Edino kar je že od novega ne bere mp3 ključ ko je mašina hladna pa sm večkrat pelo na servis pa ne morejo ugotovit kaj je tko da v kratkem dobim nov radio

Lana_ je napisal/-a:Eto tkole. Res da ni še preteklo 10 let odkar sem nabavila svojega cee'd-a, pa vendarle lahko kaj povem tudi po 20.000 prevoženih kilometrih.
Ker vem, da se vam niti slučajno ne da prebrati vseh 10 strani dolgih odgovorov... Imam cee'd-a 1,6 CRDI, 115 KM in po skoraj enem letu lahko povem tole:
- Kolcanje (cukanje mašine pri ca 2000 obratih): Po reprogramiranju mašine se je zadeva izboljšala, ne pa čiso odpravila. Na servisu pravijo, da novega programa še ni in da je drugače z mašino vse v redu. Kolcanje se pojavi samo v primeru, da se "jajcaš", ob športni vožnji ga ni čutiti.
- Črički: So. Oglašajo se mi občasno, da mi ni dolgčas v avtu.![]()
- Ročna: Že od samega začetka jo je bilo treba potegnit ful (beri: 7 klikov), da je kokr tolk prijela. So mi jo ponastavili na servisu. Baje da tega garancija ne krije (čeprav zavorne ploščice pa recimo 1 leto ja)![]()
- Bremze: Pozimi (in ob dežju) sploh, če avto nekaj dni stoji, škripajo da je joj. V bistvu je zvok tak, kot da bi se drgnila kovina ob kovino. Ko parkrat stopiš po bremzi ne škripajo več. Bila na servisu - baje da je to normalno.Je pa res da v tem delu leta s tem ni težav.
- Menjalnik: Pri prestavljanju iz 3. v 2. se ročica rahlo zatika. Ne ravno zatika, gre pa malo trše kot v ostale prestave. Se pa zadeva s kilometrino popravlja.
- Opozorilne lučke za pripenjanje pasu na zadnjih sedežih: se prižigajo in ugašajo čisto prosto po Prešernu. V bistvu se ob vsaki ustavitvi avta prižgejo in po 30 sekundah spet ugasnejo. Na servisu pravijo, da je to poseben sistem, ki je pač drugačen od sprednjih sedežev in...Kakorkoli - zadeva praktičnega pomena zagotovo nima, če mene vprašate...
- Poraba: Po računalniku naj bi bila povprečna 6,2 - po mojih izračunih je pri mestni vožnji poraba res taka, pri dolgih relacijah pa lahko tudi samo 5,2.
- 1. redni servis na 20.000 km: cena: 220 EUR
Menjali so: olje, tesnilo čepa, filter olja, filter klime, zračni filter in še en filter - kok filtrov sploh lahko ima en avto?! To je še hujš kt na sesalcu! No, sem pozabila kater filter že, je bil pa najdražji izmed vseh - 25 eur.
Servis je bil opravljen v KMAG na Leskovškovi.
To bilo od napak in napakic vse. Ja.. Res je, da "vsak svoja j***a hvali", ampak jaz ga res z užitkom vozim. Je vodljiv, ne pretrd (in ne premehek), zavore (navkljub občasnemu oglašanju) dobro primejo. Radio dela brez problema, USB vhod je super. Nad stranskimi ogledali sem navdušena - mogoče pa je malo manj pregleden za vzvratno vožnjo zaradi majhnega zadnjega okna. Armaturna plošča, usnje na volanu in prestavni ročici ter sedeži so kot novi - nobenega cvetenja. Mogoče bi sicer lahko malo bolj "požiral" luknje na cestišču, ampak ok. A sem že omenila, da je ful lep?![]()
Saj vem, da boste spet pograbili tole pisanje kot kost in spet trgali Kio. Povem tko kot je, da bi pomagala pri odločitvi drugim. Vsak pa naj se odloči po svoje. Jaz sem ZA cee'd-a zaradi meni ustrezajočih lastnosti vožnje.
Polo78 je napisal/-a:@Lana_, res lepo spisano!
To bi bilo to, avto je res BP!Če bi se imel možnost odločat še enkrat, bi izbral isti avto. Za ta denar (malo čez 16k eur) je res odlična izbira, sploh ob dejstvu da podobno opremljeni in motorizirani konkurentje stanejo okrog 24k eur. Resda obstajajo tudi boljši 140 konjski dizli, a kot rečeno je po mojem mnenju predvsem teža vozila v precejšnji meri kriva, da se teh konjev ne opazi toliko kot pri konkurenci, ki je po večini lažja za kakih 150-200 kg (Civic, Golf,...)! Po opremljenosti je pa povsem enakovreden razrednim konkurentom, rekel bi celo, da ima že v osnovi marsikaj, kar drugi ne premorejo oz. premorejo potem, ko na stežaj odpreš denarnico za doplačila! :P
Lana_ je napisal/-a:- Črički: So. Oglašajo se mi občasno, da mi ni dolgčas v avtu.![]()
- Ročna: Že od samega začetka jo je bilo treba potegnit ful (beri: 7 klikov), da je kokr tolk prijela. So mi jo ponastavili na servisu. Baje da tega garancija ne krije (čeprav zavorne ploščice pa recimo 1 leto ja)![]()
- Bremze: Pozimi (in ob dežju) sploh, če avto nekaj dni stoji, škripajo da je joj. V bistvu je zvok tak, kot da bi se drgnila kovina ob kovino. Ko parkrat stopiš po bremzi ne škripajo več. Bila na servisu - baje da je to normalno.Je pa res da v tem delu leta s tem ni težav.
- Menjalnik: Pri prestavljanju iz 3. v 2. se ročica rahlo zatika. Ne ravno zatika, gre pa malo trše kot v ostale prestave. Se pa zadeva s kilometrino popravlja.
- Opozorilne lučke za pripenjanje pasu na zadnjih sedežih: se prižigajo in ugašajo čisto prosto po Prešernu. V bistvu se ob vsaki ustavitvi avta prižgejo in po 30 sekundah spet ugasnejo. Na servisu pravijo, da je to poseben sistem, ki je pač drugačen od sprednjih sedežev in...Kakorkoli - zadeva praktičnega pomena zagotovo nima, če mene vprašate...
- Poraba: Po računalniku naj bi bila povprečna 6,2 - po mojih izračunih je pri mestni vožnji poraba res taka, pri dolgih relacijah pa lahko tudi samo 5,2.
- 1. redni servis na 20.000 km: cena: 220 EUR
Menjali so: olje, tesnilo čepa, filter olja, filter klime, zračni filter in še en filter - kok filtrov sploh lahko ima en avto?! To je še hujš kt na sesalcu! No, sem pozabila kater filter že, je bil pa najdražji izmed vseh - 25 eur.
Servis je bil opravljen v KMAG na Leskovškovi.
To bilo od napak in napakic vse. Ja.. Res je, da "vsak svoja j***a hvali", ampak jaz ga res z užitkom vozim. Je vodljiv, ne pretrd (in ne premehek), zavore (navkljub občasnemu oglašanju) dobro primejo. Radio dela brez problema, USB vhod je super. Nad stranskimi ogledali sem navdušena - mogoče pa je malo manj pregleden za vzvratno vožnjo zaradi majhnega zadnjega okna. Armaturna plošča, usnje na volanu in prestavni ročici ter sedeži so kot novi - nobenega cvetenja. Mogoče bi sicer lahko malo bolj "požiral" luknje na cestišču, ampak ok. A sem že omenila, da je ful lep?![]()
Saj vem, da boste spet pograbili tole pisanje kot kost in spet trgali Kio. Povem tko kot je, da bi pomagala pri odločitvi drugim. Vsak pa naj se odloči po svoje. Jaz sem ZA cee'd-a zaradi meni ustrezajočih lastnosti vožnje.
MadIggy je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a:@Lana_, res lepo spisano!
To bi bilo to, avto je res BP!Če bi se imel možnost odločat še enkrat, bi izbral isti avto. Za ta denar (malo čez 16k eur) je res odlična izbira, sploh ob dejstvu da podobno opremljeni in motorizirani konkurentje stanejo okrog 24k eur. Resda obstajajo tudi boljši 140 konjski dizli, a kot rečeno je po mojem mnenju predvsem teža vozila v precejšnji meri kriva, da se teh konjev ne opazi toliko kot pri konkurenci, ki je po večini lažja za kakih 150-200 kg (Civic, Golf,...)! Po opremljenosti je pa povsem enakovreden razrednim konkurentom, rekel bi celo, da ima že v osnovi marsikaj, kar drugi ne premorejo oz. premorejo potem, ko na stežaj odpreš denarnico za doplačila! :P
no no no, "primerljiv" Golf stane 21k, Auris pa 17k.
Polo78 je napisal/-a:MadIggy je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a:@Lana_, res lepo spisano!
To bi bilo to, avto je res BP!Če bi se imel možnost odločat še enkrat, bi izbral isti avto. Za ta denar (malo čez 16k eur) je res odlična izbira, sploh ob dejstvu da podobno opremljeni in motorizirani konkurentje stanejo okrog 24k eur. Resda obstajajo tudi boljši 140 konjski dizli, a kot rečeno je po mojem mnenju predvsem teža vozila v precejšnji meri kriva, da se teh konjev ne opazi toliko kot pri konkurenci, ki je po večini lažja za kakih 150-200 kg (Civic, Golf,...)! Po opremljenosti je pa povsem enakovreden razrednim konkurentom, rekel bi celo, da ima že v osnovi marsikaj, kar drugi ne premorejo oz. premorejo potem, ko na stežaj odpreš denarnico za doplačila! :P
no no no, "primerljiv" Golf stane 21k, Auris pa 17k.
Malo sem preletel avto.net... Ja, za Aurisa se strinjam, za Golfa pa ne povsem. Po 21k se v glavnem dobi 110-konjskega tdi z opremo comfortline. Čim hočeš imet 140km tdi in še kaj dodat pri opremi, gre cena proti omenjenim 24k eur. Enako je s podobno opremljenimi in motoriziranimi Civic-i.
Je pa res, da so cene v zadnjih nekaj mesecih kar konkretno padle, sploh Aurisa z malo boljšim motorjem in opremo si ga lahko le sanjal za 17k eur. Za ta denar (ajd, kakega jurja manj) si komaj dobil najosnovnejši dizel 1.4 D4D z osnovno opremo.
Ceed-i in Pro_ceed-i pa še kar držijo praktično enako ceno kot pred nekaj meseci, očitno se ti avti še vedno zelo dobro prodajajo in pač niso rabili zbijati cen tako kot pri konkurenci.
Polo78 je napisal/-a: ki je po večini lažja za kakih 150-200 kg (Civic, Golf,...)!
sašo5 je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a: ki je po večini lažja za kakih 150-200 kg (Civic, Golf,...)!
kje si "potegnil ven, da naj bi bil golf lažji od "proC"![]()
Golf V tdi 1.9 - prazno vozilo 1340 kgpazi ! ne MASA ampak prazno....(masa = pripravljeno vozilo za vožnjo; se pravi voznIk povprečno 75 kg + 3/4 tanka rec 40kg..)in na golfu v prometni/homologaciji znese to 1465 kg ...in ta masa se zadnjih par let vodi kot teža vozila v dokumentaciji...
P.S moj audi 1595kg
tvoj ProC
sašo5 je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a: ki je po večini lažja za kakih 150-200 kg (Civic, Golf,...)!
kje si "potegnil ven, da naj bi bil golf lažji od "proC"![]()
Golf V tdi 1.9 - prazno vozilo 1340 kgpazi ! ne MASA ampak prazno....(masa = pripravljeno vozilo za vožnjo; se pravi voznIk povprečno 75 kg + 3/4 tanka rec 40kg..)in na golfu v prometni/homologaciji znese to 1465 kg ...in ta masa se zadnjih par let vodi kot teža vozila v dokumentaciji...
P.S moj audi 1595kg
tvoj ProC
Polo78 je napisal/-a:Ja, ja saj to sem mislil, prazno vozilo! Točno 1499 kg ima Pro_Ceed 2.0 dizel, brez voznika in goriva.
http://www.najdi.si/avtomobili/avtopoda ... TS+PACK%2B
Lana_ je napisal/-a:Eto tkole. Res da ni še preteklo 10 let odkar sem nabavila svojega cee'd-a, pa vendarle lahko kaj povem tudi po 20.000 prevoženih kilometrih.
Ker vem, da se vam niti slučajno ne da prebrati vseh 10 strani dolgih odgovorov... Imam cee'd-a 1,6 CRDI, 115 KM in po skoraj enem letu lahko povem tole:
- Kolcanje (cukanje mašine pri ca 2000 obratih): Po reprogramiranju mašine se je zadeva izboljšala, ne pa čiso odpravila. Na servisu pravijo, da novega programa še ni in da je drugače z mašino vse v redu. Kolcanje se pojavi samo v primeru, da se "jajcaš", ob športni vožnji ga ni čutiti.
- Črički: So. Oglašajo se mi občasno, da mi ni dolgčas v avtu.![]()
- Ročna: Že od samega začetka jo je bilo treba potegnit ful (beri: 7 klikov), da je kokr tolk prijela. So mi jo ponastavili na servisu. Baje da tega garancija ne krije (čeprav zavorne ploščice pa recimo 1 leto ja)![]()
- Bremze: Pozimi (in ob dežju) sploh, če avto nekaj dni stoji, škripajo da je joj. V bistvu je zvok tak, kot da bi se drgnila kovina ob kovino. Ko parkrat stopiš po bremzi ne škripajo več. Bila na servisu - baje da je to normalno.Je pa res da v tem delu leta s tem ni težav.
- Menjalnik: Pri prestavljanju iz 3. v 2. se ročica rahlo zatika. Ne ravno zatika, gre pa malo trše kot v ostale prestave. Se pa zadeva s kilometrino popravlja.
- Opozorilne lučke za pripenjanje pasu na zadnjih sedežih: se prižigajo in ugašajo čisto prosto po Prešernu. V bistvu se ob vsaki ustavitvi avta prižgejo in po 30 sekundah spet ugasnejo. Na servisu pravijo, da je to poseben sistem, ki je pač drugačen od sprednjih sedežev in...Kakorkoli - zadeva praktičnega pomena zagotovo nima, če mene vprašate...
- Poraba: Po računalniku naj bi bila povprečna 6,2 - po mojih izračunih je pri mestni vožnji poraba res taka, pri dolgih relacijah pa lahko tudi samo 5,2.
- 1. redni servis na 20.000 km: cena: 220 EUR
Menjali so: olje, tesnilo čepa, filter olja, filter klime, zračni filter in še en filter - kok filtrov sploh lahko ima en avto?! To je še hujš kt na sesalcu! No, sem pozabila kater filter že, je bil pa najdražji izmed vseh - 25 eur.
Servis je bil opravljen v KMAG na Leskovškovi.
To bilo od napak in napakic vse. Ja.. Res je, da "vsak svoja j***a hvali", ampak jaz ga res z užitkom vozim. Je vodljiv, ne pretrd (in ne premehek), zavore (navkljub občasnemu oglašanju) dobro primejo. Radio dela brez problema, USB vhod je super. Nad stranskimi ogledali sem navdušena - mogoče pa je malo manj pregleden za vzvratno vožnjo zaradi majhnega zadnjega okna. Armaturna plošča, usnje na volanu in prestavni ročici ter sedeži so kot novi - nobenega cvetenja. Mogoče bi sicer lahko malo bolj "požiral" luknje na cestišču, ampak ok. A sem že omenila, da je ful lep?![]()
Saj vem, da boste spet pograbili tole pisanje kot kost in spet trgali Kio. Povem tko kot je, da bi pomagala pri odločitvi drugim. Vsak pa naj se odloči po svoje. Jaz sem ZA cee'd-a zaradi meni ustrezajočih lastnosti vožnje.
Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov