-a zaradi meni ustrezajočih lastnosti vožnje.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr maj 20, 2009 8:28 pm

Lana_ je napisal/-a:Eto tkole. Res da ni še preteklo 10 let odkar sem nabavila svojega cee'd-a, pa vendarle lahko kaj povem tudi po 20.000 prevoženih kilometrih.

Ker vem, da se vam niti slučajno ne da prebrati vseh 10 strani dolgih odgovorov... Imam cee'd-a 1,6 CRDI, 115 KM in po skoraj enem letu lahko povem tole:

- Kolcanje (cukanje mašine pri ca 2000 obratih): Po reprogramiranju mašine se je zadeva izboljšala, ne pa čiso odpravila. Na servisu pravijo, da novega programa še ni in da je drugače z mašino vse v redu. Kolcanje se pojavi samo v primeru, da se "jajcaš", ob športni vožnji ga ni čutiti.
- Črički: So. Oglašajo se mi občasno, da mi ni dolgčas v avtu. :)
- Ročna: Že od samega začetka jo je bilo treba potegnit ful (beri: 7 klikov), da je kokr tolk prijela. So mi jo ponastavili na servisu. Baje da tega garancija ne krije (čeprav zavorne ploščice pa recimo 1 leto ja) :roll:
- Bremze: Pozimi (in ob dežju) sploh, če avto nekaj dni stoji, škripajo da je joj. V bistvu je zvok tak, kot da bi se drgnila kovina ob kovino. Ko parkrat stopiš po bremzi ne škripajo več. Bila na servisu - baje da je to normalno. :? Je pa res da v tem delu leta s tem ni težav.
- Menjalnik: Pri prestavljanju iz 3. v 2. se ročica rahlo zatika. Ne ravno zatika, gre pa malo trše kot v ostale prestave. Se pa zadeva s kilometrino popravlja.
- Opozorilne lučke za pripenjanje pasu na zadnjih sedežih: se prižigajo in ugašajo čisto prosto po Prešernu. V bistvu se ob vsaki ustavitvi avta prižgejo in po 30 sekundah spet ugasnejo. Na servisu pravijo, da je to poseben sistem, ki je pač drugačen od sprednjih sedežev in... :lol: Kakorkoli - zadeva praktičnega pomena zagotovo nima, če mene vprašate...
- Poraba: Po računalniku naj bi bila povprečna 6,2 - po mojih izračunih je pri mestni vožnji poraba res taka, pri dolgih relacijah pa lahko tudi samo 5,2.
- 1. redni servis na 20.000 km: cena: 220 EUR
Menjali so: olje, tesnilo čepa, filter olja, filter klime, zračni filter in še en filter - kok filtrov sploh lahko ima en avto?! To je še hujš kt na sesalcu! No, sem pozabila kater filter že, je bil pa najdražji izmed vseh - 25 eur.
Servis je bil opravljen v KMAG na Leskovškovi.

To bilo od napak in napakic vse. Ja.. Res je, da "vsak svoja j***a hvali", ampak jaz ga res z užitkom vozim. Je vodljiv, ne pretrd (in ne premehek), zavore (navkljub občasnemu oglašanju) dobro primejo. Radio dela brez problema, USB vhod je super. Nad stranskimi ogledali sem navdušena - mogoče pa je malo manj pregleden za vzvratno vožnjo zaradi majhnega zadnjega okna. Armaturna plošča, usnje na volanu in prestavni ročici ter sedeži so kot novi - nobenega cvetenja. Mogoče bi sicer lahko malo bolj "požiral" luknje na cestišču, ampak ok. A sem že omenila, da je ful lep? :D

Saj vem, da boste spet pograbili tole pisanje kot kost in spet trgali Kio. Povem tko kot je, da bi pomagala pri odločitvi drugim. Vsak pa naj se odloči po svoje. Jaz sem ZA cee'd-a zaradi meni ustrezajočih lastnosti vožnje.

Tole si pa zelo lepo napisala :tomidelej:
 
Jakadinho
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe jul 11, 2008 8:25 am

Napisal/-a Jakadinho Sr maj 20, 2009 8:34 pm

- Kolca moj tudi čeprav sem se že popolnoma navadil na to in me ne moti. Če nebi omenila se sploh spomnil nebi

-Čričkov zaenkrat ni - res pa da jih tud ne more bit ker mam zmer naglas radio :twisted:

- ročna meni dela super. Če je res kak klanec našpoman malo bolj za ziher vendar nič v primerjavi z Cliotom kjer sm skoraj z dvema rokama zategoval :lol:

-bremz tudi ne slišm razen če avto nekaj časa stoji ob kakem deževju kar pa se mi zdi normalno.

-opozorilnih lučk za pas ne dojamem tudi sam ampak me ne motijo


tudi meni so zelo všeč ogledala čez zadnjo šipo pa težko vidiš pri večini novih avtomobilov. Pred nakupom I30 sem testiral Aurisa in ne samo da ne vidiš nič nazaj še naprej je katastrofa.
Lastnik Hyundai I30
Slika
 
Lana_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So feb 03, 2007 10:00 am

Napisal/-a Lana_ Sr maj 20, 2009 8:40 pm

Aja! Še nekaj sem pozabila:
- Turbo luknja: Ni naključje, da sem jo pozabila. Je ne opazim več - sem se poplnoma navadila nanjo.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Sr maj 20, 2009 8:58 pm

Enako velja zame. Tudi moj ima neke "problemčke". Cuka pri določenih vrtljajih in mislim, da je en stabilizator škripajoče narave :D
Čričkov je bilo na začetku nekaj, pol pa sm se lotu in jih odpravil. Par jih je ostalo sam so po 1000km izginili in jih že dolgo ni slišati.
Kljub tem problemčkom bi ga ponovno kupil, ker mi je avto pisan na kožo. Počutim se varnega in uživam v vsakem km. Upam, da bo tako ostalo še naprej.

Kar se tiče usnja je odvisno od voznika, sem zadnjič gledal golfa s 60kkm, volan naj bi bil usnjen,pa od usnja ni ostalo ničesar. Zgledalo je kot, da bi ga bernardinec preglodal. Kar se pa usnja na sedežih tiče je super, da ima ceed v sredini blago. Ker, ko pogledaš kak avto z integralnim usnjm je po enem letu kot, da bi ga krava prežvečila, ne glede na znamko. Usnje je usnje, lepo je dokler se ne vsedeš nanj.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če maj 21, 2009 11:00 am

@Lana_, res lepo spisano! :clapclap

Bi si pa kar malo sposodil tvoj "seznam" in dodal svoja opažanja pri Pro_Ceed-u po dobrih 6.000 km (ponekod se bo našel tudi odgovor na tvoja opažanja):

- Kolcanja pri 2.0 crdi motorju ni. Turbo luknja je napram 1.6 crdi precej manjša, praktično neopazna. Le pri stopalki za plin včasih pride do lag-a oz. zakasnitve, a zadeve se navadiš. Morda se pri tem motorju teh 140 konj res ne opazi in se ti zdi kot da jih je v resnici kakih 130, a to pripisujem predvsem teži vozila, ki znaša natanko 1,5 tone (konkurenca je tu vsaj za kakih 150 kg lažja).
- Črička ni pri meni prav nobenega, upam jih tudi ne bo.
- Ročna deluje v redu, potrebna je bila le rahla nastavitev, ker je avto malenkost zlezel nazaj, a nič kritičnega (ker znam bit picajzlast, sem pač dal nastavit :P ).
- Bremze: Če avto stoji zunaj in pada dež je to povsem normalno, da na začetku malo zaškripajo oz. so glasnejše. Pač na zavornih diskih se nabere površinska rja, ki po parih zaviranjih zgine. Nisem še videl avta, kjer se to ne bi pojavljalo.
- Menjalnik: Kakega pretiranega zatikanja iz 3. v 2. nisem opazil, mogoče gre malo težje ampak spet bom rekel, da je tako praktično pri vseh avtomobilih, ki sem jih kdajkoli vozil.
- Opozorilne lučke za pasove, ki se nahajajo na sredinski konzoli (za voznika je na armaturki) se ob vžigu avta vedno prižgejo. Za vsak nepripet pas sveti rdeče, za vsakega pripetega sveti zeleno. Tista večja velja za sovoznika, preostale 3 manjše so za pasove zadaj. Po določenem času se ugasnejo. Sam tu nisem opazil kakih posebnosti v smislu, da bi kaj delovalo napačno ali nelogično.
- Poraba se pri meni giblje okoli 6,5 L /100 km (mešan cikel), na relaciji ob umirjeni vožnji sem nameril že tudi pod 5, v mestu pa jasno zraste in se giblje med 7-7,5 L /100km. Za 2.0 motor povsem normalna oz. pričakovana poraba.
- Rednega servisa pri meni seveda še ni bilo, je pa treba vedet da je KMAG eden dražjih, če že ne kar najdražji servis. Obstajajo pooblaščeni servisi, ki so precej cenejši, zato vem, da se bom sam KMAG-u izognil.
- Radio je dober, za normalnega uporabnika povsem dovolj zmogljiv, USB vhod je pa sploh super zadeva.

To bi bilo to, avto je res BP! :D Če bi se imel možnost odločat še enkrat, bi izbral isti avto. Za ta denar (malo čez 16k eur) je res odlična izbira, sploh ob dejstvu da podobno opremljeni in motorizirani konkurentje stanejo okrog 24k eur. Resda obstajajo tudi boljši 140 konjski dizli, a kot rečeno je po mojem mnenju predvsem teža vozila v precejšnji meri kriva, da se teh konjev ne opazi toliko kot pri konkurenci, ki je po večini lažja za kakih 150-200 kg (Civic, Golf,...)! Po opremljenosti je pa povsem enakovreden razrednim konkurentom, rekel bi celo, da ima že v osnovi marsikaj, kar drugi ne premorejo oz. premorejo potem, ko na stežaj odpreš denarnico za doplačila! :P :D
Antiznačkar po prepričanju
 
MadIggy
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr feb 04, 2009 8:57 pm

Napisal/-a MadIggy Če maj 21, 2009 11:36 am

Polo78 je napisal/-a:@Lana_, res lepo spisano! :clapclap
To bi bilo to, avto je res BP! :D Če bi se imel možnost odločat še enkrat, bi izbral isti avto. Za ta denar (malo čez 16k eur) je res odlična izbira, sploh ob dejstvu da podobno opremljeni in motorizirani konkurentje stanejo okrog 24k eur. Resda obstajajo tudi boljši 140 konjski dizli, a kot rečeno je po mojem mnenju predvsem teža vozila v precejšnji meri kriva, da se teh konjev ne opazi toliko kot pri konkurenci, ki je po večini lažja za kakih 150-200 kg (Civic, Golf,...)! Po opremljenosti je pa povsem enakovreden razrednim konkurentom, rekel bi celo, da ima že v osnovi marsikaj, kar drugi ne premorejo oz. premorejo potem, ko na stežaj odpreš denarnico za doplačila! :P :D


no no no, "primerljiv" Golf stane 21k, Auris pa 17k.
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Če maj 21, 2009 2:30 pm

Lana_ je napisal/-a:- Črički: So. Oglašajo se mi občasno, da mi ni dolgčas v avtu. :)
- Ročna: Že od samega začetka jo je bilo treba potegnit ful (beri: 7 klikov), da je kokr tolk prijela. So mi jo ponastavili na servisu. Baje da tega garancija ne krije (čeprav zavorne ploščice pa recimo 1 leto ja) :roll:
- Bremze: Pozimi (in ob dežju) sploh, če avto nekaj dni stoji, škripajo da je joj. V bistvu je zvok tak, kot da bi se drgnila kovina ob kovino. Ko parkrat stopiš po bremzi ne škripajo več. Bila na servisu - baje da je to normalno. :? Je pa res da v tem delu leta s tem ni težav.
- Menjalnik: Pri prestavljanju iz 3. v 2. se ročica rahlo zatika. Ne ravno zatika, gre pa malo trše kot v ostale prestave. Se pa zadeva s kilometrino popravlja.
- Opozorilne lučke za pripenjanje pasu na zadnjih sedežih: se prižigajo in ugašajo čisto prosto po Prešernu. V bistvu se ob vsaki ustavitvi avta prižgejo in po 30 sekundah spet ugasnejo. Na servisu pravijo, da je to poseben sistem, ki je pač drugačen od sprednjih sedežev in... :lol: Kakorkoli - zadeva praktičnega pomena zagotovo nima, če mene vprašate...
- Poraba: Po računalniku naj bi bila povprečna 6,2 - po mojih izračunih je pri mestni vožnji poraba res taka, pri dolgih relacijah pa lahko tudi samo 5,2.
- 1. redni servis na 20.000 km: cena: 220 EUR
Menjali so: olje, tesnilo čepa, filter olja, filter klime, zračni filter in še en filter - kok filtrov sploh lahko ima en avto?! To je še hujš kt na sesalcu! No, sem pozabila kater filter že, je bil pa najdražji izmed vseh - 25 eur.
Servis je bil opravljen v KMAG na Leskovškovi.

To bilo od napak in napakic vse. Ja.. Res je, da "vsak svoja j***a hvali", ampak jaz ga res z užitkom vozim. Je vodljiv, ne pretrd (in ne premehek), zavore (navkljub občasnemu oglašanju) dobro primejo. Radio dela brez problema, USB vhod je super. Nad stranskimi ogledali sem navdušena - mogoče pa je malo manj pregleden za vzvratno vožnjo zaradi majhnega zadnjega okna. Armaturna plošča, usnje na volanu in prestavni ročici ter sedeži so kot novi - nobenega cvetenja. Mogoče bi sicer lahko malo bolj "požiral" luknje na cestišču, ampak ok. A sem že omenila, da je ful lep? :D

Saj vem, da boste spet pograbili tole pisanje kot kost in spet trgali Kio. Povem tko kot je, da bi pomagala pri odločitvi drugim. Vsak pa naj se odloči po svoje. Jaz sem ZA cee'd-a zaradi meni ustrezajočih lastnosti vožnje.

-Cricka mam jaz tud enga, pri zadnjih sedezih,... morem na servis od pelat da ga fentajo :P
-Rocna pri meni prime takoj, nevem kaj je z tvojo, pelji avto na servis!
-Bremze mi nikoli ne skripajo! Tud ko je dez ali sneg, nikoli!
-Menjalnik je res malo trd, ampak se da prezivet!
-Glede luck za pase na zadnjih sedezih je pomoje zato tako, ker zadaj ni senzorov v sedezu. In zato pri vsaki ustavitvi lahko avto razume da se je kdo vsedel na zadnji sedez, in zato pokaze kdo je pripasan in kdo ne. Drugace pa se nisem opazil da se prizigajo in ugasajo, oz. sem skoraj preprican da temu ni tako!
-Potovalni racunalnik kaze tocno, vsaj pri meni,... Racuna pa povprecno porabo do naslednjega resetiranja!
-Servisi so mogoce par € drazji kot pri drugih "poceni" znamkah,... ma pa zato 7let garancije, neki morejo not spravit ;)

Meni do zdaj se tud ni zal glede nakupa,... upam da mi nebo kdaj =)
Slika
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe maj 22, 2009 8:25 am

MadIggy je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:@Lana_, res lepo spisano! :clapclap
To bi bilo to, avto je res BP! :D Če bi se imel možnost odločat še enkrat, bi izbral isti avto. Za ta denar (malo čez 16k eur) je res odlična izbira, sploh ob dejstvu da podobno opremljeni in motorizirani konkurentje stanejo okrog 24k eur. Resda obstajajo tudi boljši 140 konjski dizli, a kot rečeno je po mojem mnenju predvsem teža vozila v precejšnji meri kriva, da se teh konjev ne opazi toliko kot pri konkurenci, ki je po večini lažja za kakih 150-200 kg (Civic, Golf,...)! Po opremljenosti je pa povsem enakovreden razrednim konkurentom, rekel bi celo, da ima že v osnovi marsikaj, kar drugi ne premorejo oz. premorejo potem, ko na stežaj odpreš denarnico za doplačila! :P :D


no no no, "primerljiv" Golf stane 21k, Auris pa 17k.


Malo sem preletel avto.net... Ja, za Aurisa se strinjam, za Golfa pa ne povsem. Po 21k se v glavnem dobi 110-konjskega tdi z opremo comfortline. Čim hočeš imet 140km tdi in še kaj dodat pri opremi, gre cena proti omenjenim 24k eur. Enako je s podobno opremljenimi in motoriziranimi Civic-i.

Je pa res, da so cene v zadnjih nekaj mesecih kar konkretno padle, sploh Aurisa z malo boljšim motorjem in opremo si ga lahko le sanjal za 17k eur. Za ta denar (ajd, kakega jurja manj) si komaj dobil najosnovnejši dizel 1.4 D4D z osnovno opremo.

Ceed-i in Pro_ceed-i pa še kar držijo praktično enako ceno kot pred nekaj meseci, očitno se ti avti še vedno zelo dobro prodajajo in pač niso rabili zbijati cen tako kot pri konkurenci. ;)
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe maj 22, 2009 8:33 am

Polo78 je napisal/-a:Pač na zavornih diskih se nabere površinska rja, ki po parih zaviranjih zgine. Nisem še videl avta, kjer se to ne bi pojavljalo.


Hyundai pony 1990, Hyundai lantra 1994......
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe maj 22, 2009 8:35 am

Polo78 je napisal/-a:
MadIggy je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:@Lana_, res lepo spisano! :clapclap
To bi bilo to, avto je res BP! :D Če bi se imel možnost odločat še enkrat, bi izbral isti avto. Za ta denar (malo čez 16k eur) je res odlična izbira, sploh ob dejstvu da podobno opremljeni in motorizirani konkurentje stanejo okrog 24k eur. Resda obstajajo tudi boljši 140 konjski dizli, a kot rečeno je po mojem mnenju predvsem teža vozila v precejšnji meri kriva, da se teh konjev ne opazi toliko kot pri konkurenci, ki je po večini lažja za kakih 150-200 kg (Civic, Golf,...)! Po opremljenosti je pa povsem enakovreden razrednim konkurentom, rekel bi celo, da ima že v osnovi marsikaj, kar drugi ne premorejo oz. premorejo potem, ko na stežaj odpreš denarnico za doplačila! :P :D


no no no, "primerljiv" Golf stane 21k, Auris pa 17k.


Malo sem preletel avto.net... Ja, za Aurisa se strinjam, za Golfa pa ne povsem. Po 21k se v glavnem dobi 110-konjskega tdi z opremo comfortline. Čim hočeš imet 140km tdi in še kaj dodat pri opremi, gre cena proti omenjenim 24k eur. Enako je s podobno opremljenimi in motoriziranimi Civic-i.

Je pa res, da so cene v zadnjih nekaj mesecih kar konkretno padle, sploh Aurisa z malo boljšim motorjem in opremo si ga lahko le sanjal za 17k eur. Za ta denar (ajd, kakega jurja manj) si komaj dobil najosnovnejši dizel 1.4 D4D z osnovno opremo.

Ceed-i in Pro_ceed-i pa še kar držijo praktično enako ceno kot pred nekaj meseci, očitno se ti avti še vedno zelo dobro prodajajo in pač niso rabili zbijati cen tako kot pri konkurenci. ;)

Realna cena golfov v teh časih je okol 10% nižja kot se oglašuje na a.netu ali po ceniku.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe maj 22, 2009 8:39 am

Polo78 je napisal/-a: ki je po večini lažja za kakih 150-200 kg (Civic, Golf,...)!

kje si "potegnil ven, da naj bi bil golf lažji od "proC" :?:

Golf V tdi 1.9 - prazno vozilo 1340 kg :arrow: pazi ! ne MASA ampak prazno....(masa = pripravljeno vozilo za vožnjo; se pravi voznIk povprečno 75 kg + 3/4 tanka rec 40kg..)in na golfu v prometni/homologaciji znese to 1465 kg ...in ta masa se zadnjih par let vodi kot teža vozila v dokumentaciji...

P.S moj audi 1595kg

tvoj ProC :?:
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe maj 22, 2009 8:50 am

sašo5 je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a: ki je po večini lažja za kakih 150-200 kg (Civic, Golf,...)!

kje si "potegnil ven, da naj bi bil golf lažji od "proC" :?:

Golf V tdi 1.9 - prazno vozilo 1340 kg :arrow: pazi ! ne MASA ampak prazno....(masa = pripravljeno vozilo za vožnjo; se pravi voznIk povprečno 75 kg + 3/4 tanka rec 40kg..)in na golfu v prometni/homologaciji znese to 1465 kg ...in ta masa se zadnjih par let vodi kot teža vozila v dokumentaciji...

P.S moj audi 1595kg

tvoj ProC :?:

Men se pa edini relavantni podatek za maso vozila zdi tisti, ki je napisan v prometnem dovoljenju ali v homologacijskem kartončku. Pri mojem golfu 1.6 piše, da je to 1248 kg. Dovoljena skupna masa pa je okol 600 kg več.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe maj 22, 2009 9:20 am

sašo5 je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a: ki je po večini lažja za kakih 150-200 kg (Civic, Golf,...)!

kje si "potegnil ven, da naj bi bil golf lažji od "proC" :?:

Golf V tdi 1.9 - prazno vozilo 1340 kg :arrow: pazi ! ne MASA ampak prazno....(masa = pripravljeno vozilo za vožnjo; se pravi voznIk povprečno 75 kg + 3/4 tanka rec 40kg..)in na golfu v prometni/homologaciji znese to 1465 kg ...in ta masa se zadnjih par let vodi kot teža vozila v dokumentaciji...

P.S moj audi 1595kg

tvoj ProC :?:


Ja, ja saj to sem mislil, prazno vozilo! Točno 1499 kg ima Pro_Ceed 2.0 dizel, brez voznika in goriva.
http://www.najdi.si/avtomobili/avtopoda ... TS+PACK%2B

Koliko pa piše za Golfa v homologaciji oz. v prometni pa jasno ne vem, ker ga nimam. Je pa res mislim da zapisan podatek 1340 kg v avto katalogu AM-2009.

Če pogledamo še nekaj podobnih vozil, Civic 2.2 ctdi ima npr. natanko 1350 kg, novi Megane Coupe 1.9 dci 130km jih ima 1310 kg, P308 2.0 HDI jih ima nekaj malega čez 1400 kg,... Auris je še najbliže s 1460 kg in točno se spomnim, da so v enem testu nekoč zapisali, da tudi tam 125-konjski 2.0 D4D ne pokaže konjev "iz papirja". Zanimivo, zanimivo...

Ja teža je tista, ki sigurno tudi vpliva na performanse Pro_ceed-a in ne toliko "leni" motorji, kar dostikrat opažam, da velja za zmotno mnenje na a.com. Saj drugače imava nonstop podobne debate z enim kolegom, ki ima še ta staro Astro GSI (150 km) in se dostikrat pohvali, kako on "dol poči" razne novejše avte z večjo konjenico. Ja jasno, če so pa 300 ali 400 kg težji od tiste njegove Astre, ki ima cca. 1 tono pa še to je vprašanje, če! :idea:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe maj 22, 2009 10:56 am

Polo78 je napisal/-a:Ja, ja saj to sem mislil, prazno vozilo! Točno 1499 kg ima Pro_Ceed 2.0 dizel, brez voznika in goriva.
http://www.najdi.si/avtomobili/avtopoda ... TS+PACK%2B


v linku, ki si ga dal piše M A S A ....kaj je masa sem opisal v prejšnjem postu

evo še enkrat iz zvcp-ja

"60.čeln_ masa vozila je masa vozila pripravljenega za vožnjo, brez potnikov in tovora, z voznikom (75 kg) razen pri vozilih, ki spadajo v kategorijo dvo in trikolesnih motornih vozil, z 90% goriva in polnimi rezervoarji tekočin razen odpadne vode, ter rezervnim kolesom in orodjem, pri avtobusih pa tudi z drugim članom posadke (75 kg), če je zanj predviden poseben sedež;" in to je navedeno več ali manj v vseh uradnih dokumentih, revijah, katalogih ipd.

...torej tvoja Kia: 1490-75-40 = 1375....ajd, malo težja od konkurence.....od Gsi astre pred 15 timi leti pa res za 400 kg (tretjina, kar je seveda aogromno)

P.S ima pa golf VI res manjšo težo(maso) kot golf V, vendar je na ta račun povečana nosilnost (golf VI 616kg, "petica" 570kg.....proC pa 490kg....)
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Pe maj 22, 2009 11:20 am

Lana_ je napisal/-a:Eto tkole. Res da ni še preteklo 10 let odkar sem nabavila svojega cee'd-a, pa vendarle lahko kaj povem tudi po 20.000 prevoženih kilometrih.

Ker vem, da se vam niti slučajno ne da prebrati vseh 10 strani dolgih odgovorov... Imam cee'd-a 1,6 CRDI, 115 KM in po skoraj enem letu lahko povem tole:

- Kolcanje (cukanje mašine pri ca 2000 obratih): Po reprogramiranju mašine se je zadeva izboljšala, ne pa čiso odpravila. Na servisu pravijo, da novega programa še ni in da je drugače z mašino vse v redu. Kolcanje se pojavi samo v primeru, da se "jajcaš", ob športni vožnji ga ni čutiti.
- Črički: So. Oglašajo se mi občasno, da mi ni dolgčas v avtu. :)
- Ročna: Že od samega začetka jo je bilo treba potegnit ful (beri: 7 klikov), da je kokr tolk prijela. So mi jo ponastavili na servisu. Baje da tega garancija ne krije (čeprav zavorne ploščice pa recimo 1 leto ja) :roll:
- Bremze: Pozimi (in ob dežju) sploh, če avto nekaj dni stoji, škripajo da je joj. V bistvu je zvok tak, kot da bi se drgnila kovina ob kovino. Ko parkrat stopiš po bremzi ne škripajo več. Bila na servisu - baje da je to normalno. :? Je pa res da v tem delu leta s tem ni težav.
- Menjalnik: Pri prestavljanju iz 3. v 2. se ročica rahlo zatika. Ne ravno zatika, gre pa malo trše kot v ostale prestave. Se pa zadeva s kilometrino popravlja.
- Opozorilne lučke za pripenjanje pasu na zadnjih sedežih: se prižigajo in ugašajo čisto prosto po Prešernu. V bistvu se ob vsaki ustavitvi avta prižgejo in po 30 sekundah spet ugasnejo. Na servisu pravijo, da je to poseben sistem, ki je pač drugačen od sprednjih sedežev in... :lol: Kakorkoli - zadeva praktičnega pomena zagotovo nima, če mene vprašate...
- Poraba: Po računalniku naj bi bila povprečna 6,2 - po mojih izračunih je pri mestni vožnji poraba res taka, pri dolgih relacijah pa lahko tudi samo 5,2.
- 1. redni servis na 20.000 km: cena: 220 EUR
Menjali so: olje, tesnilo čepa, filter olja, filter klime, zračni filter in še en filter - kok filtrov sploh lahko ima en avto?! To je še hujš kt na sesalcu! No, sem pozabila kater filter že, je bil pa najdražji izmed vseh - 25 eur.
Servis je bil opravljen v KMAG na Leskovškovi.

To bilo od napak in napakic vse. Ja.. Res je, da "vsak svoja j***a hvali", ampak jaz ga res z užitkom vozim. Je vodljiv, ne pretrd (in ne premehek), zavore (navkljub občasnemu oglašanju) dobro primejo. Radio dela brez problema, USB vhod je super. Nad stranskimi ogledali sem navdušena - mogoče pa je malo manj pregleden za vzvratno vožnjo zaradi majhnega zadnjega okna. Armaturna plošča, usnje na volanu in prestavni ročici ter sedeži so kot novi - nobenega cvetenja. Mogoče bi sicer lahko malo bolj "požiral" luknje na cestišču, ampak ok. A sem že omenila, da je ful lep? :D

Saj vem, da boste spet pograbili tole pisanje kot kost in spet trgali Kio. Povem tko kot je, da bi pomagala pri odločitvi drugim. Vsak pa naj se odloči po svoje. Jaz sem ZA cee'd-a zaradi meni ustrezajočih lastnosti vožnje.

Tisto prižiganje se tudi meni vžigle, takoj ko avto daš v 1vo brzino, to je sistem da ti pokaže kdo je privezan in kdo ni. Bremze meni cvilijo samo takrat ko avto operem, ko ti diski zacvetijo, ratajo take barve ko da bi rjaveli, to je nekaj normalnega, parkrat stisneš na bremzo in se ze svetijo. En fajn hud čriček sem imel pod armaturo, tam pod šipo, ko sem dal po gasu se je slišalo ko da bi nekaj drgnilo. Vse skupaj je minilo, tudi tresenje zadne šipe po spelavanju, enako samo od sebe minilo, morda je tudi to da se stvar 'uleži' :?:. Pri 9000km mi je šel senzor goriva, pod garancijo menjano, avto je delal normalno , le lučka se mi je prižigala. Avto me nikakor ni razočarov, še vedno sem in love :8 :yum :yum :pij:
 
Uporabniški avatar
Foto Jovo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: Sr sep 10, 2003 6:45 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Foto Jovo Pe maj 22, 2009 1:59 pm

Jst imam ProCeed 1.6 Crdi sportpack
Podobne težave imam tudi sam če temu lahko rečemo težave?
Kdaj pa kdaj v rikverc noče, potem pa moram v prvo pa malo naprej pol pa gre... prevoženih 9000km v dobrih treh mescih.

Zaenkrat zelo zadovoljen ter tudi sovozniki.

Zaenkrat sem zamenjal anteno z mini sharky-em ter zadal pobral dol znake. Naslednji teden bom vzel zadaj dol znak KIA ter zakital prazen prostor.
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Pe maj 22, 2009 5:07 pm

BY_JOVICH je napisal/-a:Zaenkrat sem zamenjal anteno z mini sharky-em ter zadal pobral dol znake. Naslednji teden bom vzel zadaj dol znak KIA ter zakital prazen prostor.

Kak bos pa zadnje vrate odpiral? Al bos samo znak zakital, brez kljuke?
Slika
 
MMNeo
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: To okt 09, 2007 2:16 pm

Napisal/-a MMNeo Pe maj 22, 2009 7:07 pm

Prav zanimivo je brati različne komentarje in vtise o avtomobilu. Končno se je našel model oz. znamka, kjer se ne kregajo (beri če bi takšne in drugačne težave imel, za primer renault, bi vsi dejali da je kanta od kante) saj se zaradi oblike prezrejo takšni in drugačni črički, ki so mimogrede mene, z novim pro ceed-om, spravili ob živce.
Torej nekateri modeli so zanič, nekateri pa imajo samo "težavice" ali pa še to ne :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov