
ATE pa itak, samo škoda da ne morem zmontirat ATE Power, ker so spredaj navadni diski :S Bodo pa ploščice keramične.
čare je napisal/-a:Pa kaj misliš da bo z ATE power kaj bolje grabilo??Sem jih imel pa sem jih predčasno menjal,ker os tulili efekta pa nobenga.
Mitja358 je napisal/-a:Ne ni samo zato, ampak cena je 15€ dražja pri obeh od navadnih, lepše zgledajo in dlje zdržijo.
Fan je napisal/-a:Vsekakor bo to dolgoročno najceneje.
Mitja358 je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Vsekakor bo to dolgoročno najceneje.
Samo problem je, ker v katalogu baje piše, da morajo biti spredaj tudi ATE Power če so zadaj.Obratno ni problema.
Mitja358 je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Vsekakor bo to dolgoročno najceneje.
Samo problem je, ker v katalogu baje piše, da morajo biti spredaj tudi ATE Power če so zadaj.Obratno ni problema.
Mitja358 je napisal/-a:V tej smeri tudi sam razmišljam, čeprav bi potem vzel navadne ATE diske ter keramiko, ker mi gre zavorni prah na felnah na jetra. Bi tale varijanta bila optimalna ali ima keramika tudi kake omejitve?
Bi te pa še enkrat vprašal, če je kaj narobe, da je bil zavorni bat suh?
TrijoAdijo je napisal/-a:Ate power imam na prednji osi tut jaz na moji kibli. Pri daljšem zaviranju iz višjih hitrosti (100+)se sliši tisti VRUUUUUUUUUUUM.Ampak mene ne moti, ker mi je v prvi vrsti pomembno to, da mi pri žlajfanju iz 130 do 0 avto vkoplje v asfalt. Je pa tudi očitna razlika pri zaviranju po daljši vožnji po mokri/zasneženi cesti.Primejo na prvi pritisk.
čare je napisal/-a:zavorni bat mora bit suh,če je moker je pa problem.
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Keramične ATE ploščice so še v razvoju in je normalno za pričakovati, da se lahko pojavijo malenkostne težave. Prav zaradi tega, se jih ne izdeluje za vsa vozila, temveč večji del bolj za Nemške proizvajalce. Kakorkoli že, pri omenjeni vožnji, vam bo dobro služila.
Kako je bilo mišljeno suh??
Predno se zavorni batek potisne v cilinder: se nežno dvigne protiprašno tesnilo, preveri ali je kaj oksidov na batku ( po potrebi se jih ščisti ), batek se namaže z namensko mastjo ( osebno uporabljam Ate ),postavi tesnilo nazaj, ter se ga stisne/privije v cilinder.
Vsakič pri menjavi ploščic, se naj bi zavorni batek namazalo!
Lep pozdrav
Mitja358 je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Ate power imam na prednji osi tut jaz na moji kibli. Pri daljšem zaviranju iz višjih hitrosti (100+)se sliši tisti VRUUUUUUUUUUUM.Ampak mene ne moti, ker mi je v prvi vrsti pomembno to, da mi pri žlajfanju iz 130 do 0 avto vkoplje v asfalt. Je pa tudi očitna razlika pri zaviranju po daljši vožnji po mokri/zasneženi cesti.Primejo na prvi pritisk.
Pol pa ne bo problema. Imaš mogoče link do kataloga oz. do RTFM od Power diskov?
Fan je napisal/-a:Keramične ATE ploščice so še v razvoju in je normalno za pričakovati, da se lahko pojavijo malenkostne težave. Prav zaradi tega, se jih ne izdeluje za vsa vozila, temveč večji del bolj za Nemške proizvajalce. Kakorkoli že, pri omenjeni vožnji, vam bo dobro služila.
Mitja358 je napisal/-a:To pa sploh vedel nisem, da obstajajo tudi Power ploščice. Okvirno koliko je potem njihova cena?
Torej četudi je razlika majhna (15€) vseeno raje navadne?
Vozilo je voženo ljubiteljsko (študent), občasno ga pritisnem, vendar ni daljšega tiščanja ter obremenitve zavor. Drugače je vožen po AC precej varčno in večinoma zaviranje z motorjem.
V tej smeri tudi sam razmišljam, čeprav bi potem vzel navadne ATE diske ter keramiko, ker mi gre zavorni prah na felnah na jetra. Bi tale varijanta bila optimalna ali ima keramika tudi kake omejitve?
Najlepša hvala za uporabne odgovore.
Mitja358 je napisal/-a:Na zavornem batku ni bilo nič umazanije oz. oksidov pod protiprašnim tesnilom. Batek pa sem namazal z belo litijevo mastjo v spreju. Pred mano ga ziher še nihče ni mazal.
Fan je napisal/-a:Mitja358 je napisal/-a:Na zavornem batku ni bilo nič umazanije oz. oksidov pod protiprašnim tesnilom. Batek pa sem namazal z belo litijevo mastjo v spreju. Pred mano ga ziher še nihče ni mazal.
Hmmmmmmmmmmmmmm ........................ preverite, če je na osnovi naftnega derivata, ste uničil zavorna tesnila ( brisanje ne pomaga več - potrebna menjava!!!!!!!!!! )
Vse kar se maže na zavorah ni nič na naftni osnovi!!
Pozdravljeni
@hippo
Ni problem serije, problem je drugje ................... uspešno se rešuje in je vsak mesec večja ponudba.
Ate power še vedno obstaja - ni bil umaknjen program, enako kot prej, še več - ponudba raste z razvojem novih vozil. Katalog za power ploščice je na ploščku od Ate-ja, na njihovi http strani ( potrebna registracija ).
Kot sem že napisal, bo razlika med power in navadnimi diski samo v izgledu. Na samem zavornem učinku, pa ne bo nobene razlike - razen seveda v rjavenju.
lisko je napisal/-a:Na kaki osnovi je grafitna mast in WD?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov