čare je napisal/-a:So isti na oko potem pa je treba še vedt kaka je kvaliteta papirja da ne razpade in kako prepustnost ma,ker na oko majo vsi isto.Za tekočine Filtrona sigurno ne bi dal
X2
čare je napisal/-a:So isti na oko potem pa je treba še vedt kaka je kvaliteta papirja da ne razpade in kako prepustnost ma,ker na oko majo vsi isto.Za tekočine Filtrona sigurno ne bi dal
čare je napisal/-a:So isti na oko potem pa je treba še vedt kaka je kvaliteta papirja da ne razpade in kako prepustnost ma,ker na oko majo vsi isto.Za tekočine Filtrona sigurno ne bi dal
yashica je napisal/-a:imam pa stari original še na zalogi in ga bom dan pred rednim servisom namestil nazaj
yashica je napisal/-a:Drugega ne bom napisal kot to, da odkar sem na lastno pest, mimo pooblaščenca vrgel ven original olji filter in ga menjal za mannovega w 712/91 ketna ob hladnem zagonu manj ropota. Pojma nimam v čem je finta imam pa stari original še na zalogi in ga bom dan pred rednim servisom namestil nazaj, po servisu pa oba doma odpru z dremelom, da vidim razliko v drobovini.
zzitop je napisal/-a:Razlika je v nepovratnem ventilu! Njegov namen je, da olje iz kanalov ne steče nazaj v karter. To pomeni, da ko motor prižgeš, je olje motorju takoj na razpolago.
Seveda ima verjetno tudi original tisti ventil, ampak verjetno ne tesni dobro. Odvisno seveda od kvalitete diafragme in gladkosti naležne površine. To so detajli, ki razlikujejo kvalitetnejše filtre od navadnih.
peroRS je napisal/-a:Zakaj bi to počel in imel dodatne stroške? Prineseš svoj filter in rečeš, da želiš da le-tega vgradijo. Isto kot lastno olje.
thaking je napisal/-a:To bi te pa prosil da objavis
yashica je napisal/-a:sem za hec kupil mannovega z oznako W 712/91, ki izgleda navzven tako
yashica je napisal/-a:Ropota je začuda manj, še zdaleč pa ni izginil tako, da sledi ob servisu ponovna reklamacija
yashica je napisal/-a:Sledi v jeseni, točneje v drugi polovici septembra.
zzitop je napisal/-a:Razlika je v nepovratnem ventilu! Njegov namen je, da olje iz kanalov ne steče nazaj v karter. To pomeni, da ko motor prižgeš, je olje motorju takoj na razpolago.
Seveda ima verjetno tudi original tisti ventil, ampak verjetno ne tesni dobro. Odvisno seveda od kvalitete diafragme in gladkosti naležne površine. To so detajli, ki razlikujejo kvalitetnejše filtre od navadnih.
thaking je napisal/-a:zzitop je napisal/-a:Razlika je v nepovratnem ventilu! Njegov namen je, da olje iz kanalov ne steče nazaj v karter. To pomeni, da ko motor prižgeš, je olje motorju takoj na razpolago.
Seveda ima verjetno tudi original tisti ventil, ampak verjetno ne tesni dobro. Odvisno seveda od kvalitete diafragme in gladkosti naležne površine. To so detajli, ki razlikujejo kvalitetnejše filtre od navadnih.
A to govoriš iz izkušenj in je preverjeno ali si slišal ?
thaking je napisal/-a:A to servisirate Forde? Kje pa dobite filtre MANN iz Slo trgovin oz. kdo je uvoznik ?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov