Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Mitja358
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To mar 13, 2012 8:25 pm

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a Mitja358 Pe feb 07, 2014 11:05 pm

Mislim, da bom kar menjal. Varnost je na prvem mestu :) Kot sem že zgoraj omenil je zmanjšan zavorni učinek opazem.
ATE pa itak, samo škoda da ne morem zmontirat ATE Power, ker so spredaj navadni diski :S Bodo pa ploščice keramične.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a čare Pe feb 07, 2014 11:07 pm

Pa kaj misliš da bo z ATE power kaj bolje grabilo??Sem jih imel pa sem jih predčasno menjal,ker os tulili efekta pa nobenga.
 
Mitja358
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To mar 13, 2012 8:25 pm

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a Mitja358 Pe feb 07, 2014 11:32 pm

Ne ni samo zato, ampak cena je 15€ dražja pri obeh od navadnih, lepše zgledajo in dlje zdržijo.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a Fan So feb 08, 2014 12:47 am

čare je napisal/-a:Pa kaj misliš da bo z ATE power kaj bolje grabilo??Sem jih imel pa sem jih predčasno menjal,ker os tulili efekta pa nobenga.

Diski niso tulili, ker enostavno ne morejo. Koliko bo zavorne sile, je odvisno od ploščic ( masa ), diski pa so tisti, ki morajo termiko hitro odvajati ...................... iz tega naslova power in navrtani. Lahko da se materiali niso prenesli ploščice/diski, ali pa ................

Mitja358 je napisal/-a:Ne ni samo zato, ampak cena je 15€ dražja pri obeh od navadnih, lepše zgledajo in dlje zdržijo.


Vsekakor bo to dolgoročno najceneje.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a INFINITI So feb 08, 2014 1:00 am

Najbrž ni mislil ravno tuljenje temveč tisti zvok ko ploščice letijo čez tiste narejene žlebove na disku ko bremzaš - nekaj ala V-R-R-R-R-R-R-R...
Tudi sam sem to opazil pri bivših EBC grooved.

Drugače pa tudi na ate power strani piše "Typical brake noise" pri opisu teh diskov.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Mitja358
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To mar 13, 2012 8:25 pm

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a Mitja358 So feb 08, 2014 1:11 am

Fan je napisal/-a:Vsekakor bo to dolgoročno najceneje.


Samo problem je, ker v katalogu baje piše, da morajo biti spredaj tudi ATE Power če so zadaj. :twisted: Obratno ni problema.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a Fan So feb 08, 2014 1:29 am

Mitja358 je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Vsekakor bo to dolgoročno najceneje.


Samo problem je, ker v katalogu baje piše, da morajo biti spredaj tudi ATE Power če so zadaj. :twisted: Obratno ni problema.


Ja, v kombinaciji s power zavornimi ploščicami ( slednje so nehumano drage ). V kombinaciji z navadnimi ali keramičnimi ploščicami, pa to pravilo ne drži. Vseeno pa je škoda zadaj vgraditi power diske ....................... predvidevam, da je vozilo voženo družinsko.
Torej teh 35% sile ki deluje na zadnjih zavorah, se bi še dodatno ohlajalo ................. rezultat - zavorni diski bi bili redko segreti ............. kar pa daje oksidom prosto pot - premislite
Osebno se bi odločil za navadne Ate zavorne diske in ploščice. Kvalitetno in cenovno sprejemljivo

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Mitja358
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To mar 13, 2012 8:25 pm

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a Mitja358 So feb 08, 2014 1:49 am

To pa sploh vedel nisem, da obstajajo tudi Power ploščice. Okvirno koliko je potem njihova cena?
Torej četudi je razlika majhna (15€) vseeno raje navadne?
Vozilo je voženo ljubiteljsko (študent), občasno ga pritisnem, vendar ni daljšega tiščanja ter obremenitve zavor. Drugače je vožen po AC precej varčno in večinoma zaviranje z motorjem.

V tej smeri tudi sam razmišljam, čeprav bi potem vzel navadne ATE diske ter keramiko, ker mi gre zavorni prah na felnah na jetra. Bi tale varijanta bila optimalna ali ima keramika tudi kake omejitve?

Bi te pa še enkrat vprašal, če je kaj narobe, da je bil zavorni bat suh?

Najlepša hvala za uporabne odgovore.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a TrijoAdijo So feb 08, 2014 9:07 am

Mitja358 je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Vsekakor bo to dolgoročno najceneje.


Samo problem je, ker v katalogu baje piše, da morajo biti spredaj tudi ATE Power če so zadaj. :twisted: Obratno ni problema.


V katalogu ja, ampak v RTFM od diskov pa piše, da so lahko power tudi samo zadaj, če ima avto abs.

Ate power imam na prednji osi tut jaz na moji kibli. Pri daljšem zaviranju iz višjih hitrosti (100+)se sliši tisti VRUUUUUUUUUUUM.Ampak mene ne moti, ker mi je v prvi vrsti pomembno to, da mi pri žlajfanju iz 130 do 0 avto vkoplje v asfalt. Je pa tudi očitna razlika pri zaviranju po daljši vožnji po mokri/zasneženi cesti.Primejo na prvi pritisk.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a čare So feb 08, 2014 10:30 am

zavorni bat mora bit suh,če je moker je pa problem.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a Fan So feb 08, 2014 10:42 am

Mitja358 je napisal/-a:V tej smeri tudi sam razmišljam, čeprav bi potem vzel navadne ATE diske ter keramiko, ker mi gre zavorni prah na felnah na jetra. Bi tale varijanta bila optimalna ali ima keramika tudi kake omejitve?

Bi te pa še enkrat vprašal, če je kaj narobe, da je bil zavorni bat suh?


Pozdravljeni

Keramične ATE ploščice so še v razvoju in je normalno za pričakovati, da se lahko pojavijo malenkostne težave. Prav zaradi tega, se jih ne izdeluje za vsa vozila, temveč večji del bolj za Nemške proizvajalce. Kakorkoli že, pri omenjeni vožnji, vam bo dobro služila.

Kako je bilo mišljeno suh??
Predno se zavorni batek potisne v cilinder: se nežno dvigne protiprašno tesnilo, preveri ali je kaj oksidov na batku ( po potrebi se jih ščisti ), batek se namaže z namensko mastjo ( osebno uporabljam Ate ),postavi tesnilo nazaj, ter se ga stisne/privije v cilinder.

Vsakič pri menjavi ploščic, se naj bi zavorni batek namazalo!

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Mitja358
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To mar 13, 2012 8:25 pm

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a Mitja358 So feb 08, 2014 10:44 am

TrijoAdijo je napisal/-a:Ate power imam na prednji osi tut jaz na moji kibli. Pri daljšem zaviranju iz višjih hitrosti (100+)se sliši tisti VRUUUUUUUUUUUM.Ampak mene ne moti, ker mi je v prvi vrsti pomembno to, da mi pri žlajfanju iz 130 do 0 avto vkoplje v asfalt. Je pa tudi očitna razlika pri zaviranju po daljši vožnji po mokri/zasneženi cesti.Primejo na prvi pritisk.


Pol pa ne bo problema. Imaš mogoče link do kataloga oz. do RTFM od Power diskov?

čare je napisal/-a:zavorni bat mora bit suh,če je moker je pa problem.


Aja verjetno je mišljeno če pušča kje zavorno tekočino, da bi bil moker. Moj je suh kot puščavski pesek :D
 
Mitja358
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To mar 13, 2012 8:25 pm

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a Mitja358 So feb 08, 2014 10:47 am

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Keramične ATE ploščice so še v razvoju in je normalno za pričakovati, da se lahko pojavijo malenkostne težave. Prav zaradi tega, se jih ne izdeluje za vsa vozila, temveč večji del bolj za Nemške proizvajalce. Kakorkoli že, pri omenjeni vožnji, vam bo dobro služila.

Kako je bilo mišljeno suh??
Predno se zavorni batek potisne v cilinder: se nežno dvigne protiprašno tesnilo, preveri ali je kaj oksidov na batku ( po potrebi se jih ščisti ), batek se namaže z namensko mastjo ( osebno uporabljam Ate ),postavi tesnilo nazaj, ter se ga stisne/privije v cilinder.

Vsakič pri menjavi ploščic, se naj bi zavorni batek namazalo!

Lep pozdrav


Na zavornem batku ni bilo nič umazanije oz. oksidov pod protiprašnim tesnilom. Batek pa sem namazal z belo litijevo mastjo v spreju. Pred mano ga ziher še nihče ni mazal. :(
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a TrijoAdijo So feb 08, 2014 12:59 pm

Mitja358 je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Ate power imam na prednji osi tut jaz na moji kibli. Pri daljšem zaviranju iz višjih hitrosti (100+)se sliši tisti VRUUUUUUUUUUUM.Ampak mene ne moti, ker mi je v prvi vrsti pomembno to, da mi pri žlajfanju iz 130 do 0 avto vkoplje v asfalt. Je pa tudi očitna razlika pri zaviranju po daljši vožnji po mokri/zasneženi cesti.Primejo na prvi pritisk.


Pol pa ne bo problema. Imaš mogoče link do kataloga oz. do RTFM od Power diskov?


Evo.
Priponke
ate.jpg
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a hippo So feb 08, 2014 1:16 pm

Fan je napisal/-a:Keramične ATE ploščice so še v razvoju in je normalno za pričakovati, da se lahko pojavijo malenkostne težave. Prav zaradi tega, se jih ne izdeluje za vsa vozila, temveč večji del bolj za Nemške proizvajalce. Kakorkoli že, pri omenjeni vožnji, vam bo dobro služila.

Fan, bolj je problem v serijah. Očitno se jim ne splača delati keramike za vsa vozila, ker tudi material ni isti. Saj je podobno tudi pri power diskih. Večna je za nemce...

Mitja358 je napisal/-a:To pa sploh vedel nisem, da obstajajo tudi Power ploščice. Okvirno koliko je potem njihova cena?
Torej četudi je razlika majhna (15€) vseeno raje navadne?
Vozilo je voženo ljubiteljsko (študent), občasno ga pritisnem, vendar ni daljšega tiščanja ter obremenitve zavor. Drugače je vožen po AC precej varčno in večinoma zaviranje z motorjem.
V tej smeri tudi sam razmišljam, čeprav bi potem vzel navadne ATE diske ter keramiko, ker mi gre zavorni prah na felnah na jetra. Bi tale varijanta bila optimalna ali ima keramika tudi kake omejitve?
Najlepša hvala za uporabne odgovore.

ATE je imel power pads, samo so bile svinjsko drage (tudi 3-4 kratnik cene navadnih) in so jih zelo malo prodali, tako da so jih očitno dali ven iz programa. V katalogu so sedaj samo navadne ali keramične.
Za zadaj bo čisto dovolj kombinacija navadni diski + keramične pl. Na zavornem učinku bo razlika zadaj med power diski in navadnimi minimalna.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a joztom So feb 08, 2014 1:29 pm

Kdo v SLO je pa res tak driver mimo kamer, da rabi keramiko?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a Fan So feb 08, 2014 1:33 pm

Mitja358 je napisal/-a:Na zavornem batku ni bilo nič umazanije oz. oksidov pod protiprašnim tesnilom. Batek pa sem namazal z belo litijevo mastjo v spreju. Pred mano ga ziher še nihče ni mazal. :(


Hmmmmmmmmmmmmmm ........................ preverite, če je na osnovi naftnega derivata, ste uničil zavorna tesnila ( brisanje ne pomaga več - potrebna menjava!!!!!!!!!! )
Vse kar se maže na zavorah ni nič na naftni osnovi!!

Pozdravljeni

@hippo
Ni problem serije, problem je drugje ................... uspešno se rešuje in je vsak mesec večja ponudba.

Ate power še vedno obstaja - ni bil umaknjen program, enako kot prej, še več - ponudba raste z razvojem novih vozil. Katalog za power ploščice je na ploščku od Ate-ja, na njihovi http strani ( potrebna registracija ).
Kot sem že napisal, bo razlika med power in navadnimi diski samo v izgledu. Na samem zavornem učinku, pa ne bo nobene razlike - razen seveda v rjavenju.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a lisko So feb 08, 2014 4:14 pm

Fan je napisal/-a:
Mitja358 je napisal/-a:Na zavornem batku ni bilo nič umazanije oz. oksidov pod protiprašnim tesnilom. Batek pa sem namazal z belo litijevo mastjo v spreju. Pred mano ga ziher še nihče ni mazal. :(


Hmmmmmmmmmmmmmm ........................ preverite, če je na osnovi naftnega derivata, ste uničil zavorna tesnila ( brisanje ne pomaga več - potrebna menjava!!!!!!!!!! )
Vse kar se maže na zavorah ni nič na naftni osnovi!!

Pozdravljeni

@hippo
Ni problem serije, problem je drugje ................... uspešno se rešuje in je vsak mesec večja ponudba.

Ate power še vedno obstaja - ni bil umaknjen program, enako kot prej, še več - ponudba raste z razvojem novih vozil. Katalog za power ploščice je na ploščku od Ate-ja, na njihovi http strani ( potrebna registracija ).
Kot sem že napisal, bo razlika med power in navadnimi diski samo v izgledu. Na samem zavornem učinku, pa ne bo nobene razlike - razen seveda v rjavenju.



Na kaki osnovi je grafitna mast in WD?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Mitja358
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To mar 13, 2012 8:25 pm

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a Mitja358 So feb 08, 2014 7:46 pm

@TrijoAdijo

Hvala za sliko.

@joztom

Preberi še enkrat moj razlog zakaj bi jih kupil. ;)

@Fan

O fak :o V Eurotonu sem prosil grafitno mast pa so mi dali litijevo, kao da je boljša in bolj univerzalna za več stvari. Je pa of firme CRC (White Lithium Grease + PTFE - več v priponki). Piše, da vsebuje 15-30% alifatskih ogljikovodikov.

Slika

Slika


Hvala še enkrat.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a Fan So feb 08, 2014 9:29 pm

lisko je napisal/-a:Na kaki osnovi je grafitna mast in WD?


grafitna mast ima dodan naftni derivat
WD je na bazi naftnega derivata
Oboje škodljivo za tesnila v zavornih sistemih - jih napihne

@Mitja358
Žal, sprej je škodljiv za zavorna tesnila

Masti, ki se uporabljajo pri zavornih sistemih:
- mineralne
- silikonske ( ne vse )
So pa posebej označene, da so uporabne za zavore, v koliko nima oznake/opozorila, da je dovoljena uporaba v zavornih sistemih - JE ŠKODLJIVA
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov